План-конспект уроку - модуль "Легка атлетика"

Про матеріал
• Повторення техніки виконання низького старту, бігу на короткі дистанції. • Повторення техніки виконання «човникового бігу» • Сприяння розвитку фізичних якостей: спритності, координації рухів, швидкісно-силових якостей при виконанні фізичних вправ. • Виховання прагнення до поставленої мети при виконанні різноманітних вправ, інтересу у учнів до самостійних занять фізичною культурою, стимулювати бажання до всебічного фізичного розвитку, виховувати почуття колективізму.
Перегляд файлу

      Навчально – методична картка

                                                                                 

 

Предмет:         фізична культура

Дата                  _______________

Клас                  7

Модуль:           легка атлетика

Тип заняття:   формування знань умінь і навичок

Задачі уроку:

  • Формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в

          житті людини, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку;

          Збереження та зміцнення здоров'я, розвитку основних фізичних якостей 

          та рухових здібностей, підвищення рівня фізичної підготовленості учнів.

  • Повторення техніки виконання низького старту, бігу на короткі дистанції.
  • Повторення техніки виконання «човникового бігу»
  • Сприяння розвитку фізичних якостей: спритності, координації рухів, швидкісно-силових якостей при виконанні фізичних вправ.
  • Виховання прагнення до поставленої мети при виконанні різноманітних вправ, інтересу у учнів до самостійних занять фізичною культурою, стимулювати бажання до всебічного фізичного розвитку,  виховувати почуття колективізму.

 

 

          Що повинен знати учень ?

 

         Що повинен вміти учень?

1.

 

2.

 

 

3.

 

 

 Правила техніки безпеки на уроках      

фізичної культури.

Теоретичний матеріал з історії

  розвитку легкої атлетики в  

 Україні та світі.

Що ранкова гімнастика надасть сили і  енергії на весь день.

 

 1.

 

 

 2.

 

 

 3.

Дотримуватись правил техніки

безпеки під час виконання

фізичних вправ.

Контролювати самопочуття,  відновити дихання, та серцебиття 

після навантаження.

Виконувати низький старт, стартовий розбіг, біг по дистанції, фінішування

 

Тривалість заняття:        45 хвилин

Місце проведення:           спортивний майданчик

 

І. Актуальність теми:

       Легка атлетика – це вид спорту, який дозволяє учням опанувати абетку    

       колективізму, товариства, прояви волі і терпіння, сміливості, сили волі та 

       емоційної радості, чинить ефективний вплив на розвиток фізичних якостей.

 

 

 

ІІ. Навчальні цілі:

  1. Ознайомити учнів з теоретичними відомостями.
  2. Повідомлення правил проведення змагань з легкої атлетики.
  3. Закріпити виконання загально-розвиваючих вправ на місці для м’язів рук, ніг, тулубу, всього тіла у різних вихідних положеннях.
  4. Повторення техніки виконання низького, високого старту.

 

ІІІ. Цілі розвитку особистості:

  1. Сприяти розвитку: швидкісно - силових якостей, координації рухів, спритності,наполегливості, прийняття самостійних рішень.

 

ІV. Виховні цілі:

     1.Формувати навики дружньої і злагодженої роботи при виконанні групових 

          вправ.

  1. Виховувати працьовитість і прагнення виконувати навантаження в

повному обсязі.

  1. Виховувати прагнення до поставленої мети при виконанні різноманітних

легкоатлетичних вправ, волі до перемоги.

 

V. Оснащення заняття:

    1.  ІКТ, секундомір, прапорці, наочні посібники з легкої атлетики, навчально-

         теоретичні картки з правил організації та проведення змагань з легкої   

         атлетики.

 

VІ. Міждисциплінарні зв’язки:

 

     Д И С Ц И П Л І Н А

          З   Н   А   Т   И

          В   М   І   Т   И

              Історія

Історію розвитку легкої атлетики в Україні та світі.

 

        Загальна гігієна з

       основами екології

Особисту гігієну, гігієну одягу, взуття (під час занять фізичною культурою).

Виконувати правила особистої гігієни з фізичної культури.

        Охорона праці та

  безпека життєдіяльності

Норми техніки безпеки на уроках фізичної культури.

Самоконтроль на уроках фізичної культури.

Дотримуватись правил техніки безпеки на уроках фізкультури.

 Самостійно контролювати       

  свій фізичний стан під

   час уроку фізичної      

   культукри

 

 

VІІ. Зміст теми заняття:

 

  1. Закріпити знання учнів з питань здоров’я та здорового способу життя.
  2. Роз’яснення  правил організації та проведення змагань з легкої атлетики.
  3. Закріпити виконання загально-розвиваючих вправ на місці для м’язів рук, ніг, тулубу, всього тіла у різних вихідних положеннях.
  4. Повторення техніки виконання низького старту, бігу на короткі дистанції.
  5. Естафети – включаючи елементи легкої атлетики

.

 

з/п

 

Основна

Підготовча

 

 

 

 

 

Спец.мед.гр.

   Рівні

 

     Методи

   контролю

    навчання

Матеріали

 методичного

забезпечення (контролю і   наочності, інструкції).

Ч

 

А

 

С

 1.

               2.

   3.

  4.

 5.

  6.

          7.

          8.

9.

 І.

 Підготовчий єтап

 

15’

1.

Організація  навчання.

Шикування, рапорт.

 

   -

 

    -

 

  -

 

 А-1

 

 Фронтальний

Академічний журнал. Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів.

 

 1’

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

 

4.

5.

Формування теми з постановкою навчальної мети уроку.

Теоретичні відомості:

– ведення здорового 

   способу життя:

- самоконтроль на уроці фізкультури

Інструктаж з ТБ

Перевірити  ЧСС

 

-

 

 

   -

 

 

 

 

   -

70-80уд

 

-

 

 

   -

 

 

 

  

-

 

-

 

 

  -

 

 

 

 

-

 

А-1

 

 

 А-1

 

 

 

 

 А-1

 А-2

 

Фронтальний

 

 

Фронтальний

 

 

 

 

Фронтальний

 Індивідуальний

Біг на короткі дистанції

 

Методичний матеріал

 

 

 

Звернути увагу на фізичний стан учнів.

 

 1’

 

 

 1’

 

 

 

 

 1’

 1’

 5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загально-розвиваючі вправи:

1). Різновиди ходьби:

- на носках, п’ятках,

- внутрішній та  

  зовнішній  стороні 

  стопи.

2). Бігові вправи:

- біг в помірному 

  темпі;

- біг правим, лівим 

  боком приставним

  кроком;

-біг з високим 

 здійманням стегна, 

 закидання гомілок;

- багато скоки;

-біг з прискоренням

  (по діагоналі)

3). Гімнастичні  

 вправи: повороти,  

 нахили, випади;

- вправи на розвиток  

 координації рухів;

4). Стрибкові вправи:

 -стрибки на правій,

 -лівій нозі,

 - на обох.

5). Перевірити ЧСС

 

 

-

 

 

 

 

 

100м

 

20 м

 

 

20м

 

 

-

   -

 

 

 

 

 

 

 

15пр

15л.

30об

120

  -

140у

 

 

-

 

 

 

 

 

-

 

15м

 

 

10м

 

 

-

   -

 

 

 

 

 

 

 

10пр

10л.

20об

-

 

 

-

 

 

 

 

 

30м

 

 -

 

 

-

 

 

-

-

 

 

 

 

 

 

 

-

 

 

 

 

А-3

 

 

 

 

 

 А-3

 

 А-3

 

 

 А-3

 

 

А-3

А-3

 

 А-2

 

 

 

 

 

А-2

А-2

А-2

А-2

 

 

   Поточний

 

 

 

 

 

   Поточний

  

   Поточний

 

 

Поточний

 

 

Поточний

Поточний

 

Індивідуальний

 

 

 

 

 

Індивідуальний

 Індивідуальний

 Індивідуальний

 Індивідуальний

 

Комплекс загально-розвиваючих вправ. Виконання вправ по команді вчителя. Звернути увагу на фізичний стан учнів під час виконання вправ. Дотримуватися правил ТБ під час виконання вправ. Всі виконання вправ по команді вчителя

 

Руки в ліктях зігнуті.

Звернути увагу на фізичний стан учнів

10’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ.

Основний етап

 

 25’

 1.

 

 

 

 

 

 

 2.

 

 

 

 3.

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

5.

Роз’яснення навчально - теоретичного матеріалу з правил організації та проведення змагань з легкої атлетики

Повторення техніки виконання низького старту.

 

Повторення техніки виконання бігу на короткі дистанції:

- старт;

- стартовий розбіг;

- біг по дистанції;

- фінішування.

Повторення техніки виконання «човникового бігу»

4х9 метрів 

 

 

Естафета (включаючи елементи «човникового бігу»

4х9 метрів

 

-

 

 

 

 

 

-

 

 

 

   -

 

 

 

 

 

 

   -

 

 

 

 

 

 

-

 

-

 

 

 

 

 

-

 

 

 

   -

 

 

 

 

 

 

   -

 

 

 

 

 

 

-

 

-

 

 

 

 

 

-

 

 

 

  -

 

 

 

 

 

 

 -

 

 

 

 

 

 

-

 

 А-1

 

 

 

 

 

А-2

 

 

 

 А-2  

 

 

 

 

 

 

 А-2

 

 

 

 

 

 

 А-4

 

Фронтальний

 

 

 

 

 

Індивідуальний

 

 

 

 Індивідуальний

 

 

 

 

 

  Індивідуальний

 

 

 

 

 

 

   Груповий

Теоретичний матеріал, відео-матеріал.

 

 

 

Звернути увагу на положення тулуба, ніг.

Виконання вправи по команді вчителя, в помірному темпі, До учнів спеціальної медичної групи диференційований підхід

 

Темп помірний

Звернути увагу на правильність виконання вправи

 

2’

 

 

 

 

 

4’

 

 

 

6’

 

 

 

 

 

 

5’

 

 

 

 

 

 

 8’

ІІІ

Заключний етап

 

5’

1.

 

 

 

 

 

3.

 

4.

 

 

 

 

 

 

5.

Біг в помірному темпі.

Комплекс вправ на встановлення дихання.

 

Перевірити ЧСС.

 

Підведення підсумків уроку, оцінювання.

Рефлексія.

 

 

 

 

Домашнє завдання:

-теоретичний матеріал;

-спеціальні фізичні вправи легкоатлета.

-

 

-

 

 

 

80-90уд

-

 

   -

  

 

 

 

   -

-

 

-

 

 

 

-

 

- 

 

    -

 

 

 

 

-

-

 

-

 

 

 

-

 

-

 

  -

 

 

 

 

-

А-3

 

А-2

 

 

 

А-1

 

А-1

 

А-1

 

 

 

 

А-1

Поточний

 

Індивідуальнй

 

 

 

 Фронтальний

 

Фронтальний

 

 Фронтальний

 

 

 

 

Фронтальний

Візуальне 

спостереже-   

ння за 

фізичним станом учнів.

 

 

 

Помилки, 

зауваження.

Що на уроці учень:

- дізнався,

- зрозумів,

- навчився.

Провідні  легкоатлети України.

СФВ легкоатлета

1’

 

 

 

 

 

1’

 

2’

 

 

 

 

 

 

 1’

 

    

 

                             Вчитель фізкультури ________________________________               

                                          

 

 

 

docx
Додано
15 січня
Переглядів
294
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку