Мета уроку: розвиток предметних та ключових компетентностей засобами фізичного виховання.
Завдання уроку:
1. Ознайомити учнів з загальнокультурними цінностями.
2. Розучування нового комплексу загальнорозвиваючих вправ з гімнастичними палицями.
3. Формування і зміцнення здоров'я засобами фізичного навантаження розвивального характеру.
4. Виховувати свідоме ставлення до свого здоров'я, здоров'я людей, що оточують.
ПЛАН-КОНСПЕКТ
Інтегрованого уроку фізичної культури та курсу
«Я пізнаю світ» для учнів 2 класу.
Тема уроку: вправи для розвитку фізичних якостей: гнучкості та рівноваги.
Тип уроку: сюжетно – інтегрований.
Мета уроку: розвиток предметних та ключових компетентностей засобами фізичного виховання.
Завдання уроку:
1. Ознайомити учнів з загальнокультурними цінностями.
2. Розучування нового комплексу загальнорозвиваючих вправ з гімнастичними палицями.
3. Формування і зміцнення здоров’я засобами фізичного навантаження розвивального характеру.
4. Виховувати свідоме ставлення до свого здоров’я, здоров’я людей, що оточують.
Інвентар та обладнання: Гімнастичні палиці, мультимедійне обладнання, відео-аудіо записи.
Місце проведення: Спортивний зал.
№п/п |
Зміст уроку |
Дозу-вання |
Організаційно-методичні вказівки |
1.Підготовча частина (14 хв.)
1. |
1. Організований перехід до зали учнів 2. Шикування 3. Привітання |
30 с |
Шикування в одну шеренгу за рівнем фізичної підготовленості учнів. Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів. |
2. |
Введення учнів у сюжет уроку: Шановні діти, сьогодні у нас з вами незвичайний урок. Ми з вами дізнаємося як допомагають дружні стосунки у класі пройти всі фізичні випробовування на уроці фізкультури. |
1 хв |
Націлити учнів на основні завдання уроку. Інтонаційно та емоційно виокремити ключові моменти сюжету уроку. |
3. |
Бліц опитування:
1. Які якості притаманні справжньому другу?
2. Для чого потрібна дружба?
3. Від чого залежить дружба у класі? |
2 хв |
Дати дітям можливість висловити свою думку. Правильні відповіді: 1. Відвертий, вірний, щирий, довірливий, сердечний, не жадний, веселий, чуйний, добрий, чесний. 1 Щоб бути щасливим! 2 Щоб був мир на Землі! 3 Щоб підтримати в скрутну хвилину! 4 Щоб було с ким гратися, спілкуватися! 5 Для доброти! 6 Для допомоги один одному! 1 Від нашого ставлення один до одного! 2 Це однакові людські цінності та вади 3 Це не тільки спільні веселі розваги, а й вміння, сприймаючи чужий біль як власний, вчасно усім разом прийти на допомогу! 4 Або у хвилини щастя щиро сприймати всім класом! |
4. |
Повідомлення завдань та розкриття сюжету уроку: «Шановні спортсмени! Отже на уроці ви спробуєте працювати як одна дружня команда, дружній клас». |
1 хв |
Запропонуємо дітям дружнім словом, посмішкою, підтримати один одного при виконані фізичних вправ та завдань. |
5. |
Вправа «Мікрофон». «Безпечний урок фізкультури» - це …? |
1 хв |
Діти передаючи «Мікрофон» по черзі відповідають на питання. |
6. |
Вимірювання ЧСС за 6 секунд.
|
30 с |
|
7. |
Розкриття сюжету уроку: «Шановна дружня родина, будь які випробовування потрібно починати з чого? Правильно, розминки!». |
30 с |
|
8. |
Ходьба «змійкою» з різним положенням рук:
|
30 с |
Дистанція 2 – 3 кроки, слідкувати за поставою. |
9. |
Біг «змійкою» з різним положенням рук:
|
1 хв |
Дистанція два кроки, стежити за поставою (спину тримати прямо, а підборіддя трохи підняти). |
10. |
Різновиди стрибків:
|
1 хв |
По діагоналі. Дистанція 2 – 3 кроки. |
11. |
Ходьба з одночасним виконанням дихальних вправ на поновлення дихання. |
30 с |
Руки вперед – вдох, руки догори – видох. |
12. |
Міні – бесіда з учнями: 1. «Як виглядає правильна постава?», «продемонструйте». 2. «Як зберегти правильну поставу?». |
1 хв |
Підвести учнів до наступних відповідей: 1. Постава – це звичне положення тіла, коли ти стоїш, сидиш або ходиш. 2. Зберегти правильну поставу допомагають заняття спортом, танцями, балетом. |
13. |
Перешикування з колони по одному в колону по чотири, отримання гімнастичних палиць. |
30 с |
Гімнастичну палицю на плече, соблюдати дистанцію та інтервал. |
|
|
|
|
14. |
Комплекс загальнорозвиваючих вправ з гімнастичними палицями:
|
3 хв
4 раз
4 раз
4 раз
4 раз
4 раз
4 раз
4 раз
4 раз
4 раз
4 раз
4 раз
4 раз
4 раз
4 раз |
Вправи виконуються під музику. Слідкувати за музикою. Тримати осанку. Слідкувати за поставою.
Слідкувати за музикою.
Нога пряма.
Виконувати енергійно.
Слідкувати за музикою.
Слідкувати за поставою.
Виконувати енергійно.
Виконувати енергійно.
Слідкувати за музикою і поставою.
Середній темп.
Виконувати енергійно.
Виконувати енергійно.
Слідкувати за музикою.
Виконувати енергійно. |
|
Дихальні вправи: ритмічні стрибки на двох ногах з рухами рук зверху до низу. За командою : « стоп!» діти припиняють стрибати, піднімають руки через сторони вгору, роблять глибокий вдих, затримують дихання. За командою вчителя роблять крок правою ногою в сторону, руки перед грудьми голосний видох з полуприсідом, руки донизу. Повторити вправу, але стрибки з рухами рук вперед , а потім догори. |
1хв |
Слідкувати за правильним виконанням вправ Фонограма «Африканські барабани» |
15. |
Вимірювання ЧСС за 6 секунд. |
30 с |
|
2.Основна частина (21 хвилин)
1. |
Танцювальна фізкультхвилинка. « Я знаю, що у Вас є улюблена музична фізкультхвилинка» |
40 с |
Півоберти наліво, обличчям до проектора. Діти дивлячись на екран проектора, виконують танцювальні вправи разом з мультяшними героями. Фізкультхвилинка «Райдуга». |
2. |
Перешикування з колони по чотири в дві колони з переходом в два кола. |
30с |
|
3. |
Вправи на гнучкість:
|
5хв |
Виконувати в повільному темпі. Музичний супровід. |
4. |
Перешикування в дві колони |
30с |
|
5. |
Перевірка ЧСС |
30с |
|
6. |
Естафети:
|
5хв |
Слідкувати за своєчасною передачею гімнастичної палиці. |
7. |
Перешикування в два кола |
30с |
|
8. |
Вправа «Усмішка в дарунок». |
30 с |
В нашім класі друзі всі (діти тримаються за руки) Раз, два, три (роблять три оплески) І великі, і малі (роблять рухи руками) Раз, два, три (роблять три оплески) Руку дай тому, хто справа, (взяти сусіда за руку, який стоїть праворуч) Ми – одна сім’я. |
9. |
Вправи з рівноваги:
|
3хв |
Діти взявшись за руки виконують вправи з рівноваги. |
3.Заключна частина (5 хвилин)
1. |
Рефлексія. Відгадування загадок «Отже, часу ти не гай, а загадки відгадай». 1. «Хто в руки мене візьме,той одразу через мене стрибати почне» - (скакалка). 2.«Верчу,кручу стрункою бути хочу» (хула-хуп), «Дерев’яна гора, що не крок то діра»- (гімнастична стінка) 3. «Б’ють не плаче, вгору скаче І ніхто йому одначе не сказав хоть раз пробач» - (м’яч) , 4. «Невеликий черв’ячок завис на гачок, або ж ліана в спортзалі – (канат ) |
1.5хв |
Діти сідають на килим обличчям до проектора, відгадують загадки. |
2. |
Вправи для зниження навантаження (релаксація). «Уявіть, що Ви стоїте на високій горі, а внизу чисте прозоре море, ви стрибаєте з гори і Вас несе донизу, темно, темно. Ви трішки присідаєте і відштовхуєтесь догори. Дивитесь нагору , а там щось таке яскраве і ви розумієте, що це сонечко, ви бачите рибки, черепах. |
1,5хв |
Діти лежать на килимі з закритими очима. Грає заспокійлива музика. |
3. |
Міні – бесіда з учнями щодо підведення підсумків уроку: 1. «Чого нового ви дізнались?» 2. «Чому ви навчились?» 3. «Що у вас не виходило?» |
2 хв |
Мотивувати дітей до активних занять, на уроках фізичної культури. |
4. |
Організований вихід із спортивної зали. |
|
|