|
Вітаю вас, мої любі! Бажаю вам, щоб на нашому уроці у всіх був гарний настрій. Він нам буде необхідний, для того, щоб у нас все вийшло. Тож скоріше приступимо до роботи. |
Дітки, ви хочете отримувати нові знання?
- Якщо я заговорила про нові знання, може ви скажете, чому буде присвячено наш урок? |
Відкриттю нових знань. |
- Що потрібно, щоб наш урок був успішним? |
Треба бути уважними, працювати дружно і швидко. |
- А щоб працювати дружно і швидко нам потрібно скласти план роботи. |
1. Виконаємо усний рахунок. 2. Дізнаємось нову тему. 3. В кінці уроку закріпимо нові знання. |
- За таким планом будемо сьогодні працювати на уроці. Я вірю, що ми впораємось з поставленою метою. |
|
- Перевірте готовність до уроку. Напишіть число і класна робота. |
2 лютого Класна робота |
Усний рахунок
9 + 14 = (хороший) |
57 – 27 = (розум) |
45 + 15 = (застосовувати) |
60 – 8 = (добре) |
28 + 11 = (головне) |
8 х 2 = (мати) |
85 – 30 = (його) |
5 х 3 = (мало) |
Поставте відповіді в порядку зростання, і ви дізнаєтесь, під яким гаслом будемо сьогодні працювати |
23, 60, 39, 55, 30, 52, 16, 15. |
Мало мати хороший розум, головне добре його застосовувати.
Готові продовжувати?
Як інакше можна записати вирази? |
|
5 + 5 + 5 + 5 + 5 |
|
2 + 2 + 2 + 2 |
|
Від мотузки спочатку відрізали 38 см, а потім ще 12 см. На скільки см стала коротшою мотузка? |
|
На одне пальто пришивають 5 ґудзиків. Скільки потрібно ґудзиків для 3 таких пальто? |
|
Для походу на екскурсію 18 дітей вишукувались парами. Скільки пар вийшло? |
|
А давайте поміркуємо над ще однією задачкою. Щось в мене ніяк не виходить її розв’язати. Допоможете?..
|
У Світланки було 8 яблук. Вона пригостила своїх друзів, два кожному по 2 яблука. Скільки друзів у Світланки? |
Дуже вам дякую, мої любі! Які ви розумнички!
Прочитайте вирази, використовуючи назви компонентів множення
|
3 х 6 8 : 2 |
Як ви вважаєте, як можуть називатися компоненти і результат ділення? Які будуть думки? Давайте пригадаємо…
Назвіть компоненти і результат дії «додавання» |
|
Назвіть компоненти і результат дії «віднімання» |
|
Назвіть компоненти і результат дії «множення» |
|
Що будемо дізнаватись сьогодні? |
|
Давайте розбиратися
Прочитайте вираз: 8 : 2 = 4 |
Як би ви назвали ці числа? |
6 – перше число при діленні. Що ми з ним робимо? Як його можна назвати? |
Ділене |
2 – друге число при діленні. Вказує на скільки розділили. Називається… |
Дільник |
4 – результат дії ділення. Вказує на частку, яку отримали. Називається… |
Частка |
|
|
Давайте разом прочитаємо вираз використовуючи нові терміни. А ще можна прочитати інакше «Частка чисел 8 і 2 дорівнює 4 Тож дія ділення записується так: 8 : 2 = 4
|
Запам’ятай |
||
8 |
2 |
4 |
Перше число – скільки предметів ділимо |
Друге число – по скільки предметів ділиться |
Третє число – скільки рівних часток отримаємо |
Якщо « + » і « - » зворотні дії, то… |
|
|
множення і ділення, так само – зворотні дії |
Знаючи табличку множення, ви завжди зможете поділити одне число на інше.
Дітки, а тепер спробуйте самостійно обчислити наступне завдання.
Розв’яжемо задачу |
|
|
12 цукерок роздали дітям, по 3 цукерки кожній дитині. Скільки дітей отримали цукерки? |
Зробимо аналіз задачі:
Про що йдеться у задачі? |
Про що питають у задачі? |
Можемо дати відповідь? |
Які слова нам знадобляться для запису скороченої умови? |
Складемо скорочений запис разом: Було – … ц. Роздали - … ц. Скільки дітей - …
|
Обчисліть задачку самостійно |
Зробимо висновки |
|
Сподобалось вам на уроці? |
|||
Яку мету ставили на початку уроку? |
|||
Досягли мети? Доведіть це… обчисліть: 8 : 2 = 15 : 3 = 27 : 9 = |
|||
З якою дією познайомилися? |
|||
Подивіться на алгоритм: 8 : 2 = 4. Ми з усім розібрались? |
|||
|
|||
Сенс дії «ділення»: Ціле ділимо на рівні частини.
Ділення пов’язане із множенням і відніманням. |
|||
Знак ділення виглядає так:
|
Оберіть свій настрій |
|
|
|