План-конспект STEAM-уроку "Квіткова краса"

Про матеріал
Інтегрований урок екологічного спрямування, розвиває художньо-естетичні смаки та виховує емпатію
Перегляд файлу

 

Кравчук Т.Б.,

вчитель початкових класів

Апостолівський ліцей  № 4

м. Апостолове, Дніпропетровська область, Україна

 

 

ПЛАН-КОНСПЕКТ STEAM-УРОКУ «КВІТКОВА КРАСА», 4 КЛАС

 

Тип уроку: інтегрований, STEAM

 

Мета: формувати вміння взаємодіяти в групі, працювати з інформаційними джерелами (знайти та адаптувати інформацію про кульбабу, створити груповий реферат за поданим планом, презентувати його), розвивати  усне та писемне мовлення, математичні навички, виховувати емпатію, екологічні знання та почуття, навчити малювати кульбабу, виготовити листівку до Дня матері.

 

Завдання:

  1. РЗМ: скласти опис кульбабки за схемою.
  2. Математика: розв’язати задачі, виконати дії з багатоцифровими числами.
  3. «ЯДС»: учням підготувати короткі повідомлення для реферату «Кульбаба – лікарська рослина».
  4. Літературне читання: скласти вірш за поданими римуваннями.
  5. Образотворче мистецтво: виготовити листівку до Дня матері, малюнок кульбабки.

 

Підготовка:

1-а група «Екологи» готує реферат (сторінки: кульбаба – первоцвіт,  суцвіття-кошик, лікарська рослина, медоносна рослина, використання в косметиці, промислове вирощування);

2-а група «Поети» (вивчити вірш Н.Забіли «Кульбабки» напам’ять, скласти вірш із поданими римівками: Я росту собі у лузі серед різнобарвних друзів; ти не рви мене, дитино, я зів’яну за хвилину);

3-я група «Фотографи»: зробити селфі із кульбабкою, не зірвавши квітки.

 

Обладнання: презентація, обладнання для виготовлення листівки, фарби.

 

ЗМІСТ:

 

І. Повідомлення теми уроку.

Кульбабка – квітка-сонечко. Зображення на посуді та купюрі 500 марок.

кульбабки.jpg

 

ІІ. Створення інформаційного реферата

Рекомендовані сторінки: кульбаба – первоцвіт,  суцвіття-кошик, лікарська рослина, медоносна рослина, використання в косметиці, промислове вирощування).

 

C:\Users\user\Desktop\лік.рослина.jpg  C:\Users\user\Desktop\квітка.jpg

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Група «Поети»: читання вірша Н.Забіли «Кульбабки» напам’ять.

 

ІV. Постановка проблеми: чи варто рвати квіти для віночка?

 

V. Розв’язування задач.

 

C:\Users\user\Desktop\сл1\Слайд12.JPG      C:\Users\user\Desktop\кульбабки\Слайд13.JPG

 

C:\Users\user\Desktop\кульбабки\Слайд14.JPG

VІ. Розвиток зв’язного мовлення: скласти опис кульбабки за схемою.

 

VІІ. Складання вірша, читання віршів, підготовлених дітьми.

 

C:\Users\user\Desktop\кульбабки\Слайд17.JPG

 

VІІІ. Виготовлення листівки

 

C:\Users\user\Desktop\кульбабки\Слайд23.JPGC:\Users\user\Desktop\кульбабки\Слайд23.JPG

 

ІХ. Підсумок уроку. Рефлексія.

1.Бесіда

  •          Чи варто рвати квіти?
  •          Які квіти «живі»?
  •          Які квіти краще дарувати?

2. Фотоколаж «Селфі-трюк»      (Група «Фотографи»)

 

C:\Users\user\Desktop\кульбабки\Слайд19.JPG  C:\Users\user\Desktop\кульбабки\Слайд18.JPG

 

C:\Users\user\Desktop\кульбабки\Слайд21.JPG  C:\Users\user\Desktop\кульбабки\Слайд20.JPG

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Інтегровані уроки
НУШ
Додано
17 жовтня
Переглядів
15
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку