ПЛАН-КОНСПЕКТ СЕРІЇ УРОКІВ «ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА» З ТЕМИ «ГОРОДКИ» У 9КЛАСІ

Про матеріал
План-конспект уроку з теми "Городки" для 8- 9 класів з впровадження орієнтовано-ухових завдань.
Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ СЕРІЇ УРОКІВ «ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА» З ТЕМИ «ГОРОДКИ» У 9КЛАСІ. 1 Р.В. 50

Дати: 04 т02

№№ уроків: 62-64

ЧАСТИНА УРОКУ

ТРИВАЛІСТЬ / ЧСС уд/хв

Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності

Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя

 

ЗМІСТОВНА НАСКРІЗНА ЛІНІЯ. «Екологічна безпека та сталий розвиток».

КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ

Ініціативність і підприємливість

Обізнаність та самовираження у сфері культури

ВКЛАД ПРЕДМЕТА В ФОРМУВАННЯ КК

Планувати та реалізувати проекти

Самовираження, самореалізація

Вступна = адаптаційна

2-3 хв. 95/115

 

«Паперовій носій». Учні об’єднані в дві шеренги. За кожним учнем на підлозі лежить папір формату А4.Вчитель веде розмову про правила безпеки на уроці і пропонує командам написати впродовж хвилини 3-4 правила (що можна робити в залі під час уроку 1 команда), що не можна (2 команда). Лідер кожної команди записує відповіді,решта учасників показує другій команді правило в русі. Вони повинні відгадати,яке саме правило. І навпаки. Принцип: пробудження свідомості учнів. Метод: продукивно-практичний. Вимога: використання вчителем різноманітних організаційних форм,засобів,методів і прийомів навчання.

1-2 хв.

115/130

«Біологічні години». Учням пропонується закрити очі, і впродовж 30 секунд рухатися на місці. Вимога: треба зупинитися ближче до фактичної позначці 30 сек. (рухатися повільно, любим способом).Принцип:активності і самостійності. Метод:дедуктивний/репродуктивний Вимога: забезпечення:освітньої,виховної,оздоровчої,розвивальної спрямованості навчального процесу.

 

Підготовча=пошукова

4-5 хв.

134/153

 

«Паперовій стретчинг». Учні об’єднані в два концентричних кола. У кожного учасника в руках папір. З кожним колом працює модератор, який замовляє вихідне положення, з якого потрібно виконати свою вправу (умова: не зім'яти папір). З початку учні виконують самостійно2-3 вправи, а потім в парах, утримуючи папір між долонями. Принцип: діяльнісного характеру навчання. Метод: частково-пошуковий. Вимога: : забезпечення:освітньої,виховної,оздоровчої,розвивальної спрямованості навчального процесу..

10-12 хв

140-150

«Фізкультурний диктант». Вчитель пропонує дітям утворити зі свого папера м'яч. Учасники розташовані в парах на відстані. Учасники виконують ту вправу, хто перший з пари запропонував. Вчитель промовляє умову виконання вправи:

* м'яч не літає, не падає, не котиться, ви переміщуєтесь;

* м'яч літає, не падає, не котиться, ви переміщуєтесь;

* м'яч літає, падає, котиться, ви переміщуєтесь.

Додати «фішки» чи «конуси». Учні тримають одну фішку, один м'яч.

* м'ячі літають одночасно, попадають в ціль: перевернута фішка (різними способами). Принцип: активності та самостійності Метод: редуктивний / репродуктивний. Вимога: формування в учнів умінь і навичок самостійно займатися фізичними вправами.

 

Основна=тренувальна

14-17 хв

153/172

«Різнокольорове тренування». Учні об’єднані в мікрогрупи. Лідер кожної групи отримує картку зі своїм кольором (додаток №1). посередині майданчику розташована корзина з різнокольоровими паперовими м’ячами. За командою «Руш», один з учасників кожної групи рухається до корзини обумовленим способом ,але в своєму темпі. вибирає м'яч кольору своєї групи, (Додаток №2) повертається назад. Учні читають, яку вправу їм треба зробити і починають виконувати за 1 хв., потім записують назву вправи в картку і обирають фізичну якість. Кожна вправа виконується зі своїм паперовим м’ячом. Наступний учень рухається до корзини і т.д., поки не залишиться ні одного м'яча. Пропонується тільки назва вправи, учні самі вирішують, яким способом її виконувати(можливо також в парах). Принцип: діяльнісного характеру навчання. Метод: частково-пошуковий. Вимога: формування в учнів умінь і навичок самостійно займатися фізичними вправами.

«Спритні перегони». Учасники об’єднані в дві команди. Між ними розташована межа, за яку не можна заступати. В одній групі в руках паперові м'ячі, в другій будь який дрібний інвентар («губки»). За командою «Кидай», учні починають перекидати свої предмети на іншу сторону впродовж 1хв .По закінчені раунду учні підраховують бали:

Умови : кидки виконуються тільки прямою рукою (плечовий кидок); кидки виконуються зігнутою рукою (ліктьовий кидок);

Кидки виконуються комбіновано та додається вправа (1-2 рази) на розвиток швидкісно-силових якостей перед кидком. Принцип: забезпечення радості від успіхів у навчанні. Метод: Ігровий/змагальний. Вимога: використання вчителем різноманітних організаційних форм,засобів,методів і прийомів навчання.

Заключна=мотиваційна

3-5 хв.

135/150

 

«Склади фігуру «Городків». Учням було надано домашнє завдання: вивчити назву фігур «Городків». Учасники об’єднані в мікро-групи по 5-6 осіб.  Лідер кожної групи отримує на вибір 2 картки з малюнками «Городків» без назви фігури.(Додаток №3) За командою «Склади» впродовж 30-40сек учні повинні за допомогою мотузки (-ок-) утворити фігуру на підлозі та відобразити її самотужки і дати їй назву. І навпаки, лідери, які змінилися, отримають картки з назвою фігури без малюнка  повинні також її утворити(додаток). Принцип: наочності в навчанні. Метод: інструктивно-продуктивно практичний. Вимога: забезпечення:освітньої,виховної,оздоровчої,розвивальної спрямованості навчального процесу

2-3 хв

105/125

«Емоційне дзеркало». Учні залишаються в своїх групах. Вчитель пропонує кожному з учасників по черзі відобразити свою емоцію на обличчі. Кожен наступний в групі повторює емоцію попереднього і додає свою. Останній повинен відобразити весь емоційний стан групи. «Тобі було цікаво, комфортно, корисно»? Принцип: відкритості. Метод: безпосередньої наочності. Вимога: забезпечення диференційованого підходу до організації навчального процесу з урахуванням стану здоров’я,рівня фізичного розвитку,рухової підготовленості та статі учнів,урахування мотивів та інтересів учнів до заняття фізичними вправами.

 

РАЗОМ:

45 хв

 

 

Додатки:

Картка № 1.  «Впиши,виконай ,обери фізичну якість».

№з/п

Вправа

Виконання (хв.)

Фізична якість

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картка № 2. «Різнокольорові м'ячі з вправами»

7 вправ для колового тренування (Планка. Різновид стрибків. Нахили тулуба. Упор присівши, упор лежачи, стрибок догори, Згинання та розгинання рук в упор лежачи. Вправа для пресу. Біг на місці. Всі вправи виконуються з паперовим м’ячом.

Наприклад: команда блакитного кольору. Готується 7 паперів, на яких вписується вправа

На кожну групу готується стільки карток,скільки вправ

 

 

 

 

 

 

 

Картка № 3.» Малюнок фігури городків»

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/4e/Gorodki-pushka.jpg/120px-Gorodki-pushka.jpg

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a8/Gorodki-vilka.jpg/120px-Gorodki-vilka.jpg

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/48/Gorodki-zvezda.jpg/120px-Gorodki-zvezda.jpg

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/4a/Gorodki-strela.jpg/120px-Gorodki-strela.jpg

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/da/Gorodki-kolodetz.jpg/120px-Gorodki-kolodetz.jpg

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/8d/Gorodki-kolenval.jpg/120px-Gorodki-kolenval.jpg

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/e9/Gorodki-artilleria.jpg/120px-Gorodki-artilleria.jpg

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/d7/Gorodki-raketka.jpg/120px-Gorodki-raketka.jpg

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/15/Gorodki-pulemet.jpg/120px-Gorodki-pulemet.jpg

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/13/Gorodki-rak.jpg/120px-Gorodki-rak.jpg

 

 

 

 

 

Картка № 4 «Назва фігури городків»

«Пушка»

«Вилка»

«Зірка»

«Стріла»

«Колодязь»

«Колінчатий вал»

«Артилерія»

«Ракета»

«Гарматне гніздо»

«Рак»

«Часові»

«Серп»

«Тир»

«Літак»

«Лист»

ЗАХИСТ ФРАГМЕНТУ УРОКУ

НАЗВА ПОКАЗНИКА

МАКСИМАЛЬНА КІЛЬКІСТЬ ОЧОК[1]

Задоволення базових потреб особистості учня

6

Виконання педагогічних завдань

6

Виконання вимог до сучасного уроку з фізичної культури

6

 

6

Наявність компонентів здоров’яцентрованої дидактичної системи учителя з фізичної культури

6

КРИТЕРІЇ:

Високий рівень

Більше 27

Середній рівень

21 - 28

Низький рівень

13 - 20

Критичний рівень[2]

Менше 13

 

 

 

 

 

 

 

 


[1] 6 – в достатній мірі; 3 – в неповній мірі; 0 - відсутня

[2] «Що робили на курсах?», або «Йду у школу, звільнятися!», або «Ну, вы, блин, даете…»

docx
Додано
5 листопада 2021
Переглядів
368
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку