План-конспект
проведення уроку фізичного виховання у 6 класі.
Модуль: Алтимат фрізбі
Тема: Навчити учнів техніці кидка бекхенд і форхенд.
Повторити техніку ловіння диска способом «бутерброд».
Мета: Формування в учнів компетентностей, самостійності, активності та ініціативи, умінь і навичок самостійно здійснювати фізкультурно-оздоровчу діяльність
Цілі уроку:
Оздоровчі:
• Підвищення мотивації учнів вести здоровий спосіб життя.
• Розвивати швидкісно-силові якості, увагу, спостережливість.
• Підвищення стійкості організму до захворювань Виховні:
• Виховувати прагнення до перемоги, уміння діяти в команді.
• Виховання почуттів власної гідності і поваги до суперника.
• Підвищувати інтерес до уроків фізичного виховання.
Навчальні:
• Навчити техніці виконання кидків диску способом бекхенд, форхенд.
• Навчити ловінню диска технікою «бутерброд».
• Ознайомити з базовими знаннями правил гри.
Місце проведення: спортивна зала. Інвентар: м’ячі баскетбольні, конуси.
зміст навчального матеріалу |
дозування |
методичні вказівки |
вид навчальної діяльності |
Підготовча частина 10 – 15 хв. |
|||
|
|
|
|
Шикування, вітання, ознайомлення з завданням уроку. Перевірка ЧСС
|
1 хв. |
шикування в одну шеренгу; звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом |
контролювати свій фізичний стан |
Інструктажі з безпеки життєдіяльності |
1 хв. |
фронтально |
дотримування правил безпечної поведінки |
Теорія: Базові знання про основні кидки:бекхенд, форхенд, ловіння диску способом «бутерброд» |
2 хв. |
|
об’єднання декількох завдань практичного в теоретичного напрямку |
Різновиди ходьби: • ходьба звичайна; • ходьба на носках; • ходьба з високо піднімаючи коліна; • ходьба перекатом з п’ятки на носок, лівим, правим боком, двома ногами разом; • ходьба на внутрішній та зовнішній стороні стопи; • ходьба перехресним боком.
|
1-2 хв. |
тулуб тримати прямо. дивитися вперед, спина прямо; триматися дистанції |
вміти виконувати ходьбу в різних напрямках, з використанням різних технік ходьби |
Вправи з бігу |
1-2 хв. |
|
|
• біг з високим підніманням стегна; • дрібним кроком з нахльостуванням гомілки; • біг піднімаючи прямі ноги вперед; біг з приставним кроком; біг зі зміною напрямку. |
|
дотримуватися дистанції; зміна напрямку бігу за звуковим сигналом |
уміти виконувати біг з різною швидкістю, в різних напрямках, зі зміною швидкості і напрямку |
Вправи зі стрибків: • стрибки на одній нозі; • стрибки з ноги на ногу4 • стрибки правим та лівим боком з просуванням вперед; стрибки на місці з поворотами вправо, вліво, на 180º,360º. |
1-2 хв. |
стрибки ноги разом, ноги нарізно; стрибки виконувати м’яко на носках, під час приземлення ноги згинати в колінах |
уміти стрибати на одній та двох ногах |
Комплекс загально-розвиваючих вправ у парах: |
4 хв. |
|
виконує довготривалі фізичні |
|
|
|
вправи, долає страх під час виконання фізичних вправ |
1.В.П. – обличчям один до одного на відстані кроку, руки з’єднані внизу 1. стійка на носках, руки вперед 2. В.П. 3. присісти, руки вперед 4. В.П. |
8 р |
Руки тримати прямими. |
|
2. В.П.- стійка ноги нарізно, Обличчям один до одного на відстані двох кроків, руки вперед: 1. напівхил, покласти руки на плечі партнера; 2. взаємно натискуючи на плечі пружно нахилятися 3. злегка відштовхуючись один від одного, перейти в В.П. 4. В.П |
8 р
|
Під час нахилу ноги повинні бути прямими
|
|
3. В.П. – стійка ноги нарізно, обличчям один до одного на відстані кроку, праві руки вперед, ліві зігнуті в лицевому хваті: 1. розгинання і згинання руки по черзі при взаємній опорі.
|
8 р
|
Захват рук може бути в «замок»
|
|
4.В.П. – стійка ноги нарізно, щільно спинами один до одного, взявшись під лікті: нахил праворуч В.П. нахил ліворуч В.П. |
8 р |
Нахили виконувати фронтально |
|
5. В.П. – стійка впритул, спинами один до одного, руки на поясі присісти, спираючись спинами В.П. Присісти В.П. |
8 р |
Під час присідання та вставання тулуб тримати вертикально |
|
6.В.П. – вузька стійка ноги нарізно, обличчям один до одного, взявшись за руки на рівні грудей: 1-16 стрибати, просуваючись по колу за годинниковою стрілкою; |
8 р |
Руки тримати прямими |
|
17-32 те саме проти годинникової стрілки |
|
|
|
|
Перевірка ЧСС |
|
30 сек. |
звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом |
контролює свій фізичний стан |
|
Основна частина 28-32 хв. |
|||
Кидок способом бекхенд • Розповідь та показ • Імітація кидка • Кидок диска з місця • Кидок диска з кроком
«Мішень» Гравці стоять у колонах. Кидають диск у ціль на точність. Кидки можна виконувати в ціль. |
горизонтальну та вертикальну |
5 хв. |
Хват за край диску. Великий палець зверху, інші знизу тримають за обідок. Перед виконанням кидка зробити випад правою ногою вліво. Корпус нахилити в ту ж сторону. Кидок виконують закручуючи диск кистю. Після того як диск випущений, рука продовжує розпочатий рух, або залишається в напрямок кидка. Відстань до цілі поступово збільшувати.
|
Знати як технічно вірно виконувати кидки. Вміти прицільно кидати диск бекхендом. Знати базові знання про основні кидки. Поєднує теоретичні знання з практичним виконанням вправ. Практичне виконання вправ. |
Кидок способом форхенд • Розповідь та показ. • Імітація кидка. • Кидок диска з місця. • Кидок диска з кроком. |
5 хв. |
хват: великий палець зверху диску, середній палець впирається в обідок диска з внутрішньої сторони. Вказівний палець знизу спрямований до центру диска. Перед кидком необхідно зробити випад правою ногою вправо
|
Знати як технічно правильно виконувати кидки. Вміти прицільно кидати диск форхендом. Практичне виконання кидка. |
Перешикування в дві шеренги |
|
|
|
|
«Блискавка» |
5 хв. |
Гравці розташовуються в двох рівновіддалених шеренгах один навпроти одного. Передають диск «змійкою» гравцеві, що стоїть навпроти. Варіанти: a) стояти на місці без переміщень б) після кидка перебігти в кінець своєї шеренги. Перемагає команда, гравці якої швидше перемістилися в інший кінець шеренги |
Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ. Поєднує теоретичні знання з практичним виконанням. |
|
Ловіння диска виконувати способом «бутерброд» |
|
Ловити диск тільки двома руками. Потрібно покласти одну долонь на диск, а іншу знизу. Необхідно бачити траєкторію польоту диску.
|
Поєднує теоретичні знання з практичним виконанням вправ. Практичне виконання ловіння диску. |
|
Перешикування в зустрічні колони |
|
Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом. |
Контролює свій фізичний стан. |
|
«Сом» |
5 хв. |
Учні стоять в зустрічних колонах. Перший гравець вибігає вперед, пасуючи на вибігаю чого з наступної колони. Потім повертається в сусідню колону.
|
Визначає та виконує фізичні вправи, спрямовані на розвиток фізичних якостей. |
|
Ловіння диска виконувати способом «бутерброд» |
|
|
|
|
|
Заключна частина 3-5 хв. |
|
||
шикування в одну шеренгу |
|
30 сек. |
за зростом |
|
вимірювання ЧСС за 15 сек. |
|
30 сек. |
|
у норм і на 10-15 % більше ніж на початку уроку |
вправи для відновлення дихання |
|
1 хв. |
під час ходьби |
вправи виконувати під час ходьби |
підсумок уроку |
|
1 хв. |
виставити оцінки |
оцінити виконання завдань на уроці |
Домашнє завдання |
|
1 хв. |
виконати |
виконати згинання та розгинання рук в упорі лежачі від підлоги |
Організоване залишення спортивного майданчика |
|
30 сек. |
|
у колону по одному. |