План-конспект уроку англійської мови
Тема: GHOSTLY WELCOME. Введення та актуалізація лексики.
Мета уроку:
навчальна: ознайомити з новими лексичними одиницями за темою «GHOSTLY WELCOME» ; активізувати лексику з теми в діалогічному і монологічному мовленні; вчити дітей використовувати знання, отримані з предметів інших дисциплін на уроках англійської мови; вчити працювати в групі;
розвиваюча: розвивати здібності самостійно планувати мовленнєві дії із застосуванням вивченого матеріалу; сприяти розвитку уяви, емоційної сфери, мислення та мовлення учнів; сприяти їх пізнавальній активності в процесі формування нових умінь та навичок; розвиток основних компетентностей: Математична грамотність (Логічно обґрунтовувати висловлену думку), Навчання впродовж життя (самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію з різних джерел та критично оцінювати її; організовувати свій час і навчальний простір; оцінювати власні навчальні досягнення), Громадянська компетентність (формулювати власну позицію; співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою; розв’язувати конфлікти у комунікативних ситуаціях; переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування)
виховна: виховувати повагу до культури англомовного народу; виховувати культуру спілкування; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення англійської мови; формувати країнознавчу мовну компетентність учнів.
Методи навчання: словесний, практичний, наглядний, частково-пошуковий, репродуктивний, пояснювально-демонстраційний, аналітичний, порівняльний.
Хід уроку
Т: Good morning, children. Sit down, please. Today we will have an unusual lesson. Tell me, please! What date is it today?
Fear is one of the most basic human emotions. It is programmed into the nervous system and works like an instinct. From the time we're infants, we are equipped with the survival instincts necessary to respond with fear when we sense danger or feel unsafe.
Fear helps to protect us. It makes us alert to danger and prepares us to deal with it. Feeling afraid is very natural - and helpful - in some situations. Fear can be like a warning, a signal that cautions us to be careful. We have an unusual topic about mysteries, ghosts and fears, of course, so let’s discuss what fears have you got?
(speaking cards)
Explain the words’ meaning without translation.
Staircase a set of stairs and its surrounding walls or structure.
Welcome an instance or manner of greeting someone.
Whisper speak very softly using one's breath rather than one's throat, especially for the sake of secrecy.
Howling producing a long, doleful cry or wailing sound.
Relief a feeling of reassurance and relaxation following release from anxiety or distress.
Exclaim cry out suddenly in surprise, strong emotion, or pain.
Chill runs down his spine used to say that someone feels very thrilled, frightened, etc.
Match the letters to the numbers – ex. 6 p. 33 CB
Read your own sentences. Ask and answer questions, using them. Read the sentences with these words.
Compare this story with the story given in your CB, what are the differences between them? What is common?
Who is the main hero in each story?
What types of stories are they?
Watching the video.
What sounds did you hear during the watching?
Т: - I hope that our lesson was very interesting and useful for you. Thank you for attention. Our lesson is over, good- bye!