План-конспект уроку математики у 2 кл. Тема: " Компоненти дії ділення".

Про матеріал
Матеріал розробки допоможе вам ознайомити дітей з новою арифметичною дією – ділення та зі знаком ділення; з назвами компонентів і результату дії ділення; вдосконалить вміння розв’язування задач; виробляти культуру математичних записів; розвивати уміння грамотно, логічно, повно відповідати на запитання, аргументувати свої дії. Надасть можливість фронтальної роботи під час дистанційного навчання, не перемикаючись на онлайн-дошку.
Перегляд файлу

 

 

Школьный урок. Маленькие ученики и учитель.: стоковая векторная графика  (без лицензионных платежей), 322062854 | Shutterstock

Вітаю вас, мої любі!

   Бажаю вам, щоб на нашому уроці у всіх був гарний настрій. Він нам буде необхідний, для того, щоб у нас все вийшло. Тож скоріше приступимо до роботи.

Дітки, ви хочете отримувати нові знання?

 - Якщо я заговорила про нові знання, може ви скажете, чому буде присвячено наш урок?

 

Відкриттю нових знань.

 - Що потрібно, щоб наш урок був успішним?

Треба бути уважними, працювати дружно і швидко.

 - А щоб працювати дружно і швидко нам потрібно скласти план роботи.

1. Виконаємо усний рахунок.

2. Дізнаємось нову тему.

3. В кінці уроку закріпимо нові знання.

 - За таким планом будемо сьогодні працювати на уроці. Я вірю, що ми впораємось з поставленою метою.

 - Перевірте готовність до уроку. Напишіть число і класна робота.

2 лютого

Класна робота

 

Усний рахунок

9 + 14 =          (хороший)

57 – 27 =

(розум)

45 + 15 = (застосовувати)

60 – 8 =

(добре)

28 + 11 =          (головне)

8 х 2 =

(мати)

85 – 30 =                (його)

5 х 3 =

(мало)

 

Поставте відповіді в порядку зростання, і ви дізнаєтесь, під яким гаслом будемо сьогодні працювати

23, 60, 39, 55, 30, 52, 16, 15.

Мало мати хороший розум, головне добре його застосовувати.

Готові продовжувати?

Як інакше можна записати вирази?

5 + 5 + 5 + 5 + 5

 

2 + 2 + 2 + 2

 

 

Від мотузки спочатку відрізали 38 см, а потім ще 12 см. На скільки см стала коротшою мотузка?

Верёвочка. Упражнение для тренинга - Сайт Марии Загорской

На одне пальто пришивають 5 ґудзиків. Скільки потрібно ґудзиків для 3 таких пальто?

Детское пальто - картинка №13324 | Printonic.ru | Детское пальто, Одежда,  Пальто

Для походу на екскурсію 18 дітей вишукувались парами. Скільки пар вийшло?

Экскурсии для школьников

 

А давайте поміркуємо над ще однією задачкою. Щось в мене ніяк не виходить її розв’язати. Допоможете?..

Раскраска Девочка собирает яблоки - распечатать бесплатно

У Світланки було 8 яблук. Вона пригостила своїх друзів, два кожному по 2 яблука. Скільки друзів у Світланки?

Дуже вам дякую, мої любі! Які ви розумнички!

 

Прочитайте вирази, використовуючи назви компонентів множення

 

 

3 х 6

8 : 2

 

Як ви вважаєте, як можуть називатися компоненти і результат ділення? Які будуть думки? Давайте пригадаємо…

Назвіть компоненти і результат дії «додавання»

Компоненти додавання - презентація з математики

Назвіть компоненти і результат дії «віднімання»

Компоненти додавання-віднімання - презентація з інформатики

Назвіть компоненти і результат дії «множення»

Компоненти додавання - презентація з математики

Що будемо дізнаватись сьогодні?

Назви компонентів — урок. Математика НУШ, 2 клас.

Давайте розбиратися

Прочитайте вираз:

8 : 2 = 4

Як би ви назвали ці числа?

6 – перше число при діленні. Що ми з ним робимо? Як його можна назвати?

 

Ділене

2 – друге число при діленні. Вказує на скільки розділили. Називається…

 

Дільник

4 – результат дії ділення. Вказує на частку, яку отримали. Називається…

 

Частка

Давайте разом прочитаємо вираз використовуючи нові терміни.

А ще можна прочитати інакше

«Частка чисел 8 і 2 дорівнює 4

Тож дія ділення записується так:

8 : 2 = 4

 

 

 

 

Запам’ятай

8

2

4

Перше число – скільки предметів ділимо

Друге число – по скільки предметів ділиться

Третє число – скільки рівних часток отримаємо

 

 

Якщо « + » і « - »  зворотні дії, то…

Приложения в Google Play – плюс минус умножить разделить

множення і ділення, так само – зворотні дії

 

Знаючи табличку множення, ви завжди зможете поділити одне число на інше.

 

Дітки, а тепер спробуйте самостійно обчислити наступне завдання.

Розв’яжемо задачу

Конфеты Roshen ірис MINKY BINKY з желейною начинк – Цена. Фото. Описание

12 цукерок роздали дітям, по 3 цукерки кожній дитині. Скільки дітей отримали цукерки?

Зробимо аналіз задачі:

Про що йдеться у задачі?

Про що питають у задачі?

Можемо дати відповідь?

Які слова нам знадобляться для запису скороченої умови?

Складемо скорочений запис разом:

Було – … ц.

Роздали - … ц.

Скільки дітей - …

 

Обчисліть задачку самостійно

 

 

 

Зробимо висновки

Рисунок учитель для детей - 57 фото

 

Сподобалось вам на уроці?

Яку мету ставили на початку уроку?

Досягли мети? Доведіть це… обчисліть:

8 : 2 =     15 : 3 =       27 : 9 =

З якою дією познайомилися?

Подивіться на алгоритм: 8 : 2 = 4. Ми з усім розібрались?

Перше число – скільки предметів ділимо

Друге число – по скільки предметів ділиться

Третє число – скільки рівних часток отримаємо

Сенс дії «ділення»:

Ціле ділимо на рівні частини. Разрезанное яблоко на дольки» — создано в Шедевруме

 

Ділення пов’язане із множенням і відніманням.

Знак ділення виглядає так:  

 

 

Оберіть свій настрій

Веселое яблоко с круглыми большими …» — создано в Шедевруме

Яблоко красного цвета лежит на …» — создано в Шедевруме

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
1 лютого
Переглядів
235
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку