План уроку німецької мови як другої іноземної у десятому класі (шостий рік вивчення мови) за підручником «Німецька мова» авторів Сотникової C., Білоусової Т. на тему «Wofür interessierst du dich?» (Чим ти цікавишся?).
Матеріал містить дидактичну інформацію для складання поурочного плану з вказанням тематик ситуативного спілкування та мети уроку, мовного інвентаря (лексики та граматики), очікуваних результатів наприкінці уроку, інтегрованих змістових ліній (екологічна безпека та сталий розвиток, громадянська відповідальність, здоров'я та безпека, підприємливість та фінансова грамотність) та ключових компетентностей.
Сам план уроку представлений німецькою мовою за стандартами Гете-Інституту та може слугувати шаблоном для вчителів, які бажають публікувати свої розробки німецькою мовою.
План уроку німецької мови як другої іноземної у десятому класі (шостий рік вивчення мови) за підручником «Німецька мова» авторів Сотникової C., Білоусової Т. на тему «Wofür interessierst du dich?» (Чим ти цікавишся?).
Матеріал містить дидактичну інформацію для складання поурочного плану з вказанням тематик ситуативного спілкування та мети уроку, мовного інвентаря (лексики та граматики), очікуваних результатів наприкінці уроку, інтегрованих змістових ліній (екологічна безпека та сталий розвиток, громадянська відповідальність, здоров'я та безпека, підприємливість та фінансова грамотність) та ключових компетентностей.
Сам план уроку представлений німецькою мовою за стандартами Гете-Інституту та може слугувати шаблоном для вчителів, які бажають публікувати свої розробки німецькою мовою.
Тематика ситуативного спілкування та мета уроку |
Тема: Стиль життя. Чим ти цікавишся? Навчати розповідати про власні інтереси та запитувати про інтереси інших людей, вживаючи займенникові прислівники, розвивати навички діалогічного і монологічного мовлення, читання з повним розумінням тексту, вчити висловлювати власну думку щодо прочитаного. |
Мовний інвентар - лексика |
Хобі. sich interessieren (h) für (Akk.), sich beschäftigen (h) mit (Dat.), sich ärgern (h) über (Akk.), denken (h) an (Akk.), träumen (h) von (Dat.), in Erfüllung gehen (s), angehören (h) (Dat.) |
Мовний інвентар - граматика |
Pronominaladverbien. Займенникові прислівники. |
Очікувані результати |
Учні зможуть говорити про свої зацікавлення. Вживати в мовленні займенникові прислівники. |
Інтегровані змістові лінії • Екологічна безпека та сталий розвиток • Громадянська відповідальність • Здоров'я та безпека • Підприємливість та фінансова грамотність |
• + • + |
Ключові компетентності |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Lehrer: Pawlo Belinsky
Klasse: 10
Verwendetes Lehrwerk: Hallo, Freunde 10 (6), S. Sotnykowa.
Globales Lernziele: Eigene Interessen beschreiben können
Lerninhalte: Wortschatz zum Thema «Hobby», Pronominaladverbien daran, darauf, daraus, darin, darüber, darunter
Zeit Teillernziel Lernaktivität Arbeitsform Lernmateriale Medien |
Lehraktivität |
|||||
5 Min. |
TN stimmen sich auf das Thema ein |
TN fragen und erzählen einander über eigene Interessen |
PA |
|
|
LK fragt über die Interessen der heutigen Jugendlichen |
5 Min. |
TN verstehen den Wortschatz zum Thema |
TN hören zu und sprechen nach, dann schreiben alle Wörter mit der Übersetzung in Vokabelhefte. |
PL |
LB, Üb. 1. S.18 |
|
LK erklärt die Aufgabe und hilft beim Wortschatzfragen |
10 Min. |
TN können die neu erworbenen sprachlichen Mittel verwenden |
TN ergänzen den Wort-Igel zu zweit. Wer hat die meisten Ideen, der gewinnt. |
PA |
LB, Üb. 2. S. 18 |
IWB |
LK fragt über die Interessen von anderen Leute. IWB wird benutzt. |
10 Min. |
TN kennen den Gebrauch von Pronominaladverbien |
TN lesen den Text und dann ergänzen die Tabelle mit entsprechenden Informationen aus dem Text. |
EA |
LB, Üb. 3a S. 18-19
AB Üb. 3 |
Lehrbuch Arbeitsbuch |
LK erklärt die Aufgabe und hilft bei Schwierigkeiten |
10 Min. |
TN können Pronominaladverbien verwenden |
TN bilden Fragen und beantworten sie nach dem Muster. |
PA |
LB Üb. 4.S. 20 |
|
LK erklärt die Regel und zeigt die Lösungen |
5 Min. |
TN können ihre eigene Interessen beschreiben |
TN erzählen über ihre Hobbies und Interessen. |
EA |
|
|
LK bietet über die Hobbies mit Hilfe der Redemittel im Lehrbuch zu erzählen und die Regel über die Pronominaladverbien zu lernen |