План конспект уроку в 4 класі

Про матеріал
План конспект уроку в 4 класі Тема уроку рухлива гра "Палаючий мяч" Мета уроку навчити елементами сортивної гри палаючий мяч
Перегляд файлу

 

 

План-конспект уроку в 4 класі

 

Тема: Палаючий м”яч

Мета уроку: Формувати свідоме ставлення до занять фізичною культурою і спортом та сприяти зміцненню здоров’я учнів засобами рухливої гри з елементами  спортивної гри               “Палаючий м’яч.

Завдання уроку:

1. Повторити  техніку ловіння м’яча

2. Навчити  техніки передачі м’яча двома руками

3.  Сприяти  розвитку  уваги,  та координації рухів за допомогою рухливої гри  елементами спортивної “Палаючий м’яч”

 

 

Обладнання та інвентар:  м’ячі ,  мати 4, жилетки 16 різного кольору, секундомір, свисток,,

Місце проведення: спортивний зал

 

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина 15хв.

1. Організований вхід до залу.

2.  Шикування, привітання, повідомлення теми та завдань уроку.

Додатково оцінюється робота в групах та індивідуально бонусами.

 

3. Опитування учнів про самопочуття.

4. Вимірювання ЧСС.

 

 

 

 

5. Нагадати правила техніки безпеки і поведінки на уроці.

 

6. Історія розвитку палаючого м’яча

30с.

30с.

 

 

 

 

 

 

30с

 

30с

 

 

 

 

30с.

 

 

1хв.30с

Фронтальний метод. Шикування в одну шеренгу.  Учні, звільнені від занять через хворобу, залучаються до співпраці з учителем, як помічники.

 

 

 

 

Звернути увагу на дихання, потовиділення.

Норма не більше 15 ударів за 10с. Учням, пульс яких перевищує норму, одягнути на праву руку спеціальний браслет  для того, щоб під час уроку звертати на їх більшу увагу.

 

Фронтальний метод. Особливу  увагу звернути на дотримання правил техніки безпеки та поведінки.

Фронтальний метод. Презентація історії розвитку палаючого м'яча.

7. Організуючі та стройові вправи:

 - ліво-РУЧ;

 - право-РУЧ;

 - кру-ГОМ;

- перешикування з колони по одному в колону по двоє.

 

1хв.

Стежити за чітким виконанням команд, прямою поставою.

 

 

 

Перешикування з колони по одному в колону по двоє дробленням – зведенням.

 

8. Ходьба:

  • ходьба на носках;

 

  • на п’ятках;
  • на зовнішній стороні ступні, руки на пояс;
  • на внутрішній стороні ступні;
  • перекати  з п’ятки на носок
  • ходьба на носках.

 

1хв.

10-12м

 

10-12м

10-12м

 

 

10-12м

 

10-12м

 

10-12м

 

Дистанція 1,5м.

Слідкувати за осанкою. Руки на пояс

 

Лікті розвести в сторони, спина рівна.

Спину тримати рівно.

 

 

Спину тримати рівно.

 

Руки на поясі.

 

Дотримуватися дистанції та правильної постави, руки в сторони.

 

9. Біг.

 

  1. Звичайний біг.

 

 

 

 

  1. Біг спиною вперед.

 

 

  1. Біг змійкою.
  2. Біг змійкою спиною вперед.
  3. Забігання правим, лівим боком.

 

Перешикування з колони по одному  в колону по двоє в русі.

 

Вправи для відновлення дихання (під рахунок) в русі.

1– руки вперед;

2 – руки вгору;

3 – руки в сторону;

4 – руки вниз.

 

 

1хв.

 

10-12м

 

 

 

 

10-12м

 

 

10-12м

10-12м

 

10-12м

 

 

30-40с.

У повільному темпі, дистанція 1,5м. під музичний супровід.

Звернути увагу дітей на методику дихання. Дихати лише носом. Це сприяє дотриманню індивідуального обсягу навантаження.

 

Дотримуватися дистанції та слідкувати за рухом повороту голови ліворуч.

 

Дотримуватися дистанції.

Дотримуватися дистанції та слідкувати за рухом повороту  голови ліворуч.

Слідкувати за чітким виконанням..

 

 

Методом послідовних поворотів ліворуч  дробленням.

Розвиток уваги та відновлення дихання.

 

10. Комплекс загально-розвиваючих  вправ з елементами танцювальної аеробіки з м’ячами на місці:

 

1. В.п.- О.с  .

1-Ліва рука пряма, права зігнута до плеча

2-Зміна положення

 

 

 

2. В. п.- стійка ноги нарізно, руки до плеч.

1 – 4 – кругові рухи вперед.

4 –8  – кругові рухи  назад.

 

 

3. В. п. – руки до грудей

 

1-2..- Відводимо лікті назад

3–4 – Відводимо прямі руки поворот вправа

5– 8–  Те саме, поворот влів

 

4.  В. п. – руки в замок біля грудей.

 

1-4 розминаючі кісті, колові рухи вправо.

5-8 те саме в інший бік.

 

5 В.п  О.п

 

1-2 ліва рука вгору,  нахили тулуба вправо

 

  1. в іншу сторону                      

 

6 В. п. – о. с. –

 

1-Руки на пояс, присід

2 Вистрибнути руки вгору

 

 

7 В.п упор льожа

 

Різновиди “планки”

 

 

7 В.п -о.с

 

1-8 Кроки вправо зі Зміною положення рук

 

9-16 т.с В іншу сторону

 

.

 

 

 

 

 

 

 

8. В. п. – о. с.- Вправи на координацію рухів, на увагу.

 

Перевірка домашнього, завданн

 

1хв.

 

 

 

 

4 - 6р.

 

 

 

 

 

 

 

 

4 - 6р.

 

 

 

 

 

 

 

4 - 6р.

 

 

 

 

 

 

4 - 6р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 - 6р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 - 6р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

                           

                     

4-6р.

Фронтальний метод. . Темп  швидкий.

 

 

 

 

Звертається увага на постава.

При повороті голови дивимось на пряму руку.

 

Рухи виконувати прямими руками.

 

 

Дихання рівномірне.

 

 

 

 

 

 

При виконанні вправи зводимо лопатки.

 

 

 

 

 

З максимальної амплітудою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправу виконувати почергово праворуч, ліворуч. Виконувати вправу під рахунок.

 

 

 

 

Стрибати легко на носках. Дихання рівномірне.

 

 

Виконується на час

 

 

 

Фронтальний метод. Гра на увагу з елементами стійок, пересувань, зупинок.

. Звернути увагу на положення тулуба, ніг та рук. За сигналом вчителя учні виконують біг на місці, права рука в сторону – пересування праворуч, ліва рука в сторону – пересування ліворуч. За сигналом вчителя (підняті руки догори) – стрибки з підніманням та опусканням рук. Кращі групи  та найбільш активні  учні отримують  бонуси.

9. . Вимірювання пульсу за 10с. Визначення середнього показника ЧСС у класі.

30-40с.

Звернути увагу на учнів,  пульс яких перевищує норму на початку уроку.

 

10. Вправи для відновлення дихання (під рахунок) в русі

  1. – руки вперед;
  2. – руки вгору;
  3. – руки в сторону;
  4. – руки донизу.

30с.

Розвиток уваги та відновлення дихання.

 

Основна частина 20 хв.

  1. Повторити  техніку ведення м’яча на місці та в русі.

 

 

  • ведення м’яча

на місці;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • ведення м’яча в русі;

 

 

 

  • з високим відскоком мяча;

 

 

 

 

 

  • з низьким відскоком мяча;

 

 

 

 

2. Навчити  техніки передачі м’яча двома руками від грудей в парах.

 

  •    і передачею м’яча  двома руками від грудей

 

 

 

 

 

а) Імітація ловіння м’яча двома руками від грудей;

 

 

 

 

 

 

б) Передача м’яча із рук в руки двома руками від грудей;

 

 

 

 

 

 

 

 

в) Передача  та ловіння м’яча двома руками від грудей з близької відстані.(2-3м.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

г) Гра «Палаючий м’яч»

 

 

3. Вправи для відновлення дихання (під рахунок) на місці.

 

 

5 хв.

 

 

 

 

6-8р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6-8р.

 

 

 

6-8р.

 

 

 

 

 

 

6-8р.

 

 

 

 

 

5хв.

 

 

 

6-8р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6-8р

 

 

 

 

 

 

 

6-8р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6-8р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  10хв.

 

 

    1хв.

 

 

Фронтальний метод. Груповий метод.

Особливу увагу звернути на правильне закінчення ведення м’яча перед зупинкою.

Всі учні одягають на руки 

Фронтальний метод. Ведення м’яча виконується послідовними поштовхами по ньому до підлоги, трохи вбік і попереду себе, але так, щоб він   не піднімався вище пояса. М’яч слід прикривати корпусом, ведучи протилежною від суперника рукою. Пересуватися необхідно на напівзігнутих ногах. Провести гру на увагу  з елементами ведення м’яча. За сигналом вчителя (один свисток), ведення м’яча правою рукою, (два свистка), ведення м’яча лівою рукою, (три свистка), ведення м’яча правою та лівою рукою. Особливу увагу звернути на положення тіла,  роботу рук та ніг.

Фронтальний метод. Груповий метод. Від учнів слід домагатися м’якого руху пальців та вести м’яч без постійного  зорового контролю. Провести гру на увагу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

               

Кисті розкрити так, щоб вони утворювали «лійку», і спрямувати їх назустріч м’ячу.          

Груповий метод. Зробити до м’яча невеликий крок ногою вперед, витягнути  прямі, не напружені руки з широкими пальцями, великі пальці при цьому направлені один до одного на відстані 3-5см. Звернути увагу на положення рук та ніг.

           

 

                                     

Груповий метод. Відстань мінімальна. Звернути увагу на положення рук і ніг при передачі м’яча та на учнів, які допускають помилки. Заміна на м’ячі  зменшеної ваги.

 

 Звернути увагу на учнів, які не розгинають ноги. Виправлення рук з додатковим натиском пальців на м’яч і перенесення маси тіла на виставлену ногу.

 

Груповий метод. Діти стоять в колі.

Виконують кидок з різних положень

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за диханням 

 

 

 

 

 

 

||наслідком|

Вимірювання пульсу за 10с. Визначення середнього показника ЧСС у класі.

Перешикування.

 

 

Вправи для відновлення дихання (під рахунок) в русі.

  1. – руки вперед;
  2. – руки вгору;
  3. – руки в сторону;
  4. – руки донизу.

30-40с

 

 

30с.

 

 

30-40с.

 

 

 

 

Звернути увагу на учнів,  пульс яких перевищує норму на початку уроку.

 

До направляючого право -  ліво -  руч, приставними кроками в колону по одному зімкнись

Розвиток уваги та відновлення дихання.

 

 

Заключна частина 5хв.

1. Шикування в шеренгу.

 

 

 

2. Вимірювання пульсу за 10с. та визначити середній показник ЧСС у класі.

 

3. Підбиття підсумків уроку.

4. Домашнє завдання:

 Згинання і розгинання рук в упорі лежачи від підлоги

Хл.- 15разів

Дів.- 12 разів

 

5. Організований вихід із залу.

30с.

2хв.

 

 

 

30с.

 

 

 

1хв.30с.

 

 

 

 

 

 

30с.

 

Фронтальний метод.

 

 

 

 

Звернути увагу на учнів, пульс яких перевищує норму на початку уроку.

 

 

Команди підраховують бонуси за урок. Визначається найкраща команда та найактивніші учні на уроці.

Учні, які допустили найбільше помилок при виконанні  передачі м’яча двома руками від грудей - повторити імітаційні рухи перед дзеркалом.

 

Вчитель фізичної культури  Крижановська Т.О.

 

 

 

doc
Додано
25 лютого 2021
Переглядів
314
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку