План-конспект ФК з елемантами футболу для учнів 6 класу.docx

Про матеріал
План-конспект фізичної культури з елемантами футболу для учнів 6 класу. Мета уроку: Формувати «відчуття» м’яча під час виконання вправ; розвивати спритність, швидкісно – силові якості; створювати умови що до виховання уваги, дисциплінованості, почуття єдності. Закріпити знання з правил гри у футбол.
Перегляд файлу

 

ПЛАН-КОНСПЕКТ

УРОКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ З ЕЛЕМЕНТАМИ ФУТБОЛУ

ДЛЯ УЧНІВ 6 КЛАСУ

Дата проведення:

Тема уроку: Спортивні ігри.

Тип уроку: урок  повторення та удосконалення пройденого матеріалу.

Мета уроку: Формувати «відчуття» м’яча під час виконання вправ; розвивати спритність, швидкісно – силові якості; створювати умови що до виховання уваги,  дисциплінованості, почуття єдності. Закріпити знання з правил гри у футбол.

Задачі уроку:

  1. Ознайомити учнів з горою «Трибол».
  2. Повторити техніку виконання ведення м’яча зовнішньою частиною підйому стопи та внутрішньою частиною стопи.
  3. Повторити техніку передач та ударів м’яча.
  4. Сприяти розвитку координації рухів, спритності, швидкості, сили.
  5. Виховувати морально-вольові якості: дружбу, взаємодопомогу, відповідальність за свою команду під час ігор.

Інвентар та обладнання: футбольні м’ячі - 18 шт, 2 фішки, 2 канати по 3 м., канат великий ≈ 20 м., 3 воріт для триболу, манішки (6 зелених, 6 помаранчевих, 6 жовтих) , волейбольна сітка, музика, гімнастичні палки – 18 шт..

 

з/п

Зміст уроку

Дозу-вання

ЗМВ

І.

1.

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

4.

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.

 

 

11.

Підготовча частина. 15 х.

Вхід до спортивної зали. Шикування. Привітання.

Повідомлення задач уроку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інструктаж з техніки безпеки.

Вимірювання ЧСС  за 10 с.

Ходьба з м’ячем із додатковим завданням::

  • Ходьба звичайна
  • На носках, м’яч вгорі.
  • На п’ятках, м’яч за спину.
  • Перекатами з п’ятки на носок, м’яч до грудей.
  • Носками назовні, м’яч до грудей;
  • Носками всередину, м’яч до грудей;
  • З  високим підніманням стегна, м’яч перед собою.
  • Ходьба з махами ніг на кожен крок.

1-мах правою ногою, торкнутися м’ячем  носка ноги;

2- мах лівою ногою, торкнутися м’ячем  носка ноги.

  • На  кожен крок   нахил тулуба до  спереду стоячої ноги.
  • Спортивна ходьба.

Біг з м’ячем із додатковим завданням:

  • Звичайний біг, м’яч у руках.
  • Приставними кроком правим боком, м’яч під правою рукою;
  • Приставним кроком лівим боком м’яч під лівою рукою;
  • Біг звичайний з поворотом на 360°.

 

  • Ведення м’яча  зовнішньою та внутрішніми частинами стопи з додатковим завданням.

 

  • Ходьба.

Перешикування

 

ЗРВ на місці з м’ячем 

  1. Marching (мачінг) ходьба на місці.

1 – 8 м’яч біля грудей

  1. Marching (мачінг)

1 – м’яч в гору;

2 – м’яч до грудей;

3- 8 теж саме.

  1. Marching (мачінг)

1 – м’яч вперед;

2 – м’яч до грудей;

3- 8 теж саме.

  1. Marching (мачінг)

1 – м’яч вперед;

2 – м’яч до грудей;

3 -  м’яч в гору

4 - м’яч до грудей

5 - 8 теж саме.

  1. Step Touchfomen (тач)

1 – крок вліво, м’яч вперед,

2 – приставити ногу на носок, м’яч до грудей,

3 – крок вправо, м’яч вперед,

4 – приставити ногу на носок, м’яч до грудей.

5 – 8 теж саме.

  1. Step Touchfomen (тач)

1 – крок вліво, м’яч вгору,

2 – приставити ногу на носок, м’яч до грудей,

3 – крок вправо, м’яч вгору,

4 – приставити ногу на носок, м’яч до грудей.

5 – 8 теж саме.

  1. Double Step Touchfomen (тач)

1 - 2 два приставних крока вліво,

3 – 4 два приставних кроки вправо

5 – 8 теж саме.

  1. Double Step Touchfomen (тач)

1 - 2 два приставних кроку вліво, м’яч вперед,

3 – 4 два приставних кроки вправо, м’яч вперед.

5 – 8 теж саме.

  1. Double Step Touchfomen (тач)

1 - 2 два приставних кроку вліво, м’яч вгору,

3 – 4 два приставних кроки вправо, м’яч вгору.

5 – 8 теж саме.

     10. Open step

В.п. ноги нарізно.

1 – переміщення з ноги на ногу вліво, права на носок,

2 – переміщення з ноги на ногу вправо, ліва на носок,

3 – 8 теж саме.

    11. Open step

В.п. ноги нарізно.

1 – переміщення з ноги на ногу вліво, права на носок, поворот вліво, м’яч  вперед,

2 – переміщення з ноги на ногу вправо, ліва на носок, м’яч  вперед.

3 – 8 теж саме.

    12. Open step

В.п. ноги нарізно.

1 – переміщення з ноги на ногу вліво, права на носок, поворот вліво, м’яч  вгору,

2 – переміщення з ноги на ногу вправо, ліва на носок, м’яч  вгору.

3 – 8 теж саме.

 

 13. Step-curl

В.п. – ноги нарізно, м’яч  до грудей.

1 – крок вліво, захльост,

2 – в.п.

3 -  крок вправо захльост.

4 – в.п.

5 – 8 теж саме.

   14.Step-curl  крок, захльост.

В.п. – ноги нарізно

1 – крок вліво, захльост, м’яч  вгору

2 – в.п.

3 -  крок вправо за хльост, м’яч вгору

4 – в.п.

5 – 8 теж саме.

   15. Step-curl - крок 2 захльости.

1 – 2 крок вліво, 2 захльости,

3 – 4 крок вправо, 2 захльости.

5 -  8 теж саме.

   16. Step-curl - крок 2 захльости.

1 – 2 крок вліво, 2 захльости, м’яч вгору,

3 – 4 крок вправо, 2 захльости, м’яч вгору.

5 -  8 теж саме.

   17. Knee lift– підйом коліна.

В.п. – о.с. руки вгору.

1 – підскок лівою, м’яч вперед

2 – в.п.

3 – підскок правою, м’яч вперед

4 – в.п.

5 – 8 теж саме.

   18. V-step (ві-степ) м’яч попереду - 4 рахунки.

В.п.-о.с. м’яч до грудей.

1- крок правою вперед в сторону,

2- крок лівою вперед в сторону,

 3- крок правою  назад,

 4- крок лівою назад.

5 - 8 теж саме.

   19.  Marching (мачінг) ходьба на місці м’яч вгору – вдих, м’яч вниз видих.

   20. В.п. – о.с.

1 - випад вліво м’яч до грудей.

2 , 3,  4 пружинні на пів присядки

5,6,7, пружинні нахили, м’яч вгору

8 – в.п.

  21 . В.п. – о.с.

1 - випад в право м’яч до грудей.

2 , 3,  4 пружинні на пів присядки

5,6,7, пружинні нахили, м’яч вгору

8 – в.п.

Вправи на розвиток швидкості.

 

                

 

 

 

 

 

 

 

Ходьба на місці.

 

 

Вимірювання ЧСС за 10 сек.

 

1 хв.

 

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30 с.

30 с.

2х30с.

 

18-20м.

18-20м.

18-20м.

18-20м.

 

18-20м.

18-20м.

 

18-20м.

 

18-20м.

 

 

 

 

18-20м.

 

40м.

3 хв.

20-22м.

20-22м.

 

20-22м.

 

40 м.

 

60 м.

60 м.

 

 

30 м.

30 с.

 

3 хв30с

1 р.

 

1 р.

 

 

 

1 р.

 

 

 

1 р.

 

 

 

 

 

1 р.

 

 

 

 

 

 

 

1 р.

 

 

 

 

 

 

 

1 р.

 

 

 

1р.

 

 

 

 

 

1 р.

 

 

 

 

 

1 р.

 

 

 

 

 

 

1 р.

 

 

 

 

 

 

 

1 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

1 р.

 

 

 

 

 

 

1 р.

 

 

 

 

 

 

 1 р.

 

 

 

1 р.

 

 

 

 

2 р.

 

 

 

 

 

 

2 р.

 

 

 

 

 

 

 

20 сек.

 

1 р.

 

 

 

 

1 р.

 

 

 

 

1х30с.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30 сек

 

 

30 сек

 

Шеренга.

 

Добрий день діти!

Ми українці завжди прославляли мир, добро, братерство, що поєднує в собі Олімпійська ідея. Завдяки нашим кращім  спортсменам наша країна стає відомою на весь світ. А футбол - це спорт  № 1

Сьогодні ми оволодіємо технічними вправами цієї гри, яка стала справжнім спортивним мистецтвом.

 

Норма 80 – 100 уд. сек.

 

 

Взяти м’ячі. Дистанція 2 кроки. Темп середній.

Стежити за роботою рук і ніг

Слідкувати за поставою.

i (9).jpg 

                      «Перша  позиція»

Слідкувати за поставою

Колінами  торкатися м’яча.

 

Мах виконувати з максимальною амплітудою.

 

 

 

М’ячем торкнутися стопи.

Ноги не згинати.

 

Дистанція 3 кроки. Темп середній.

Стежити за роботою рук і ніг.

 

 

 

М’яч попереду, поворот за сигналом вчителя.

За сигналом  зупинити м’яч, присісти над ним.

Теж саме, але виконати упор лежачи, м’яч під животом.

Темп середній.

з колони по одному в 4 колони.

Танцювальні  кроки з аеробіки

Рухи узгоджувати з музичним супроводом. Спина пряма

Слідкувати за правильним виконання:

- тулуб залишається прямим і спокійним

- руки рівні.

- коліна трохи зігнуті

- носки не відривати від підлоги.

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за правильним виконанням:

- коліна залишаються спокійними і не пружинять

- коліна завжди позаду носків (не згинаються дуже сильно).

 

 

 

Руки рівні.

 

 

 

 

 

 

Слухати музику.

 

 

 

Руки рівні.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за поставою.

 

 

 

 

 

 

Руки рівні. Ногу не відривати від підлоги.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за поставою.

Руки рівні.

 

 

 

 

Слідкувати за поставою. Захльост з максимальною амплітудою.

 

 

 

 

Руки рівні.

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за музикою

Захльост з максимальною амплітудою.

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за поставо. Коліно піднімати з максимальною амплітудою. Коліном торкатися м’яча.

 

 

 

Слухати музику, слідкувати за поставою.

 

 

 

 

 

 

Темп середній.

 

Утримувати рівновагу. Слідкувати за поставою. П’яти не відривати від підлоги. При нахилах ноги не згинати.

 

 

 

 

 

Темп максимальний.

            Діти стоячи в шеренгах                  

виконують біг  на місці . За

командою 1 учні з шеренги

повертаючись через праве    

плече біжать назад, оббігають        

        фішку, повертаються назад до колони і виконують біг на місці.               Рух за напрямком.

Руки вгору – вдих, руки через сторони – видих. Темп повільний.

Норма 120 – 140 уд.сек.

ІІ.

1.

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Основна частина.  25х.

Перешикування  в 2 команди. Привітання команд .

Гра «Фортеця».

  • На місці;
  • В русі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра «М’яч під сіткою»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра «Спортивний павучок»

 

 

 

 

 

 

 

 

Перешикування.

Гра «Трибол»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Гра «Рухливий ринг»

 

 

1 хв.

 

3хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

10 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 хв.

 

Із 4 колон проти ходом.

 

2 кола. Діаметр кола -5 м. Інтервал 1,5 м.

Команди стають по колу. В середині кола фішка (фортеця) Капітан однієї команди стає в коло іншої команди. Завдання гри: капітан повинен захистити фортецю, а гравці виконують удари по м’ячу один одному повинні збити фортецю. Виграє та команда, яка збила найбільше разів фортецю.

1

 

 

 

 

 

Дві команди. Кожна з них бере 4 м’ячі та розміщується на своїй половині майданчика. Майданчик розділено сіткою (40-50 см від підлоги). За сигналом учителя діти намагаються ударом ноги так спрямувати м’яч, щоб він, прокотився під сіткою, на протилежну сторону майданчика. За командою вчителя гра зупиняється.

Команда яка перекотила більшу кількість м’ячів на протилежний бік та й заробила 1 бал. Гравець, який перекинув м’яч через сітку виходить на бокову лінію волейбольної площадки, виконує 10 присідань і повертається в гру.

2 команди. Гравці грають у футбол  переміщуючись по площадці «павучком»

Гра проводиться по спрощеним правилам. Якщо м’яч виходить за межі поля то вводиться в гру від воріт. Вставати, грати руками не можна.

В 3 команди.

У грі беруть участь три людини. Майданчик для гри - коло діаметром від 7 до 12 метрів. По лінії окружності розташовані троє воріт. Завдання гравців - забити гол у ворота будь-якого з двох суперників. Віддавати пас можна будь-якому з гравців, але не можна забивати гол у ворота гравця, від якого безпосередньо був отриманий м'яч. Гравці які не грають переміщуються по м’ячу приставним кроком від воріт до воріт і не дають вийти м’ячу з кола.

Зв’язаний канат своєрідний ринг, 5 гравців беруться за канат, за ними за 3 м. стоять інші діти, які тримають м’яч ногою. Гравці намагаються дістатися м’яча та вдарити по ньому. Перемагає той, який 1 вдарив по м’ячу.

Потім навпаки.

До сигналу вчителя канат ні в якому разі не відпускати.

ІІІ

1.

2.

 

 

3.

 

 

4.

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

7.

Заключна частина. 5 хв.

Шикування.

Вправи на відновлення дихання.

Ходьба по колу руки в гору - вдих, руки вниз – видих.

Вправи на глибоке дихання.

 

 

Вимірювання ЧСС

 

Підведення підсумків уроку.

 

 

 

 

 

 

 

 

Д/з    Правила гри у футбол.

Організований вихід із спортивного  залу.

 

 

30 с.

1хв.

 

 

1хв.

 

 

30с.

 

1х30с.

 

 

 

 

 

 

 

 

30с.

 

Колона.

Темп повільний.

По ходу взяти гімнастичні палки.

Діти дують в г. палицю щоб вийшов звук як у трембіти.

 

За сигналом вчителя. У нормі 120-140уд.с.

Ось і закінчився наш урок, де ви були гравцями команд Арсенал та Дніпро. В  сьогоднішніх наших змагання перемогла команда ….. але і за перше і за друге місце є винагорода и ви всі нагороджуєтесь ось таким солодким кубком.

 

У колоні за направляючим. Покласти палки.

 

docx
Додано
13 травня 2019
Переглядів
805
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку