План конспект
уроку фізичної культури для учнів 8 класу
Завдання уроку:
Інвентар та обладнання: свисток, секундомір, футбольні м’ячі, обручі, фішки, футбольні ворота, сітка на ворота.
Місце і час проведення: футбольний стадіон
Урок проводить вчитель: Замрій А. М.
Частина заняття |
Зміст уроку |
Дозування навантаження |
Організаційно-методичні вказівки |
1 |
2 |
3 |
4 |
І. Підготовча частина (12-14 хв.) |
|||
1. |
Шикування, привітання, повідомлення завдань уроку. |
1-2 хв. |
Шикування в одну шеренгу. Зрозуміле повідомлення теми уроку. |
2. |
Стройові прийоми: - повороти: направо, наліво, кругом; -перешикування з однієї шеренги в дві та три.
|
1-2 хв. |
Чітке виконання команд
|
3. |
Різновиди ходьби:
|
2 хв. |
Темп повільний Руки на пояс Руки за спину Руки за голову Руки на пояс
|
4. |
Перешикування з колони по 1 у колону по 2 |
15 сек. |
Наліво в колону по два «Руш» |
5. |
Повільний біг |
500-600м. 2-3 хв. |
Дистанція між учнями 2,5-3 м |
6. |
Стрибки: - на правій нозі; - на лівій нозі; - на двох ногах.
|
2 хв.
|
Вправи виконуються по діагоналі
|
7. |
Загальнорозвивальні вправи в русі:
|
4-5 хв.
4-6р.
6-8р.
6-8р.
Хлопці 20-25р. Дівчата 15-20р. Хлопці 10-20р. Дівчата 7-10р. Хлопці 7-10р. Дівчата 5-8р. |
Дотримання дистанції. Слідкувати за правильною поставою. Клас працює потоковим методом в колону по одному. |
ІІ. Основна частина (27 – 28 хв.) |
|||
1. |
|
6-7 хв.
8-10р.
|
Робота в парах. |
2. |
Удар по нерухомому та рухомому м’ячу на точність внутрішньою стороною ступні.
|
5 хв. |
Почерговий метод |
3. |
Гра «Квадрат». Передача м’яча внутрішньою стороною ступні. Зупинка м’яча підошвою та внутрішньою стороною ступні. Відбирання м’яча, атакуючи суперника.
|
4 хв. |
Робота в групах. Вправа виконується в два дотики |
4. |
Жонглювання м’ячем. |
3 хв. |
Далеко м’яч від себе не відпускати, виконувати жонглювання двома ногами. |
5. |
Двостороння гра. |
7-8 хв. |
Під час гри розвивати фізичні якості учнів
|
6. |
Вправи з обручами |
2 хв. |
Відновлення дихання |
ІІІ. Заключна частина (3 - 4 хв.) |
|||
1. |
Шикування в одну шеренгу |
1 хв. |
«В одну шеренгу шикуйсь» |
2. |
Контроль ЧСС |
30 сек. |
Визначити ступінь відновлення |
3. |
Підведення підсумків уроку, виставлення оцінок і складання інвентарю |
1-2 хв. |
Відзначити кращих. Збір і перенесення м’ячів, фішок та ін. За допомогою учнів. |