Урок №6 - 05.04.2024 рік проведений в 4 класі Національного проєкту «Цікава Фізкультура-2.0 Перезавантаження» перший етап лютий-травень 2024 року Автор Олексій Качан Президент Української федерації «Спорт заради розвитку» |
Анонс уроку
|
Короткий зміст уроку Одяг учнів: пов’язка на поясі з кольорових стрічок, саморобні пір’я на голові. Одяг учителя: костюм індіанця, пір’я на голові. Тема: Сюжетно-рольовий урок 4 стихії – Індіанці, бойовий клич індіанців. Розминка: «Хвала сонця» танці навколо «вогнища». Комплекс спеціальних вправ: Комплекс вправ з гімнастичними палицями. Вправа №1 – Стихія води - «Швидке Каное». Вправа №2 - Стихія вогню - «Жвавий скакун». Вправа №3 - Стихія повітря - «Влучний стрілок». Вправа №4 - Стихія землі - «На скельні малюнки». Ментальні вправи: Вправа «Чотири стихії» - Шумовий оркестр. Релаксація: Вправа «Вогник миру» - Ароматерапія. |
№ пор. |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
1. |
Початок уроку
|
5 |
Забігаємо та кричимо індійську за кличку по всьому залу. Потім вождь закликає племена до кола мира. У кожного учня в руках гімнастична палиця (спис). Сідаємо в коло навколо вогнища біля вігвамів |
|
Учні разом із вчителями розміщуються в колі навколо парашута в центрі розкладене багаття, яке випускає дим (Ароматерапія з запахом на вибір учнів). Вчитель розповідає про тему та завдання уроку, техніку безпеки та вимірюємо ЧСС, опутуємо самопочуття. Вождь звертається по племен: припинити ворожнечу, об'єднатися та показувати свою вправність та силу на спортивному майданчику та підкорити чотири стихії. Усі проголошують бойовий клич індіанців: Ми – індіанці, кращі за всіх! Нас чекає успіх всіх! Ми – індіанці, кращі за всіх! Любим гумор, любим сміх! В нашому сонячному вігвамі Стали друзями ми з вами! |
2. |
Танцювальна руханка
|
5 |
Індіанська пісня танок навколо вогнища «Хвала сонця» |
|
|
Відео приклад рухів, які були використані під час вправи
Музичний супровід |
|
3. |
Комплект спеціальних вправ |
5 |
Комплекс вправ з гімнастичними палицями (списами) |
|
Учні стають перед проектором в т гімнастичними палицями. |
ри шеренги т |
а повторюють комплекс вправ з
|
4. |
Давайте продемонструєте ва |
ші вміння та п |
озмагаємось з чотирма стихіями |
|
Вправа №1. Стихія «води» |
5 |
Естафета «Швидка Каное». Дві команди кожна із команд об'єднується в човен за допомогою білки в колесі, гімнастичні палки використовують як весла, та якомога швидше проходять полосу перепон із фішок та конусів. |
|
|
|
|
|
Вправа №2. Стихія «вогню» |
5 |
Естафета “Жвавий скакун”. |
|
|
|
Об'єднуємось в пари, перший учень лошадка, другий вершник, у першого учня в руках гімнастична палиця з головою коня, та плащ на спині, другий учень тримається за плащ та керує скакуном, оббігти фішки та конуси як найшвидше, змагання серед команд. |
||
|
|
||||
|
Вправа №3. Стихія «повітря» |
5 |
Змагання «Влучний стрілок». Кожна команда бере лук та стріляє по мішені, рахуємо кількість влучань кожної команди. |
||
|
|
||||
|
Вправа №4. Стихія «землі» |
5 |
Естафета « Викласти |
На скельні малюнки». |
|
зображення свого тотема з використанням дрібних камінців та іншого дрібного матеріалу. |
|||||
|
|
||||
5. |
Вправа «Чотири стихії» |
3 |
Вождь запрошує всі племена сісти навколо вогню. Молодці! Всі випробування ви пройшли, всі завдання вам під силу. Бо ви всі |
||
|
|
|
діяли як одна команда. Завжди пам'ятайте, що всі в племе-ні мають залишитися друзями. Та щоб об'єднати всі племена давайте разом закличемо чотири стихії стати нашими вірними друзями, учні виконують в колі під музичний супровід шумовий оркестр. |
||
|
|
||||
6. |
Вправа «Вогник миру»
|
2 |
Так як наступив мир та ви приборкали чотири стихії давайте виконаємо вправу «Вогник миру» Учні в колі передають вогник та говорять свої побажання та рефлексію уроку. |
||
|
|
||||
7. |
Нагородження учнів відзнаками, дипломами та талісманами. |
||||
|
|||||
|