ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ «Стрілецька зброя та поводження з нею»

Про матеріал
ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ З ПРЕДМЕТА «ЗАХИСТ УКРАЇНИ» ДЛЯ УЧНІВ 10-А КЛАСУ Заняття: теоретичне. Матеріальне забезпечення: мультимедійне обладнання, підручники, роздатковий матеріал, стенди з вогневої підготовки, макет АКМ, макет АКС-74, макет М4А1, макет MG 36, макет L96, відео фрагменти, мультимедійна презентація.
Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ

З ПРЕДМЕТА «ЗАХИСТ УКРАЇНИ»

ДЛЯ УЧНІВ 10-А КЛАСУ

Вчителя предмета «Захист України» 

Ткаченко Андрія Миколайовича

 

 

Тема: «Стрілецька зброя та поводження з нею»

Заняття: теоретичне.

Мета уроку: ознайомити учнів з основними видами сучасної стрілецької зброї, впровадження статутних вимог; формування життєво необхідних знань, умінь та навичок щодо захисту України за рахунок компетентнісного підходу до вивчення предмету; виховання високої патріотичної свідомості.

Час проведення: 45 хвилин.

Дата проведення: 04.11.2020 р.

Матеріальне забезпечення: мультимедійне обладнання, підручники, роздатковий матеріал, стенди з вогневої підготовки, макет АКМ, макет АКС-74, макет М4А1, макет MG 36, макет L96, відео фрагменти, мультимедійна презентація.

Місце проведення: кабінет предмета «Захист України»


№ з̸п

Питання які відпрацьовуються

Час вико-нання

Дії вчителя

Дії командира взводу

Дії учнів

1.

Вступна частина.

  1. Шикування учнів.

5-7 хв.

До 1 хв.

 

 

Віддання наказу командирові взводу згідно зі стройовим статутом.

 

«Взвод, СТАВАЙ, РІВНЯЙСЬ, СТРУНКО. Рівняння до середини.»

 

Шикуються в шеренгу за зростом.

  1. Віддача рапорту.

1 хв.

 

Слухає доповідь командира взводу.

Виконує доповідь вчителю про кількісний склад та готовність класу (взводу) до уроку.

 

  1. Привітання відповідно до закону України про внесення змін до деяких законів України вітання «Слава Україні! – Героям слава!».

10 с.

«Слава Україні»

«Героям Слава»

  1. Виконання Державного гімну України.

1 хв.

 

 

Командує: рівняння на Державний прапор України. До виконання Державного гімну України приступити.

Дублює команду вчителя.

Виконують Державний гімну України.

  1. Стройове тренування.

3 хв.

Командує згідно з дисциплінарним статутом на виконання стройових прийомів: «Рівняйсь. Струнко. Повороти на місці.».

Виконують стройові прийоми.

2

Основна частина.

  1. Актуалізація та мотивація

33-35хв.

3-4 хв.

Пропонує перегляд відеофрагменту, ставить завдання визначити тему заняття під час перегляду відео фрагменту.

Узагальнює відповіді учнів та оголошує тему уроку, організовує «Мозковий штурм» щодо визначення основних питань.

Переглядають відео фрагмент та визначають тему уроку.

Висловлюють свою думку щодо актуальних питань теми, визначають особисті цілі.

  1. Вивчення нового матеріалу:
    1. Історія розвитку зброярства.
  • Етапи розвитку стрілецької зброї.

10 хв.

Надає коментар щодо роздаткового матеріалу, ставить завдання проранжувати етапи розвитку стрілецької зброї.

Пропонує здійснити перевірку правильності виконання завдання демонструючи його на слайді.

Пропонує підняти руки тим, хто виконав роботу без помилок.

Визначає тих хто не помилився.

Робота в парах: визначення порядку етапів  розвитку стрілецької зброї, спираючись на знання історії.

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні перевіряють свої варіанти відповідей і записують до зошиту етапи в яких вони допустили помилки.

Піднімають руки.

  1. Основні види сучасної зброї. Класифікація сучасної стрілецької зброї:
  • за призначенням;
  • за бойовими можливостями;
  • за джерелом енергії, яку використовують для викидання кулі (здійснення пострілу) зі ствола зброї;
  • за калібром;
  • за конструкцією стволів (за нарізами в каналі ствола);
  • за ступенем автоматизації;
  • за кількістю осіб, які обслуговують зброю.

10 хв.

Пояснення нового матеріалу у супроводі мультимедійної презентації попередивши учнів, що підсумком вивченням даного питання буде вікторина.

У вигляді вікторини запитує в учнів основні види стрілецької зброї згідно класифікації та визначає кращих.

Учні уважно слухають та занотовують важливі на їх погляд відомості.

 

 

 

 

 

Відповідають на питання вікторини.

  1. Сучасна стрілецька зброя.
  • Сучасні зразки стрілецької зброї Збройних Сил та інших силових структур України.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 хв.

Показ на слайді та у підручнику сучасних та перспективних зразків стрілецької зброї.

 

Учні записують основні сучасні та перспективні зразки стрілецької зброї ЗСУ.

 

  • Озброєння іноземних армій.

Розділяє клас на 3 групи даючи кожній з груп макет зброї:

1й – M4-A1 (автомат, США)

2й – MG 36 (кулемет, Німеччина)

3-й – L96 (снайперська гвинтівка, Англія)

На протязі 3 хв. групи обговорюють свій макет: тип зброї, назва, країна виробник тощо.

Слухає, корегує, доповнює.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Обговорюють зброю.

 

 

 

Виступають зі своїми доповідями стосовно зброї.

3

Заключна частина

  1. Закріплення.

3-5 хв.

1-2 хв.

 

Інструктаж виконання тестового завдання.

На слайді правильні відповіді.

Визначає кращих.

 

Виконання тестового завдання.

 

Взаємоперевірка в парах.

 

Піднімають руки, хто не допустив помилок.

  1. Підсумок уроку.

 

 

Виставлення оцінок.

1-2 хв.

 

 

 

 

Пропонує визначити рівень досягнення мети за методом «Прес».

Виставлення та коментар оцінок, з урахуванням роботи учнів на різних етапах уроку.

Озвучують рівні досягнення мети уроку та особистої мети.

 

Учні надають щоденники.

  1. Домашнє завдання:.

 

 

 

 

 

  1. Прощання відповідно до закону України про внесення змін до деяких законів України вітання «Слава Україні! – Героям слава!».

до 1 хв.

 

 

 

 

 

 

10 с.

На сторінках 95-96 прочитати та записати до зошиту призначення та бойові властивості штурмових гвинтівок Форт-221 та Форт-224

 

Записують домашнє завдання в щоденник

 

 

 

 

 

«Слава Україні»

«Героям слава»

 

 

Учитель предмету «Захист України»  _________________ А.М. Ткаченко

doc
Додано
12 січня 2021
Переглядів
3127
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку