План-конспект уроку з англійської мови у 4 класі з теми: «Свята. Традиції»

Про матеріал

Тема: Свята. Традиції святкування.

Цілі:

Розвиваюча: розвивати ключові компетентності: комунікативну, полікультурну,соціальну,саморозвитку та самоосвіти,здоров`язберігаючу.

Навчальна: формувати предметні компетентності з іноземної мови:лінгвістичну,соціолінгвістичну,функціональну;

-удосконалювати комунікативні здібності учнів;

-перевірити рівень знань під час мовлення, виконання письмової вправи,читання та аудіювання;

-навчити застосовувати вивчений матеріал та отриманні знання в конкретній ситуації;

-сформувати уявлення про різноманітні традиції святкування в Великобританії та Україні;

-розширяти світогляд учнів,стимулювати учнів до самостійного пошуку додаткової інформації з теми.

Виховна: виховувати пошану та інтерес до культури й традицій святкування;виховувати культуру спілкування ;виховувати інтерес до вивчення англійської мови.

Перегляд файлу

Відділ освіти Бердянського виконавчого комітету

Бердянської міської ради

 

 

Методичний кабінет

Загальноосвітньої школи I-III ст. №1

 

 

 

 

 

План-конспект уроку

з англійської мови

у 4-Б класі

з теми: «Свята. Традиції»

 

 

                                                        Розробила:

                                                                             учитель Зіборова К.В.

                                                                                        спеціаліст

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План-конспект відкритого уроку

з англійської мови в 4-б класі

з теми : « Свята. Традиції  святкування»,

проведеного у рамках  шкільного конкурсу

«Кращий урок компетентнісного спрямування»

 

Тема: Свята. Традиції  святкування.

Цілі:

Розвиваюча: розвивати ключові компетентності: комунікативну, полікультурну,соціальну,саморозвитку та самоосвіти,здоров`язберігаючу.

Навчальна: формувати предметні компетентності з іноземної мови:лінгвістичну,соціолінгвістичну,функціональну;

  •       удосконалювати комунікативні здібності учнів;
  •       перевірити рівень знань під час мовлення, виконання письмової вправи,читання та аудіювання;
  •       навчити застосовувати  вивчений матеріал та отриманні знання в конкретній ситуації;
  •       сформувати уявлення про різноманітні традиції святкування в Великобританії та Україні;
  •       розширяти світогляд учнів,стимулювати учнів до самостійного пошуку додаткової інформації з теми.

Виховна: виховувати пошану та інтерес до культури й традицій святкування;виховувати культуру спілкування ;виховувати інтерес до вивчення англійської мови.

Тип уроку: урок застосування знань,умінь і навичок.

Форми роботи: фронтальна,індивідуальна,робота в парах,групова.

Обладнання уроку: підручник,робочий зошит,презентація,магнітофон, аудіозапис, картки з індивідуальними завданнями,картки для виконання завдання,тематичні картинки.

 

 

                                                        ПЛАН УРОКУ

 

  1.    Орієнтація,мотивація діяльності.
  2.    Цілепокладання.

1. Повідомлення теми,мети,завдань уроку.

2. Визначення очікування результатів.

3. Мотивація навчальної діяльності.

  1.    Цілереалізація.

1. Перевірка домашнього завдання;відтворення й коригування опорних знань,умінь,навичок,необхідних для виконання практичних завдань уроку.

2. Загальний інструктаж, усвідомлення алгоритму дій(осмислення змісту й послідовності практичних дій).

3. Самостійне виконання завдань під контролем і за допомогою учителя (враховуючи індивідуальні можливості ).

4. Фізкультпауза.

5. Узагальнення й систематизація учнями результатів роботи.

  1.    Рефлексивно-оцінюючий.

1. Підведення підсумків уроку.

2. Повідомлення домашнього  завдання.

3. Рефлексія.

4. Цінювання,оцінювання.

 

ХІД УРОКУ:

 

І.  Орієнтація,мотивація діяльності.

Вч.: Яку тему ми зараз вивчаємо? Про що ми говоримо? Чи важливо нам знати про традиції святкування у Великобританії та Україні? Чому?

ІІ.  Цілепокладання.

Вч.: Давайте назвемо слова-асоціації,пов`язані з святами. Як  ви вважаєте,про що нам слід сьогодні говорити?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вч: Так вірно. Сьогодні ми будемо виконувати різноманітні завдання. Ви отримуєте знання та розширити свій світогляд. Зможете вільно висловлюватися з цієї теми.

 

 

ІІІ. Цілереалізація.

  1. Перевірка виконання домашнього завдання.

а) Фонетична та лексична зарядка: відпрацювання ключових слів з теми уроку.

б) Вч :Ваше  домашнє завдання було виконати впр.1,2 в робочому зошиті на

 

стр.50. А на вищу оцінку треба було переказувати впр.2 стр.50.

  1. Виконання впр.1 стр.83. Діалог в парах Уч-Уч 2.
  2.               Аудіювання тексту. Прослухати текст та сказати ,які сюрпризи Дейв готовить своїм гостям.
  3. Виконання впр.3 стр.83. Відмітити + або – згідно прослуханого тексту.
  4. Виконання впр.4 стр.84. Читання інструкції та виготовлення ліхтаря на вечірку Хелоуін.

 

 

 

  1. Фізкультпауза.

Ви добре попрацювали,час відпочити.

  1. Виконання впр.5 стр.85. Повторне прослуховування тексту та заповнення інструкції виготовлення «Дерева побажань».
  2. Вч.: Сюрприз! Давайте зробимо разом «Дерево побажань». Ви пишете на листочках побажання своїм гостям. В кожен листочок загортаємо цукерку. Вішаємо «сюрпризи» на гілочки нашого дерева.

Мені подобається наше дерево. А вам подобається наше дерево?

 

ІV. Рефлексивно-оцінюючий.

  1. Підведення  підсумків уроку.
  •                   Яку тему ми вивчали?
  •                   Чому ми навчилися на уроці?
  •                   Де ви зможете використовувати отриманні знання на уроці?
  •                   Що ви дізналися нового?
  1. Повідомлення домашнього завдання:  WB I  впр.1 стр. 51;WB II впр.2 стр.51(письмово).
  2. Рефлексія

 Що вам сподобалось на нашому уроці?

 Що не сподобалося?

  1. Цінювання, оцінування.

Вч.: Ви отримали наступні оцінки… Ви добре попрацювали сьогодні. Я бажаю вам успіхів у вивченні англійської мови. Урок  закінчено. До побачення. Усі вільні.

doc
Пов’язані теми
Англійська мова, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
До підручника
Англійська мова для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 4 клас (Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.)
Додано
7 квітня 2018
Переглядів
2219
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку