План-конспект уроку англійської мови з теми:" Планета тварин"

Про матеріал

Урок побудовано у формі гри.Мета даного уроку: удосконалювати навички вживання тематичної лексики в межах теми”The Animal Planet” , розвивати навички аудіювання, читання та письма, розвивати мовне вміння, мовленнєву реакцію,критичне та абстрактне мислення, творчі здібності,вміння працювати в групах.

Перегляд файлу

Розробка уроку з англійської мови з теми:”The Animal Planet”

 Клас: 2в

Мета:

Навчальна: удосконалювати навички вживання тематичної лексики в межах темиThe Animal Planet , розвивати навички аудіювання, читання та письма.

Розвиваюча: розвивати мовне вміння, мовленнєву реакцію,критичне та абстрактне мислення, творчі здібності ,вміння працювати в групах.

Соціокультурна:запам’ятати  тварини різних країн.

Виховна: формувати культуру спілкування учнів, виховувати бережливе ставлення до природи.

 

Форма у року: урок-гра.

Обладнання: підручники,ляльки-маріонетки, ноут-бук, картки із завданнями.

PROCEDURE

 

1. Warm-up(2 хв.)

Good morning, pupils! I am glad to see you! How are you today? Today we'll have an unusual lesson. We'll play a game. Look at the picture and guess the topic of our lesson . (Pictures with animals.) Here is our Magic Frog. It has tasks for our lesson.

(Кожен етап уроку – це завдання Магічної Жабки , які заховані у неї в кишені.)

Repeat after me.

Let`s remember,

Don`t forget:

Animals are our friends!

2.Guessing game.(3хв.)

На дошці зображення тварин прикриті, видно лише їх частини. Діти повинні відгадати,які це були тварини.

Use was/were and tell us what animals there were. Example ( There was a crocodile. There were monkeys)

Діти роблять припущення ,потім відкривають малюнки повністю і перевіряють свої здогадки.

3.Find animal habitats(5хв.)

The task is to find wright habitats of the animals. There are three pictures-envelopes (sea, farm and forest) .Pupils have to put animal cards into these envelopes. They are joined in three groups.

Two pupils have the special tasks on the cards : to make the story out of the text`s parts. If the text is wright, there is a picture on the other side of it.

4.Video task (10хв.)

Pupils have to watch the video ( The Greedy Hippo) and answer the questions:

  1. Why was the hippo greedy?
  2. What did it eat?
  3. How many animals were there?
  4. Do you like the hippo? Why? Why not?

5.Break-time(2хв.)

TPR (Діти роблять зарядку під віршик, показуючи жестами і діями)

Lions and cats.

 Lions and cats.

 Lions and cats

And a kangaroo.

All the animals in the zoo.

Parrots and bats.

 Parrots and bats.

 Parrots and bats

 And a kangaroo.

 All the animals in the zoo.

Elephants. Elephants. Elephants.

And a kangaroo.

 All the animals in the zoo.

6.Text-book reading (5хв.)

Діти виконують завдання з підручника.

Text “Sea Creatures”( English World 2)

7. Dialogue time. (5хв.)

Використовуючи ляльки маріонетки , діти стають у два кола лицем один до одного. Зовнішнє коло рухається , внутрішнє ні. Учні складають діалоги про своїх тваринок-ляльок.

Example:

-Who are you?

-I am a crab.

-What do the crabs eat? Where do they live?

-…

8.Song demonstration 3(хв.)

Діти виконують  караоке-пісню.( “Octopus”)

The children are singing and dancing.

9.              SUMMING UP

Teacher: Our lesson has come to the end. Our Magic Frog is very happy, you could solve all the tasks. It was our last lesson on the topic “ The Animal  Planet”. I see that you know much about the animals . And now treat these zoo-cookies .

Teacher: Thank you for your work. You were very active today. You have cards with the animals. Put the mark for our lesson in the corner of your card.

Вчитель підводить підсумки уроку , нагороджуючи дітей спеціальними дипломами.

 

docx
Додано
3 липня 2018
Переглядів
915
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку