План-конспект уроку з англійської мови на тему "Подорож" для 6 класу

Про матеріал
План-конспект уроку на тему "Travelling" для 6 класу за підручником Full Blast Plus for Ukraine сприяє вдосконаленню лексичних навичок, також вдосконалюються навички говоріння, навички читання та аудіювання. Розвивається вміння працювати в парах.
Перегляд файлу

 

 

 

План – конспект уроку з англійської мови

для 6 класу по темі: « Подорож».

« Ways of travelling and means of transport »

 

 

 

                              

 

 

                           

 

Розробила:

                                          Вчитель англійської мови

                                          Бориспільського ліцею « Патріот »

                               Бориспільської міської ради

             Київської області

                           Шипоша Олена Сергіївна

 

 

 

 

 

 

Тема: «Ways of travelling and means of transport»

Підтема: Застосування умінь та навичок.

Мета: Практична: повторити й активізувати лексичні одиниці теми, вдосконалювати навички вживання граматики; продовжувати навчати спілкуванню за темою.

Розвиваюча: сприяти розвитку навичок мовлення та аудіювання, пам’яті та логічного мислення, розвивати мовленнєву реакцію учнів.

Виховна: виховувати культуру спілкування і потребу у практичному використанні мови.

Освітня: розширювати кругозір учнів.

Обладнання:  комп’ютер, проектор, картки з завданнями, підручник Full Blast Plus 6 (Student’s Book, Workbook ),відео https://www.youtube.com/watch?v=FY9eQfdc9Gk .

Тип уроку: вдосконалення знань, умінь і навичок.

Змістові лінії: Громадянська відповідальність (демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі).

Ключові компетентності: соціальна та громадянська компетентності -уміння формулювати власну позицію; - співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою; інформаційно-цифрова - застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією; -  ініціативність і підприємливість.

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку:

  1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
  1.               Привітання. Організаційний момент.

     T: Good morning, pupils. I’m glad to see you again. How are you?

2.Введення в іншомовну атмосферу. Look at the screen, you can see a poem. Let’s read it together.

We go, go, go

By train, by ship, by car.

We always want to know

What’s near and what’s far.

Farewell, farewell

Everything is going well.

  1. Повідомлення теми. Мотивація навчальної діяльності учнів.

T: So what do you think about the topic of our lesson? What is it! You are quite right. It is «Ways of travelling and means of transport».

T: Today, we are going to speak about means of transport. You’ll also practice your skills in speaking and reading, listening and writing. I wish you good luck.

  1. Основна частина уроку.
  1. Активізація вивчених ЛО.
    1.           Повторення назв видів транспорту.

Т: - And now pupils tell me : “ Why do people travel?”.

  1.           Учні згадують основні засоби подорожей та розподіляють їх у 3 групи.

Plane, car, ship, taxi, boat, bus, trolleybus, tram, train, bicycle, hot-air-balloon, helicopter, ferry

By land

By air

By water

 

 

 

 

  1.           У хмаринці слів учні обирають прикметники, які описують якою може бути подорож, а потім добирають до них антоніми.

Описание: D:\диск D\6 form\travelling\Хмара.png
1.4. Робота з підручником Student’s Book page 22 ex.1B). Доповнити речення відповідними прикметниками.

  1.         Розвиток навичок мовлення. Speaking.  Make a dialogue.

Учні по черзі обирають картку з запитанням та ставлять його іншим учням.

P1 =>P2: How do you get to school?

1. Do you like to travel?                    8. How do you get to school?

2. Is travelling your hobby?               9.When do you prefer to travel?

3. What methods of travelling do you know?                 

4. When did you travel last?               10. Where did you go?

5. Have you ever travelled by sea?      11. Which countries have you been to?

6. What is your favourite kind of transport?   12.How often do you travel?

7. Would you like to travel by air?                  13. How do you prefer to travel?

 

  1.         Розвиток навичок читання. Reading.

3.1.Робота з підручником Student’s Book page 22 ex. 2.

- And now, pupils, open your Student’s Book at page 22 ex. 2. Let’s read the text «Exploring Bangkok».

 

F:\20231006_091020.jpg

 

 

3.2. After-reading activity.

Student’s Book page 22 ex. 2В).

Read the text «Exploring Bangkok» again and write T for true or F for False.

  1.         Фізкультхвилинка.
  2.         Розвиток навичок аудіювання. Listening.

https://www.youtube.com/watch?v=FY9eQfdc9Gk

Учні переглядають відео «Купівля квитків на потяг» та виконують вправу на контроль розуміння почутого.

 

  1. The woman bought a single ticket to Manchester.
  2. She paid 31 pounds for a ticket.       
  3. The next train is at 11:30.       
  4. The man bought a return ticket to London.   
  5. The train arrives at 10:50.      
  6.          The man paid 40 pounds 25.     6.  Відпрацювання лексичних одиниць теми та розвиток навичок письма та мовлення. Writing/Speaking.

Student’s Book page 22 ex. 2В). Write a few sentences about the means of transport you use/like/don’t like. Say why.

  1. Заключна частина.
    1. Підведення підсумків уроку. Домашнє завдання
  1. T.: Our lesson has came to the end. Thanks for your activity.

You  worked well. So all of you get good marks. But the lesson won’t be complete without the home task - Workbook page 20 ex. A,B,C,D.

And now let’s summarize what you have known and learnt during this lesson, what you liked best of all. I want you to tell me one  sentence beginning with “I am a good/ successful/skillful traveler because…”

      Учні озвучують свої враження.

T.: Thank you all, you were great today. Lucky trips to you. Have a nice day, good bye!

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Шипоша Олена
Додано
5 січня
Переглядів
273
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку