План-конспект уроку з фізичного виховання у 7 класі. Модуль "Волейбол". Завдання: Освітні : 1. Навчити учнів верхньої прямої подачі. 2. Удосконалювати техніку прийому та передачі м'яча двома руками знизу. Оздоровчі: Сприяти розвитку спритності, стрибучості, координації рухів. Виховні: Виховувати в учнів навички колективних дій, взаємодопомогу, дисциплінованість. |
План-конспект проведення уроку з фізичного виховання у 7 класів
Модуль: Волейбол Завдання: Освітні :
Оздоровчі: Сприяти розвитку спритності, стрибучості, координації рухів. Виховні: Виховувати в учнів навички колективних дій, взаємодопомогу, дисциплінованість. Місце проведення : спортивна зала Інвентар: м’ячі волейбольні, секундомір. |
|||
частина уроку
|
зміст навчального матеріалу
|
дозування |
Методичні вказівки |
І |
Підготовча частина Шикування, привітання, перевірка спортивного одягу. Ознайомлення з завданням уроку. Інструктаж з БДЖ. Перевірка ЧСС
|
10-12 хв
2 хв |
Повідомити та пояснити завдання уроку. Перевірка ЧСС за 10 сек. Звернути увагу на дітей з підвищеним пульсом. |
|
Стройові вправи:
|
30 сек |
Звернути увагу на положення рук. |
|
Різновидності ходьби:
|
20м |
Ходьба виконується з різним вихідним положенням рук (у сторони, на поясі, вгору) |
|
Ходьба на носках, п’ятках внутрішній, зовнішній стороні стопи. |
20м |
Руки тримати на поясі. |
|
Зміна способу переміщення за сигналом:
|
по 20м
15м 20м
|
Зміна способу переміщення виконується за звуковим сигналом. При виконанні ходьби та бігу спиною вперед, руки тримати попереду себе. |
|
Вправи у русі:
|
10-15 р |
|
|
|
10-15 р |
|
|
|
10-15 р |
|
|
|
10-15 р
|
|
|
|
2-3 р 5-8сек |
|
|
|
12 р |
|
|
|
2х5 сек |
|
|
|
20м |
Зберігати дистанцію один від одного |
|
|
20м |
Руки тримати зігнутими в ліктях прижатими до тулуба |
|
|
20м |
Зберігати дистанцію. Руки в сторони |
|
|
20м |
Руки зігнуті в ліктях |
|
Різновидності бігу: |
|
|
|
|
20м |
Тулуб тримати прямим |
|
|
20м |
Максимально бистро |
|
|
20м |
Руки тримати на поясі. Ноги в колінних суглобах не згинати |
|
|
20м |
Колові рухи виконувати прямими руками |
Різновидності стрибків: |
|||
|
|
15м |
Руки на поясі
|
|
|
15м |
|
|
|
15м |
Спина пряма, стрибки не високі |
|
|
15м |
|
|
|
|
Вправи на відновлення дихання. |
|
Перешикування з колони по одому в колону по два. Перевірка ЧСС
|
|
Перевірка ЧСС за 10 сек |
|
Вправи з навантаженням:
|
|
|
|
|
10-15 р |
|
|
|
7-8 р. |
|
|
|
2 кола 1-вліво 1-вправо |
|
|
Перевірка ЧСС
|
2-4 хв |
Перевірка ЧСС за 10 сек |
ІІ основна частина |
|||
|
Навчати учнів верхньої прямої подачі: |
|
|
|
|
2-3 хв |
Розповісти учням про верхню пряму подачу. Пояснити і показати техніку виконання верхньої прямої подачі.
|
|
Імітація подач з вихідного положення |
10 р |
На рахунок «Раз» із стійки підняти руку для замаху, «два» підкидання м’яча, «три» ударний рух
|
|
Підкидання м’яча й виконання замаху без удару
|
10 р |
Учень тримає м’яч на витягнутій лівій руці, підкидає його на висоту до 1 м. Правою рукою виконує замах назад – вгору. Удар по м’ячу виконується майже одночасно з рухами ніг і тулуба –у дар виконується долонею по м’ячу якщо м’яч підкинуто неточно, то слід дати йому впасти та виконати подачу знову. Поступово збільшувати силу удару |
|
Виконання подач в парах з різної відстані
|
10-12 р |
|
|
Виконання подач у стінку з відстані 3-5 м
|
10 р |
М’яч торкається стіни на висоті 3-4 м. |
|
Виконання подач через сітку з відстані 5-7 м.
|
5-10 р |
У парах: учні розташовуються по бічних лініях і по черзі виконують верхню пряму подачу на партнера. Відстань між гравцями в парах збільшується. |
|
Повторити передачу та прийом мʹяча двома руками знизу |
|
|
|
|
10-12р |
Руки випрямлені і напружені, кисті рук стиснуті та відведені донизу
|
|
|
10-15 р |
М’яч приймати на з’єднані і розвернуті назовні передпліччя. Звернути увагу на положення ніг. |
|
|
25-30 р |
|
|
|
2р по 5-7 м |
Приймати м’яч після зупинки
|
|
|
2-3 р по 5-7 м |
Переміщення виконувати в напрямку передачі до зустрічі з м’ячем
|
|
|
25 р |
|
|
|
2 хв |
Повороти виконувати праворуч, ліворуч
|
|
Навчальна гра у волейбол |
|
|
ІІ |
Заключна частина |
3 хв |
|
|
Шикування, вправи для відновлення дихання, підведення підсумків уроку. Перевірка ЧСС |
|
Підвести підсумки уроку. Виставити оцінки. Перевірка ЧСС за 10 сек |
|
Домашнє завдання. |
|
|