План-конспект "Гімнастика,8 класс"

Про матеріал
Урок з теми Гімнастика 8 клас. Завдання: - повторити правила техніки безпеки під час виконання фізичних вправ у спортивному залі; сприяти розвитку сили, стрибучості, спритності, гнучкості, витривалості ;навчити учнів контролювати стан свого здоров'я; виховувати дисциплінованість,формувати позитивне ставлення до уроків фізичної культури; збереження та зміцнення здоров'я.
Перегляд файлу

 

                                                                                                           

П Л А Н - К О Н С П Е К Т

 

проведення   уроку      з     ФІЗИЧНОЇ   КУЛЬТУРИ

з  учнями  8  класу.

 

 

     М о д у л ь: гімнастика

     Т е м а :  спеціальна фізична підготовка.

          М е т а:  розвиток    основних      фізичних     якостей     методом     колового

                    тренування  та  під  час  рухливих  ігор  і  естафет.

     Т и п:  повторення  і  вдосконалення  рухових  навичок.

     З а в д а н н я: 
         1. Повторити   правила   техніки  безпеки  під  час  виконання

фізичних  вправ у спортивному  залі;

2. Повторити комплекс загальнорозвивальних вправ зі скакалкою.
3. Розвивати координацію рухів,силу,гнучкість,спритність,швидкість реакції методом колового тренування.
4. Навчити учнів самостійно контролювати стан свого здоров’я.
5. Формувати позитивне ставлення до уроків фізичної культури.

     Ч а с:  45 хвилин.
     Д а т а  п р о в е д е н н я:

     М і с ц е     п р о в е д е н я:   спортивний  зал.

     І н в е н т а р    т а   о б л а д н а н н я: секундомір,свисток,гімнастичні лави та           мати, м'ячі,  магнітофон,скакалки,фішки,джгути,обручі,стрічки, ручні еспандери, фітбольні та волейбольні м’ячі,диски “Грація”,шашки,

 

Частина уроку

Зміст

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовка
(14-15 хв)

  1. Шикування в одну шеренгу, привітання,повідомлення завдань уроку

До 1 хв

Звернути увагу на поставу.

  1. Інструктаж із техніки безпеки на уроці фізичної культури

До 1 хв

Опитування про самопочуття.

  1. Організаційні вправи

До 30 с

Чіткість і злагодженість дій.

  1. Різновиди ходьби ( у повільному темпі, на носках, на п’ятках, у присіді, із прискоренням)

1 - 2 хв

У колону по одному, темп – середній.

  1. Різновиди бігу

2 – 3 хв

Дистанція – 2 кроки, темп – середній. Стежити за поставою.

  1. Перешикування в колону по троє

До 30 с

Розімкнути на відстань витягнутих рук.

 

  1. Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою:

    - вихідне положення (В. П.) – стійка ноги нарізно, руки зі скакалкою вниз.
    1 – нахил голови ліворуч; 2 – те саме проворуч; 3 – те саме вперед; 4 – те саме назад;

    -  В.П. – те саме; 1 – руки вгору, праву ногу назад на носок; 2 – В.П.; 3-4 - те саме лівою ногою.

    - В.П. – те саме; 1 – поворот тулуба праворуч, руки в сторони; 2 – В.П.; 3-4 - те саме ліворуч.
     

     - В.П. – те саме, скакалка на плечах позаду; 1 – нахил тулуба праворуч, руки вгору; 2 – В.П.; 3-4 - те саме ліворуч.

- В.П. – те саме, руки вниз; 1 – нахил тулуба вперед,руки вперед; 2 – те саме вниз, руки вниз; 3 – те саме вперед, руки вперед; 4 – В.П.;

- В.П. – основна стійка. 1 – випад правою ногою праворуч, руки зі скакалкою вперед; 2 – В.П.; 3 – 4 – те саме ліворуч;

- В.П. – те саме; 1 – присісти, руки зі скакалкою вперед; 2 – В.П.; 3 - 4 – те саме, руки зі скакалкою вгору.
 

5 – 6 хв
 

 

8 – 10 разів
 

 

 

 

 

8 – 10 разів

 

 

8 - 10 разів



8 – 10 разів


 

 

8 – 10 разів
 


8 – 10 разів

 

 

8 – 10 разів




 

Із музичним супроводом. Тулуб тримати прямо.
 

 

 

 

 

 

 

 

Утримувати рівновагу.



Спину тримати прямо.


 


Не нахилятися вперед.





Виконувати ритмічно.

 


Утримувати ріновагу





Стежити за поставою.





 


 

  1. Вправи для відновлення дихання

 До 30 с

Зібрати скакалки


Основна
( 25- 27 хв)

  1. Естафета «Пролізь крізь обручі»

 
4 – 5 хв

 
Об’єднати учнів у дві команди.На підлозі перед кожною командою – по 2 обручі. За сигналом напрямний біжить, послідовно пролазить крізь обручі,оббігає  фішку та повертається назад, передаючи естафету наступному учасникові .
Перемагає команда,яка фінішувала першою.

 

 

 

  1. Естафета «Стрибки через лаву»


4 – 5 хв


Перед кожною командою – гімнастична лава та набір шашок.
Напрямний підбігає до лави,виконує 5 стрибків (для хлопчиків) і 3 стрибки (для дівчат), підбігає до столика з набором шашок і ставить одну на шахівницю. Потім бігом повертається до команди, передаючи естафету наступному учасникові.
Перемагає команда,яка фінішувала першою.

 

  1. Естафета « Склади емблему Олімпіади»


4 – 5 хв


Перед кожною командою – набір пазлів.
За сигналом учасники мають добігти до столу, скласти емблему Олімпійських ігор ( олімпійські кільця).
Перемагає команда,яка фінішувала першою.

 

  1. Колове тренування для хлопців:
    - станція 1 – передачі мяча в парах у комбінації з нахилами тулуба в положенні сидячи;
    - станція 2 - згинання та розгинання рук в упорі лежачи;
    - станція 3 - стрибки через довгу скакалку з передачою м’яча в парах;
    - станція 4 -  вправи з гумовими жгутами;
    - станція 5 -  у парах,стоячи спиною один до одного, передачі м’яча зверху вниз і збоку;
    - станція 6 - вправи для розвитку сили м’язів рук із еспандером;


15–17 хв


Об’єднати учнів у два відділення ( хлопчиків і дівчат). Кожне відділення працює за своїм завданням методом колового тренування.

 

  1. 4. Колове тренування для дівчат:
    - станція 1 – вправи зі стрічкою («вісімка», «змійка», «спіраль»);
    - станція 2 – «Плоский живіт» - вправи для м’язів черевного преса;
    - станція 3 – обертання обруча навколо тулуба, перекладаючи обруч із руки в руку,перекочування обручів у парах;
    - станція 4 – вправи для розвитку грудних м’язів і м’язів рук;
    - станція 5 – «Тонка талія» вправи на розвиток координації на диску «Грація»;
    - станція 6 – вправи на фітболах (згинання та розгинання рук в упорі лежачи на м’ячі; різнойменне піднімання рук і ніг; згинання та розгинання ніг у колінах в упорі, лежачи на фітболах).


15-17 хв

 

 

Заключна
( 3 – 5 хв)

 

  1. Вправи для відновлення дихання
  1. 2 хв

Урозтіч, не заважаючи один одному. Силячи на килимках під музичний супровід.

  1. Підбиття підсумків уроку

1 – 2 хв

 Опитування про самопочуття. Оцінити діяльність учнів на уроці. Відзначити найактивніших учнів.

3.Домашнє завдання

До 30 с

Піднімання тулуба в сід.

4.Організоване залишення місця занять

До 30 с

У колону по одному.

 

 

doc
Додано
28 січня 2021
Переглядів
686
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку