23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Урок-змагання "Їжа та напої"

Про матеріал

урок на повторення та закріплення лексичного та граматичного матеріалу за темою "Їжа та напої",цілі якого формувати навички діалогічного та монологічного мовлення,навички говоріння та письма,розвивати увагу,логічне мислення,позитивне ставлення до вивчення іноземної мови,розвивати кругозір,навчити працювати у команді,виховати такі риси характеру як доброзичливість, толерантність, працьовитість, колективізм, активність;оволодіти знаннями про культуру, історію та традиції країни, мова якої вивчається

Перегляд файлу

                                 Der Stundewettbewerb ( 5 Klasse )

                   zum Thema: “Essen und Trinken”

 

Мета: практична: повторити та закріпити ЗУН за темою “Їжа та Напої”, формувати навички монологічного й діалогічного мовлення, читання й письма, збагачувати словниковий запас учнів, навчити працювати у команді;

розвивальна: розвивати увагу, пам'ять, мислення, слухові та мовленнєві здібності учнів, пізнавальний інтерес учнів, творчість;

виховна: виховувати позитивне ставлення до іноземної мови, культури народу, який розмовляє цією мовою, привити культуру спілкування прийнятої в сучасному цивілізованому світі; виховати такі риси характеру як доброзичливість, толерантність, працьовитість, колективізм, активність;

освітня: оволодіти знаннями про культуру, історію та традиції країни, мова якої вивчається

Тип уроку: урок- змагання

Методичне обладнання: картки, малюнки, роздатковий матеріал, магніти, фішки

 

                                                 Хід уроку

I Організаційний етап уроку

       Привітання

      Фонетична розминка

  Повідомлення теми уроку

 

 - Guten Tag, Kinder!Wer fehlt heute?

 - Welcher Tag ist heute? Der wievielte ist heute?

 - Jetzt wiederholen wir die Wörter.

 

    Яблуко – der  Apfel                                       

    кава — der Kafee

    слива — die Pflaume

    сир — der Quark

    сир твердий — der Käse

    йогурт — der/das Joghurt

    цибуля — die Zwiebel

    груша — die Birne

    капуста — der Kohl

    морква — die Möhre

    картопля — die Kartoffeln

    сік — der Saft

    молоко — die Milch

    чай — der Tee

    помідор — die Tomate

    огірок — die Gurke

 

    хліб — das Brot

    масло — die Butter

    ковбаса — die Wurst

    м'ясо — das Fleisch

    риба — der Fisch

    фрукти — das Obst

    овочі — das Gemüse

    пиріг — der Kuchen

 - Heute haben wir einen Stundewettbewerb. Wir werden mit ihnen die Wörter und Grammatik wiederholen.

 

II Основний етап уроку

 - Wie beginnen unsere Stunde. Давайте з вами  поділимося на 2 команди.За кожну правильну відповідь команда отримає бал.У кінці уроку ми їх порахуємо,у кого більше балів,та команда й виграла.Кожна команда отримає свої оцінки у кінці уроку.

  -  Also, die erste Aufgabe „Ergänze die Wörter den Buchstaben“

 

Die M __lch, das Br__t, das Gem__se, die W__rst, das __bst, der F__sch, der S__ft, der Te__, der K__chen, die B__tter, der K__se, das Fl__sch, der Qu__rk

 

 - Die zweite Aufgabe“Verbinde die Worteile“ ( на дошці слова )

 - З'єднайте частини слів в одне слово

 

            Apfel     Früh     -saft       Super     -markt    Milch     -stück       -produkte                

   Pflaumen         -kuchen       Speise        -karte

  - Die dritte  Aufgabe „Finde hier die 15 Wörter zum Thema: „Essen und Trinken“ und markiere sie.        

 

  R       

  K 

  A

  R

  T

  O

  F

  F

  E

  L

  N

  P

  U

  Ä

  F

  I

  S

  B

  R

  I

  A

  I

  B

  T

  K

  S

  B

  R

  O

  H

  M

  A

  S

  M   

  I

  E

  S

  E

  I

  S

  B

  E

  I

  N

  T

  O

  V

  E

  M

  J

  O

  U

  G

  S

  L

  X

  Ö

  N

  I

  W

  Q

  D

  R

  P

  U

  N

  C

  Ü

  A

  A

  Z

  F

  U

  X

  H

  P

  U

  I

  H

  N

  U

  D

  E

  L

  A

  P

  F

  E

  L

  A

  K

  L

  I

  E

  D

  E

  R

  G

  E

  M

  Ü

  O

  B

  S

  T

  S

  O

  I

  K

  O

  H

  L

  T

  O

  R

  G

  U

  S

  B

  S

  R

  G

  H

  E

  H

  X

  O

  Ö

  Z

  P

  O

  C

  V

  I

  W

  B

  U

  T

  T

  E

  R

  N

  U

  H

 - Wir machen Sportgymnastik

 

                            Kopf, Schulter, Knie und Fuß

                            Knie und Fuß- 2 mal

                            Ohren, Augen, Nase, Mund

                            Kopf, Schulter, Knie und Fuß

                            Knie und Fuß.            

- Die vierte Aufgabe : “Lottospiel „Essen und Trinken“  - Jetzt spielen wir Lotto ( картки та фішки на парті у кожній команді )

  Правила гри: вчитель  з мішечка бере картку і називає слово, а учні знаходять відповідне слово на картці, і кладуть фішку на це слово. Яка команда покриє усі картки фішками, та й виграла.

 

 - Die fünfte Aufgabe : “Ergänze die Verben „mögen“ und „können“ in den richtigen Formen“

 

 1. _____du Pflaumen? - Ja, ich ___ Pflaumen.

 2. Laura _____Mandarinen.

 3. Ich ______ heute einkaufen gehen.

 4. _______ du mir helfen?

 5. Paul ______Würstchen mit Kartoffeln.

 6. Rita und Gabi ______keine Zwiebeln und keinen Kohl.

 7. Wir _________ am Abend Pizza kaufen.

 8. Frau Greis ______die Milchprodukte nicht finden.

 

 

 - Die sechste Aufgabe :”Übersetze die Sätze auf Deutsch“

 

1. Ти любиш груші? — Ні, я не люблю груші.

2. Ганна та Макс не люблять моркву та лук.

3. Маркус любить яблука.

4. Я п'ю охоче каву з молоком.

5. На сніданок я їм хліб з маслом та ковбасою.

6.Що ти п'єшь вранці? - Я п'ю вранці чай.

 - Давайте порахуємо бали у кожній команді.Отже,виграла команда....

 

III Заключний етап уроку

    Пояснення домашнього завдання

  Підведення підсумків уроку

 - Was habt ihr in der Stunde gemacht?

 - Was war besonders interessant?

 - Ihr habt heute sehr gut gearbeitet und viel geantwortet. Ihr wart heute fleißig und aktiv. Ich danke euch für die Arbeit. Ihr bekommt folgende Noten..... Die Stunde ist zu Ende. Auf Wiedersehen!

                                                                                                                                                                        

doc
Додано
22 жовтня 2018
Переглядів
219
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку