19 липня о 18:00Вебінар: Реалізація національно-патріотичного проекту в закладах дошкільної та середньої освіти

План-конспект уроку німецької мови на тему «Чим ти цікавишся?»

Про матеріал

План уроку німецької мови як другої іноземної у десятому класі (шостий рік вивчення мови) за підручником «Німецька мова» авторів Сотникової C., Білоусової Т. на тему «Wofür interessierst du dich?» (Чим ти цікавишся?).

Матеріал містить дидактичну інформацію для складання поурочного плану з вказанням тематик ситуативного спілкування та мети уроку, мовного інвентаря (лексики та граматики), очікуваних результатів наприкінці уроку, інтегрованих змістових ліній (екологічна безпека та сталий розвиток, громадянська відповідальність, здоров'я та безпека, підприємливість та фінансова грамотність) та ключових компетентностей.

Сам план уроку представлений німецькою мовою за стандартами Гете-Інституту та може слугувати шаблоном для вчителів, які бажають публікувати свої розробки німецькою мовою.

Перегляд файлу

 

План уроку німецької мови як другої іноземної у десятому класі (шостий рік вивчення мови) за підручником «Німецька мова» авторів Сотникової C., Білоусової Т. на тему «Wofür interessierst du dich?» (Чим ти цікавишся?). 

 

Матеріал містить дидактичну інформацію для складання поурочного плану з вказанням тематик ситуативного спілкування та мети уроку, мовного інвентаря (лексики та граматики), очікуваних результатів наприкінці уроку, інтегрованих змістових ліній (екологічна безпека та сталий розвиток, громадянська відповідальність, здоров'я та безпека, підприємливість та фінансова грамотність) та ключових  компетентностей. 

 

Сам план уроку представлений німецькою мовою за стандартами Гете-Інституту та може слугувати шаблоном для вчителів, які бажають публікувати свої розробки німецькою мовою.

 

 

Тематика ситуативного спілкування та мета уроку

Тема: Стиль життя.

Чим ти цікавишся?

Навчати розповідати про власні інтереси та запитувати про інтереси інших людей, вживаючи займенникові прислівники, розвивати навички діалогічного і монологічного мовлення, читання з повним розумінням тексту, вчити висловлювати власну думку щодо прочитаного.

Мовний інвентар - лексика

Хобі. sich interessieren (h) für (Akk.), sich beschäftigen (h) mit (Dat.), sich ärgern (h) über

(Akk.), denken (h) an (Akk.), träumen (h) von (Dat.), in Erfüllung gehen (s), angehören (h) (Dat.)

Мовний інвентар - граматика

Pronominaladverbien.

Займенникові прислівники.

Очікувані результати

Учні зможуть говорити про свої зацікавлення.

Вживати в мовленні займенникові прислівники.

Інтегровані змістові лінії

      Екологічна безпека та сталий розвиток

      Громадянська відповідальність      

      Здоров'я та безпека

      Підприємливість та фінансова грамотність

 

        +

  

        +

  

Ключові компетентності

Екологічна грамотність і здорове життя

Lehrer: Pawlo Belinsky

Klasse: 10

Verwendetes Lehrwerk: Hallo, Freunde 10 (6), S. Sotnykowa.

Globales Lernziele: Eigene Interessen beschreiben können

Lerninhalte: Wortschatz zum Thema «Hobby», Pronominaladverbien daran, darauf, daraus, darin, darüber, darunter

Zeit             Teillernziel                Lernaktivität           Arbeitsform Lernmateriale         Medien

Lehraktivität

5 Min.

TN stimmen sich auf das Thema ein

TN fragen und erzählen einander über eigene Interessen 

PA

 

 

LK fragt über die Interessen der heutigen Jugendlichen

5 Min.

TN verstehen den Wortschatz zum Thema

TN hören zu und sprechen nach, dann schreiben alle Wörter mit der Übersetzung in Vokabelhefte.

PL

LB, Üb. 1. S.18

 

LK erklärt die Aufgabe und hilft beim Wortschatzfragen

10 Min.

TN können die neu erworbenen sprachlichen

Mittel verwenden

TN  ergänzen den

Wort-Igel zu zweit. Wer hat die meisten Ideen, der  gewinnt.

PA

LB, Üb. 2. S. 18

IWB

LK fragt über die Interessen von anderen Leute.  IWB wird benutzt.

10 Min.

TN kennen den Gebrauch von  Pronominaladverbien

TN  lesen den Text und dann ergänzen die Tabelle mit entsprechenden

Informationen aus dem Text.

EA

LB, Üb. 3a 

S. 18-19

 

AB Üb. 3

Lehrbuch Arbeitsbuch

LK erklärt die Aufgabe und hilft bei Schwierigkeiten

10 Min.

 

TN können   

Pronominaladverbien verwenden

TN bilden Fragen und beantworten sie nach dem Muster.

PA

LB Üb. 4.S. 20

 

LK erklärt die Regel und zeigt die

Lösungen

5 Min.

TN können ihre  eigene Interessen beschreiben

TN  erzählen über ihre Hobbies und Interessen.

EA

 

 

LK bietet über die Hobbies mit

Hilfe der Redemittel im Lehrbuch zu erzählen und die Regel über die

Pronominaladverbien zu lernen

                 

pdf
Додано
17 вересня 2018
Переглядів
509
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку