План-конспект уроку «Волейбол»

Про матеріал
Засвоїти навички гри у волейбол з послідуючим їх використанням у позакласних та самостійних заняттях
Перегляд файлу

План-конспект «Волейбол»

.

Тема уроку: Волейбол. Повторення БЖД. Інструкція № 6. Правила техніки безпеки на уроках волейболу. Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Вправи для розвитку швидкісно - силових якостей: стрибки з місця в довжину та висоту; серійні  стрибки з поштовхом однієї та двох ніг; вистрибування з присіду; стрибки «в глибину» з наступним вистрибуванням у  гору;  кидки і ловіння набивного м’яча (1 кг) в парах. Прямий нападаючий удар з власного підкидання, з накидання партнера, з передачі партнера. Передача м’яча двома руками зверху через сітку в парах. Взаємодії гравців задньої лінії під час прийому м’яча. Навчальна гра.

Тривалість уроку: 45 хв.

Інвентар: волейбольні м’ячі, волейбольна сітка, свисток.

Мета уроку: виховання правильного ставлення до свого здоров’я, підвищення функціональних можливостей учнів, активізація пізнавального інтересу до уроків фізичної культури.

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні

 

Підготовча частина (10хв)

  1.  

Організація учнів до уроку

1хв

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів і стан їх здоров’я

  1.  

Повторення правил безпеки під час гри у волейбол

3хв

Учні всі разом повторюють правила техніки безпеки.

  1.  

Спортивна вікторина на знання правил гри у волейбол:

1. Які розміри волейбольного майданчика:

    А) 14х7 м.;

    Б) 18х9 м.;

    В) 20х10 м.

2. Чи допустимі перерви між партіями гри:

    А) так;

    Б) ні;

    В) перед вирішальною.

3. Яка відстань між середньою лінією і лінією нападу:

    А) 3 м.;

    Б) 4 м.;

    В 2,5 м.

4. Чи можна гравцеві передньої лінії заблокувати подачу, яку виконує команда суперника:

    А) ні;

    Б) так.

5. Чи може суддя дозволити грати босоніж:

    А) ні;

    Б) так.

6. Скільки ударів має право виконати команда для переведення м’яча на сторону суперника:

   А) 2;

   Б) 3;

   В) 4.

7. Чи можна гравцям, які виконують блокування, переносити руки на сторону суперника:

    А) ні;

    Б) так.

 

2-3 хв

Усі учні відповідають на 7 запитань. Відповідь дають тільки після підняття руки.

  1.  

Шикування в одну шеренгу, розрахунок на 1 – 2, розмикання в дві шеренги, перші номери беруть набивні м’ячі

 

30 с

Розімкнути учнів у дві шеренги

  1.  

Виконання стройових вправ:

Повороти:

- праворуч;

- ліворуч;

- кругом;

 

 

2 хв

Чітке виконання

  1.  

Комплекс вправ, з набивним м’ячем, для розвитку швидкісно-силових якостей

10 хв

Учні :

• основної групи з набивними м’ячами вагою 2 кг;

• підготовчої групи та дівчата основної групи з набивними м’ячами вагою 1 кг;

• спеціальної групи – працюють з ноутбуком,

вирішують кросворди

Відстань в парах: хлопці – 4 – 5 м; дівчата – 3 – 4 м.

Звернути увагу на правильний прийом м'яча, для запобігання травм.

По закінченню виконання вправи, м'ячі передаються першим номерам.

Основна частина (28 хв)

  1.  

Прямий нападаючий удар

1-2 хв

Розповісти, показати як виконується, наголосити на важливості технічного елемента

  1.  

Прямий нападаючий удар

1-2 хв

У шерензі учні повторюють за вчителем виконання  елементу

  1.  

Учні імітують виконання прямого нападаючого удару

2-3 хв

Учні працюють з вчителем

  1.  

Тримаючи м’яч у прямій руці, ударяти по м’ячу другою рукою

2-3 хв

Учні працюють з вчителем

  1.  

Удар по м’ячу з власного підкидання

4-5 хв

Учні працюють з вчителем

  1.  

Удар по м’ячу з власного підкидання через сітку

10-12 хв

Учні працюють з вчителем

  1.  

Удар через сітку в стрибку з передачі партнера

5-6 хв

Учні працюють з вчителем

Заключна частина (7 хв)

  1.  

Виконання комплексу вправ на рівновагу та заспокоєння організму

3 хв

За вчителем виконують вправи,

увагу зосереджують на виконанні вправи та ритму дихання

 

  1.  

Шикування, підведення підсумків уроку

3 хв

Відзначення учнів

  1.  

Домашнє завдання

1 хв

Стрибки через скакалку

 

docx
Додано
22 березня 2021
Переглядів
664
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку