План-конспект уроку в 2 класі до підручника О. Д Карпюк “English with smile”

Про матеріал
План-конспект уроку в 2 класі до підручника О. Д Карпюк “English with smile”
Перегляд файлу

План-конспект уроку в  2 класі до підручника О. Д Карпюк “English with smile

 

Тема: Тепер ти можеш… Узагальнення вивченого матеріалу по темі Моя школа

Мета: Повторити й закріпити лексичний матеріал теми. Закріпити вживання                            питальних структур «What is this/that?», «Is it a…?», «Where is…?» та відповідей «This/That is a…», «Yes, it is./No, it is not».Продовжувати розвивати вміння діалогічного мовлення. Повторити і закріпити знання числівників від 11 до 20.Практикувати у читанні. Тренувати в аудіюванні. Розвивати навички письма. Тренувати пам’ять та увагу. Виховувати культуру мовлення.

 

Хід уроку

I. Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу.

1. Привітання

T: Stand up, please! Hello! How are you?

 Ps: Hello! I am fine thanks, you!

Warming up

-Hello! I am Olena. What is your name?

- Hi! My name is Maria.

- Nice to meet you Maria

- Nica to meet you

T: Sit down, please.

2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Dear pupils! Today we will repeat unit “This is my school”. We will ask and answer; play games, read, write, listen, listen and repeat.

3. Перевірка домашнього завдання.

- Let’s check your homework.

- Open your books.

Ex.4, p.49 Follow and read (Діти ланцюжком читають)

4. Уведення в іншомовну атмосферу.

Гра «Bingo!».Перед початком гри вчитель показує картки з числами 11—20 (НО1), називає їх, учні повторюють, потім хором рахують від 11 до 20 і нарешті двоє-троє з них самостійно рахують вголос. Учитель роздає картки (НО2) кожному учню й пояснює  завдання, потім бере по одній картці з числами (НО1) у будь-якому порядку і називає їх, не показуючи. Якщо таке число є на картці учня, він повинен викреслити його. Перемагає той, хто першим викреслить усі числа. Він має вигукнути: «Bingo!»

II. Основна частина уроку

1. Тренування у вимові звуків.

На дошці плакат wh [w]what, white, where.

The letters w and h says [w], repeat after me [w].

T: Зараз повторимо вірш-скоромовку, який ми вчили на попередньому уроці.

Повторюю слова вірша по одному рядочку, учні повторюють. Потім учні розповідають вірш “Why do you cry, Willy” хором, потім двоє-троє декламують його самостійно.

2. Навчання читання.

Гра «Склади слова». Кожен учень отримує набір карток (НО3), з яких має утворити складні слова. Учні, що впорались із завданням, мають вигукнути: «Bingo!» По закінченні роботи учні ланцюжком читають складені слова. Учитель стежить за правильністю відповідей.

Т: Make up words. Складіть слова.

3. Розвиток умінь мовлення.

1) Пригадуємо вживання вказівних займенників This/That.

Let’s up make a circule.

Double, double this, this

Double, double that, that

Double this,

Double that,

Double, double this and that

( Показую дітям картки з шкільними приладами і запитую

- What is that?

- What is this?)

2) Ok. Now Ex. 1, p.50

Ask and answer. Учні ланцюжком ставлять один одному запитання за зразком поданим у вправі.

3) Let’s play the game. Is it a pen?

4. фізкультхвилинка.

5. Аудіювання.

Listen and match.

(Роздаю картки, діти слухають речення двічі і з’єднують).

Number 1. Twelve books.

Number 2. Fifteen rubbers.

Number 3. Seventeen rubbers.

Number4. Twenty pens.

6. Ex.5, p.51

7. Write. Письмо

Гра Склади речення

Учні отримують картки і самостійно виконують завдання.

III. Заключна частина уроку.

  1. Домашнє завдання. Повторити вивчений матеріал.
  2. Підведення підсумків уроку. Заключна бесіда з учнями.

- Did you like this lesson?

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Люсік Олена
Додано
26 березня 2019
Переглядів
1349
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку