Урок №5 - 22.03.2024 рік проведений в 4 класі Національного проєкту «Цікава Фізкультура-2.0 Перезавантаження» перший етап лютий-травень 2024 року Автор Олексій Качан Президент Української федерації «Спорт заради розвитку» Елемент уроку проведений: Панасюк Наталія Володимирівна - Заклад дошкільної освіти №1 Калинівської міської ради Вінницької області - Комунальний заклад «Ліцей імені Тараса Шевченка Кропивницької міської ради» Кіровоградської області |
||
Відео запис проведеного уроку
|
Анонс уроку
|
Матеріали для проведення уроку
|
Короткий зміст уроку Тема: Моя родина. Розминка: Вінницька та Кіровоградська області. Комплекс спеціальних вправ: Класична координаційна драбина, кільця тренувальні двох видів, мотузка. Вправи з інвентарем: Білка в колесі. Тренінгові вправи: Інопланетянин, Захисники фортеці. Рухливі ігри та або естафети: Хрестики-нулики з використанням ігрових парашутів. Ментальні вправи: «Моя родина». Релаксація: Клубок Єднання. |
№ пор. |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
1. |
Початок уроку з кола «Єднання», тема Моя родина |
5 |
Учні разом із вчителями розміщуються в колі навколо парашута |
|
Учні разом із вчителями розміщуються в колі навколо парашута. Вчитель розповідає про тему та завдання уроку, техніку безпеки та вимірюємо ЧСС, опутуємо самопочуття. Тема нашої зустрічі Моя родина. Привітання від вчителя. Доброго ранку, сонечко! Доброго ранку, донечко! Доброго ранку, татусю й матусю! Доброго ранку вам, сонячні друзі! Доброго ранку, учителько мила! В слові вітання є радості сила. Візьміться за руки, заплющить очі, уявіть у собі вогник радості, любові, добра. |
|
Уявіть, що він збільшується, його сила переходить у вашу долоньку, а далі передається у долоньку того, хто стоїть поруч. Пропоную привітатися побажаннями. - Нехай сьогоднішній день принесе тобі радість; - Нехай всі твої бажання сьогодні здійсняться. - Бажаю дізнатися багато цікавого; Допоможе нам веселий м’яч. (Вчитель кидає м’яч і називає слово. Діти добирають прикметники.) Бабуся – добра, турботлива, надійна, любляча. Матуся – ніжна, єдина, ласкава, рідна, красива. Тато – сильний, єдиний, веселий, міцний, надійний.. Дідусь – добрий, працьовитий, справедливий, щедрий. Сестричка – маленька, рідна, доросла, красива, мила. Ви назвали так багато теплих і добрих слів. Яке слово ми можемо назвати з відчуттів до своїх близьких. Діти. ЛЮБОВ. Учитель. А що таке любов? Учитель. Людина щаслива тільки тоді, коли поруч неї близькі та рідні їй люди; коли вона може відчути та подарувати теплоту, любов. - Як треба ставитись до рідних? - За що ти любиш свою сім’ю? По черзі діти висловлюють свою думку у відповідях на ці питання. |
||
2. |
Танцювальна руханка |
5 |
Руханка проводиться педагогом з Вінницької та Кіровоградської області |
|
|
||
3. |
Комплект спеціальних вправ |
5 |
Координаційна драбина 2 шт, кільця тренувальні двох видів, мотузка |
|
Використовуємо полосу перепон на якій розкладені координаційна драбина 2шт, кільця тренувальні двох видів, мотузка - діти проходять полосу три рази з поступовим ускладненням. |
|
|
||
4. |
Вправи з інвентарем |
7 |
Ігровий інвентар «Білка в колесі» |
|
Ігровий інвентар «Білка в колесі» використовуємо такі вправи: Вправа №1. Учні об’єднуються в дві команди становляться один за одним та по команді починають йти вперед, завдання рухатись як можна швидше до лінії та не виходити з тканини на якій стоять. Вправа №2. Теж саме але учні рухаються спиною вперед.
|
||
5. |
Тренінгові та інтерактивні вправи |
4 |
Виконуємо дві вправи Інопланетянин та Захисники фортеці |
|
Для «Активізації теми уроку» пропонуємо вправу «Інопланетянин». Учасники об’єднуються у дві групи: «Інопланетяни» й «Земляни». «Земляни» повинні підготуватися до зустрічі з «Інопланетянами» й відповісти на їхні запитання. «Інопланетяни» готують запитання для «Землян» за темою, яка розглядається на уроці. Тоді міняються ролями. «Командна та групова взаємодія» ефективно розвивається при виконанні вправи «Захисники фортеці». Учні стають у коло, у центрі якого встановлено «фортецю» (фішка на якій лежить маленький м’ячик тощо). Біля «фортеці» стоять «захисники» (їх може бути від одного до половини класу). Гравці, кидають сніжки та намагаються влучити у «фортецю». Захисники відбивають сніжки. Гравець, який влучив у «фортецю», стає захисником. Можна використовувати маленькі м’які м’ячики чи паперові «сніжки». |
||
6. |
Рухливі ігри та/або естафети |
10 |
Використовуємо ігровий парашут «Хрестики-нулики» та конуси. |
|
Учні об’єднуються в дві команди в кожній команді є команда жовтих та команда червоних які тримають конуси свого коляру. По команді починають оббігати |
|
конуси в естафеті та ставити конус на ігровому парашуті, намагаючись поставити конуси три в ряд. |
|||
7. |
Ментальна вправи |
2 |
Вправа "Моя родина". |
|
|
Учні становляться на проти проектору та повторюють за відео.
|
|||
8. |
Рефлексія 2 Клубок «Єднання» |
|||
|
Сідаємо в коло навколо парашута беремо клубок ниток та передаємо по черзі учням залишаючи нитку в себе, проговорюємо як пройшов урок. Наприкінці коли вийшла павутина говоримо про наші родинні стосунки і чим більша павутина тим міцніші наші зв’язки.
|
|||
9. |
Нагородження учнів |
|||
|
|
|||