ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ
З ПРЕДМЕТА «ЗАХИСТ УКРАЇНИ»
ДЛЯ УЧНІВ 10-А КЛАСУ
Вчителя предмета «Захист України»
Ткаченко Андрія Миколайовича
Тема: «Стрілецька зброя та поводження з нею»
Заняття: теоретичне.
Мета уроку: ознайомити учнів з основними видами сучасної стрілецької зброї, впровадження статутних вимог; формування життєво необхідних знань, умінь та навичок щодо захисту України за рахунок компетентнісного підходу до вивчення предмету; виховання високої патріотичної свідомості.
Час проведення: 45 хвилин.
Дата проведення: 04.11.2020 р.
Матеріальне забезпечення: мультимедійне обладнання, підручники, роздатковий матеріал, стенди з вогневої підготовки, макет АКМ, макет АКС-74, макет М4А1, макет MG 36, макет L96, відео фрагменти, мультимедійна презентація.
Місце проведення: кабінет предмета «Захист України»
№ з̸п |
Питання які відпрацьовуються |
Час вико-нання |
Дії вчителя |
Дії командира взводу |
Дії учнів |
1. |
Вступна частина.
|
5-7 хв. До 1 хв.
|
Віддання наказу командирові взводу згідно зі стройовим статутом. |
«Взвод, СТАВАЙ, РІВНЯЙСЬ, СТРУНКО. Рівняння до середини.» |
Шикуються в шеренгу за зростом. |
|
1 хв.
|
Слухає доповідь командира взводу. |
Виконує доповідь вчителю про кількісний склад та готовність класу (взводу) до уроку. |
|
|
|
10 с. |
«Слава Україні» |
«Героям Слава» |
||
|
1 хв.
|
Командує: рівняння на Державний прапор України. До виконання Державного гімну України приступити. |
Дублює команду вчителя. |
Виконують Державний гімну України. |
|
|
3 хв. |
Командує згідно з дисциплінарним статутом на виконання стройових прийомів: «Рівняйсь. Струнко. Повороти на місці.». |
Виконують стройові прийоми. |
||
2 |
Основна частина.
|
33-35хв. 3-4 хв. |
Пропонує перегляд відеофрагменту, ставить завдання визначити тему заняття під час перегляду відео фрагменту. Узагальнює відповіді учнів та оголошує тему уроку, організовує «Мозковий штурм» щодо визначення основних питань. |
Переглядають відео фрагмент та визначають тему уроку. Висловлюють свою думку щодо актуальних питань теми, визначають особисті цілі. |
|
|
10 хв. |
Надає коментар щодо роздаткового матеріалу, ставить завдання проранжувати етапи розвитку стрілецької зброї. Пропонує здійснити перевірку правильності виконання завдання демонструючи його на слайді. Пропонує підняти руки тим, хто виконав роботу без помилок. Визначає тих хто не помилився. |
Робота в парах: визначення порядку етапів розвитку стрілецької зброї, спираючись на знання історії.
Учні перевіряють свої варіанти відповідей і записують до зошиту етапи в яких вони допустили помилки. Піднімають руки. |
||
|
10 хв. |
Пояснення нового матеріалу у супроводі мультимедійної презентації попередивши учнів, що підсумком вивченням даного питання буде вікторина. У вигляді вікторини запитує в учнів основні види стрілецької зброї згідно класифікації та визначає кращих. |
Учні уважно слухають та занотовують важливі на їх погляд відомості.
Відповідають на питання вікторини. |
||
|
10 хв. |
Показ на слайді та у підручнику сучасних та перспективних зразків стрілецької зброї.
|
Учні записують основні сучасні та перспективні зразки стрілецької зброї ЗСУ.
|
||
|
Розділяє клас на 3 групи даючи кожній з груп макет зброї: 1й – M4-A1 (автомат, США) 2й – MG 36 (кулемет, Німеччина) 3-й – L96 (снайперська гвинтівка, Англія) На протязі 3 хв. групи обговорюють свій макет: тип зброї, назва, країна виробник тощо. Слухає, корегує, доповнює. |
Обговорюють зброю.
Виступають зі своїми доповідями стосовно зброї. |
|||
3 |
Заключна частина
|
3-5 хв. 1-2 хв. |
Інструктаж виконання тестового завдання. На слайді правильні відповіді. Визначає кращих. |
Виконання тестового завдання.
Взаємоперевірка в парах.
Піднімають руки, хто не допустив помилок. |
|
Виставлення оцінок. |
1-2 хв.
|
Пропонує визначити рівень досягнення мети за методом «Прес». Виставлення та коментар оцінок, з урахуванням роботи учнів на різних етапах уроку. |
Озвучують рівні досягнення мети уроку та особистої мети.
Учні надають щоденники. |
||
|
до 1 хв.
10 с. |
На сторінках 95-96 прочитати та записати до зошиту призначення та бойові властивості штурмових гвинтівок Форт-221 та Форт-224
|
Записують домашнє завдання в щоденник
|
||
«Слава Україні» |
«Героям слава»
|
Учитель предмету «Захист України» _________________ А.М. Ткаченко