КОНСПЕКТ УРОКУ 3-4 КЛАС
План – конспект
уроку для учнів молодшої ланки .
Тема: «Рухливі ігри та естафети з використанням
підручного та нетрадиційного обладнання
в малокомплектних школах.»
Мета: 1) Ознайомити дітей з використанням підручного та
нетрадиційного обладнання в іграх та естафетах.
2) Удосконалити вміння та навички дітей у естафетних
змаганнях.
3) Розвивати якості як : швидкість, силу, спритність, а
також вміння колективно змагатися, почуття взаємоповаги, взаємодопомоги.
Обладнання: шахи , надувні кульки, гімнастичні обручі, кубики,
тенісний м'ячик , пластикові пляшки
Частина уроку |
Зміст |
Дозуван- ня,хв. |
Організаційно – мето- дичні вказівки |
Підго- товча (13хв30с)
Основна частина (29хв30с)
|
1.Шикуваня; рапорт; повідомлення завдань; Техніка безпеки; 2.Перевірка ЧСС. 3. Ст.вправи : праворуч , ліворуч ,кругом. 4.Ходьба ходьба навшпиньки -- ходьба з високим підніманням стегна -- ходьба в присіді 5.Біг : -- біг звичайний зі зміною напрямку -- біг у парах 6. Перешикування з колони по одному в Коло
7. Загально розвиваючі вправи в ігровій формі: « Заборонений рух»
-- Комплекс №1(заб.рух руки на поясі) В.П.—о.с .,руки вперед, руки вгору, руки в сторону, (руки на пояс) В.П.—стійка ноги нарізно(руки на пояс).,поворот тулуба праворуч, плескання вдолоні—в.п.;те саме в іншу сторону. В.П.—(руки на пояс).,присісти-- руки вперед, в.п. -- Комплекс №2 (заб. рух руки в сторону) В.П.—ноги широко розставлені ,руки перед грудьми.,1-поворот в ліво-(руки в сторону),2—в.п.; 3-4 –те саме в іншу сторону. В.П.-- о.с.руки на поясі.,1-руки до плечей,2-(руки в сторону),3-руки до плечей,4—в.п. В.П.—о.с.,руки на поясі.1-полунахил вперед (руки в сторону) ,2- в.п. -- Комплекс№3( руки в низ)., В.П. – о .с .руки на пояс.,1-руки вгору.2-руки вперед, 3-присісти,4-в.п(руки в низ),5-нахил вліво , 6-в.п.(руки в низ),7-8 те саме в право,9-нахил вперед (руки вниз),10-в.п.,11-нахил назад (руки в низ),12—в.п.
8.Перешикування з кола в колону по одному. Перевірка ЧСС за 30с.
1.Гра «Шахи у русі». Учні поділяються на дві команди . На відстані 8 метрів від команд,навпроти ,на табуретках розміщуємо дошки з шах,а шахи передаєм командам. .По сигналу діти повинні перенести шахи на дошку . Перемога команди яка першою і правильно закінчила гру.
2.Гра «Боулінг по дитячому». Грають дві—три команди,розташовані в колони . Навпроти команд ,на відстані 4- 5 метрів розміщуємо гімнастичні обручі на підлозі , і заповнюємо їх надувними кульками (м'ячами,тенісними м'ячиками і т.д.) По черзі іграки котять Ф/ м'яч питаючись вибити кульки з обруча. Переможець той, хто вибив більше кульок.
3.Естафета «Човник». Дві команди. Капітани з обручами це—човник,він повинен по черзі,по одному гравцю перевезти через річку .Переможе та команда ,яка першою перебереться на протилежний берег.
4. Гра «Каток». У грі беруть участь по одному гравцю від команд. Команди мають по 7-8 пластикових пляшки . Учасник лягає на пляшки це – каток. Гравці команди допомагають своєму каткові переставляти пляшки із заду на перед і просувати його. Гра по сигналу. Переможець -- хто перший подолав відстань.
5.Гра «Снайпера». Клас шикується в колону по одному. На відстані 5—6 м. на лаві з кубиків викладаем городки. Учні по черзі стараються влучити великим тенісним м'ячиком в ціль. Хто збив найбільше кубиків той і переможець.
6. Гра «Хокей пластиковими пляшками». Дві команди. Грають пляшками . Шайба--м'ячик. Переможець – хто закотить за даний час більше голів. 7.Перевірка ЧСС. за 30с. |
1.30
30 с. 30 с. 2 25 м 20 м 15 м 1.30 30 м 9 м 20 с
6.20
3-4р
3-4р
5-6р
4-5р
3-4р
4-5р
2-3р
50с.
4
6
3
6
5.
5
30с. |
Шеренга
Вик. з закрит. глаз.
Руки догори Руки на поясі Руки на колінах
Темп повільний Темп середній Відстань між учнями півтора-два кроки Виконується комплекс вправ, одна з вправ є заборонений рух.Хто виконує ці рухи одержує по 1балу.Гравці які набрали найменш балів визначаються переможцями за увагу у грі .
Слідкувати за виконанням вправ. Вправи виконувати Середньому темпі
Переносити шахи дозволяється лиш по одній.Шахи розставляти вірно не переплутавши їх місцями.
М'яч кидати не можна . Кожен із учасників виконує по дві попитки .
Якщо «човник» залишить гравця раніше позначеного місця , то гравець потонув, і з команди знімається одне очко.
Учасники розташовуються на пляшках на животі , а також можна і на спині. Гра має профілактичне направлення для сутулої та кругло ввігнутої спини.
Учасник який влучив в ціль , біжить і викладає городок.
Грати ногами забороняється , і зараховується як порушення. |
Заключ- на частина (3хв) |
1.Вправи на встановлення дихання «Ранкова квітка ». Учні беруться за руки і стають в коло . На раз -- присід руки тягнуться до центра ,квітка закрита ,на два – встати руки вверх назад , розкритись. 2.Підсумок уроку , нагородження команд та кращих гравців.Д/З . 3. Вихід із залу. |
3-4р
2 |
На раз- вдих На два – довгий видих. |
.