ПЛАН-КОНСПЕКТ Інтегрованого уроку фізичної культури та курсу «Я пізнаю світ» для учнів 2 класу. Тема уроку: вправи для розвитку фізичних якостей: гнучкості та рівноваги.

Про матеріал

Мета уроку: розвиток предметних та ключових компетентностей засобами фізичного виховання.

Завдання уроку:

1. Ознайомити учнів з загальнокультурними цінностями.

2. Розучування нового комплексу загальнорозвиваючих вправ з гімнастичними палицями.

3. Формування і зміцнення здоров'я засобами фізичного навантаження розвивального характеру.

4. Виховувати свідоме ставлення до свого здоров'я, здоров'я людей, що оточують.

Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ

Інтегрованого уроку фізичної культури та курсу

«Я пізнаю світ» для учнів 2 класу.

Тема уроку: вправи для розвитку фізичних якостей: гнучкості та рівноваги.

Тип уроку: сюжетно – інтегрований.

Мета уроку: розвиток предметних та ключових компетентностей засобами фізичного виховання.

Завдання уроку:

1. Ознайомити учнів з загальнокультурними цінностями.

2. Розучування нового комплексу загальнорозвиваючих вправ з гімнастичними палицями.

3. Формування і зміцнення здоровя засобами фізичного навантаження розвивального характеру.

4. Виховувати свідоме ставлення до свого здоровя, здоровя людей, що оточують.

Інвентар та обладнання: Гімнастичні палиці, мультимедійне обладнання, відео-аудіо записи.

 Місце проведення: Спортивний зал.

 

№п/п

Зміст уроку

Дозу-вання

Організаційно-методичні вказівки

1.Підготовча частина (14 хв.)

1.

1. Організований перехід до зали учнів

2. Шикування

3. Привітання

30 с

Шикування  в одну шеренгу за рівнем фізичної підготовленості учнів.

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів.

2.

Введення учнів у сюжет уроку:

Шановні діти, сьогодні у нас з вами незвичайний урок. Ми з вами дізнаємося як допомагають дружні стосунки у класі пройти всі фізичні випробовування на уроці фізкультури.

1 хв

Націлити учнів на основні завдання уроку.

Інтонаційно та емоційно виокремити ключові моменти сюжету уроку.

3.

Бліц опитування:

 

 

1. Які якості притаманні справжньому другу?

 

2. Для чого потрібна дружба?

 

 

 

 

 

 

3. Від чого залежить дружба у класі?

2 хв

Дати дітям можливість висловити свою думку.

Правильні відповіді:

1. Відвертий, вірний, щирий, довірливий, сердечний, не жадний, веселий, чуйний, добрий, чесний.

1 Щоб бути щасливим!

2 Щоб був мир на Землі!

3 Щоб підтримати в скрутну хвилину!

4 Щоб було с ким гратися, спілкуватися!

5 Для доброти!

6 Для допомоги один одному!

1 Від нашого ставлення один до одного!

2 Це однакові людські цінності та вади

3 Це не тільки спільні веселі розваги, а й вміння, сприймаючи чужий біль як власний, вчасно усім разом прийти на допомогу!

4 Або у хвилини щастя щиро сприймати всім класом!

4.

Повідомлення завдань та розкриття сюжету уроку: «Шановні спортсмени! Отже на уроці ви спробуєте працювати як одна дружня команда, дружній клас».

1 хв

Запропонуємо дітям дружнім словом, посмішкою, підтримати один одного при виконані фізичних вправ та завдань.

5.

Вправа «Мікрофон». «Безпечний урок фізкультури» - це …?

1 хв

Діти передаючи «Мікрофон» по черзі відповідають на питання.

6.

Вимірювання ЧСС за 6 секунд.

 

30 с

 

7.

Розкриття сюжету уроку: «Шановна дружня родина, будь які випробовування потрібно починати з чого? Правильно, розминки!».

30 с

 

8.

Ходьба «змійкою» з різним положенням рук:

  • навшпиньки, руки за голову;
  • на пятах, руки за головою;
  • у напівприсіді.

30 с

Дистанція 2 – 3 кроки, слідкувати за поставою.

9.

Біг «змійкою» з різним положенням рук:

  • руки вгору;
  • руки в сторони;
  • руки перед грудьми;
  • руки за спину;
  • руки за голову;
  • хлопки в долоні;

1 хв

Дистанція два кроки, стежити за поставою (спину тримати прямо, а підборіддя трохи підняти).

10.

Різновиди стрибків:

  • стрибки на двох ногах з пересуванням вперед;
  • стрибки на правій, лівій нозі:
  • правим, лівим боком приставними кроками;
  • стрибки на двох ногах спиною вперед;
  • стрибки «зигзагом» на двох ногах з правої ноги на ліву;
  • біг спиною вперед;

1 хв

По діагоналі. Дистанція 2 – 3 кроки.

11.

Ходьба з одночасним виконанням дихальних вправ на поновлення дихання.

30 с

Руки вперед – вдох, руки догори – видох.

12.

Міні – бесіда з учнями:

1. «Як виглядає правильна постава?», «продемонструйте».

2. «Як зберегти правильну поставу?».

1 хв

Підвести учнів до наступних відповідей:

1. Постава – це звичне положення тіла, коли ти стоїш, сидиш або ходиш.

2. Зберегти правильну поставу допомагають заняття спортом, танцями, балетом.

13.

Перешикування з колони по одному в колону по чотири,  отримання гімнастичних палиць.

30 с

Гімнастичну палицю на плече, соблюдати дистанцію та інтервал.

 

 Ð ÐµÐ·ÑƒÐ»ÑŒÑ‚ат пошуку зображень за запитом "картинки смайликов"

 

Результат пошуку зображень за запитом "картинки смайликов"

14.

Комплекс загальнорозвиваючих вправ з гімнастичними палицями:

  1. Вихідне положення – о .с. палиця внизу. 1- нахил голови вперед; 2- те саме назад; 3- 4 те саме, праворуч, ліворуч.
  2. Вихідне положення – о.с., палиця в руках хватом   зверху на ширині плечей. 1- руки вперед; 2- руки догори; 3- руки вперед; 4- руки донизу;
  3. Вихідне положення - о.с. палиця в руках хватом  зверху на ширині плечей. 1- руки вперед; 2- руки догори, праву ногу відставити назад на носок; 3- руки вперед, праву ногу приставити до лівої; 4- руки вниз; те саме робимо з лівою ногою;
  4. Вихідне положення – о.с. палиця в руках хватом зверху на ширині плечей. 1- руки вперед; 2- палиця вертикально, права рука в горі; 3- руки вперед; 4- основна стійка; те саме – ліва рука вгорі.
  5. Вихідне положення – о.с. палиця в руках хватом зверху на ширині плечей. 1-руки вперед; 2- руки вправу сторону; 3- руки вперед; 4- вихідне  положення; те саме в ліву сторону.
  6. Вихідне положення – о.с. ноги нарізно палиця на плечах; 1 –  руки догори; 2- В.п.
  7. Вихідне положення – о.с.ноги нарізно палиця в руках хватом зверху на плечах; 1- 2 повороти тулуба вправу сторону; 3-4 повороти тулуба в ліву сторону;
  8. Вихідне положення – о.с. ноги нарізно,палиця притиснута за спиною на згинах ліктьових суглобів; 1-2 повороти тулуба вправу сторону; 3-4 повороти тулуба в ліву сторону;
  9. Вихідне положення – о.с.,ноги нарізно, палиця в руках хватом зверху на ширині плечей; 1- нахил тулуба вперед, руки вперед; 2- В.П.                                
  10. Вихідне положення - о.с., ноги нарізно, палиця в руках хватом зверху на ширині плечей; 1- 2 повільно перевести палицю назад за спину; 3-4 – перевести палицю із-за спини у В.П.
  11. Вихідне положення - о.с., ноги нарізно, палиця вертикально спереду на підлозі; 1-4- махи правою ногою назад; 5-8- махи лівою ногою назад;
  12. Вихідне положення - о.с., ноги нарізно, палиця вертикально спереду на підлозі; 1-4- махи правою ногою вправу сторону; 5-8- махи лівою ногою в ліву сторону;
  13. Вихідне положення - о.с., ноги нарізно, палиця вертикально спереду на підлозі; 1- випад правою, руки вгору; 2- В.П.; 3- випад лівою, руки вгору; 4- В.П.
  14. Вихідне положення – о.с.,руки на поясі, палиця горизонтально на підлозі; 1- стрибок вперед, руки на поясі; 2- стрибок назад, руки на поясі.

3 хв

 

4 раз

 

 

 

4 раз

 

 

 

 

4 раз

 

 

 

 

 

 

 

 

4 раз

 

 

 

 

 

 

4 раз

 

 

 

 

 

 

4 раз

 

 

4 раз

 

 

 

 

4 раз

 

 

 

 

 

4 раз

 

 

 

 

4 раз

 

 

 

 

 

4 раз

 

 

 

 

4 раз

 

 

 

 

 

4 раз

 

 

 

 

 

4 раз

Вправи виконуються під музику. Слідкувати за музикою. Тримати осанку.

Слідкувати за поставою.

 

 

Слідкувати за музикою.

 

 

 

 

Нога пряма.

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконувати енергійно.

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за музикою.

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за поставою.

 

 

Виконувати енергійно.

 

 

 

 

Виконувати енергійно.

 

 

 

 

 

Слідкувати за музикою і поставою.

 

 

 

 

Середній темп.

 

 

 

 

 

Виконувати енергійно.

 

 

 

 

Виконувати енергійно.

 

 

 

 

 

Слідкувати за музикою.

 

 

 

 

 

Виконувати енергійно.

 

 Дихальні вправи: ритмічні стрибки на двох ногах з рухами рук зверху до низу. За командою : « стоп!» діти припиняють стрибати, піднімають руки через сторони вгору, роблять глибокий вдих, затримують дихання. За командою вчителя роблять крок правою ногою в сторону,  руки перед грудьми голосний видох з полуприсідом, руки донизу. Повторити вправу, але стрибки з рухами рук вперед , а потім догори.

1хв

Слідкувати за правильним виконанням вправ

Фонограма «Африканські барабани»

15.

Вимірювання ЧСС за 6 секунд.

30 с

 

 

2.Основна частина (21 хвилин)

1.

Танцювальна фізкультхвилинка.

« Я знаю, що у Вас є улюблена музична фізкультхвилинка»

40 с

Півоберти наліво, обличчям до проектора.

Діти дивлячись на екран проектора, виконують танцювальні вправи разом з мультяшними героями.

Фізкультхвилинка «Райдуга».

2.

Перешикування з колони по чотири в дві колони з переходом в два кола.

30с

 

3.

Вправи на гнучкість:

  1. «Травичка»
  2. «Квітка»
  3. «Русалка»
  4. «Котик»
  5. «Собака»
  6. «Дракончик»
  7. «Метелик»
  8. «Складання-розкладання диванчика»

5хв

Виконувати в повільному темпі.

Музичний супровід.

4.

Перешикування в дві колони

30с

 

5.

Перевірка ЧСС

30с

 

6.

Естафети:

  1. Естафета з гімнастичними палицями та стрибками.
  2. Естафета з бігу.
  3. Гра змагання «Спіймай палицю»

5хв

Слідкувати за своєчасною передачею гімнастичної палиці.

7.

Перешикування в два кола

30с

 

8.

Вправа «Усмішка в дарунок».

30 с

В нашім класі друзі всі

(діти тримаються за руки)

Раз, два, три

(роблять три оплески)

І великі, і малі

(роблять рухи руками)

Раз, два, три

(роблять три оплески)

Руку дай тому, хто справа,

(взяти сусіда за руку, який стоїть праворуч)

Ми – одна сімя.

9.

Вправи з рівноваги:

  1. «Чапля»
  2. «Сніжинка»
  3. «Ластівка»
  4. «Терези»
  5. « М’ячик »
  6. «Квітка»
  7. «Корзинка»
  8. «Гойдалка»
  9. «Тин»
  10. «Вершники»

3хв

Діти взявшись за руки виконують вправи з рівноваги.

 

3.Заключна частина (5 хвилин)

1.

Рефлексія. Відгадування загадок

 «Отже, часу ти не гай,

 а загадки відгадай».

1. «Хто в руки мене візьме,той одразу через мене стрибати почне» - (скакалка). 2.«Верчу,кручу стрункою бути хочу» (хула-хуп), «Деревяна  гора, що не крок то діра»- (гімнастична стінка)

3. «Бють  не плаче, вгору скаче І ніхто йому одначе не сказав хоть раз пробач» -  (м’яч) ,

4. «Невеликий черв’ячок завис на гачок, або ж ліана в спортзалі –  (канат )

1.5хв

Діти сідають на килим обличчям до проектора, відгадують загадки.

2.

Вправи для зниження навантаження (релаксація).

«Уявіть, що Ви стоїте на високій горі, а внизу чисте прозоре море, ви стрибаєте з гори і Вас несе донизу, темно, темно. Ви трішки присідаєте і відштовхуєтесь догори. Дивитесь нагору , а там щось таке яскраве і ви розумієте, що це сонечко, ви бачите рибки, черепах.

1,5хв

Діти лежать на килимі з закритими очима.

Грає заспокійлива музика.

3.

Міні – бесіда з учнями щодо підведення підсумків уроку:

1. «Чого нового ви дізнались?»

2. «Чому ви навчились?»

3. «Що у вас не виходило?»

2 хв

Мотивувати дітей до активних занять, на уроках фізичної культури.

4.

Організований вихід із спортивної зали.

 

 

 

docx
Додано
30 липня 2018
Переглядів
2512
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку