Урок 5
Тема: Бути вдячним за доброту і благодать (достаток, блага і благодіяння отримані просто так)
Мета уроку:
•Зрозуміти, що вдячність починається з пам'ятання того, що мені було дано доброту і благодать просто так.
•Зрозуміти необхідність бути вдячними і переваги подяки.
•Знайти конкретні способи висловити подяку і попрактикуватися в цьому, щоб здобутти якості характеру миру.
Мета уроку:
•Зрозуміти, що вдячність починається з пам'ятання того, що мені було дано доброту і благодать просто так.
•Зрозуміти необхідність бути вдячними і переваги подяки.
•Знайти конкретні способи висловити подяку і попрактикуватися в цьому, щоб здобути якості характеру миру.
Вступ (+ повторення попередньої теми уроку Відновлення порядку і взаємин у людському світі)
•Учитель починає урок з короткого повторення попередньої теми уроку Відновлення порядку і взаємин у людському світі.
•Учитель запитує у дітей, що їм запам'яталося з попереднього уроку.
•Учитель пояснює, що сьогодні на уроці вони будуть говорити про вдячність.
Основний зміст:
1.Усвідомлення доброти – перший крок до подяки
•Учитель запитує у дітей, що означає бути вдячним.
•Учитель пояснює, що вдячність – це почуття вдячності за те, що у нас є.
•Учитель розповідає дітям, що найбільша подяка за те, що ми можемо існувати в світі, народившись і маючи життя.
•Учитель пояснює, що схильність до негативу, сприйняття речей як належне і жадібність, бажання більшого, заважає нам бути вдячними.
2.Як подяка допомагає мені (Переваги подяки)
•Учитель розповідає дітям, що подяка має багато переваг.
•Учитель пояснює, що подяка допомагає поліпшити фізичне і ментальне здоров'я, подолати перешкоди і запровадити основу для успіху.
3.Застосування і практичне втілення в життя подяки
•Учитель запитує у дітей, які способи вони знають, як висловити подяку.
•Учитель пропонує дітям кілька прикладів того, як можна висловити подяку:
•сказати «дякую»
•зробити подарунок
•допомогти комусь •зробити щось добре
Висновок:
•Учитель підсумовує головні ідеї уроку.
•Учитель нагадує дітям, що вдячність – це важлива якість характеру миру.
Практичні завдання під час уроку:
•Учитель пропонує дітям виконати кілька практичних завдань, щоб попрактикуватися в вдячності:
•Намалюйте картинку, яка зображає те, за що ви вдячні.
•Напишіть лист подяки комусь, хто зробив щось добре для вас.
•Зробіть щось хороше для когось іншого.
Домашнє завдання:
•Учитель пропонує дітям подумати про те, за що вони ще можуть бути вдячні.
Додаткові матеріали, посилання на відео і т.д.:
•Учитель може використовувати на уроці такі додаткові матеріали:
•відео про вдячність
•книги про вдячність
•вірші про вдячність
Приклади питань, які можна задати дітям на уроці:
•Що означає бути вдячним?
•Що дає нам вдячність?
•Які способи висловити подяку ви знаєте?
•За що ви вдячні?