Урок ритміки "Музично-ритмічні вправи в русі"

Про матеріал

Дана розробка уроку ритміки в 3 класі дає можливість учителю сприяти формуванню здібностей учнів до активної творчої спільної музично-ритмічної діяльності, відчуття ритму,з датності своєчасного і відповідного його відтворення.Вчити вірно відчувати музичний темп, ритмічно корегувати рухи рук і ніг під музичний супровід. Розвивати координацію рухів, відчуття ритму і такту, темпів музики,гнучкість і пластичність, увагу,пам'ять, творчу виразність та уяву. Виховувати зосередженість в процесі сприйняття різних динамічних і темпових змін в музиці; Виховувати естетичні почуття, прищеплювати любов до танцювального мистецтва (вміння бачити красу руху в танці).

Перегляд файлу

         Лисянський НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів №1-гімназія»

 

                           УРОК   РИТМІКИ  В  3  КЛАСІ

                        з теми : «МУЗИКА І РИТМ»

           « МУЗИЧНО-РИТМІЧНІ ВПРАВИ В РУСІ»

C:\Users\admin\Desktop\1752512.jpg

 

 

 

Вчитель ритміки

Лисянського  навчально – виховного комплексу

«Загальноосвітня школаI-III ступенів №1-гімназія»      

Обиюх Наталія Володимирівна                  

 

                                              2018р.

Тема:  Музично-ритмічні вправи в русі.

Мета:  формування здібностей в учнів до активної творчої спільної музично-ритмічної діяльності, відчуття ритму,здатності своєчасного і відповідного його відтворення.

Вчити вірно відчувати музичний темп, ритмічно корегувати рухи рук і ніг під музичний супровід.

Розвивати координацію рухів, відчуття ритму і такту, темпів музики,гнучкість і пластичність, увагу,пам’ять, творчу виразність та уяву.

Виховувати зосередженість в процесі сприйняття різних динамічних і темпових змін в музиці;

Виховувати естетичні почуття, прищеплювати любов до танцювального мистецтва (вміння бачити красу руху в танці).

Обладнання:  музичний центр,аудіо та відео запис.

Література:  Л.А.Бондаренко «Ритміка і танець у 1-4 класах» -К. «Музична Україна», 1989.; Т.Ф.Коренева «Музично-ритмічні рухи для дітей молодшого шкільного віку» -М.,2001.; Л.А.Бондаренко «Методика хореографічної роботи  в школі» -К. «Музична Україна»,2005.

 

                                                           ХІД   УРОКУ

І.  Організаційна частина.

1.  Привітання поклоном.

Ми урок почнем з розминки-

Випрямимо свої спинки.

На носочки потянулись,

Вправо-вліво повернулись-

 Один одному всміхнулись.

Раз,  два, три, чотири, п’ять-

Нам урок пора почать.

 

 

II. Повідомлення теми уроку.

Дотримання правил техніки безпеки.

III.  Розминка в колі:

- марш по колу, на пів пальцях (руки на поясі), на п’яточках, з поворотом тулуба, підскоком, приставним кроком;

- вправи для голови: нахил голови вправо-вліво, вперед-назад, кругові повороти голови вліво-вправо.

- вправи для плечей: почергове  піднімання  плечей вгору, піднімання обох плечей разом, кругові рухи плечима вперед-назад.

- вправи для тулуба: нахили тулуба вправо-вліво, вперед-назад.

C:\Users\admin\Desktop\Фото ритміки\8a188f29d18801f4d388204982d1d91f.jpg- присідання .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV.  Вправи в сидячому положенні:

- нахили тулуба вправо вліво (руки на поясі),

Нахили тулуба вперед ( ноги - на-пів розведені , руки-поличкою, дістаючи до підлоги),

- нахил тулуба вперед(руками достаючи носочки пальців ніг),

- почергове підняття ніг вперед,

- вправа «чайка» лежачи на животику почергове  підняття ніг (руки на ліктях).

C:\Users\admin\Desktop\Фото ритміки\2753c858222dccab5f395534e11e33a6.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

V . Вправи біля станка:

- напівприсідання (демі пліє) по І та ІІ позиції ніг,

- глибоке присідання (гранд пліє) по І та ІІ позиції ніг,

- витягування ноги на носочок вперед, в сторону, назад,

- коло ногою ( рон де жамб пар тер),

- повільне піднімання ноги вперед  і вбік (реляве лянт).

C:\Users\admin\Desktop\Фото ритміки\eff016a52e5cb15b5f257d9986ede56f.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

VI. ОСНОВНА  ЧАСТИНА.

- Сьогодні ми продовжимо вивчати музично-ритмічні вправи «Весела розминка».

1) -В.п. Почерговий перекат ніг з носочка на п’ятку(ноги в 6 позиції

   руки зігнуті в ліктику і зап’ястя в кулачок).

2) Крокування на місці з високим підняттям колін.

3)Почерговий показ ніг вперед:носочок-п’ятка-носочок (ноги в  І позиції ,руки на поясі).

4) Почерговий показ ніг в сторону  (В.п. теж).

5) Стрибок вгору з широким розведенням колін.

6) Стрибок вправо-вліво з нахилом тулуба вперед (руки на поясі).

7) Стрибок вгору з розведенням ніг в сторони.

8) Повороти стрибком вправо-вліво з відкиданням почергово ніг назад.

9) Вправа для розминки зап’ясть рук (руки прямі над головою,нахили зап’ястями рук в сторони).

10) Нахил тулуба донизу (торкаючись руками підлоги).

Виконання «веселої розминки» під музику.

C:\Users\admin\Desktop\Фото ритміки\73d2d07f0efda6dffa499277834cdd9c.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

VII.  Вправи на дихання.

VIII. Музично-ритмічна гра «Птахи і зозуля» (повторення).

IX. Підсумок уроку.

-  що на уроці найбільше сподобалось?,

- що було для вас найскладнішим?,

- які ритмічні рухи потребують домашньої підготовки (перелік вправ,які для покращення пластичного виконання необхідно виконувати вдома ).

- схвалення дітей за роботу на уроці.

Показ жестами руки настрій (малювання посмішки).

Поклон. Вихід із класу під музичний супровід.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Oнищенко Iрина Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
16 березня 2018
Переглядів
15572
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку