План – конспект уроку для учнів молодшої ланки . Тема: «Рухливі ігри та естафети з використанням підручного та нетрадиційного обладнання в малокомплект

Про матеріал
План – конспект уроку для учнів молодшої ланки . Тема: «Рухливі ігри та естафети з використанням підручного та нетрадиційного обладнання в малокомплектних школах.» Мета: 1) Ознайомити дітей з використанням підручного та нетрадиційного обладнання в іграх та естафетах. 2) Удосконалити вміння та навички дітей у естафетних змаганнях. 3) Розвивати якості як : швидкість, силу, спритність, а також вміння колективно змагатися, почуття взаємоповаги, взаємодопомоги.
Перегляд файлу

КОНСПЕКТ УРОКУ 3-4 КЛАС

 

План – конспект

уроку   для   учнів   молодшої  ланки .

    Тема:   «Рухливі   ігри   та  естафети  з  використанням

підручного   та   нетрадиційного  обладнання

в     малокомплектних     школах.»

Мета:  1) Ознайомити  дітей  з  використанням  підручного  та

                нетрадиційного   обладнання  в  іграх   та   естафетах.

            2)  Удосконалити  вміння  та  навички  дітей  у   естафетних

              змаганнях.

            3)  Розвивати  якості  як :  швидкість, силу,  спритність, а

             також   вміння  колективно  змагатися, почуття           взаємоповаги, взаємодопомоги.

Обладнання: шахи , надувні  кульки,  гімнастичні  обручі, кубики,

                         тенісний  м'ячик , пластикові пляшки

  Частина

   уроку

                         Зміст

Дозуван-

ня,хв.

Організаційно – мето-

дичні  вказівки

Підго-

товча

(13хв30с)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Основна частина

(29хв30с)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Шикуваня; рапорт; повідомлення  завдань;

Техніка  безпеки;

2.Перевірка  ЧСС.

3. Ст.вправи : праворуч , ліворуч ,кругом.

4.Ходьба   ходьба  навшпиньки              

--     ходьба    з високим  підніманням  стегна

--     ходьба  в  присіді

5.Біг :

--    біг  звичайний  зі  зміною  напрямку 

--    біг  у парах            

6.  Перешикування  з  колони  по одному  в

Коло

 

7.  Загально розвиваючі  вправи  в ігровій  формі: « Заборонений  рух»

 

 

 

 

 

 

 

-- Комплекс  №1(заб.рух  руки  на  поясі)

    В.П.—о.с .,руки вперед, руки   вгору,  руки  в сторону, (руки  на пояс)

    В.П.—стійка  ноги  нарізно(руки  на пояс).,поворот  тулуба  праворуч, плескання вдолоні—в.п.;те  саме  в  іншу  сторону.

    В.П.—(руки  на  пояс).,присісти--  руки   вперед, в.п.

--  Комплекс №2 (заб. рух  руки   в  сторону)

     В.П.—ноги  широко  розставлені ,руки  перед грудьми.,1-поворот  в ліво-(руки  в  сторону),2—в.п.; 3-4 –те  саме  в іншу  сторону.

   В.П.--  о.с.руки на  поясі.,1-руки до  плечей,2-(руки  в сторону),3-руки  до

плечей,4—в.п.

   В.П.—о.с.,руки  на  поясі.1-полунахил  вперед (руки  в  сторону) ,2- в.п.

-- Комплекс№3( руки  в низ).,                                            В.П. – о .с .руки  на пояс.,1-руки  вгору.2-руки  вперед, 3-присісти,4-в.п(руки  в низ),5-нахил  вліво  , 6-в.п.(руки в низ),7-8 те  саме в право,9-нахил  вперед (руки вниз),10-в.п.,11-нахил  назад  (руки  в низ),12—в.п.

 

8.Перешикування  з  кола  в  колону  по  одному. Перевірка   ЧСС  за  30с.

 

1.Гра «Шахи  у  русі».

Учні  поділяються  на  дві  команди . На  відстані 8  метрів  від  команд,навпроти ,на  табуретках розміщуємо   дошки  з  шах,а  шахи  передаєм  командам.

 .По  сигналу  діти  повинні  перенести  шахи  на дошку . Перемога  команди  яка  першою  і правильно  закінчила  гру.

 

 

2.Гра «Боулінг  по  дитячому».

Грають   дві—три  команди,розташовані  в колони . Навпроти  команд  ,на  відстані  4- 5    метрів  розміщуємо гімнастичні  обручі   на підлозі  , і  заповнюємо  їх  надувними   кульками (м'ячами,тенісними  м'ячиками і  т.д.) По  черзі іграки  котять  Ф/ м'яч  питаючись  вибити кульки  з  обруча. Переможець  той,  хто  вибив більше  кульок.

 

3.Естафета «Човник».

Дві  команди. Капітани  з  обручами  це—човник,він  повинен   по  черзі,по  одному гравцю  перевезти  через  річку  .Переможе  та команда  ,яка  першою  перебереться  на протилежний   берег.

 

4. Гра  «Каток».

У  грі  беруть  участь  по  одному  гравцю  від команд. Команди   мають   по  7-8  пластикових  пляшки .  Учасник  лягає  на  пляшки  це – каток. Гравці команди  допомагають  своєму  каткові  переставляти  пляшки  із  заду  на  перед  і просувати  його. Гра   по  сигналу. Переможець -- хто   перший  подолав  відстань.

 

5.Гра «Снайпера».

  Клас  шикується   в  колону   по  одному. На відстані  5—6 м.  на  лаві   з  кубиків   викладаем  городки.  Учні   по черзі   стараються  влучити великим  тенісним  м'ячиком  в  ціль.  Хто  збив найбільше  кубиків  той  і  переможець.

 

6.  Гра  «Хокей  пластиковими  пляшками».

 Дві  команди.   Грають   пляшками  . Шайба--м'ячик. Переможець – хто  закотить  за  даний час   більше  голів.

7.Перевірка  ЧСС.  за  30с.

1.30

 

30 с.

30 с.

2

25 м

20 м

15 м

1.30

30 м

9 м

20 с

 

 

6.20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4р

 

3-4р

 

 

5-6р

 

 

4-5р

 

 

 

3-4р

 

 

4-5р

 

 

2-3р

 

 

 

 

 

50с.

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

30с.

Шеренга

 

 

Вик. з закрит. глаз.

 

Руки   догори

Руки    на  поясі

 Руки  на  колінах

 

Темп   повільний

Темп  середній

Відстань  між учнями  півтора-два  кроки

Виконується комплекс вправ, одна  з  вправ  є заборонений  рух.Хто виконує ці рухи одержує  по 1балу.Гравці  які набрали  найменш балів  визначаються переможцями  за увагу  у грі .

 

Слідкувати  за виконанням  вправ.

Вправи  виконувати 

Середньому

темпі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Переносити шахи дозволяється  лиш по  одній.Шахи розставляти   вірно  не  переплутавши  їх  місцями.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

М'яч  кидати не можна . Кожен із учасників  виконує по  дві  попитки .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Якщо   «човник»  залишить  гравця раніше  позначеного місця  , то  гравець потонув,  і  з команди  знімається одне  очко.  

 

Учасники розташовуються  на пляшках  на  животі ,

а  також  можна  і  на спині.

Гра  має профілактичне направлення  для сутулої  та  кругло ввігнутої   спини.

 

Учасник  який  влучив  в ціль  , біжить  і  викладає городок.

 

 

 

 

 

Грати   ногами забороняється  , і зараховується    як

порушення.

Заключ-

на частина

  (3хв)

 

  1.Вправи  на  встановлення  дихання «Ранкова квітка ». Учні  беруться  за  руки  і  стають  в  коло . На  раз  -- присід  руки  тягнуться   до  центра ,квітка  закрита  ,на  два – встати  руки  вверх  назад  , розкритись.

2.Підсумок   уроку , нагородження  команд   та  кращих  гравців.Д/З .

 3. Вихід  із  залу.

 

3-4р

 

 

 

 

2

 

На  раз-  вдих

На  два – довгий видих.

 .

 

docx
Додано
10 жовтня
Переглядів
37
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку