План уроку на тему "Контрольна робота №2. (класний твір) Проза 20 –років ХХ ст."

Про матеріал

Мета уроку: формувати уміння й навички створення творів-роздумів на основі власного досвіду; розвивати зв'яз­не писемне мовлення учнів, уміння виражати свої літературні погляди, співвідносити їх із вивченим матеріалом; виховувати почуття гордості за прина­лежність до українського народу, любов і повагу до рідної мови.

Перегляд файлу

Тема уроку. Контрольна робота №2. (класний твір)

Проза 20 –років ХХ ст.

Мета уроку: формувати уміння й навички створення творів-роздумів на основі власного досвіду; розвивати зв'яз­не писемне мовлення учнів, уміння виражати свої літературні погляди, співвідносити їх із вивченим матеріалом; виховувати почуття гордості за прина­лежність до українського народу, любов і повагу до рідної мови.

Тип уроку: урок контролю умінь і нави­чок.

Обладнання: пам'ятка написання творів-роздумів.

Перебіг уроку

І. Організаційний момент 
- привітання з учнями; 
- перевірка присутніх на уроці учнів; 
- перевірка готовності учнів до уроку та завдань уроку.

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми й мети уроку

ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів

 

1. Робота над пам'яткою написання творів-роздумів (плакат на дошці)

- Сформулюйте тезу, яка буде виражати вашу згоду або незгоду (антитезу) з положенням, що потрібно довести.

- Доберіть аргументи, які будуть доводити вашу тезу (антитезу). Для цього можна використати особистий досвід; досвід інших людей (за їхніми розповідями); тексти з книжок, журналів, газет; довідкову літературу; радіо- та телепередачі.

- Аргументи мають бути переконливими (побудованими на ло­гічності та послідовності їх мовленнєвої презентації), дореч­ними, конкретними та різноманітними:

• факти з історії та життя відомих історичних осіб, які є части­ною загального історичного досвіду людства й мають велике значення для переконання;

• приклади з художньої літератури збагачують розповідь, під­силюють авторську позицію й характеризують автора твору як вдумливого читача, обізнаного у світовій (або національ­ній) літературі.

 

2. Складіть план твору

Подумайте над мовленнєвими засобами, які потрібно викорис­тати, щоб ваше висловлювання було послідовним, аргументо­ваним, емоційним і цікавим.

 

3. Вибір теми твору:

- Роль жінки у житті Степана Радченка та його становленні як письменника

- Актуальні проблеми роману в новелах «Вершники»

- Секрет популярності усмішок Остапа Вишні

 

4. Перевірка відповідності цитатного матеріалу обраній темі творчої роботи

 

5. Написання творчих робіт на чернетках

6. Самоперевірка, редагування

 

ІV. Підбиття підсумків уроку

Надання викладачем рекомендацій щодо вдосконалення творів:

  • відповідність роботи темі;
  • відповідність конструкцій речень обраному жанру творчої роботи;
  • влучність використання лексичних засобів;
  • вилучення повторів, одноманітних синтаксичних конструкцій;
  • логічний зв'язок між частинами твору.

 

 

V. Домашнє завдання

Вивчити біографію Миколи Куліша

docx
Додано
19 лютого 2018
Переглядів
1169
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку