SEASONS AND NATURE
Lesson 7
Тема. Моя улюблена пора року.
Мета:
навчальна: ознайомити з новими лексичними одиницями, активізувати вивчений лексико-граматичний матеріал, розвивати навички аудіювання, усного мовлення;
розвиваюча: розвивати логічне мислення, увагу та зорову пам'ять;
практична: удосконалювати фонетику та артикуляцію звуків;
виховна:прищеплювати любов до природи.
Обладнання: таблиця «Пори року», «Назви місяців».
T – Good morning!
Ps _ Good morning! We are glad to see you!
T – I’m too!
WARM-UP
Один учень виходить на середину , повертається обличчям до дошки . Інший виходить і» малює» на спині зображення, що асоціюються із погодою чи порою року.
Т - Look at the pictures and say the names of the
Seasons ( months). Pupils listen and repeat and say.
А) учитель-учні
Показуючи на малюнки , учитель ставить запитання:
What season is it?
What are winter months?
Do you like spring?
What is your favourite season?
Окремі (сильні)учні намагаються розповісти по малюнкам про пори року.
Учитель роздає текст про пору року без назви. Учні читають і дають назву тексту.
Робота у WORKBOOKS.