Система компетентнісно-орієнтованих рухових завдань щодо ключових компетентностей.

Про матеріал
Система компетентнісно-орієнтованих рухових завдань щодо ключових компетентностей. Перелік компетентностей ґрунтується на «Рекомндаціях Європейського парламенту та ради Європи щодо формування ключових компетентностей ціложиттєвої освіти» (18.12.2006)але не обмежуватимуться ними.[19с.8]
Перегляд файлу

Система компетентнісно-орієнтованих рухових завдань щодо ключових компетентностей.

«Компетентності- це динамічна комбінація знань, умінь, цінностей та ставлень на їхній основі, які визначають здатність ОСОБИ успішно вирішувати життєві проблеми, провадати професійну і подальшу професійну діяльність».

Перелік компетентностей ґрунтується на «Рекомндаціях Європейського парламенту та ради Європи щодо формування ключових компетентностей ціложиттєвої освіти» (18.12.2006)але не обмежуватимуться ними.[19с.8]

КЛЮЧОВІ КОМПЕТНЕНТНОСТІ

НАЗВА РУХОВОГО ЗАВДАННЯ

ОПИС РУХОВОГО ЗАВДАННЯ

Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами

1.«Продовжуй та покажи»

Діти об`єднані в декілька груп. Вчитель починає речення якого-небудь завдання. Діти повинні продовжити та відтворити його.

2.»Можна, чи ні»

Учитель називає певні дії, які можна (не можна) робити на уроці. Учні переміщуються до карток, на яких зазначені вірогідні відповіді («Згодні», «Не згодні», «Скоріше так, ніж ні», «Скоріше, ні, ніж так».

Спілкування іноземними мовами

«Об`єднання за ознаками»

Діти переміщуються обумовленим способом. За командою вчителя на іноземній мові та жестами  вони об`єднаються за ознаками. Наприклад: за кількістю, за кольором волосся, за роком народження, за статтю, за кольором футболки,шикуються від маленького до великого і навпаки тощо.

Математична компетентність

1. «Спритні перегони»

Діти об’єднані в дві команди. Між ними розташована межа, за яку не можна заступати. В одній групі в руках паперові м'ячі, в другій будь який дрібний інвентар («губки»). За командою «Кидай», учні починають перекидати свої предмети на іншу сторону впродовж 1хв .По закінчені раунду учні підраховують кількість предметів.

2 «Таблиця множення»

Діти рухаються в довільному темпі, виконуючи обумовлене завдання. Вчитель задає завдання щодо таблиці множення. Той, хто правильно відповідає, переходить до наступної вправи.

3  «Роби-хватай - рахуй»

 

 

 

 

 

 

 

Діти об`єднані в пари. Вихідне положення- сід-ноги зігнувши в колінах, стопи торкаються одне одного. Між ними дрібні предмети та виконуються різні вправи. За командою вчителя «Хватай» , діти беруть якомога більше предметів та рахують їх.

4  «Фігурна ходьба та фігурний біг»

Діти об’єднанні в групи за станом здоров’я Вони починають переміщуватися в колоні по одному. Направляючий називає ім’я наступного учня, називає геометричну фігуру. Дитина вибігає зі свого місця, займає місто направляючого і виконує маршрут заданої фігури, і так далі наступний .

Основні компетентності у природничих науках і технологіях

1 «Створи фігуру».

Діти об’єднанні в мікро-групи. Модератор показує малюнок з геометричною фігурою.Учні за допомогою мотузки чи скакалки повині викласти цю фігуру на підлозі,а потім об’єднавшись виконати самотужки.

2 «Конус догори конус дониз»

 

Розташувати  як мінімум 10 конусів випадковим чином чи в одну лінію між командами. Учасники об’єднанні в дві групи.. Одна команда спробує перекинути конуси (команда вниз), в той час як інша команда спробує розташувати їх правою стороною вгору (команда вгору). Оскільки перекидати конуси легше і швидше, ніж встановлювати їх у вертикальному положенні, то, команда «вниз» виконує присідання з повного присіду при кожному перекиданні, в той час як команда «вгору» робить стрибки вгору, щоб захопити кожен конус і повернути в вертикальному положенні.

Інформаційно-цифрова компетентність

1 « 7хвилин»

Діти об`єднані в мікро-групи. В кожній групі гаджет з програмою «7 хвилин». Учні утворюють вправи за відео. Кожна вправа виконується впродовж 1 хв.

2 «Домашнє завдання».

Учні обирають фізичну якість і об`єднаються за цією ознакою в команди. Лідер кожної команди складає комплекс рухових завдань на обрану якість за допомогою веб-ресурсів. На наступному уроці учні обмінюються картками і намагаються виконати ці рухові завдання.

Уміння вчитися впродовж життя

1 «Фізкультурний диктант»

Діти вибирають,працювати з партнером чи самотужки. Вчитель пропонує дітям виконувати вправи за умов, коли:

* м’яч не літає і не падає,не котиться

* м’яч літає, однак не стрибає,

* м’яч літає, стрибає, однак не котиться;

* м’яч літає, стрибає, котиться, ви переміщуєтеся.(м’яч можно замінити другим інвентарем).Діти обирають свою умову.

2 «Колове тренування»

Діти об’єднанні в 3-4 групи.в кожній групі обирається «Лідер»,який отримує картку с завданням-схемою,де пропонується перелік інвентарю та обумовлена «фізична якість». Учасники самі розташовують  інвентар,виконують завдання і записуть його до картки. Кожна вправа виконується 40-60 сек.

 

3 «Навчаючись-учусь»

Робота по картках. «З’єднай вправу та фізичну якість, яку ця вправа розвиває». Можно пропонувати учасникам виконувати ці вправи чи як теоретичні відомості для модераторів.І навпаки, «Вибери фізичну якість та виконай вправу».

Ініціативність і підприємливість

1 «Різнобарвні пересуни».

Діти  працюють в парах. Партнер з пари стартує з протилежного боку. Один партнер замовляє власний спосіб пересування з повітряною кулькою,другий виконує вправу без кульки. Учасники виконують дію до середини майданчика і продовжують робити навпаки. За командою «Зміна» замовником стає другий партнер.

2  «Обери сам…»

Діти розташовані в колі. Вчитель першим показує в.п. (наприклад, руки догори ноги нарізно) учні повторюють в.п., але вправу починають виконувати свою,По команді «Стоп» вчитель обирає наступного учня, у кого була сама оригінальніша вправа. Учень показує своє в.п., інші повторюють в.п., виконують свою вправу і так далі.

Соціальна та громадянська компетентності

«Таємничий м’яч».

Діти об’єднанні в мікро-групи. Посередині майданчику знаходиться корзина з тенісними м’ячами. На них написана будь яка вправа та тривалість її виконання.Кожен учасник може доповнювати вправу своїм елементом.По закінчені часу,другий біжить до корзини і обирає наступний м’яч. І так далі,поки всі м’ячі не будуть використані.Використані м’ячі залишаються у командах.

Обізнаність та самовираження у сфері культури

1  «Стрейчинг в концетричних колах».

Діти утворюють два концентричних кола. Повертаються обличчям один до одного.В руках папір формата А4. Виконується вправа з тим партнером, який стоїть навпроти у зовнішньому колі.(умова: при виконанні,не пом’яти папір) По завершенні першої вправи учні переміщують на 1 крок ліворуч. Функції вчителя делегуються якомусь учню, який обумовлює власний регламент рухової дії. І т.д.

2 «Обери-покажи-виконай-навчи»

Дітям пропонуються оздоровчі технології. Кожен обирає, що йому подобається. Деякий час знайомиться з нею і презентує іншим на уроці.

Екологічна грамотність і здорове життя

1«Емоційне дзеркало».

Діти об`єднані в коло. Вчитель пропонує кожному з учасників по черзі відобразити свою емоцію на обличчі. Кожен наступний в групі повторює емоцію попереднього і додає свою. Останній повинен відобразити весь емоційний стан групи. «Тобі було цікаво, комфортно, корисно»?

2 «З`єднай половинку»

Рухове завдання по принципу «Доміно» або «Лото». На карках намальовані видатні спортсмени,написані види спорту. Треба об`єднати їх. Надана фізична якість, треба знайти вправи, які її розвивають.

 

docx
Додано
5 листопада 2021
Переглядів
767
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку