Урок "Легка атлетика" 6 клас

Про матеріал
В розробці уроку йдеться передусім про піднесення розвитку рухових здібностей здобувачів освіти шляхом ігрового методу. У розвитку і досконалому володінні ігровими навичками здобувачів освіти важливу роль відіграють ігрові вправи з м'ячем. На початку навчання володіння м'ячем ігрові вправи виконують під девізом "хто точніше", "хто менше від усіх зробив помилок", а потім - "хто швидше", "хто більше".При навчанні бігу використовують зорові орієнтири, які сприяють вірному виконанню бігу. У практиці використовують "коридори",в яких можна виконувати підвідні вправи до бігу.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 клас

 

                                 Вчитель

                                          фізичної культури

                        Казимова Лариса Миколаївна

 

 

 

Мета. 1. Закріпити спеціально бігові вправи, техніку метання малого м’яча.

2. Повторити низький старт і стартовий розбіг.

3. Виховання сили волі і колективізму шляхом рухливих ігор.

Обладнання: 4 прапорці, 15 малих м’ячів, футбольний м’яч.

Тривалість уроку – 45хв.

Місце проведення – спортивний майданчик  (спортивний зал).

                   Зміст завдання

Дозу-

вання

Організаційно-

методичні вказівки.

І. Підготовча частина уроку.

1. Організаційні вправи:

  • шикування;
  • рапорт фізорга;
  • вимірювання ЧСС;
  • стройові вправи;
  • перешикування.

 

  1.       Повідомлення завдань уроку.    

    Правила БЖД на уроці.

 

  1.       Різновиди ходьби:

звичайний;

  • на носках,
  • на п'ятах,
  • на зовнішній і внутрішній частинах      

     стопи.

  1. Біг.
  2.  Повільна ходьба з відновленням дихання. Перешикування з однієї колони в чотири.
  3. Загальнорозвивальні   вправи  

 В.п. - о.с. права рука вгорі, ліва - 

     внизу.

    1 -2 - відведення рук  назад,

     3-4 - те саме, змінивши положення 

       рук.

В.п. -о.с.

     1 -4 - кругові оберти прямими 

      руками назад,

     5-8 кругові оберти прямими    

      руками  вперед.

      В.п. - стійка ноги нарізно,  руки на пояс.       

           1- нахил тулуба вправо;

          2- нахил тулуба вліво;

     3- нахил тулуба вперед;

    4- нахил тулуба назад.                    

В.п.- стійка ноги нарізно, руки на пояс.      

      1- зводим лікті вперед, з нахилом 

         заокругленого тулуба вперед;

       2- В.п.

В.п. - стійка ноги нарізно, руки на пояс.    

       1 - поворот тулуба вправо, ліву  

            руку відвести вперед.

        2- В.п.;

        3- поворот тулуба вліво, праву  

           руку відвести вперед.

        4-В.п.     

В.п. – присід на ліву ногу, праву ногу 

       випрямити вправо, поставити на 

       п’ятку.

       1-3 – нахил тулуба до правої ноги,   

             ліва рука паралельна нозі.

       4- В.п.

  В.п. – присід на праву ногу, ліву ногу 

       випрямити вліво, поставити на 

       п’ятку.

       1-3 – нахил тулуба до лівої ноги,   

             права рука паралельна нозі.

       4- В.п.

   В.п.- о.с.

        1- мах правою ногою вперед;

        2- мах лівою ногою вперед;

        3- поворот тулуба вліво, права нога 

            в сторону на носок;

        4 - поворот тулуба вліво, ліва нога  

            в сторону на носок.

        5- В.п.

   В.п. - о.с.

         1- упор присівши;

         2- випрямити ноги, руки не 

             відривати від землі;

         3- упор присівши;

         4- В.п.

  1.  Перешикування в одну колону.

II. Основна частина.

  1.  Спец. бігові вправи :
  1.    біг із підніманням стегон;
  2.    біг із стрибками вперед;
  3.    біг із стрибками вгору;
  4.    біг із занесенням голені;
  5.    біг на прямих ногах.              
  1.   Повільна ходьба з відновленням дихання
  2. Вимірювання ЧСС.
  3.     Старти з різних положень:

    1 - упор лежачи ( спиною до фінішу);

    2- упор лежачи (лицем до фінішу);

3- підскок ( спиною до фінішу);

4- підскок ( лицем до фінішу);

        5- сід по турецьки  (спиною до фінішу);

6 - сід по турецьки  (лицем до фінішу);

  1. - біг з прискоренням.

    5.    Низький старт.

  1.   Старт, техніка вибігу із старту.

 

Біг «крізь обруч»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Метання м’яча  з  місця.

 

 

 

 

ГРА     „ ПОПАДИ В ЦІЛЬ ."

 

 

 

 

 

 

 

      8. Вправи на розвиток сили:

а) піднімання тулуба;

б) згинання та розгинання рук в упорі   

    лежачи;

в) прогинання тулуба з положення лежачи на животі, руки за голову.

III. Підсумкова частина.

  1. Шикування, ходьба, вправи на 

відновлення дихання.

  1. Підведення підсумків уроку,   

виставлення оцінок.

      3. Вимірювання ЧСС.

      4. Домашнє завдання.

      5. Вихід із спортивного майданчика.

15хв.

2хв.

 

 

 

 

 

 

30с.

 

 

1хв.

 

 

 

 

 

1хв.

30с.

 

 

10хв.

3-4р.

 

 

 

 

3-4р.

 

 

 

 

3-4р.

 

 

 

 

3-4р.

 

 

 

3-4р.

 

 

 

 

 

 

3-4р.

 

 

 

 

 

3-4р.

 

 

 

 

 

3-4р.

 

 

 

 

 

 

 

3-4р.

 

 

 

 

 

 

27 хв.

5хв.

 

 

 

 

 

40с.

 

20с.

7хв.

 

 

 

 

 

 

 

2хв.

4хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4хв.

 

 

 

 

3хв.

 

 

 

 

 

 

 

1хв.

 

 

 

 

 

3хв.

1хв.

 

1хв.

 

20с.

20с.

20с.

 

Фронтальний метод.

 

Готовність учнів.

Чітке виконання.

70-75 уд./хв.

Вірне виконання.

 

 

Виконання вправ під контролем вчителя.

 

Тримання осанки.

 

 

 

 

 

Темп звичайний.

 

Чітке і вірне виконання.

Дихати рівномірно.

 

Темп середній.

Руки прямі.

 

 

 

Тримати осанку.

 

 

 

 

Максимальний нахил тулуба, дотримання чіткого виконання.

Максимальне згинання тулуба.

 

 

Повороти з максимальною амплітудою

 

 

 

 

Ногу в колінному суглобі не згинати.

 

 

 

 

Вірне виконання.

 

 

 

 

 

Тримати осанку.

 

 

 

 

 

 

 

Ногу в колінному суглобі не згинати.

 

 

 

 

 

 

Темп швидкий. Звернути увагу на осанку.

Стежити за навантаженням.

 

Темп повільний, дихати рівномірно.

150-180 уд./хв.

Старти по сигналу.

Дотримання вірного

виконання.

 

 

 

 

 

Перевірка домашнього

завдання.

Виправлення помилок.

Перед направляючим команди встановлюють гімнастич­ні обручі (можна натягнути шнур на висоті 60-70см). Від-стань від лінії старту до обруча 30-35см. Обручі під­вішують (або їх три-мають учні, визначені вчителем) на відстані 5-10см від підлоги. Направляючий за командою вчителя прий-має низький старт на лінії старту. Після ко­манди вчителя або його помічника «Увага!, Руш!» гравець пробігає крізь обруч, а той, хто стояв за направляючим, приймає положення низького старту. Гравець, який повернув-ся назад, оббігає обруч справа і торкається рукою до гравця, що стоїть попереду, даючи йому старт, а сам стає в кінець колони.

 

Технічне виконання,

виправлення помилок.

Чітке виконання.

 

 

 На відстані 7-8 м. від стар-тової лінії знаходиться футбольний м’яч. Завдання кожного учня - вцілити в м’яч. Виграє той, хто біль-ше раз попаде в ціль. (Для більшої складності зробимо так, щоб ціль рухалась).

 

10с. працюємо, 10с. відпочиваємо.

Стежити за навантаженням.

 

 

 

 

Темп повільний, дихати рівномірно.

Похвала, визначення кращих.

80-100 уд./хв.

Стрибки на ска­калці за 1хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 серпня 2019
Переглядів
747
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку