6 клас
Вчитель
фізичної культури
Казимова Лариса Миколаївна
Мета. 1. Закріпити спеціально бігові вправи, техніку метання малого м’яча.
2. Повторити низький старт і стартовий розбіг.
3. Виховання сили волі і колективізму шляхом рухливих ігор.
Обладнання: 4 прапорці, 15 малих м’ячів, футбольний м’яч.
Тривалість уроку – 45хв.
Місце проведення – спортивний майданчик (спортивний зал).
Зміст завдання |
Дозу- вання |
Організаційно- методичні вказівки. |
І. Підготовча частина уроку. 1. Організаційні вправи:
Правила БЖД на уроці.
▪ звичайний;
стопи.
В.п. - о.с. права рука вгорі, ліва - внизу. 1 -2 - відведення рук назад, 3-4 - те саме, змінивши положення рук. В.п. -о.с. 1 -4 - кругові оберти прямими руками назад, 5-8 кругові оберти прямими руками вперед. В.п. - стійка ноги нарізно, руки на пояс. 1- нахил тулуба вправо; 2- нахил тулуба вліво; 3- нахил тулуба вперед; 4- нахил тулуба назад. В.п.- стійка ноги нарізно, руки на пояс. 1- зводим лікті вперед, з нахилом заокругленого тулуба вперед; 2- В.п. В.п. - стійка ноги нарізно, руки на пояс. 1 - поворот тулуба вправо, ліву руку відвести вперед. 2- В.п.; 3- поворот тулуба вліво, праву руку відвести вперед. 4-В.п. В.п. – присід на ліву ногу, праву ногу випрямити вправо, поставити на п’ятку. 1-3 – нахил тулуба до правої ноги, ліва рука паралельна нозі. 4- В.п. В.п. – присід на праву ногу, ліву ногу випрямити вліво, поставити на п’ятку. 1-3 – нахил тулуба до лівої ноги, права рука паралельна нозі. 4- В.п. В.п.- о.с. 1- мах правою ногою вперед; 2- мах лівою ногою вперед; 3- поворот тулуба вліво, права нога в сторону на носок; 4 - поворот тулуба вліво, ліва нога в сторону на носок. 5- В.п. В.п. - о.с. 1- упор присівши; 2- випрямити ноги, руки не відривати від землі; 3- упор присівши; 4- В.п.
II. Основна частина.
1 - упор лежачи ( спиною до фінішу); 2- упор лежачи (лицем до фінішу); 3- підскок ( спиною до фінішу); 4- підскок ( лицем до фінішу); 5- сід по турецьки (спиною до фінішу); 6 - сід по турецьки (лицем до фінішу);
5. Низький старт.
Біг «крізь обруч»
ГРА „ ПОПАДИ В ЦІЛЬ ."
8. Вправи на розвиток сили: а) піднімання тулуба; б) згинання та розгинання рук в упорі лежачи; в) прогинання тулуба з положення лежачи на животі, руки за голову. III. Підсумкова частина.
відновлення дихання.
виставлення оцінок. 3. Вимірювання ЧСС. 4. Домашнє завдання. 5. Вихід із спортивного майданчика. |
15хв. 2хв.
30с.
1хв.
1хв. 30с.
10хв. 3-4р.
3-4р.
3-4р.
3-4р.
3-4р.
3-4р.
3-4р.
3-4р.
3-4р.
27 хв. 5хв.
40с.
20с. 7хв.
2хв. 4хв.
4хв.
3хв.
1хв.
3хв. 1хв.
1хв.
20с. 20с. 20с. |
Фронтальний метод.
Готовність учнів. Чітке виконання. 70-75 уд./хв. Вірне виконання.
Виконання вправ під контролем вчителя.
Тримання осанки.
Темп звичайний.
Чітке і вірне виконання. Дихати рівномірно.
Темп середній. Руки прямі.
Тримати осанку.
Максимальний нахил тулуба, дотримання чіткого виконання. Максимальне згинання тулуба.
Повороти з максимальною амплітудою
Ногу в колінному суглобі не згинати.
Вірне виконання.
Тримати осанку.
Ногу в колінному суглобі не згинати.
Темп швидкий. Звернути увагу на осанку. Стежити за навантаженням.
Темп повільний, дихати рівномірно. 150-180 уд./хв. Старти по сигналу. Дотримання вірного виконання.
Перевірка домашнього завдання. Виправлення помилок. Перед направляючим команди встановлюють гімнастичні обручі (можна натягнути шнур на висоті 60-70см). Від-стань від лінії старту до обруча 30-35см. Обручі підвішують (або їх три-мають учні, визначені вчителем) на відстані 5-10см від підлоги. Направляючий за командою вчителя прий-має низький старт на лінії старту. Після команди вчителя або його помічника «Увага!, Руш!» гравець пробігає крізь обруч, а той, хто стояв за направляючим, приймає положення низького старту. Гравець, який повернув-ся назад, оббігає обруч справа і торкається рукою до гравця, що стоїть попереду, даючи йому старт, а сам стає в кінець колони.
Технічне виконання, виправлення помилок. Чітке виконання.
На відстані 7-8 м. від стар-тової лінії знаходиться футбольний м’яч. Завдання кожного учня - вцілити в м’яч. Виграє той, хто біль-ше раз попаде в ціль. (Для більшої складності зробимо так, щоб ціль рухалась).
10с. працюємо, 10с. відпочиваємо. Стежити за навантаженням.
Темп повільний, дихати рівномірно. Похвала, визначення кращих. 80-100 уд./хв. Стрибки на скакалці за 1хв.
|