Дана розробка уроку ритміки в 3 класі дає можливість учителю сприяти формуванню здібностей учнів до активної творчої спільної музично-ритмічної діяльності, відчуття ритму,з датності своєчасного і відповідного його відтворення.Вчити вірно відчувати музичний темп, ритмічно корегувати рухи рук і ніг під музичний супровід. Розвивати координацію рухів, відчуття ритму і такту, темпів музики,гнучкість і пластичність, увагу,пам'ять, творчу виразність та уяву. Виховувати зосередженість в процесі сприйняття різних динамічних і темпових змін в музиці; Виховувати естетичні почуття, прищеплювати любов до танцювального мистецтва (вміння бачити красу руху в танці).
Лисянський НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів №1-гімназія»
УРОК РИТМІКИ В 3 КЛАСІ
з теми : «МУЗИКА І РИТМ»
« МУЗИЧНО-РИТМІЧНІ ВПРАВИ В РУСІ»
Вчитель ритміки
Лисянського навчально – виховного комплексу
«Загальноосвітня школаI-III ступенів №1-гімназія»
Обиюх Наталія Володимирівна
2018р.
Тема: Музично-ритмічні вправи в русі.
Мета: формування здібностей в учнів до активної творчої спільної музично-ритмічної діяльності, відчуття ритму,здатності своєчасного і відповідного його відтворення.
Вчити вірно відчувати музичний темп, ритмічно корегувати рухи рук і ніг під музичний супровід.
Розвивати координацію рухів, відчуття ритму і такту, темпів музики,гнучкість і пластичність, увагу,пам’ять, творчу виразність та уяву.
Виховувати зосередженість в процесі сприйняття різних динамічних і темпових змін в музиці;
Виховувати естетичні почуття, прищеплювати любов до танцювального мистецтва (вміння бачити красу руху в танці).
Обладнання: музичний центр,аудіо та відео запис.
Література: Л.А.Бондаренко «Ритміка і танець у 1-4 класах» -К. «Музична Україна», 1989.; Т.Ф.Коренева «Музично-ритмічні рухи для дітей молодшого шкільного віку» -М.,2001.; Л.А.Бондаренко «Методика хореографічної роботи в школі» -К. «Музична Україна»,2005.
ХІД УРОКУ
І. Організаційна частина.
1. Привітання поклоном.
Ми урок почнем з розминки-
Випрямимо свої спинки.
На носочки потянулись,
Вправо-вліво повернулись-
Один одному всміхнулись.
Раз, два, три, чотири, п’ять-
Нам урок пора почать.
II. Повідомлення теми уроку.
Дотримання правил техніки безпеки.
III. Розминка в колі:
- марш по колу, на пів пальцях (руки на поясі), на п’яточках, з поворотом тулуба, підскоком, приставним кроком;
- вправи для голови: нахил голови вправо-вліво, вперед-назад, кругові повороти голови вліво-вправо.
- вправи для плечей: почергове піднімання плечей вгору, піднімання обох плечей разом, кругові рухи плечима вперед-назад.
- вправи для тулуба: нахили тулуба вправо-вліво, вперед-назад.
- присідання .
IV. Вправи в сидячому положенні:
- нахили тулуба вправо вліво (руки на поясі),
Нахили тулуба вперед ( ноги - на-пів розведені , руки-поличкою, дістаючи до підлоги),
- нахил тулуба вперед(руками достаючи носочки пальців ніг),
- почергове підняття ніг вперед,
- вправа «чайка» лежачи на животику почергове підняття ніг (руки на ліктях).
V . Вправи біля станка:
- напівприсідання (демі пліє) по І та ІІ позиції ніг,
- глибоке присідання (гранд пліє) по І та ІІ позиції ніг,
- витягування ноги на носочок вперед, в сторону, назад,
- коло ногою ( рон де жамб пар тер),
- повільне піднімання ноги вперед і вбік (реляве лянт).
VI. ОСНОВНА ЧАСТИНА.
- Сьогодні ми продовжимо вивчати музично-ритмічні вправи «Весела розминка».
1) -В.п. Почерговий перекат ніг з носочка на п’ятку(ноги в 6 позиції
руки зігнуті в ліктику і зап’ястя в кулачок).
2) Крокування на місці з високим підняттям колін.
3)Почерговий показ ніг вперед:носочок-п’ятка-носочок (ноги в І позиції ,руки на поясі).
4) Почерговий показ ніг в сторону (В.п. теж).
5) Стрибок вгору з широким розведенням колін.
6) Стрибок вправо-вліво з нахилом тулуба вперед (руки на поясі).
7) Стрибок вгору з розведенням ніг в сторони.
8) Повороти стрибком вправо-вліво з відкиданням почергово ніг назад.
9) Вправа для розминки зап’ясть рук (руки прямі над головою,нахили зап’ястями рук в сторони).
10) Нахил тулуба донизу (торкаючись руками підлоги).
Виконання «веселої розминки» під музику.
VII. Вправи на дихання.
VIII. Музично-ритмічна гра «Птахи і зозуля» (повторення).
IX. Підсумок уроку.
- що на уроці найбільше сподобалось?,
- що було для вас найскладнішим?,
- які ритмічні рухи потребують домашньої підготовки (перелік вправ,які для покращення пластичного виконання необхідно виконувати вдома ).
- схвалення дітей за роботу на уроці.
Показ жестами руки настрій (малювання посмішки).
Поклон. Вихід із класу під музичний супровід.