ПЛАН-КОНСПЕКТ
УРОКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
БАСКЕТБОЛ ( 8 клас )
ПІДГОТУВАВ:
Ткачов О.О.
вчитель фізичної культури
Запорізької гімназії № 73
УРОК фізичної культури з комп’ютерною підтримкою (8 клас)
Місце проведення: спортивний майданчик,
комп'ютерний клас
Тема: «Баскетбол»
Мета уроку: Поглибити знання учнів з історії виникнення й розвитку баскетболу. Повторити правила гри у баскетбол. Закріпити отримані дітьми навички й уміння з техніки виконання стійки гравця та пересування з м’ячем і без м’яча, ведення м’яча, з в русі . Розвиток в учнів загальної витривалості,розвиток координаційних здібностей. Оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок і умінь.
Завдання уроку:
Обладнання: баскетбольні м'ячі, секундомір, фішки, інтерактивна дошка.
Методи навчання: інтегрований, ігровий, метод змагання, наочний, метод вправи, мозковий штурм.
Тип уроку: вступний.
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
|
1. Підготовча частина. 15-20 хв. |
||||
|
1. Організація учнів до уроку:
2.Теоретична частина уроку. Діти сидячи, слухають уважно інструктаж з безпеки життєдіяльності на уроках з баскетболу. Інструкція з’являється на екрані.
Учні уважно слухають розповідь учителя, дивляться слайди.
3.Бліц-тунір. |
30 сек.. 30 сек. 1 хв. 1 хв.
10 хв
1 хв
|
Фронтальний метод Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів і самопочуття.
Звернути увагу на важливість дотримання правил техніки безпеки під час уроку.
(Презентація № 1)
(Презентація № 2) (Презентація № 3) (Презентація № 4)
Учні, що прослухали розповідь учителя та подивилися слайди відповідають на питання вчителя |
|
2.Основна частина. 20-15 хв. |
||||
|
А зараз для практичної частини уроку нам треба розім’яти свої м’язи. Вимірювання ЧСС
Організуючі вправи на місці.
Звичайна ходьба (йдучи взяти палки)
на внутрішньому та зовнішньому боці стопи(палка перед собою в прямих руках);
2.Спеціальні бігові вправи баскетболіста
1.Ходьба з виконанням вправ на відновлення дихання. Вимірювання ЧСС. 2.Шикування в одну шеренгу,розрахунок на 1-2-3-4. 3.Опорно-рухові вправи на місці в колонах по чотири.Вимірювання ЧСС 4.Спортивна естафета з баскетбольними м’ячами:
на ліву руку і так біля трьох фішок зміна рук, потім розворот, м’яч у руки не брати, ведення м’яча назад,зупинка і передача м’яча.
розворот,ведення м’яча між фішками звичайне, передача м’яча у русі однією рукою від плеча.
Ведення і передача м’яча в трійках «малою вісімкою».
Навчальна гра у баскетбол.
|
30 с
До 20 м До 20 м До 20 м До 20 м До 20 м До 20м
До 20 м
До 20 м
До 20 м
До 20 м До 20 м 30 с 1 хв
5 хв 30 с
10 хв
8 хв
|
За 10 с. перевірити готовність стану організму учнів до уроку.
Повороти праворуч ,ліворуч,кругом. Звернути увагу на чітке виконання поворотів.
Вправи виконувати,рухаючись у колоні по одному по периметру спортзалу,дистанція 2 кроки один від одного. Стежити за положенням правильної постави.
Спеціальні бігові вправи баскетболіста виконуються в колоні по одному,дотримуючись дистанції 2-3 кроки
Темп повільний За 10 с ЧСС до 120-130 уд/хв.. Сформувати чотири колони
Розминку по бажанню проводить учень. Розминка виконується під музику. За 10 с. ЧСС до 140-150 уд/хв..
Змагаються 4 команди,у кожної з яких є м’яч. Перший у колоні добігає до умовної позначки з веденням,повертається до колони і передає м’яч із рук у руки наступному.
На трійку м’яч. До гравця , який веде м’яч,рухається партнер,який отримує від нього м’яч і починає ведення на зустріч третьому гравцю.Гравець у центрі виконує вільний кидок. Слідкувати за правилами гри.
|
|
3.Заключна частина.5 хв. |
||||
|
1.Шикування. 2. Спокійна ходьба зі змахами рук. 3.Перевірка домашнього завдання: хл. - присідати на нозі; дів. - віджимання від підлоги. 4.Виставлення оцінок за урок. 5.Вимірювання ЧСС 5. Домашнє завдання: Стрибки зі скакалкою до 2 хв 6. Відхід із спортивного майданчика. |
30 сек. 1 хв.
3хв. 1 хв. 30 с
30 с
|
В одну шеренгу. Вправи на відновлення дихання
За 10 с. Звернути увагу на дітей із Підвищеним пульсом (вище 100 уд/хв.)
Вихід у колоні по одному. |
|