План конспект уроку інформатики у 5 класі «Інструктаж з БЖД. Безпечне користування Інтернетом. Авторське право. Критичне оцінювання відомостей, отриманих з Інтернету»

Про матеріал

Клас 5

Тема. Інструктаж з БЖД. Безпечне користування Інтернетом. Авторське право. Критичне оцінювання відомостей, отриманих з Інтернету.

Цілі:

навчальна: сформувати уявлення про необхідність критичного ставлення до відомостей з Інтернету; ознайомити учнів з правилами безпечного користування послугами мережі Інтернет та правами захисту інформації в Інтернеті;

розвивальна: розвивати інформаційну культуру учнів;

виховна: виховувати свідоме ставлення до вибору майбутньої професії, інтерес до теми і до предмета.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютери підключені до мережі Інтернет, підручники, навчальна презентація, оn-лайн тести.

Перегляд файлу

Урок №11                                                                    Інформатика 5 клас                                             Результат пошуку зображень за запитом "безпечний інтернет"

 

План конспект уроку інформатики у 5 класі

 

Інструктаж з БЖД. Безпечне користування Інтернетом. Авторське право. Критичне оцінювання відомостей, отриманих з Інтернету

 

                                                                                              Підготувала вчитель інформатики

                                                                                              Красносільської ЗОШ І-ІІІ ступенів

                                                                                              Лиманського району

                                                                                              Одеської області

                                                                                              Сін Іванна Йосипівна

      Результат пошуку зображень за запитом "скачать картинки безпека в интернете"                                                                

 

Клас  5                                                   Урок №11         Дата_________

Тема. Інструктаж з БЖД. Безпечне користування Інтернетом. Авторське право. Критичне оцінювання відомостей, отриманих з Інтернету.

Цілі:

навчальна: сформувати уявлення про необхідність критичного ставлення до відомостей з Інтернету; ознайомити учнів з правилами безпечного користування послугами мережі Інтернет та правами захисту інформації в Інтернеті;

розвивальна: розвивати інформаційну культуру учнів;

виховна: виховувати свідоме ставлення до вибору майбутньої професії, інтерес до теми і до предмета.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери підключені до мережі Інтернет, підручники, навчальна презентація, оn-лайн тести.

Структура уроку:

  1. Організаційна частина. (1хв.)
  2. Повторення вивченого матеріалу. (7 хв.)
  3. Мотивація навчальної діяльності. (2 хв.)
  4. Визначення теми, цілей та завдань уроку. (2 хв.)
  5. Засвоєння знань умінь і навичок. (15 хв.)
  6. Закріплення вивченого матеріалу. (12 хв.)
  7. Підведення підсумків уроку. (5 хв.)
  8. Домашнє завдання. (1 хв.)

 

 

 

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку
  • повторення правил безпечної поведінки у комп’ютерному класі

Вправа  «Очікування». Продовжити речення:

  • Я хочу на уроці дізнатись … .
  • Я хочу навчитись … .
  • Я очікую від уроку … .
  • Мене цікавить … .

 

ІІ. Відтворення і коригування опорних знань

Дати відповіді згідно картинок слайдів:

— Які мережі вам відомі?

— Як називаються комп’ютери в мережі?

— Що таке комп’ютер-сервер?

— Що таке комп’ютер-клієнт?

— Які служби Інтернету ви знаєте? Яке їх призначення?

— Що таке веб-сайт?

— Які веб-браузери ви знаєте?

— Як знайти гіперпосилання на веб-сторінці?

 

За правильні відповіді учні отримують «Смайлики»

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

— На цьому уроці ми маємо повторити, більш глибоко осмислити навчальний матеріал з теми «Цифрові мережеві технології», узагальнити його і систематизувати, а також встановити рівень засвоєння вами знань і вмінь з даної теми та дати відповіді на слідуючі питання:

 

  • Чи може бути небезпечною мережа Інтернет? Чому?
  • Що потрібно знати для безпечної роботи в мережі Інтернет?
  • Як себе вести в різних ситуаціях?

 

IV. Повідомлення теми, цілей та завдань уроку

V. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу

    Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації  (використовуються можливості  локальної мережі кабінету, проектор, мережа Інтернет)

План

  1. Критичне оцінювання відомостей Інтернету.
  2. Авторитетність джерел та авторів.
  3. Точність даних і фактів розміщених в Інтернеті.
  4. Авторське право.
  5. Закон про захист авторських прав.
  6. Правила безпечного користування Інтернетом.

 

Робота з підручником § 2.3, ст. 80.

Словник:  авторське право, © - копірайт, плагіат, цитата (лат. сito).

VІ. Перевірка знання фактичного матеріалу та основних понять

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.
  4. Вправи для очей.

 

            Музикальна фізкультхвилинка (fizkulthvylynka-2 )

Робота за комп’ютером

оn- лайн тестування на ПК

Сайт:   https://onlinetestpad.com/ua/test/57899-bezpeka-v-%D1%96nternet%D1%96

 

Самостійне заповнення учнями картки:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VІІ. Самостійне застосування знань у стандартних ситуаціях

   Учні, які справились із завданнями розглядають сайт «безпечний Інтернет оn-ляндія».

Робота на сайті «безпечний Інтернет оn-ляндія» «оn-ляндія – безпечна веб-країна» та знайомство з казкою: «Безмежний ліс».

 

VІІІ. Домашнє завдання.

Вивчити  § 2.3

Продовжити роботу на сайті «безпечний Інтернет оn-ляндія» та ознайомитись з казкою:  

«Нові друзі Ганусі»

 

ІХ. Підсумки уроку

Учні дають відповіді на запитання вчителя. Учитель узагальнює ці відповіді.

Гра «Мікрофон»

  • Що сьогодні дізналися нового?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?  Якщо виникали, то які?
  • Що вас зацікавило?

 

X. Оцінювання робіт учнів згідно карток

Література та використані ресурси:

  • Он-лайн тести: https://onlinetestpad.com/ua/test/57899-bezpeka-v-%D1%96nternet%D1%96
  • Сайт «безпечний Інтернет оn-ляндія»
  • Генератор ребусів для презентації: http://rebus1.com/ua/

 

docx
Додано
29 вересня 2018
Переглядів
2543
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку