План-конспект уроку з гімнастики, 10 клас
Дата:
Тема: Гімнастика. Кругове тренування.
Мета: Розвивати і удосконалювати у дітей фізичні якості за допомогою занять гімнастикою.
Задачі:
Інвентар: гімнастичні мати, гімнастичний місток, гімнастичний козел, скакалки відповідно до кількості дітей, гімнастична лава.
Частина заняття |
Зміст |
Дозування |
Орг.-метод. вказівки |
Підготовча |
Шикування в одну шеренгу. Повідомлення задач уроку. Вимірювання ЧСС.
Стройові вправи на місці. Ходьба: Звичайним кроком. На зовнішній стороні стопи. На внутрішній стороні стопи. На носках. У напівприсіді. Випадами. З нахилами. Біг. Вправи на відновлення дихання.
Перешикування у чотири шеренги.
ЗРВ:
1 – 3 пружинні повороти тулуба вправо, 4 – В.П. 1 – 4 – те ж саме вліво.
3 – 4 – те ж саме.
1 – напівприсід на праву ногу, 2- В.П. 3 – напівприсід на ліву ногу, 4 – В.П.
|
1-2 хв.
До 30 сек. 2 – 3 хв.
1 хв. До 1 хв.
1 хв.
10 – 12 хв. 8 разів
8 разів
8 – 10 разів
8 – 10 разів
8 – 10 разів
8 разів
8 разів
8 разів
8 – 10 разів
8 – 10 разів
15 разів
10 разів |
За зростом біля лінії.
Переступанням. По колу. Тримати осанку. Утримувати дистанцію.
У повільному темпі. У русі, вдих носом, видих через рот.
За командою вчителя. Утримувати дистанцію.
У повільному темпі.
У повільному темпі.
Рухи робити з максимальною амплітудою. Тримати осанку.
Тримати осанку. Руки не згинати в ліктях.
Ноги не згинати в колінах.
Тримати осанку. Ноги не згинати в колінах.
Ноги не згинати в колінах, руки прямі.
Випад виконувати максимально.
Стопи не відривати від підлоги. Спина рівна.
Стопи не відривати від підлоги. Спина рівна.
На носках. |
Основна |
Перешикування.
Робота на станціях.
1. Опорні стрибки: юнаки — способом «ноги нарізно» через гімнастичного козла в довжину; дівчата — способом «зігнувши ноги» через гімнастичного козла в ширину.
2.Вправи для м'язів рук та плечового пояса: юнаки - згинання і розгинання рук в упорі лежачи;
дівчата - згинання і розгинання рук в упорі від гімнастичної лави.
3. Вправи для м'язів тулуба: піднімання тулуба із положення лежачи, ступні закріплені; рухи ногами у положенні лежачи на спині («велосипед»);
розгинання тулуба лежачи на животі.
4. Вправи для м'язів ніг: напівприсід ("стілець");
випад, коліном торкаючись підлоги.
5. Стрибки через скакалку.
Вправи на відновлення дихання. |
До 1 хв.
4-5 разів
5х10разів
3х10 разів
2х25 (дів.) 2х30 (юн.)
2х20 (дів.) 2х30 (юн.)
2х15 (дів.) 2х20 (юн.)
2х10 (дів.) 2х15 (юн.)
2х10 (дів.) 2х15 (юн.)
2х30с
До 1 хв.
|
У чотири колони по одному (хлопці у окрему колону).
На кожній станції по 1 підгрупі. Перехід на наступну станцію за сигналом вчителя.
Висота козла 100-115 см. Діти застосовують прийоми самострахування.
Тіло опускати до паралелі з підлогою.
Ноги на ширині плечей. Тулуб та ноги прямі.
Руки за головою. Лікті розведені в сторони. Руки за головою. Носки натягнуті. Ноги намагатися опускати якнайнижче. Руки за головою. Лікті розведені в сторони.
Ноги на ширині плечей. Спина рівна.При присіді кут у колінному суглобі 90˚. Руки на поясі. Утримувати осанку.
Усі одночасно за командою вчителя. Дихання глибоке та рівномірне.
|
Заключна |
Шикування в одну шеренгу. Вимірювання ЧСС.
Підбиття підсумків. |
До 1 хв. 1 хв.
До 1 хв. |
За зростом біля лінії. Визначити самопочуття після навантаження. Відмітити кращих. |