ПЛАН-КОНСПЕКТ
УРОКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ З ЕЛЕМЕНТАМИ ФУТБОЛУ
ДЛЯ УЧНІВ 6 КЛАСУ
Дата проведення:
Тема уроку: Спортивні ігри.
Тип уроку: урок повторення та удосконалення пройденого матеріалу.
Мета уроку: Формувати «відчуття» м’яча під час виконання вправ; розвивати спритність, швидкісно – силові якості; створювати умови що до виховання уваги, дисциплінованості, почуття єдності. Закріпити знання з правил гри у футбол.
Задачі уроку:
Інвентар та обладнання: футбольні м’ячі - 18 шт, 2 фішки, 2 канати по 3 м., канат великий ≈ 20 м., 3 воріт для триболу, манішки (6 зелених, 6 помаранчевих, 6 жовтих) , волейбольна сітка, музика, гімнастичні палки – 18 шт..
№ з/п |
Зміст уроку |
Дозу-вання |
ЗМВ |
І. 1.
2.
3. 4. 5.
6.
7.
8.
9.
10.
11. |
Підготовча частина. 15 х. Вхід до спортивної зали. Шикування. Привітання. Повідомлення задач уроку.
Інструктаж з техніки безпеки. Вимірювання ЧСС за 10 с. Ходьба з м’ячем із додатковим завданням::
1-мах правою ногою, торкнутися м’ячем носка ноги; 2- мах лівою ногою, торкнутися м’ячем носка ноги.
Біг з м’ячем із додатковим завданням:
Перешикування
ЗРВ на місці з м’ячем
1 – 8 м’яч біля грудей
1 – м’яч в гору; 2 – м’яч до грудей; 3- 8 теж саме.
1 – м’яч вперед; 2 – м’яч до грудей; 3- 8 теж саме.
1 – м’яч вперед; 2 – м’яч до грудей; 3 - м’яч в гору 4 - м’яч до грудей 5 - 8 теж саме.
1 – крок вліво, м’яч вперед, 2 – приставити ногу на носок, м’яч до грудей, 3 – крок вправо, м’яч вперед, 4 – приставити ногу на носок, м’яч до грудей. 5 – 8 теж саме.
1 – крок вліво, м’яч вгору, 2 – приставити ногу на носок, м’яч до грудей, 3 – крок вправо, м’яч вгору, 4 – приставити ногу на носок, м’яч до грудей. 5 – 8 теж саме.
1 - 2 два приставних крока вліво, 3 – 4 два приставних кроки вправо 5 – 8 теж саме.
1 - 2 два приставних кроку вліво, м’яч вперед, 3 – 4 два приставних кроки вправо, м’яч вперед. 5 – 8 теж саме.
1 - 2 два приставних кроку вліво, м’яч вгору, 3 – 4 два приставних кроки вправо, м’яч вгору. 5 – 8 теж саме. 10. Open step В.п. ноги нарізно. 1 – переміщення з ноги на ногу вліво, права на носок, 2 – переміщення з ноги на ногу вправо, ліва на носок, 3 – 8 теж саме. 11. Open step В.п. ноги нарізно. 1 – переміщення з ноги на ногу вліво, права на носок, поворот вліво, м’яч вперед, 2 – переміщення з ноги на ногу вправо, ліва на носок, м’яч вперед. 3 – 8 теж саме. 12. Open step В.п. ноги нарізно. 1 – переміщення з ноги на ногу вліво, права на носок, поворот вліво, м’яч вгору, 2 – переміщення з ноги на ногу вправо, ліва на носок, м’яч вгору. 3 – 8 теж саме.
13. Step-curl В.п. – ноги нарізно, м’яч до грудей. 1 – крок вліво, захльост, 2 – в.п. 3 - крок вправо захльост. 4 – в.п. 5 – 8 теж саме. 14.Step-curl крок, захльост. В.п. – ноги нарізно 1 – крок вліво, захльост, м’яч вгору 2 – в.п. 3 - крок вправо за хльост, м’яч вгору 4 – в.п. 5 – 8 теж саме. 15. Step-curl - крок 2 захльости. 1 – 2 крок вліво, 2 захльости, 3 – 4 крок вправо, 2 захльости. 5 - 8 теж саме. 16. Step-curl - крок 2 захльости. 1 – 2 крок вліво, 2 захльости, м’яч вгору, 3 – 4 крок вправо, 2 захльости, м’яч вгору. 5 - 8 теж саме. 17. Knee lift– підйом коліна. В.п. – о.с. руки вгору. 1 – підскок лівою, м’яч вперед 2 – в.п. 3 – підскок правою, м’яч вперед 4 – в.п. 5 – 8 теж саме. 18. V-step (ві-степ) м’яч попереду - 4 рахунки. В.п.-о.с. м’яч до грудей. 1- крок правою вперед в сторону, 2- крок лівою вперед в сторону, 3- крок правою назад, 4- крок лівою назад. 5 - 8 теж саме. 19. Marching (мачінг) ходьба на місці м’яч вгору – вдих, м’яч вниз видих. 20. В.п. – о.с. 1 - випад вліво м’яч до грудей. 2 , 3, 4 пружинні на пів присядки 5,6,7, пружинні нахили, м’яч вгору 8 – в.п. 21 . В.п. – о.с. 1 - випад в право м’яч до грудей. 2 , 3, 4 пружинні на пів присядки 5,6,7, пружинні нахили, м’яч вгору 8 – в.п. Вправи на розвиток швидкості.
Ходьба на місці.
Вимірювання ЧСС за 10 сек. |
1 хв.
1 хв.
30 с. 30 с. 2х30с.
18-20м. 18-20м. 18-20м. 18-20м.
18-20м. 18-20м.
18-20м.
18-20м.
18-20м.
40м. 3 хв. 20-22м. 20-22м.
20-22м.
40 м.
60 м. 60 м.
30 м. 30 с.
3 хв30с 1 р.
1 р.
1 р.
1 р.
1 р.
1 р.
1 р.
1р.
1 р.
1 р.
1 р.
1 р.
1 р.
1 р.
1 р.
1 р.
2 р.
2 р.
20 сек.
1 р.
1 р.
1х30с.
30 сек
30 сек |
Шеренга.
Добрий день діти! Ми українці завжди прославляли мир, добро, братерство, що поєднує в собі Олімпійська ідея. Завдяки нашим кращім спортсменам наша країна стає відомою на весь світ. А футбол - це спорт № 1 Сьогодні ми оволодіємо технічними вправами цієї гри, яка стала справжнім спортивним мистецтвом.
Норма 80 – 100 уд. сек.
Взяти м’ячі. Дистанція 2 кроки. Темп середній. Стежити за роботою рук і ніг Слідкувати за поставою.
«Перша позиція» Слідкувати за поставою Колінами торкатися м’яча.
Мах виконувати з максимальною амплітудою.
М’ячем торкнутися стопи. Ноги не згинати.
Дистанція 3 кроки. Темп середній. Стежити за роботою рук і ніг.
М’яч попереду, поворот за сигналом вчителя. За сигналом зупинити м’яч, присісти над ним. Теж саме, але виконати упор лежачи, м’яч під животом. Темп середній. з колони по одному в 4 колони. Танцювальні кроки з аеробіки Рухи узгоджувати з музичним супроводом. Спина пряма Слідкувати за правильним виконання: - тулуб залишається прямим і спокійним - руки рівні. - коліна трохи зігнуті - носки не відривати від підлоги.
Слідкувати за правильним виконанням: - коліна залишаються спокійними і не пружинять - коліна завжди позаду носків (не згинаються дуже сильно).
Руки рівні.
Слухати музику.
Руки рівні.
Слідкувати за поставою.
Руки рівні. Ногу не відривати від підлоги.
Слідкувати за поставою. Руки рівні.
Слідкувати за поставою. Захльост з максимальною амплітудою.
Руки рівні.
Слідкувати за музикою Захльост з максимальною амплітудою.
Слідкувати за поставо. Коліно піднімати з максимальною амплітудою. Коліном торкатися м’яча.
Слухати музику, слідкувати за поставою.
Темп середній.
Утримувати рівновагу. Слідкувати за поставою. П’яти не відривати від підлоги. При нахилах ноги не згинати.
Темп максимальний. Діти стоячи в шеренгах виконують біг на місці . За командою 1 учні з шеренги повертаючись через праве плече біжать назад, оббігають фішку, повертаються назад до колони і виконують біг на місці. Рух за напрямком. Руки вгору – вдих, руки через сторони – видих. Темп повільний. Норма 120 – 140 уд.сек. |
ІІ. 1.
2.
3.
4.
5. 6.
7.
|
Основна частина. 25х. Перешикування в 2 команди. Привітання команд . Гра «Фортеця».
Гра «М’яч під сіткою»
Гра «Спортивний павучок»
Перешикування. Гра «Трибол»
«Гра «Рухливий ринг»
|
1 хв.
3хв.
3-4 хв.
3-4 хв.
1 хв. 10 хв.
3 хв. |
Із 4 колон проти ходом.
2 кола. Діаметр кола -5 м. Інтервал 1,5 м. Команди стають по колу. В середині кола фішка (фортеця) Капітан однієї команди стає в коло іншої команди. Завдання гри: капітан повинен захистити фортецю, а гравці виконують удари по м’ячу один одному повинні збити фортецю. Виграє та команда, яка збила найбільше разів фортецю.
Дві команди. Кожна з них бере 4 м’ячі та розміщується на своїй половині майданчика. Майданчик розділено сіткою (40-50 см від підлоги). За сигналом учителя діти намагаються ударом ноги так спрямувати м’яч, щоб він, прокотився під сіткою, на протилежну сторону майданчика. За командою вчителя гра зупиняється. Команда яка перекотила більшу кількість м’ячів на протилежний бік та й заробила 1 бал. Гравець, який перекинув м’яч через сітку виходить на бокову лінію волейбольної площадки, виконує 10 присідань і повертається в гру. 2 команди. Гравці грають у футбол переміщуючись по площадці «павучком» Гра проводиться по спрощеним правилам. Якщо м’яч виходить за межі поля то вводиться в гру від воріт. Вставати, грати руками не можна. В 3 команди. У грі беруть участь три людини. Майданчик для гри - коло діаметром від 7 до 12 метрів. По лінії окружності розташовані троє воріт. Завдання гравців - забити гол у ворота будь-якого з двох суперників. Віддавати пас можна будь-якому з гравців, але не можна забивати гол у ворота гравця, від якого безпосередньо був отриманий м'яч. Гравці які не грають переміщуються по м’ячу приставним кроком від воріт до воріт і не дають вийти м’ячу з кола. Зв’язаний канат своєрідний ринг, 5 гравців беруться за канат, за ними за 3 м. стоять інші діти, які тримають м’яч ногою. Гравці намагаються дістатися м’яча та вдарити по ньому. Перемагає той, який 1 вдарив по м’ячу. Потім навпаки. До сигналу вчителя канат ні в якому разі не відпускати. |
ІІІ 1. 2.
3.
4.
5.
6. 7. |
Заключна частина. 5 хв. Шикування. Вправи на відновлення дихання. Ходьба по колу руки в гору - вдих, руки вниз – видих. Вправи на глибоке дихання.
Вимірювання ЧСС
Підведення підсумків уроку.
Д/з Правила гри у футбол. Організований вихід із спортивного залу.
|
30 с. 1хв.
1хв.
30с.
1х30с.
30с. |
Колона. Темп повільний. По ходу взяти гімнастичні палки. Діти дують в г. палицю щоб вийшов звук як у трембіти.
За сигналом вчителя. У нормі 120-140уд.с. Ось і закінчився наш урок, де ви були гравцями команд Арсенал та Дніпро. В сьогоднішніх наших змагання перемогла команда ….. але і за перше і за друге місце є винагорода и ви всі нагороджуєтесь ось таким солодким кубком.
У колоні за направляючим. Покласти палки. |