План-конспект уроку № ____
Група Дата проведення __________
Тема: Відбивання м’яча . Навчальна гра.
Завдання:
1.Ознайомити учнів з виконанням ударів накат та підрізка.
2. Повторити правила гри.
3. Розвивати увагу та спритність за допомогою гри в теніс.
Інвентар: тенісні столи, ракетки та тенісні шарики, гімнастичні палиці .
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І. Підготовча частина |
||
1. Шикування, рапорт, повідомлення завдань уроку |
1’ |
- звернути увагу на самопочуття учнів |
2. Стройові вправи. |
1’ |
|
3. Ходьба та її різновиди |
1’ |
|
4. Біг на його різновиди |
4’ |
- стежити за самопочуттям |
5. Комплекс загально розвиваючих вправ на місці. |
4’ |
|
6. Спеціальні вправи тенісистів. - Утримання тенісного м'яча на ракетці. - Утримання тенісного м'яча на ракетці під час присідання. - Жонглювання тенісним м'ячем одним боком ракетки на місці - Жонглювання м'ячем почергово двома боками ракетки на місці. |
4’ |
|
ІІ. Основна частина |
||
1. Ознайомлення з виконанням удару «Накат». - учні шикуються в одну шеренгу. - вчитель пояснює та показує виконання удару.
* стійка гравця для удару накатом зліва
* стійка гравця для удару накатом справа
- імітація удару учнями; - Виконання удару в парах за тенісними столами.
|
10’ |
- Щоб накатати, потрібно під час контакту з м'ячем звістки ракетку знизу вгору. Після накату м'яч має ефект занурення вниз, тому накатувати можна з будь-якою силою, оскільки обертання примусить м'яч опуститися і потрапити на стіл.
- Стежити за виконанням та виправляти помилки, які допускають учні
|
2. Ознайомлення з виконанням удару «Підрізка». - учні шикуються в одну шеренгу. - вчитель пояснює та показує виконання удару.
* стійка гравця для ударів підрізкою справа
- імітація удару учнями; - Виконання удару в парах за тенісними столами.
|
10’
|
Щоб підрізати, потрібно під час контакту з м'ячем звістки ракетку зверху вниз. Після підрізування м'яч підіймається вгору, тому чим сильніше ви закрутите м'яч, тим далі він буде відлітати. Підрізування вважається оборонним ударом. З підрізаючого м'яча складніше атакувати.
|
III. Заключна частина |
||
1. Шикування |
1’ |
В одну ширенгу |
2. Гра на увагу «Клас СТРУНКО» |
2’ |
|
3. Підсумки уроку |
1’ |
Виставлення оцінок |
4. Домашнє завдання
|
1’ |
|