План конспект
уроку фізичної культури для учнів 6-го класу
Модуль: Футбол
Завдання уроку:
1. Повторити техніку виконання ведення, та зупинки м’яча підошвою.
2. Навчити техніку виконання передачі м’яча внутрішньою стороною ступні.
3. Сприяти розвитку швидкості, спритності, виховувати товариськість, доброзичливе ставлення один до одного.
Інвентар та обладнання: свисток, секундомір, футбольні м’ячі, фішки, кубики, футбольні ворота, маніжки, сітка на ворота.
Місце і час проведення: футбольний стадіон.
Урок проводить учитель: Замрій А. М.
Частина заняття |
Зміст уроку |
Дозування навантаження |
Організаційно-методичні вказівки |
1 |
2 |
3 |
4 |
І. Підготовча частина (12 - 14 хв.) |
|||
1. |
Організаційний момент (шикування класу в одну шеренгу, привітання, пояснення завдань уроку).
|
2-3 хв. |
Присутність учнів, звернути увагу на зовнішній вигляд |
2. |
Правила поведінки та техніки безпеки під час виконання фізичних вправ.
|
1 хв. |
Слідкувати за уважністю учнів |
3. |
Організовуючі вправи: - повороти на місті: «ліворуч», «праворуч», «кругом»; - стройові кроки на місті; - перешикування з однієї шеренги в дві.
|
1-2 хв. |
Звернути увагу на дотримання правильних інтервалів та дистанцій.
|
4. |
Різновиди ходьби:
|
2 хв. |
Темп повільний
Руки на пояс Руки за спину Руки за голову
Руки на пояс
|
5. |
Перешикування з колони по 1-му в колону по 2 |
15 сек. |
Наліво в колону по два «Руш» |
6. |
- Різновиди бігу:
- Вправи для відновлення дихання.
|
400-500м. 2-3 хв.
30-40с. |
Дистанція між учнями 2,5-3 м.
Слідкуємо за темпом
Дивимось через ліве плече
Руки працюють, як при звичайному бігові
Руки за спиною
Вдих через ніс, видих через рот. |
6. |
Комплекс загально-розвиваючих вправ |
3-4 хв.
|
Виконання на місці |
7. |
1. В.п. – стiйка ноги нарiзно.
Коловi рухи руками: 4 рази вперед i 4 – назад.
1–2 – пiднятися на носки, енергiйно вiдвести руки назад до зведення лопаток (вдих); 3–4 – в.п. (видих).
5. Стоячи на однiй нозi, iншою виконувати вiльнi маховi рухи вперед–вгору – назад–вгору з максимальною амплiтудою, не доторкаючись до землi.
|
8-10р.
7-9р.
8-10р.
8-10р.
6-8р.
6-8р.
6-8р. |
Темп середніть, без ривочків.
Погляд за руками
Не вiдриваючи п’яти вiд землi.
Дивитись прямо, тулуб не повертати.
За опору не триматись.
Темп середній
Не торкатися землі |
ІІ. Основна частина (27 – 28 хв.) |
|||
1. |
Ведення, та зупинка м’яча підошвою.
- Дві колони гравців стають одна навпроти другої. Відстані між ними - 10 м., із зміщенням на 1м. двоє ведучих з кожної колони прямують з м’ячами, ведення виконується зовнішньою частиною підгому, щоб одночасно зупинитися в центрі. Зупиняють м’яч підошвою, міняються м’ячами і прямують назад до своїх колон. Інші гравці по черзі виконують цю вправу.
|
6хв.
|
|
2. |
- Зміна місць у колі з центровим. Передача і переміщення на вільне місце. Передачі виконувати накочуванням підошвою.
|
6хв.
|
Коло діаметром 15-25 м.
|
3. |
Навчання техніки передачі мяча внутрішньою стороною стопи:
- показ правильної постановки опорної ноги, замах, розвертання стопні і точка на мячеві куди потрібно спрямовувати удар;
- виконання легких передач в парах (відстань 1-2м. кількість дотиків не обмежена);
- виконання легких передач в парах (відстань 3-4м. кількість дотиків не обмежена);
- виконання сильніших передач в парах (відстань 3-4м. кількість дотиків не обмежена)
- виконання передач в парах (відстань 3-4м. в 2-3 докики)
|
7хв.
8-10р.
8-10р
8-10р
8-10р |
Слідкувати за помилками учнів і виправляти їх щоб не було заучування неправильного виконання. |
4. |
Розподілення гравців і гра у «Футбол»
|
5-6 хв. |
Можна у змішаних складах, або в одні ворота. Нагадати про техніку безпеки і обережність під час гри.
|
5 |
Вправи на відновлення дихання під час ходьби |
1 хв.
|
Вдих через ніс (піднімаємо руки вгору через сторони), видих через рот (опускаємо руки через сторони).
|
6. |
1. Шикування в одну шеренгу.
|
10с.
|
«Клас в одну шеренгу шикуйсь!»
|
ІІІ. Заключна частина (3 - 4 хв.) |
|||
1. |
Футбольна Вікторина зі знань історії та правил гри.
|
1-2 хв. |
Питання вікторини: 1. «Матч відбудеться при любій………» (погоді) 2. Скільки голів можна забити у футболі? .....(безліч) 3.Розповідають, що в ХІХ ст.. в Англії, під час гри був спірний момент арбітр не зарахував гол. Один вболівальник-торговець запропонував рішення спору за допомогою свого товару. Що він запропонував?........ (рибацькі сіті) |
2. |
Вимірювання пульсу за 10с. та визначити середній показник ЧСС у класі. |
30 сек. |
Звернути увагу на правильність вимірювання |
3. |
Підведення підсумків уроку, виставлення оцінок і складання інвентарю.
|
1-2 хв. |
Відзначення найактивніших учнів на уроці.
Збір і перенесення м’ячів, фішок та ін. за допомогою учнів. |