Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

План-конспект інтегрованого уроку у 1 класі на тему: "Якого кольору зима?"

Про матеріал

Ознайомити дітей з кольоровою гамою зими та з природою рідного краю; уточнити і розширити знання учнів про деякі зимові явища в природі; сприяти розвитку творчої, кмітливої, ініціативної особистості, допомогти дітям невимушено висловлюватись; розвивати фантазію, уяву, творчість; виховувати інтерес до вивчення навколишнього світу та естетичний смак.

Перегляд файлу

ГЛУШКІВСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ

КУП’ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Якого кольору зима?

 

 

 

 

 

 

                                    План-конспект

                                              інтегрованого уроку

                           у 1 класі

                                                вчитель Рожнова І.О.

 

 

Тема уроку: Якого кольору зима?

Мета: Ознайомити дітей з кольоровою гамою зими; з природою рідного           

              краю;  уточнити і розширити знання учнів про деякі зимові явища в  

              природі; сприяти розвитку творчої, кмітливої, ініціативної

              особистості, допомогти дітям невимушено  висловлюватись;

             розвивати фантазію, уяву, творчість; виховувати інтерес до вивчення

             навколишнього світу та естетичний смак.

Обладнання: підручник, набір ілюстрацій про природу краю, ведмедик, 

               малюнки дерев, ведмедика.

Тип уроку: комбінований. 

Хід уроку

  1. Організація класу. Перевірка готовності до уроку.

Дзвоник всім нам дав наказ:

  • До роботи, швидше в клас!

Біля парти станемо чемно,

Хай мине час недаремно.

Будемо уважні і старанні всі,

Сядемо тихенько на місця свої.

  1.        Сьогодні у нас незвичайний урок, тому я хочу, щоб ви:

Не просто слухали, а чули,

Не просто дивилися, а бачили,

Не просто відповідали, а міркували,

Дружно й плідно працювали.

  • У мене зараз дуже хороший настрій, ось такий: (Слайд  - Смайл).
  • А у вас? Намалюйте олівчиками свій настрій.
  • Я хочу, щоб хороший настрій у вас не змінився до кінця уроку.
  • А тема нашого уроку «Природа у твоєму селі та його околицях»

          -    Діти, сьогодні на наш урок , прийде незвичайний, веселий, казковий  

               герой. А щоб дізнатися  його ім'я нам треба відгадати загадку.

  • Буркотливий, вайлуватий,
    Ходить лісом дід кошлатий:
    Одягнувся в кожушину,
    Мед шукає і ожину.
    Літом любить полювати, 
    А зимою — в лігві спати. 
    Як зачує він весну — 
    Прокидається від сну. (Ведмідь)

Вч:. Діти, ведмедик буде з нами разом розглядати природу в нашому селі та його околицях.

Вч:  Подивіться один на одного і усміхніться і дайте відповідь на загадки.

  • Чудо-сани прилетіли,

Скакуни в тих санях білі.

В санях тих сидить цариця –

Білокоса, білолиця.

Рукавом махає –

Сріблом все вкриває.

Що це за цариця?  ........(зима)

  • Намалювати можна  нею

Будинки, хмари і поля,

Зелену затишну алею,

Високі гори і моря.

Зачарувати можна нею –

Така вона чудова й гарна!

Ти знаєш, як зовуть цю фею?

Її звуть звичайно .........  (фарба)

Вч:  Сьогодні ми з вами і поговоримо якою буває природа нашому селі взимку. Зосередьте увагу на малюнках. Які асоціації у вас виникають зі словом „зима”.

Діти: Холодно, мороз, сніг, санчата, завірюха.

Вч: Як ви думаєте, чи можна назвати цю  пору року „чорно-білою”? А які кольори, крім білого, можна зустріти у зимовій природі?

Як ви гадаєте, чи завжди сніг білий? А чи змінюється колір снігу вранці, ввечері, під час морозу, у відлигу?

  Він ще недавно голубів –

  Застиг у сонній мрії.

  Ось небокрай почервонів –

  І він вже рожевіє.   (сніг уранці)

  Як тільки сутінь настає,

  І ліхтарі мигають,

  Він фіолетовим стає

  І таємничо сяє.     (сніг ввечері)

 Спочатку він міцний і білий,

 Та коли сонце припікає,

 Він враз слабкішає, жовтіє,

 Чорніє, тане і тікає.    (сніг у відлигу)

Вч: Коли сходить сонце, снігові замети рожеві. Це сонце забарвлює їх своїм промінням. Сонце піднімається вище, небо стає синішим, а сніг – сліпучо-білим. Коли сонечко схиляється до заходу, сніг стає синюватим, мов небо відбивається в блискучому дзеркалі. А в затінку він аж фіолетовий. Ось і зайшло сонце. Відблиск на снігу згасає, сніг сіріє.    Мерехтять зорі.

  • Як ви думаєте, чому сніг називають сріблястим, золотим? Коли це буває?

Діти: Коли на вулиці світить яскраво сонечко.

Вч: Давайте разом вивчимо віршик про сніг.

Ліг на землю вранці сніг

Ковдрою пухнастою.

Виграє на сонці

Ниткою сріблястою.

Вч: На що схожий сніг?

Діти: Борошно, пух, перо, цукор, сіль, морозиво.

Вч: А чи зустрічали ви яскраві кольорові плями серед зимової білизни?

Діти: Так - ягідки калини, горобини, забуте на дереві яблучко, пір‘ячко птахів, зелень ялинок.

Вч: Складіть речення із словами – ягідка, пірячко, ялинка, ліс.

Вч:  Діти нам розкажуть, а про що, ви повинні здогадатися самі.

В небі хмара проліта,

Білий пух порозсипала.

Він на землю міцно ліг,

Називають його ..... (сніг)

Я завжди, в усякі дні,

Все стою в однім вбранні.

І свитину цю, що маю,

Взимку й в спеку не скидаю. (ялинка)

Вч: Скажіть мені, будь ласка, яку букву ми з вами вивчили? Відкрийте Буквар на цій букві.

(діти читають вголос по черзі)

Вч: Діти, ми з вами вивчили вже багатенько букв, а як букви можна назвати одним словом?

Діти: Абетка.

Вч:  Вірно, діти це абетка, а про снігову абетку нам розповість Вероніка.

Є абетка снігова, а сліди - її слова.

Заєць слід кладе шнурочком: риска вряд, і риска збоку.

Хто рядочок рівно вишив? Це пробігла  щойно миша.

Рись взуває в капці лапки – має слід чотири крапки.

Вч: А наостанок  гра на уважність. Я вам читатиму речення, а ви скажете що тут не правильно.

  • Ранок. Пішов я взимку в ліс на прогулянку. Кругом зелено. Під ногами порипує фіолетовий сніг. Краса неймовірна. Соловейко співає, метелики літають.
  • А ось я зустрів їжачка. Він ніс своїм їжачатам на Новий рік ялинку.
  • А ще я зустрів в зимовому лісі ведмедя, він теж вийшов на прогулянку.

Молодці, добре впорались із завданням.

Діти розповідають вірші

1. Зима красуня, біла чарівниця!

В ній стільки дива-дивного, краси!

І снігу білого нанесено по вінця,

І віхол та хурделиць голоси...

2. Поглянь, які ялиночки красиві –

Зелене гілля в білому сніжку.

А часом враз пройдуть тумани сиві,

Як не любити казку отаку!

3. Летять сніжинки, наче біле диво,

Мене пороша, бо її пора.

У лісі, в полі стало так красиво,

А гляньте, як змінилася гора!

4. А сонце блисне, всюди заіскриться,

І сніг заграє барвами всіма.

Така чарівність навіть не присниться,

Це все чаклунка, білая зима!

5. Сніг білий, великий, лапатий

Кружляє, танцює, летить...

Не клич нас, матусю, до хати,

Ми в казці побудемо мить.

6. Поглянь, як навколо красиво:

Змінився і сад наш, і луг...

Летить і летить біле диво –

Все стало чарівне навкруг.

7. Ми тихо заходимо в казку.

Зима-чарівниця стоїть,

Тримаючи ключиків вязку,

Щоб нам таємницю відкрить.

Вч: Дякую, сідайте будь ласка.

Підсумок уроку

  • Чи змінився у вас настрій? Намалюйте олівчиками свій настрій.
  • Скажіть мені, будь ласка, яка була тема нашого уроку?
  • Про що ми говорили на уроці?

Вч: Отже, зиму не можна назвати безбарвною порою року. Їй притаманні багато кольорів.

   Ви працювали добре на уроці. Дякую всім.  Урок закінчено.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
20 листопада 2018
Переглядів
4049
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку