план-конспект інтегрованого уроку з музичного та фізичного мистецтва «Дитячий фітнес. Квіткові фантазії»

Про матеріал
Тема: «Дитячий фітнес. Квіткові фантазії» Тип уроку: інтегрований. Мета уроку: Пізнання світу засобами фізичного виховання. Ознайомити учнів з образами квітів, які живуть у багатьох українських народних та авторських піснях; розвивати емоційну сферу учнів, уміння розрізняти настрої музики; виховувати в учнів культуру слухання музики, звички займатися фізичними вправами та зацікавленість в здоровому способі життя.
Перегляд файлу

Мелітопольська гімназія №1 Мелітопольської міської ради

Запорізької області

 

 

 

 

 

з фізичної культури та музичного мистецтва для учнів 4 класу

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Мелітополь 2021-2022 н.р.

 

Тема: «Дитячий фітнес. Квіткові фантазії»

Тип уроку: інтегрований.

Мета уроку: Пізнання світу засобами фізичного виховання. Ознайомити учнів з образами квітів, які живуть у багатьох українських народних та авторських піснях; розвивати емоційну сферу учнів, уміння розрізняти настрої музики; виховувати в учнів культуру слухання музики, звички займатися фізичними вправами та зацікавленість в здоровому способі життя.

Завдання уроку:

  1. Ознайомлення учнів з темою уроку.
  2. Розучування нового комплексу загально-розвиваючих вправ під музичний супровід.
  3. Формування, зміцнення здоров’я засобами фізичного виховання.
  4. Закріпити знання дітей про музичні інструменти та особливості музичної мови українських народних та авторських пісень.
  5. Розвиток музичного слуху та ритму.

 Інвентар та обладнання: музичне обладнання, пляшки ( по 2 на кожну дитину), фітнес-килимки, м’ячики, музичні картки, телевізор, ноутбук, флешка, музичні інструменти, віночки, капелюшки квітів (мак, ружа, чорнобривці, мальви, тощо).

Місце проведення: спортивна зала.

Час уроку: 40хв.

Хід уроку

№ п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно – методичні вказівки.

Підготовча частина 15 хв

1

1. Організаційний перехід до зали учнів.

2. Шикування

3. Привітання

1 хв

Шикування в одну шеренгу.

 

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів

2

Введення учнів в сюжет уроку:

Доброго дня хлопчики та дівчатка, сьогодні в нас  незвичайний урок.

Сьогодні з вами будемо фантазувати. Дізнаємося, що образи квітів живуть у багатьох українських народних та авторських піснях. (презентація)А що ми можемо зробити із квітів?...Так віночок. Здавна українці ставилися до віночка надзвичайно відповідальне, знали, що це не просто прикраса, сплетена з абияких квітів, а своєрідний оберіг. Український віночок… Оспіваний у піснях, оповитий легендами  та  переказами. Найбільше українці співають про чорнобривці, ружу, маки, цвіт калини тощо. Сьогодні ми з вами спробуємо сплести гарний український фітнес-віночок.

Я знаю що в нас з вами назбиралось багато внутрішньої енергії, тому я покажу вам декілька крутих вправ для розігріву. Потім переходимо на килимки, для виконання комплексу тренування.

2 хв

Націлити учнів на основні завдання уроку.

 

 

 

Емоційно відокремити ключові моменти сюжету уроку.

3.

Вимірювання ЧСС за 30 сек.

30 сек

Перевірка ЧСС у дітей.

4.

Бліц опитування:

-Які пісні з образами квітів ви знаєте?(«Червона рута», «Чорнобривці»)

-Які знаєте музичні інструменти?

-Наші вправи також зв’язані з музичним інструментом, але яким? Їх назва « My beat», може хтось знає переклад з англійської мови?

Так, вірно. З англійської це Мій удар. Ми будемо бити по барабанах, уявних. У справжніх барабанщиків вони скрізь, і збоку, і зверху… і навіть ззаду. А замість барабанних паличок, у нас будуть пляшки. Візьміть собі по парі.

3 хв

Діти відповідають на запитання.

  • «Червона рута», «Чорнобривці»;

 

  • Гітара, фортепіано, барабани і тощо.

 

 

  • «Мій удар»

 

5.

Перешикування в 4 ряди

30 сек

1 ряд- чорнобривці

2 ряд- маки

3 ряд- калина

4 ряд- ружа

6.

Комплекс  вправ з інвентарем

 (пляшки) під музичний супровід

4 хв

 

Слідкувати за правильним виконанням вправ.

Слідкувати за ритмічним малюнком.

 

7.

Дихальні вправи

 

1 хв

Слідкувати за правильним виконанням вправи.

 

8.

Вимірювання ЧСС за 6 сек

30 сек

 

9.

Загально-розвиваючі вправи по колу ( на носках, руки догори, напівприсід, повільний біг)

3 хв

Перешикування в русі.

Дотримуватись ритму мелодії.

Основна частина 17 хв

10.

  • «Потягушки-порастушкі». Початкова позиція (ІП) - стоячи, ноги трохи розставити. Підняти руки вгору, потягуючись, і опустити їх назад.
  • «Сонечко». Початкова позиція та ж. Потягнутися руками догори, піднімаючись на носки, потім опустити їх.
  • «Пташки». Прийняти ІП - встати рівно, ноги трохи розставити. Піднімати руки через сторони і опускати вниз, імітуючи помах крил птаха.
  • «Уклони». ІП - встати рівно, ноги розставити трохи вже плечей. Виконати нахил, діставши руками до підлоги, прийняти ВП.
  • «Тук-тук». Встати в первісну позицію як в попередній вправі. Виконати нахил вниз і поплескати по колінах.
  • «Дивимося у вікно». ІП - сісти на стілець, покласти долоні на коліна. Виконувати нахили тулуба вперед, повертаючи голову вправо і вліво, як би заглядаючи в вікно, повернутися в ІП.
  • Стриб скок". ІП - встати на твердій поверхні, ноги разом. Пострибати на одному місці кілька разів.
  • «Пружинка». Встати рівно, руки витягнути уздовж тіла. Виконувати протягом 30 секунд пружинисті напівприсідання.

14 хв

Вправи виконувати на фітнес-килимках під музичний супровід.

11.

Рефлексія.  Брейн – ринг музичних загадок.

«По черзі буде грати мелодія, вам потрібно відгадати на якому музичному інструменті грають»

2 хв

Діти сидять на килимках.

На екрані TV музичні загадки.

12.

«Ви добре попрацювали. Час і відпочити»

30 сек.

 

Заключна частина 8 хв

13

Вправи для зниження навантаження: самомасаж.

 

2 хв

Діти беруть по маленькому м’ячику, сидять на килимках та виконують рухи за вчителем.

Слухаємо уривок з пісні «Зацвіла в долині червона калина» на слова Т. Шевченка муз. Я. Степового (у виконанні гурту «Гайдамаки»)

14

Міні – бесіда учнів, щодо проведеного уроку.

-Вам сподобався сьогоднішній урок?

-Що найбільше сподобалося на уроці?

-Чи всі вправи далися легко?

- Ви молодці! Пропоную разом проспівати пісню «Дитинства світ»

4 хв

Мотивувати дітей до занять фізичної культури та музики.

 

 

 

Флешмоб «Дитинства світ»

15

Закінчення уроку. Підведення підсумків уроку. Самооцінювання.

Музика і спорт пов’язані між собою, разом вони сприяють бадьорому стану,

позитивному настрою, міцному здоров’ю! Дякуємо за урок!

1 хв

 

16

Організований вихід зі спортивної зали під музичний супровід.

 

1 хв

Один за одним в спокійному стані.

 

docx
Додано
6 листопада 2021
Переглядів
560
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку