Тема: Свята. Традиції святкування.
Цілі:
Розвиваюча: розвивати ключові компетентності: комунікативну, полікультурну,соціальну,саморозвитку та самоосвіти,здоров`язберігаючу.
Навчальна: формувати предметні компетентності з іноземної мови:лінгвістичну,соціолінгвістичну,функціональну;
-удосконалювати комунікативні здібності учнів;
-перевірити рівень знань під час мовлення, виконання письмової вправи,читання та аудіювання;
-навчити застосовувати вивчений матеріал та отриманні знання в конкретній ситуації;
-сформувати уявлення про різноманітні традиції святкування в Великобританії та Україні;
-розширяти світогляд учнів,стимулювати учнів до самостійного пошуку додаткової інформації з теми.
Виховна: виховувати пошану та інтерес до культури й традицій святкування;виховувати культуру спілкування ;виховувати інтерес до вивчення англійської мови.
Відділ освіти Бердянського виконавчого комітету
Бердянської міської ради
Методичний кабінет
Загальноосвітньої школи I-III ст. №1
План-конспект уроку
з англійської мови
у 4-Б класі
з теми: «Свята. Традиції»
Розробила:
учитель Зіборова К.В.
спеціаліст
План-конспект відкритого уроку
з англійської мови в 4-б класі
з теми : « Свята. Традиції святкування»,
проведеного у рамках шкільного конкурсу
«Кращий урок компетентнісного спрямування»
Тема: Свята. Традиції святкування.
Цілі:
Розвиваюча: розвивати ключові компетентності: комунікативну, полікультурну,соціальну,саморозвитку та самоосвіти,здоров`язберігаючу.
Навчальна: формувати предметні компетентності з іноземної мови:лінгвістичну,соціолінгвістичну,функціональну;
Виховна: виховувати пошану та інтерес до культури й традицій святкування;виховувати культуру спілкування ;виховувати інтерес до вивчення англійської мови.
Тип уроку: урок застосування знань,умінь і навичок.
Форми роботи: фронтальна,індивідуальна,робота в парах,групова.
Обладнання уроку: підручник,робочий зошит,презентація,магнітофон, аудіозапис, картки з індивідуальними завданнями,картки для виконання завдання,тематичні картинки.
ПЛАН УРОКУ
1. Повідомлення теми,мети,завдань уроку.
2. Визначення очікування результатів.
3. Мотивація навчальної діяльності.
1. Перевірка домашнього завдання;відтворення й коригування опорних знань,умінь,навичок,необхідних для виконання практичних завдань уроку.
2. Загальний інструктаж, усвідомлення алгоритму дій(осмислення змісту й послідовності практичних дій).
3. Самостійне виконання завдань під контролем і за допомогою учителя (враховуючи індивідуальні можливості ).
4. Фізкультпауза.
5. Узагальнення й систематизація учнями результатів роботи.
1. Підведення підсумків уроку.
2. Повідомлення домашнього завдання.
3. Рефлексія.
4. Цінювання,оцінювання.
ХІД УРОКУ:
І. Орієнтація,мотивація діяльності.
Вч.: Яку тему ми зараз вивчаємо? Про що ми говоримо? Чи важливо нам знати про традиції святкування у Великобританії та Україні? Чому?
ІІ. Цілепокладання.
Вч.: Давайте назвемо слова-асоціації,пов`язані з святами. Як ви вважаєте,про що нам слід сьогодні говорити?
Вч: Так вірно. Сьогодні ми будемо виконувати різноманітні завдання. Ви отримуєте знання та розширити свій світогляд. Зможете вільно висловлюватися з цієї теми.
ІІІ. Цілереалізація.
а) Фонетична та лексична зарядка: відпрацювання ключових слів з теми уроку.
б) Вч :Ваше домашнє завдання було виконати впр.1,2 в робочому зошиті на
стр.50. А на вищу оцінку треба було переказувати впр.2 стр.50.
Ви добре попрацювали,час відпочити.
Мені подобається наше дерево. А вам подобається наше дерево?
ІV. Рефлексивно-оцінюючий.
Що вам сподобалось на нашому уроці?
Що не сподобалося?
Вч.: Ви отримали наступні оцінки… Ви добре попрацювали сьогодні. Я бажаю вам успіхів у вивченні англійської мови. Урок закінчено. До побачення. Усі вільні.