ЗА НАВЧАЛЬНОЮ ПРОГРАМОЮ |
ЗА ПРОГРАМОЮ ДЛА |
|
-розвивати здоров’я дітей за рахунок адаптованої та конструктивної діяльності, різнобічно впливаючи на всі їхні кондиційні здібності; -сприяти розвитку здатності дитини жити у суспільстві; -виховувати злагодженість дій і поведінки в групі людей; -виховувати повагу до оточуючих людей; розвивати автономію дитячого існування; -вчити дітей виконувати свої обов’язки, робити індивідуальні зусилля щодо ефективного досягнення особистих і суспільних цілей. |
Обладнання: 3 м’яча(паперові), стілець та обруч, 16 паперових смужок, повітряна кулька.
№ |
ЧАС |
НАЗВА ТА ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИКОНАННЯ РУХОВОГО ЗАВДАННЯ |
ЧСС, уд. / хв. |
||
|
Вступна / адаптаційна частина |
||||
Обираєм, знайомимося, повторюємо. |
1-2 хв. |
1.Привітання, повідомлення завдань уроку. 2. Замір ЧСС. 3. Організовуючі вправи: правила безпеки під час занять вдома.
|
Звернути увагу на форму. Якщо ЧСС більше 110 уд. хв., учнів до виконання завдань не допускати. https://www.youtube.com/watch?v=b3zKeYlkCEk |
68-90 |
|
4. Рефліксія «Три обличчя» |
|
||||
|
Підготовча / пошукова частина |
||||
Розминаємося |
3- 4 хв. |
Розминка-руханка «В здоровому тілі-здоровий дух»
|
Учні виконують розминку під музичний супровід https://www.youtube.com/watch?v=mWoEaF5zj_A |
91-110 |
|
|
Основна / тренувальна частина |
||||
Пізнаємо, виконуємо. |
4-5 хв.
|
Пояснення та виконання завдання Станція 1.»Метання через бар’єр у горизонтальну ціль»
Станція 2 «Перехресні стрибки»
|
Ціль завдання: попасти м’ячем в обруч. Правила виконання: учасник виконує метання по черзі 3 м’ячами. Кожна спроба з різних положень (сидячи та стоячи) та по черзі обома руками.
Ціль завдання: виконання переміщення точно за схемою. Правила виконання: учасник займає вихідне положення по центру на позначці 0. Виконує стрибки( основна група); чередування стрибків на двох ногах та кроків(підготовча група); кроки(спеціальна група) у своєму темпі по схемі 0-1-0-2-0-3-0-4-0 Робота учнів за принципом «колового тренування». Після виконання кожної спроби, учасник: 1.Фіксує у гаджеті яка спроба та продовжує виконувати завдання. 2. Після останьої спроби учасник на гаджеті ставить 4 та реакцію, що означає закінчення маршруту. |
120-140 |
|
|
Заключна / корекційно-реабілітаційна частина |
||||
Відновлюємося |
1-2 хв.
2-3 хв. |
1. Дихальна вправа «Повітряна кулька»
2.Рухлива гра з повітряною кулькою «Відбивай-кульку не втрачай».
|
Відновлюємо дихання https://www.youtube.com/watch?v=EpqRPbXdVqI https://www.youtube.com/watch?v=yTnF5tUR5qc
|
110-120 |
|
Аналізуємо, рефлексуємо, порівнюємо. |
2-3 хв |
Рефлексія. Домашне завдання. Підведення підсумків уроку. |
«Три обличчя»
Інтерактивна гра https://learningapps.org/2531525 |
90-85 |
|
https://www.youtube.com/watch?v=7tKLUXgNoec&list=PLxkLopsz5HAq88lH3ucLJA-xG5On62ax4&index=8
Ментальна карта-конспект
https://mm.tt/app/map/3014179926?t=xsGN8R18mm
1