План-конспект уроку фізичної культури з елементами рукопашного бою

Про матеріал

Мета: Сприяти вихованню в учнів потреби у систематичних заняттях фізичною культурою і спортом та розвивати морально-вольові якості засобами рукопашного бою

Завдання:

1.Ознайомити з технікою виконання підготовчих прийомів рукопашного бою: стійки (їх види), переміщення, удари;

2.Розучування техніки виконання комплексу рукопашного бою на 16- рахунків з автоматом;

3.Загартування, збереження та зміцнення здоров'я засобами фізичної культури;.

4.Сприяти розвитку спеціальних фізичних якостей характерних для виду спорту.

Перегляд файлу

1

План-конспект

уроку фізичної культури з елементами рукопашного бою

 

 

Дата проведення: __________ р.                           взвод______________  11 – клас

 

Тема уроку: «Рукопашний бій». Ознайомлення та вивчення підготовчих прийомів рукопашного бою

 

Тип уроку: навчально-тренувальний

 

Мета: Сприяти вихованню в учнів потреби у систематичних заняттях фізичною  культурою і спортом та розвивати морально-вольові якості засобами рукопашного бою

 

Завдання:  

  1. Ознайомити з технікою виконання підготовчих прийомів рукопашного бою: стійки (їх види), переміщення, удари;
  2. Розучування техніки виконання комплексу рукопашного бою на 16- рахунків з автоматом;
  3. Загартування, збереження та зміцнення здоров’я засобами фізичної культури;.
  4. Сприяти розвитку спеціальних фізичних якостей характерних для виду спорту.

 

Інвентар: свисток, секундомір, макети автоматів

 

Технічні засоби навчання: мультимедійна система

 

Місце проведення: спортивний зал (зала єдиноборств).

 

Тривалість уроку: 90 хвилин

 

Вчитель:  Кормілець Сергій Володимирович

 

Частина уроку

Зміст уроку

Дозу-

вання

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина (15 – 20 хв)

Шикування, привітання, рапорт, повідомлення завдань уроку. Техніка безпеки на уроці.

1–2 хв.

Фронтальний метод.

Шикування виконується по

команді чергового. Рапорт здає черговий. Відсутніх відмітити зі слів чергового. Пояснити завдання уроку, підкреслити прикладне значення вправ. Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів. Визначити частоту серцевих скорочень ЧСС не > 90.

Стройові вправи на місці:

      а)повороти ліворуч ;

      б)повороти праворуч;

      в)повороти кругом.

 

2-3пов.

2-3пов.

2-3пов.

Добиватись від учнів чіткого і правильного виконання, звернути увагу на положення голови, рук.

Біг та його різновиди: звичайний, приставними кроками, спиною вперед, з високим підніманням стегна, з закиданням гомілок, правим-лівим боком схресним, з виконанням імітації ударів, з вистрибуванням (різновиди).

Стрибки: на правій-лівій, на двох, спиною вперед.

8–10 хв.

Дистанція – 2-3 кроки, виконання вправ за командою.

Стежити за чіткістю виконання. Фронтальна стійка.

Ходьба її різновиди

2 хв.

Виконання вправ для розвитку гнучкості.

Спеціальні акробатичні вправи: перекиди вперед-назад, довгий перекид вперед, зі стійки, через стійку, праве-ліве плече, переворот з опорою на голову, накати в «трикутнику» і в положенні «міст».

5 хв

В колону по 4. Стежити за групуванням і чіткістю виконання. По 50 накатів в різних положеннях.

Вимірювання ЧСС

30 сек

Задати режим роботи 140–150 уд/хв

Основна частина ( 55 – 60 хв)

  1. Ознайомити з технікою виконання підготовчих прийомів рукопашного бою:
  • стійки (їх види);
  • переміщення (вперед-назад);
  • удари (прямі, з різних стійок).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розучування техніки виконання комплексу рукопашного бою на 16- рахунків з автоматом

Комплекс прийомів рукопашного бою з автоматом (на 16 рахунків).

ВП – стpойова стійка:

«Один» – прийняти готовнiть до бою;

«Два» – укол багнетом з випадом лiвою ногою;

«Три» – з кpоком пpавою ногою впеpед удаp пpикладом збоку;

«Чотири» – з повоpотом пpаворуч кpугом удаp затильником пpиклада назад з випадом пpавою ногою;

«П’ять» – з повоpотом лiворуч кpугом укол багнетом без випаду;

«Шість» – з повоpотом пpаворуч кpугом захист пiдставкою автомата без удаpу звеpху;

«Сім» – з кpоком лiвою ногою впеpед удаp магазином в обличчя;

«Вісім» – з пiдставкою лiвої ноги назад, повоpотом налiво кpугом пpийняти готовнiсть до бою;

«Дев’ять» – з кpоком пpавою ногою впеpед вибити збpою влiво, укол багнетом з випадом лiвої ноги;

«Десять» – повоpот праворуч, захист пiдставкою автомата пiд удаp звеpху; удаp ногою в пах i удаp стволом автомата звеpху;

«Одинадцять» – з випадом пpавою ногою вбiк удаp затильником пpиклада впpаво;

«Дванадцять» – з повоpотом влiво пpийняти готовнiсть до бою;

«Тринадцять» – вiдбив вниз пpаворуч, укол багнетом з випадом лiвою ногою;

«Чотирнадцять» – з повоpотом пpаворуч вiдбив напpаво; укол багнетом з випадом лiвою ногою;

«П’ятнадцять» – з кpоком правою ногою вбiк удаp пpикладом збоку i фpонатальна стiйка;

«Шістнадцять» – стpибком пpийняти стpойову стiйку.

 

 

  1. Сприяти розвитку спеціальних фізичних якостей характерних для виду спорту:
  • Утримання кута в положенні сидячі, схресні рухи;
  • Підйом тулуба;
  • Підйом ніг;
  • Скручування.

 

 

 

12-15 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25-30 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-3 повт.

 

50 р.

50р.

50р.

 

Фронтальний метод. Звернути увагу на чіткість і точність виконання. Демонстрація навчального відео.

фронтальна стійка

 

положення ніг

 

бойова стійка

 

Переміщення вперед-назад, слідкувати за довжиною кроку.

 

При виконанні ударів руками слідкувати за чіткістю і послідовністю роботи рук і ніг

положення стопи

 

поворот корпусу

 

 

 

Фронтальний метод організації діяльності, звернути увагу на чіткість виконання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фронтальний метод організації діяльності.

Після закінчення кожної вправи положення для тренування дихальної системи.

Заключна частина    (10 хв)

Шикування в одну шеренгу

20 сек

Фронтальний метод.

Дихальні вправи та вправи на відновлення організму. (Рухлива гра «День, ніч»).

5–7 хв

по команді «День» виконують різні вправи баскетболістів. «Ніч» – всі замирають. Хто поворухнувся вибуває з гри.

Вимірювання ЧСС

30 сек.

Визначити ступінь відновлення

Домашнє завдання: повторити техніку виконання підготовчих прийомів рукопашного бою

30 сек.

Перевірити ступінь розуміння учнями домашнього завдання.

Оцінити рівень вирішення завдань уроку.

Прощання і організований вихід із залу

 

В колону по одному

 

 

 

 

 

Вчитель          С.В. Кормілець

 

 

 

 

 

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

  1. Вікіпедія. Вільна енциклопедія http://uk.wikipedia.org/wiki/ Україна_на_літніх_Олімпійських_іграх_2012#.D0.9F.D1.80.D0.B8.D0.BC.D1.96.D1.82.D0.BA.D0.B8
  2. Грибан В.Г. Валеологія: Навч. посібник. - К.: Центр навчаль­ної літератури, 2005.
  3. Дембо А.Г. Врачебннй контроль в спорте. - М.: Медицина, 1988.
  4. Кормілець С.В. Фізична культура в кадетському корпусі та військових ліцеях / С.В. Кормілець, Ю.І. Свідлов, О.А. Томенко/ Методичний посібник Суми 2013 С.208
  5. Національна доктрина розвитку фізичної культури і спорту. - К.: Державний Комітет України з питань фізичної культури і спорту, 2004.
  6. Краснов В.П., Присяжнюк С.І., Раєвський Р.Т. Основи оздо­ровчого тренування: Методичні рекомендації для проведення практи­чних занять з фізичного виховання студентів спеціального навчально­го відділення. - К.: Аграрна освіта, 2005.

 



Додаток

 

 

 

 

 

План-конспект уроку. Фізична культура. РУКОПАШНИЙ БІЙ

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. h g
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
16 березня 2018
Переглядів
3471
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку