План-конспект. "Техніка кидка бекхенд і форхенд"

Про матеріал
Формування в учнів компетентностей, самостійності, активності та ініціативи, умінь і навичок самостійно здійснювати фізкультурно-оздоровчу діяльність. Виховання прагнення до перемоги, уміння діяти в команді. Викладено методику навчання кидкам способом бекхенд і форхенд.
Перегляд файлу

План-конспект

проведення уроку фізичного виховання у 6 класі.

 

 

Модуль:  Алтимат фрізбі

Тема:         Навчити учнів техніці кидка бекхенд і форхенд.

                   Повторити техніку ловіння диска способом «бутерброд».

Мета: Формування в учнів компетентностей, самостійності, активності та ініціативи, умінь і навичок самостійно                    здійснювати фізкультурно-оздоровчу діяльність

 

Цілі уроку:

 

Оздоровчі:

              Підвищення мотивації учнів вести здоровий спосіб життя.

              Розвивати швидкісно-силові якості, увагу, спостережливість.

              Підвищення стійкості організму до захворювань Виховні:

              Виховувати прагнення до перемоги, уміння діяти в команді.

              Виховання почуттів власної гідності і поваги до суперника.

              Підвищувати інтерес до уроків фізичного виховання.

Навчальні:

              Навчити техніці виконання кидків диску способом бекхенд, форхенд.

              Навчити ловінню диска технікою «бутерброд».

              Ознайомити з базовими знаннями правил гри.

Місце проведення: спортивна зала. Інвентар: м’ячі баскетбольні, конуси.

 

 

 

 

зміст навчального матеріалу

дозування

методичні вказівки

вид навчальної діяльності

Підготовча частина 10 – 15 хв.

 

 

 

 

Шикування,  вітання,   ознайомлення з завданням уроку.

Перевірка ЧСС

 

1 хв.

шикування в одну шеренгу; звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом

контролювати свій фізичний стан

Інструктажі з безпеки життєдіяльності

1 хв.

фронтально

дотримування правил безпечної поведінки

Теорія: Базові знання про основні кидки:бекхенд, форхенд, ловіння диску способом «бутерброд»

2 хв.

 

об’єднання декількох завдань практичного в теоретичного напрямку

Різновиди ходьби:

      ходьба звичайна;

      ходьба на носках;

      ходьба з високо піднімаючи коліна;

      ходьба  перекатом з п’ятки на носок, лівим, правим боком, двома ногами разом;

      ходьба на внутрішній та зовнішній стороні стопи;

      ходьба перехресним боком.

 

1-2 хв.

тулуб тримати прямо. дивитися вперед, спина прямо; триматися дистанції

вміти виконувати ходьбу  в різних напрямках, з використанням різних технік ходьби

Вправи з бігу

1-2 хв.

 

 

      біг з високим підніманням стегна;

      дрібним кроком з нахльостуванням гомілки;

      біг піднімаючи прямі ноги вперед; біг з приставним кроком; біг зі зміною напрямку.

 

дотримуватися дистанції; зміна напрямку бігу за звуковим

сигналом

уміти виконувати біг з різною швидкістю, в різних напрямках, зі зміною швидкості і напрямку

Вправи зі стрибків:

      стрибки на одній нозі;

      стрибки з ноги на ногу4

      стрибки правим та лівим боком з просуванням вперед; стрибки на місці з поворотами вправо, вліво, на 180º,360º.

1-2 хв.

стрибки ноги разом, ноги нарізно; стрибки виконувати м’яко на носках, під час приземлення ноги згинати в колінах

уміти стрибати на одній та двох ногах

Комплекс загально-розвиваючих вправ у парах:

4 хв.

 

виконує довготривалі фізичні

 

 

 

 

вправи, долає страх під час виконання фізичних вправ

1.В.П. – обличчям один до одного на відстані кроку, руки з’єднані внизу

1.        стійка на носках, руки вперед

2.        В.П.

3.        присісти, руки вперед 

4.        В.П.

8 р

Руки тримати прямими.

 

2. В.П.- стійка ноги  нарізно,

Обличчям один до одного на відстані двох кроків, руки вперед:

1.      напівхил, покласти руки на плечі партнера;

2.      взаємно натискуючи на плечі пружно нахилятися

3.      злегка відштовхуючись один від одного, перейти в В.П.

4.      В.П

8 р

 

 

Під час нахилу ноги повинні бути прямими

 

 

3. В.П. – стійка ноги нарізно, обличчям один до одного на відстані кроку, праві руки вперед, ліві зігнуті в лицевому хваті:

1. розгинання і згинання руки по черзі при взаємній опорі.

 

8 р

 

Захват рук може бути  в «замок»

 

 

4.В.П. – стійка ноги нарізно, щільно спинами один до одного, взявшись під лікті: нахил праворуч В.П.

нахил ліворуч В.П.

8 р

Нахили виконувати фронтально

 

5. В.П. – стійка впритул, спинами один до одного, руки на поясі

присісти, спираючись спинами В.П. Присісти В.П.

8 р

Під час присідання та вставання тулуб тримати вертикально

 

6.В.П. – вузька стійка ноги нарізно, обличчям один до одного, взявшись за руки на рівні грудей:

1-16 стрибати, просуваючись по колу  за годинниковою стрілкою;

8 р

Руки тримати прямими

 

 

17-32 те саме проти годинникової стрілки

 

 

 

Перевірка ЧСС 

 

30 сек.

звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом

контролює свій фізичний стан

 

Основна частина 28-32 хв.

Кидок способом бекхенд

      Розповідь та показ

      Імітація кидка

      Кидок диска з місця

      Кидок диска з кроком

image

 

«Мішень»

Гравці стоять у колонах.

Кидають диск у ціль на точність. Кидки можна виконувати  в ціль.

 

 

 

 

 

 

 

горизонтальну та вертикальну

5 хв.

Хват за край диску.

Великий палець зверху, інші знизу тримають за обідок.

Перед виконанням кидка зробити випад правою ногою вліво. Корпус нахилити в ту ж сторону. Кидок виконують закручуючи диск кистю.

Після того як диск випущений, рука продовжує розпочатий рух, або залишається в напрямок кидка. Відстань до цілі       поступово          збільшувати.

 

Знати як технічно вірно виконувати кидки.

Вміти прицільно кидати диск бекхендом.

Знати базові знання про основні кидки.

Поєднує теоретичні знання з практичним виконанням вправ.

Практичне виконання вправ.

 

imageКидок способом форхенд •            Розповідь та показ.

                  Імітація кидка.

                  Кидок диска з місця. •          Кидок диска з кроком.

5 хв.

хват: великий палець зверху диску, середній палець впирається в обідок диска з внутрішньої сторони.

Вказівний палець знизу спрямований до центру диска.  Перед кидком необхідно зробити

випад правою ногою вправо

 

 

 

 

Знати як технічно правильно виконувати кидки.

Вміти прицільно кидати диск форхендом.

Практичне виконання кидка.

 

Перешикування в дві шеренги

 

 

 

«Блискавка»   

image

5 хв.

Гравці розташовуються в двох рівновіддалених шеренгах один навпроти  одного.

Передають диск «змійкою» гравцеві, що стоїть навпроти.

Варіанти:

a) стояти на місці без переміщень

б)   після кидка перебігти в кінець своєї шеренги. Перемагає команда, гравці якої швидше перемістилися в інший кінець шеренги

Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ. Поєднує теоретичні знання з практичним виконанням.

Ловіння диска виконувати способом «бутерброд»   

image

 

Ловити диск тільки двома руками. Потрібно покласти одну долонь на диск, а іншу знизу.

Необхідно бачити траєкторію польоту диску.

 

 

 

Поєднує теоретичні знання з практичним виконанням вправ. Практичне виконання ловіння диску.

Перешикування в зустрічні колони

 

Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом.

Контролює свій фізичний стан.

«Сом»   

image

5 хв.

Учні стоять в зустрічних колонах. Перший гравець вибігає вперед, пасуючи на вибігаю чого з наступної колони. Потім повертається в сусідню колону.

 

 

 

 

Визначає та виконує фізичні вправи, спрямовані на розвиток фізичних якостей.

Ловіння диска виконувати способом «бутерброд»

 

 

 

 

 

Заключна частина 3-5 хв.

 

шикування в одну шеренгу

 

30 сек.

за зростом

 

вимірювання ЧСС за 15 сек.

 

30 сек.

 

у норм і на 10-15 % більше ніж на початку уроку

вправи для відновлення дихання

 

1 хв.

під час ходьби

вправи виконувати під час ходьби

підсумок уроку

 

1 хв.

виставити оцінки

оцінити виконання завдань на уроці

Домашнє завдання

 

1 хв.

виконати

виконати згинання та розгинання рук в упорі лежачі від підлоги

Організоване залишення спортивного майданчика

 

30 сек.

 

у колону по одному.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pdf
Додано
12 лютого 2023
Переглядів
349
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку