План конспект
уроку фізичної культури для учнів 10 класу
Завдання уроку:
1. Повторити техніку виконання передач в один дотик.
2. Закріпити техніку ведення м’яча.
3. Сприяти розвитку координації, швидкісно-силових якостей.
4. Виховувати відчуття відповідальності, взаємодопомоги.
Інвентар та обладнання: свисток, секундомір, футбольні м’ячі, фішки, футбольні ворота, сітка на ворота.
Місце і час проведення: стадіон с.Шпиколоси
Урок проводить учитель: Замрій А. М.
Частина заняття |
Зміст уроку |
Дозування навантаження |
Організаційно-методичні вказівки |
1 |
2 |
3 |
4 |
І. Підготовча частина (12-14 хв.) |
|||
1. |
Шикування, привітання, повідомлення завдань уроку. |
1-2 хв. |
Шикування в одну шеренгу. Зрозуміле повідомлення теми уроку. |
2. |
Стройові прийоми: - повороти: направо, наліво, кругом; -перешикування з однієї шеренги в дві та три.
|
1-2 хв. |
Чітке виконання команд
|
3. |
Різновиди ходьби:
|
2 хв. |
Темп повільний Руки на пояс Руки за спину Руки за голову Руки на пояс
|
4. |
Перешикування з колони по 1 у колону по 2 |
15 сек. |
Наліво в колону по два «Руш» |
5. |
Повільний біг |
500-600м. 2-3 хв. |
Дистанція між учнями 2,5-3 м |
6. |
ЗРВ на місці з мячем:
1) В.П.- руки з м’ячем угору. 1.- нахил тулуба вперед, руки вперед; 2 – в.п. 3 – теж саме що і 1; 4 – в.п.
2) В.П. - руки з м’ячем уперед; 1 – підкинути м’яча угору, плеснути в долоні; 2 – піймати м’яч; 3 – теж саме що і 1 4 – в.п.
3) В.П. – стійка ноги нарізно, руки з м’ячем угору. 1-3 коловий рух тулуба ліворуч; 4 – в.п. 5-7 т.с. праворуч. 8- в.п.
4) В.П. – вузька стійка руки з м’ячем угору. 1 – випад лівою ногою вперед, покласти м’яч на підлогу; 2 – В.П. без м’яча; 3 – випад правою ногою, взяти м’яч 4 – В.П.
5) В.П. – упор сидячи, спираючись руками на м’яч; 1 - плавно відвести ліву ногу в сторону; 2 – в.п. 3 - плавно відвести праву ногу в сторону 4 – в.п.
6) В.П. – упор лежачи на спині, м’яч затиснути стопами; 1 - підняти ноги вгору; 2 – зігнути в колінах; 3 - випрямити ноги в колінах. 4 – В.П.
7) В.П – затиснути м’яч колінами, руки на пояс : 1 - стрибок уперед; 2 – стрибок назад; 3 – стрибок ліворуч; 4 – стрибок праворуч.
|
3-4 хв.
5-7р.
5-7р.
5-7р.
5-7р.
5-7р.
5-7р.
5-7р. |
Спрямовуємо погляд за м’ячем
Підкидати м’яч чітко по вертикалі
Плавне виконання
Під час випаду коліно за носок не виходить
Відведена нога повинна бути прямою
Контролювати м’яч, недавати йому впасти
Темп максимально швидкий |
ІІ. Основна частина (27 – 28 хв.) |
|||
1. |
Передачі м’яча в один дотик в парах :
а) передача м’яча внутрішньою стороною стопи;
б) після накидання м’яча партнеру середньою частиною підйому;
в) т.с. – стегном;
г) т.с. – головою у стрибку;
д) т.с. –зупинивши м’яч грудьми ( для хл.) обробивши і передача внутрішньою стороною стопи.
|
6-7 хв.
5-6р.
5-6р.
5-6р.
5-6р.
5-6р.
|
В русі, відстань між учнями 2-3 кроки Намагатися м'яч повернути парнеру точно в руки.
Об'єднати учнів у дві групи за рівнем їх технічної підготовки.
|
2. |
- Передача м’яча в один дотик в парах.
|
3 хв. |
Об'єднати учнів за рівнем їх технічної підготовки.
Виконання точних передач. |
3. |
- Передачі м’яча в один дотик в трійках.
|
4 хв. |
Два учні (кожен з м'ячем) почергово виконують передачі м'яча третьому, який стоїть між ними і виконує передачі після поворотів на 180 гр.
|
4. |
Передачі м’яча правою, лівою ногою в русі.
|
4 хв. |
В парах відстань 3-4 м (м'яч проходить між фішками)
|
5. |
Естафета з елементами футболу:
а) ведення м’яча серединою підйому;
б) перекочування м’яча підошвою;
в) обведення фішок;
г)ведення в двох із перечами м’яча між фішками.
|
6-7 хв. |
У двох колонах.
Гравець, який порушив правила естафети, повинен повернутися та виконати завдання правильно.
|
6. |
Гра у квадрат 5 х 5м. |
3-4 хв. |
Передачі в один дотик |
ІІІ. Заключна частина (3 - 4 хв.) |
|||
1. |
Повільний біг з переходом на ходьбу. |
1 хв. |
За сигналом свистка перехід на ходьбу. |
2. |
Дихальні вправи та вправи на розслаблення. |
1 хв. |
ЧСС має становити 100 – 110 уд/хв. |
3. |
Підведення підсумків уроку, виставлення оцінок і складання інвентарю |
1-2 хв. |
Збір і перенесення м’ячів, фішок та ін. За допомогою учнів. |