План-конспект інтегрованого уроку з фізичної культури для учнів 10 класу.Модуль: легка атлетика

Про матеріал
План-конспект інтегрованого уроку з фізичної культури для учнів 10 класу.Модуль: легка атлетика Модуль: Легка атлетика Мета: розширювати світогляд учнів,; пропагувати олімпійські традиції, виховувати бажання займатися фізичною культурою і спортом. Завдання уроку: Освітні: 1. Ознайомити з системою фізичного виховання в Давній Греції. 2. Повторити комплекс фітнесу. 3. Навчати прийомів самомасажу за допомогою тенісних м’ячиків. Виховні: Сприяти вихованню морально-вольових рис (самовладання, сили волі, дисциплінованості, впевненості у своїх силах). Оздоровчі: Сприяти зникненню нервового подразнення. Тип уроку: комбінований. Інвентар: футбольні м’ячі, конуси, секундомір, гімнастичні лави, естафетні палички. Дата ________________________ Місце проведення: спортивний зал. № з/п Зміст навчального матеріалу (дії вчителя) Основна група Підготовчa група Організаційно-методичні вказівки до уроку (дії учня) 1. Шикування в одну шеренгу, привітання, повідомлення завдань уроку. Учитель: сьогодні відбудеться незвичайний урок. Ми спробуємо об ’єднати два різних предмета: фізична культура та історія. -Як ви гадаєте,що обєднує ці дві науки? -Так. Це Давня Греція. Тому тема уроку «Фізичне виховання в Давній Греції». Першими справжніми вчителями людства в галузі мистецтва та науки, у сфері теорії та практики фізичного виховання справедливо вважають давніх греків. Вони першими розробили безліч усіляких вправ для розвитку та зміцнення людського тіла. Сьогодні на уроці ми будемо шанувати традиції древніх греків, але для початку проведемо підготовку. 1хв. 1хв. Фронтальний спосіб організації діяльності учнів, зовнішній вигляд учнів. 2. Вимірювання ЧСС за 15с 30сек. 30сек. Поцікавитися самопочуттям учнів. На заняттях кожен учень має стежити за зміною стану свого організму під час фізичних навантажень 3. Проведення інструктажу з БЖД та правил поведінки учнів під час занять легкою атлетикою в спортзалі. 30сек. 30сек. Учні чітко дотримуються вимог Інструкцій. Відповідають на запитання вчителя. 4. Ходьба та її різновиди 30сек. 30сек. У колону по одному в обхід зали, дотримуючись певної дистанції та утримуючи правильну поставу. 5. Біг та його різновиди 2хв. Індивід.підхід. Відстань – 2 кроки у колоні. Темп повільний. Поточний метод. 6. Загальнорозвивальні вправи на гімнастичних лавах із елементами степ-аеробіки А) в.п.- сидячи на гімнастичній лаві, руки до плечей, ноги на носках. 1-розгинаючи праву руку, опустити п’яти праворуч 2- в.п 3-4- те саме ліворуч Б) В.п.- те саме. 1-випрямити праву ногу вперед, праву руку вгору 2-в.п. 3-4- те саме лівою рукою та ногою В) в.п.- сидячи на гімнастичній лаві, ноги випрямлені вперед, руки в сторони 1- зігнути праву ногу, притиснути її до грудей, руки на коліно 2- в.п. 3-4- те саме лівою ногою. Г) в.п.- сидячи на гімнастичній лаві, права нога зігнута на носок, ліва- випрямлена вперед. 1-7- махи лівою ногою вгору-вниз 8- зміна положення ніг 9-15- те саме правою ногою 16- в.п. Д) в.п.- сидячи на гімнастичній лаві, ноги випрямлені вперед, руки до плечей 1- випрямляючи праву руку вперед, 2- в.п. 3-4- те саме, змінюючи положення рук Є) в.п.- сидячи на гімнастичній лаві, ноги випрямлені вперед, руки в упор на лаву 1-15- перехресні рухи ногами, відхиливши плечі назад 16- в.п. Ж) в.п.- сидячи на гімнастичній лаві, ноги нарізно, руки перед грудьми 1-3- три нахили вперед 4- в.п. З) в.п.- стоячи обличчям до гімнастичної лави, руки на поясі 1- крок правою ногою на лаву 2- стати на лаву, приставляючи ліву ногу 3- крок правою ногою на підлогу 4- в.п. І) в.п.- стоячи обличчям до гімнастичної лави, права нога на лаві, руки на поясі 1-крок правою ногою через лаву, перенести на неї вагу тіла 2- в.п. 3-4- те саме лівою ногою К) в.п.- стоячи обличчям до гімнастичної лави, права нога на лаві. Зміна положення ніг стрибком. 8-10р 8-10р 2-3р 8-10р 2-3р 8-10р 8-10р 8-10р 8-10р Розташуватися біля гімн. лав, не заважаючи один одному. Руки тримати паралельно до підлоги. Утримувати правильну поставу Спину тримати прямо, підтягуючи коліно, допомагати собі руками. Максимальна амплітуда, коліно махової ноги випрямлене. Коліна не згинати, руками торкатися стоп Ноги не згинати, дихання не затримувати Ліктями торкатися підлоги Спину тримати прямо, коліна повністю випрямляти Стопи виконують пружні рухи Під час стрибку ноги випрямляти в колінах 7. Ходьба на місці. Перешикування в одну шеренгу. 30сек II ОCНОВНА ЧАСТИНА (22 хв.) 1. Повідомлення теоретичного матеріалу У Давній Греції розрізняли два методи застосування фізичних вправ: гімнастику та агоністику. Гімнастика складалася з палестрики, орхестрики та ігор. -До палестрики входили різноманітні вправи, що забезпечують всебічну фізичну підготовку: біг, стрибки в довжину, метання списа, диска, плавання, фехтування, стрільба із лука тощо. -Орхестрику складали ритуальні танці, вправи для розвитку пластики та грації. Їх виконання супроводжувала музика. Орхестрика сприяла формуванню постави, гарних форм тіла, вишуканих рухів. - Рухливі ігри використовувалися на заняттях із дітьми. Були поширені ігри з м’ячем, ключкою, утримання рівноваги тощо. Одним із завдань фізичного виховання було прищеплювання навичок боротьби, змагання в силі, швидкості, витривалості, що греки називали агоністикою. Змагання були неодмінною частиною будь-якого свята та завжди проводилися в присутності глядачів. Перешикування із однієї шеренги у колону по два. 3-4хв. 2. Ведення м’яча внутрішньою частиною підйому. Кожен гравець по черзі веде м’яч внутрішньою частиною підйому змійкою навколо чотирьох конусів до позначки фінішу і робить передачу наступному члену команди, біжить в кінець колони. Учитель: Діти, м’язи якої частини тіла в нас задіяні при веденні м’яча? Відповідь: м’язи ніг 5хв. Індив. підхід Під час ведення м’яча ступня не напружена, гравець спрямовує м’яч перед собою, носок ноги трохи вивертає назовні 3. Зустрічна естафета з передачею естафетної палички. Дві колони учнів діляться навпіл і відступають на встановлену відстань. По сигналу перші учасники біжать у протилежну колону, передають естафетну паличку і стають в кінець колони. Вчитель стежить за дотриманням правил гри та техніки безпеки. Естафета з елементами стрибків. Спочатку стрибки на правій нозі до позначки, потім на двох ногах до наступної позначки, потім на лівій. Вправи для розвитку пластики. 5хв. 5хв. 4хв. Індив. підхід III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА ( 5хв.) 1. Команди об’єднуються в коло. Кожен отримує по тенісному м’ячку. Учитель: Давні греки залишили нам у спадок ще один вид мистецтва – масаж. Він був відомий задовго до греків, але саме давньогрецькі лікарі систематизували прийоми масажу, цим пояснивши їх лікарський вплив на організм людини. Засновником використання масажу як лікарського засобу вважають Гіппократа. Йому належить відомий вислів «Лікар повинен бути обізнаним у багатьох речах і, крім усього іншого у масажі». Прийоми самомасажу: А) колові рухи одним тенісним м’ячем між долонями, притискуючи його із зусиллям Б) те саме, але тильною стороною долоні В) колові рухи двома мячиками у кожній долоні за рухом та проти руху годинникової стрілки Г) стискання мя’чика зусилям та розслаблення 2хв. 2хв. Учні виконують самомасаж. Усі ці вправи сприяють зникненню нервового подразнення, запобігають старінню мозку. 2. Шикування в шеренгу 30сек 30сек 3. Вимірювання ЧСС за 15с 30сек 30сек Звернути увагу на учнів із ЧСС більш як 110-120 уд./хв. 4. Підсумок уроку 1хв 1хв Оцінка, само оцінювання, похвала 5. Домашнє завдання 30сек 30сек Самомасаж 6. Організований перехід до роздягальні 30сек 30сек Не штовхаючись,повільно
Перегляд файлу

План-конспект

інтегрованого уроку з фізичної культури для учнів 10 класу.Модуль: легка атлетика.

Модуль: Легка атлетика

Мета: розширювати світогляд учнів,; пропагувати олімпійські традиції, виховувати бажання займатися фізичною культурою і спортом.

Завдання уроку:

Освітні:

1. Ознайомити з системою фізичного виховання в Давній Греції.

2. Повторити комплекс фітнесу.

3. Навчати прийомів самомасажу за допомогою тенісних м’ячиків.

Виховні: Сприяти вихованню морально-вольових рис (самовладання, сили волі, дисциплінованості, впевненості у своїх силах).

Оздоровчі: Сприяти зникненню нервового подразнення.

Тип уроку: комбінований.

Інвентар: футбольні м’ячі, конуси, секундомір, гімнастичні лави, естафетні палички.

Дата ________________________

Місце проведення: спортивний зал.

 

 

№ з/п

Зміст навчального матеріалу (дії вчителя)

Основна

група

Підготовчa

група

Організаційно-методичні вказівки до уроку

(дії учня)

1.

Шикування в одну шеренгу, привітання, повідомлення завдань уроку.

Учитель: сьогодні відбудеться незвичайний урок. Ми спробуємо об ’єднати два різних предмета: фізична культура та історія.

-Як ви гадаєте,що обєднує ці дві науки?

 -Так. Це Давня Греція. Тому тема уроку «Фізичне виховання в Давній Греції». Першими справжніми вчителями людства в галузі мистецтва та науки, у сфері теорії та практики фізичного виховання справедливо вважають давніх греків. Вони першими розробили безліч усіляких вправ для розвитку та зміцнення людського тіла. Сьогодні на уроці ми будемо шанувати традиції древніх греків, але для початку проведемо підготовку.

 

1хв.

1хв.

Фронтальний спосіб організації діяльності учнів, зовнішній вигляд учнів.

2.

 Вимірювання ЧСС за 15с

30сек.

30сек.

Поцікавитися самопочуттям учнів. На заняттях кожен учень має стежити за зміною стану свого організму під час фізичних навантажень

3.

Проведення інструктажу з БЖД та правил поведінки учнів під час занять легкою атлетикою в спортзалі.

30сек.

30сек.

Учні чітко дотримуються вимог Інструкцій. Відповідають на запитання вчителя.

4.

Ходьба та її різновиди

30сек.

30сек.

У колону по одному в обхід зали, дотримуючись певної дистанції та утримуючи правильну поставу.

5.

Біг та його різновиди

2хв.

Індивід.підхід.

Відстань – 2 кроки у колоні. Темп повільний. Поточний метод.

6.

Загальнорозвивальні вправи на гімнастичних лавах із елементами степ-аеробіки

А) в.п.- сидячи на гімнастичній лаві, руки до плечей, ноги на носках.

1-розгинаючи праву руку, опустити п’яти праворуч

2- в.п

3-4- те саме ліворуч

Б) В.п.- те саме.

1-випрямити праву ногу вперед, праву руку вгору

2-в.п.

3-4- те саме лівою рукою та ногою

В) в.п.- сидячи на гімнастичній лаві, ноги випрямлені вперед, руки в сторони 1- зігнути праву ногу, притиснути її до грудей, руки на коліно

2- в.п.

3-4- те саме лівою ногою.

Г) в.п.- сидячи на гімнастичній лаві, права нога зігнута на носок, ліва- випрямлена вперед.

1-7- махи лівою ногою вгору-вниз

8- зміна положення ніг

9-15- те саме правою ногою

16- в.п.

Д) в.п.- сидячи на гімнастичній лаві, ноги випрямлені вперед, руки до плечей 1- випрямляючи праву руку вперед,

2- в.п.

3-4- те саме, змінюючи положення рук

Є) в.п.- сидячи на гімнастичній лаві, ноги випрямлені вперед, руки в упор на лаву

1-15- перехресні рухи ногами, відхиливши плечі назад

16- в.п.

Ж) в.п.- сидячи на гімнастичній лаві, ноги нарізно, руки перед грудьми

1-3- три нахили вперед

4- в.п.

З) в.п.- стоячи обличчям до гімнастичної лави, руки на поясі

1- крок правою ногою на лаву

2- стати на лаву, приставляючи ліву ногу 3- крок правою ногою на підлогу

4- в.п.

І) в.п.- стоячи обличчям до гімнастичної лави, права нога на лаві, руки на поясі

1-крок правою ногою через лаву, перенести на неї вагу тіла

2- в.п.

3-4- те саме лівою ногою

К) в.п.- стоячи обличчям до гімнастичної лави, права нога на лаві. Зміна положення ніг стрибком.

 

 

 

 

 

8-10р

 

 

 

 

 

 

8-10р

 

 

 

 

 

 

 

 

2-3р

 

 

 

 

 

 

8-10р

 

 

 

2-3р

 

 

 

 

 

 

8-10р

 

 

 

8-10р

 

 

 

 

8-10р

 

 

 

 

8-10р

 

 

 

 

Розташуватися біля гімн. лав, не заважаючи один одному. Руки тримати паралельно до підлоги.

 

 

Утримувати правильну поставу

 

 

Спину тримати прямо, підтягуючи коліно, допомагати собі руками.

 

Максимальна амплітуда, коліно махової ноги випрямлене.

 

 

Коліна не згинати, руками торкатися стоп

 

 

 

Ноги не згинати, дихання не затримувати

 

 

 

 

 

Ліктями торкатися підлоги

 

 

 

 

Спину тримати прямо, коліна повністю випрямляти

 

 

Стопи виконують пружні рухи

 

 

 

 

 

Під час стрибку ноги випрямляти в колінах

7.

Ходьба на місці.

Перешикування в одну шеренгу.

 

30сек

 

 

II

ОCНОВНА ЧАСТИНА (22 хв.)

 

 

 

1.

Повідомлення теоретичного матеріалу

У Давній Греції розрізняли два методи застосування фізичних вправ: гімнастику та агоністику. Гімнастика складалася з палестрики, орхестрики та ігор.

-До палестрики входили різноманітні вправи, що забезпечують всебічну фізичну підготовку: біг, стрибки в довжину, метання списа, диска, плавання, фехтування, стрільба із лука тощо.

-Орхестрику складали ритуальні танці, вправи для розвитку пластики та грації. Їх виконання супроводжувала музика. Орхестрика сприяла формуванню постави, гарних форм тіла, вишуканих рухів.

- Рухливі ігри використовувалися на заняттях із дітьми. Були поширені ігри з м’ячем, ключкою, утримання рівноваги тощо. Одним із завдань фізичного виховання було прищеплювання навичок боротьби, змагання в силі, швидкості, витривалості, що греки називали агоністикою. Змагання були неодмінною частиною будь-якого свята та завжди проводилися в присутності глядачів.

Перешикування із однієї шеренги у колону по два.

 

3-4хв.

 

 

2.

Ведення м’яча внутрішньою частиною підйому.

Кожен гравець по черзі веде м’яч внутрішньою частиною підйому змійкою навколо чотирьох конусів до позначки фінішу і робить передачу наступному члену команди, біжить в кінець колони.

Учитель: Діти, м’язи якої частини тіла в нас задіяні при веденні м’яча?

Відповідь: м’язи ніг

 

5хв.

Індив. підхід

Під час ведення м’яча ступня не напружена, гравець спрямовує м’яч перед собою, носок ноги трохи вивертає назовні

3.

Зустрічна естафета з передачею естафетної палички.

Дві колони учнів діляться навпіл і відступають на встановлену відстань. По сигналу перші учасники біжать у протилежну колону, передають естафетну паличку і стають в кінець колони. Вчитель стежить за дотриманням правил гри та техніки безпеки.

Естафета з елементами стрибків.

Спочатку стрибки на правій нозі до позначки, потім на двох ногах до наступної позначки, потім на лівій. Вправи для розвитку пластики.

 

5хв.

 

 

 

5хв.

 

 

 

 

 

4хв.

Індив. підхід

 

III.

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА ( 5хв.)

 

 

 

 

1.

Команди об’єднуються в коло.

Кожен отримує по тенісному м’ячку. Учитель: Давні греки залишили нам у спадок ще один вид мистецтва – масаж. Він був відомий задовго до греків, але саме давньогрецькі лікарі систематизували прийоми масажу, цим пояснивши їх лікарський вплив на організм людини. Засновником використання масажу як лікарського засобу вважають Гіппократа. Йому належить відомий вислів «Лікар повинен бути обізнаним у багатьох речах і, крім усього іншого у масажі». Прийоми самомасажу:

А) колові рухи одним тенісним м’ячем між долонями, притискуючи його із зусиллям

Б) те саме, але тильною стороною долоні

В) колові рухи двома мячиками у кожній долоні за рухом та проти руху годинникової стрілки

Г) стискання мя’чика  зусилям та розслаблення

 

2хв.

2хв.

Учні виконують самомасаж.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Усі ці вправи сприяють зникненню нервового подразнення, запобігають старінню мозку.

2.

Шикування в шеренгу

 

30сек

30сек

 

3.

Вимірювання ЧСС за 15с

30сек

30сек

Звернути увагу на учнів із ЧСС більш як 110-120 уд./хв.

4.

Підсумок уроку

1хв

1хв

Оцінка, само оцінювання, похвала

5.

Домашнє завдання

 

30сек

30сек

Самомасаж

6.

Організований перехід до роздягальні

 

30сек

30сек

Не штовхаючись,повільно

 

docx
Додано
26 жовтня 2023
Переглядів
71
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку