вчитель початкових класів
Апостолівський ліцей № 4
м. Апостолове, Дніпропетровська область, Україна
ПЛАН-КОНСПЕКТ STEAM-УРОКУ «КВІТКОВА КРАСА», 4 КЛАС
Тип уроку: інтегрований, STEAM
Мета: формувати вміння взаємодіяти в групі, працювати з інформаційними джерелами (знайти та адаптувати інформацію про кульбабу, створити груповий реферат за поданим планом, презентувати його), розвивати усне та писемне мовлення, математичні навички, виховувати емпатію, екологічні знання та почуття, навчити малювати кульбабу, виготовити листівку до Дня матері.
Завдання:
Підготовка:
1-а група «Екологи» готує реферат (сторінки: кульбаба – первоцвіт, суцвіття-кошик, лікарська рослина, медоносна рослина, використання в косметиці, промислове вирощування);
2-а група «Поети» (вивчити вірш Н.Забіли «Кульбабки» напам’ять, скласти вірш із поданими римівками: Я росту собі у лузі серед різнобарвних друзів; ти не рви мене, дитино, я зів’яну за хвилину);
3-я група «Фотографи»: зробити селфі із кульбабкою, не зірвавши квітки.
Обладнання: презентація, обладнання для виготовлення листівки, фарби.
ЗМІСТ:
І. Повідомлення теми уроку.
Кульбабка – квітка-сонечко. Зображення на посуді та купюрі 500 марок.
ІІ. Створення інформаційного реферата
Рекомендовані сторінки: кульбаба – первоцвіт, суцвіття-кошик, лікарська рослина, медоносна рослина, використання в косметиці, промислове вирощування).
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Група «Поети»: читання вірша Н.Забіли «Кульбабки» напам’ять.
ІV. Постановка проблеми: чи варто рвати квіти для віночка?
V. Розв’язування задач.
VІ. Розвиток зв’язного мовлення: скласти опис кульбабки за схемою.
VІІ. Складання вірша, читання віршів, підготовлених дітьми.
VІІІ. Виготовлення листівки
ІХ. Підсумок уроку. Рефлексія.
1.Бесіда
2. Фотоколаж «Селфі-трюк» (Група «Фотографи»)