Запорізька гімназія №73 Запорізької міської ради Тема уроку: Дитяча легка атлетика.Дата уроку:27.09.23 Клас учнів: 10. Завдання уроку:Навчальна: удосконалення отриманих дітьми умінь й навичок необхідних для оволодіння технікою бігу, стрибків та метання.Розвивальна: розвиток в учнів загальної витривалості, координаційних здібностей, точності; оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок і умінь.Виховна: виховувати морально-вольові якості:організованість, взаємодопомогу, дисциплінованість, почуття відповідальності й колективізму під час роботи в групах. Формування потреби у здоровому способі життя.
Інвентар і обладнання:довгі скакалки, фішки, дробина, квадрат для стрибків, обручі, маленькі м’ячі, планка.
Вчитель: Ткачов О.О. |
|||||||||||||
|
|||||||||||||
Учні ОМГ, СМГ і ПГ: група "А" |
Учні СМГ: група "Б" |
||||||||||||
Методичні особливості |
Регулювання навантаження |
Методичні особливості |
Регулювання навантаження |
||||||||||
|
3 |
ВСТУПНА ЧАСТИНА |
|||||||||||
ОРГМОМЕНТ |
1 |
Учні сідають на гімнастичну лаву, вздовж. Питання про самопочуття. Форма. Вимірювання ЧСС за 15 сек. (20-23 уд.). Мотивація. |
|||||||||||
|
Дихальні вправи |
1 |
Дихальні вправи: Очищаюче дихання: зробити глибокий вдих. Затримати дихання (2-3 сек.). Сильними поштовхами видихати повітря через губи, складені трубочкою, та надуваючи щоки. Голосове дихання: зробити глибокий вдих. Затримати дихання (2-3 сек.). Широко розкривши рота, видихнути повітря зі звуком «Ха!». Опісля зробити очищаюче дихання. Дихання, що оживлює нерви Зробити глибокий вдих. Затримати дихання (2-3 сек.) Напружити руки, повільно їх підіймати угору, стискуючи у кулак пальці. Повільно видихаючи повітря,опускати руки донизу, поступово розслабляючи їх. Потім зробити очищаюче дихання. |
Кожну вправу робити 8 разів. |
|||||||||
|
Вправи на увагу ігрового змісту |
1 |
Діти по сигналу ведучого починають хаотично рухатися по залу і виконують різноманітні легкаатлетичні вправи в русі. - Ведучий подимає у гору красну карточку - діти зупиняются; - Ведучий подимає у гору жовту карточку – діти їдуть шагом; - Ведучий подимає у гору зелену карточку – діти хаотично рухаются.
|
|
|||||||||
8 |
ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА |
|
|||||||||||
8 |
«Фантазери». Учні поєднуються по 4 у групі за станом здоров’я та станом фізичного розвитку. Кожна група учнів обирає місце на майданчику та шикується навколо обруча. Лідер задає в.п., а учні виконують вправу, яку вони «пригадали» з цього в.п. Завдання учнів у групі − синхронне виконання вправи. |
Кожна вправа - по 4-8 разів. ЧСС - 25-26 уд/15 сек. |
|||||||||||
|
24 |
ОСНОВНА ЧАСТИНА |
|||||||||||
15 |
« Змагальна формула» Учень по сигналу бежить по дистанциї долаючи перешкоди до фінішу, при цьму подолає перешкоди не торкаючись їх Завдання: способи подолання перешкод - не торкатися їх. Пройти дистанцію як можно швидше і не заробити штрафни бали.
|
||||||||||||
|
1 коло бігу по залу не розриваючись між станціями. |
Межі ЧСС за 15 сек. = 32-35. |
1 коло спортивної ходьби між станціями. |
Межі ЧСС за 15 сек. = 30-32. |
|||||||||
5 |
Учні у своїх групах кладуть скакалку на підлогу у формі кола та виконують вправи з в.п. «планки». Додаток 1. |
||||||||||||
|
|||||||||||||
4 |
Стрибки зі скакалкою у трійках. Двоє обертають, а третій вбігає під довгу скакалку, робить (не менше 3 стрибків) і вибігає, не зачіпаючи скакалки замінюючи одного зі своїх партнерів (не припиняючи обертання скакалки), даючи можливість виконати стрибки, і замінити третього учасника, який після стрибків знову повинен взятися за скакалку.
|
||||||||||||
|
6 |
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА |
|||||||||||
Ігровий позитив |
2 |
Учні об’єднуються по 3. Двоє зображають дах – взявшись за руки й піднявши їх вгору. Між ними під дахом розташовується «хазяїн». Ведучий, збільшуючи темп, називає слова «дах», при цьому ті, хто зображує «дах», шукає собі нового «хазяїна». «Хазяїн» - ті, хто зображує «дах», стоять на місці, а «Хазяїн» шукає собі новий «дах». «Ураган» - усі міняються ролями («даху» і «хазяїна»). |
Межі ЧСС - 24. |
||||||||||
Дихальні вправи |
2 |
«Лелека». Стоячи прямо, розведіть руки в сторни, а одну ногу, зігнувши в коліні, винесіть вперед. Зафіксуйте положення на декілька секунд. Тримайте рівновагу. Навидиху опустите ногу і руки, тихо вимовляючи "ш-ш-ш-ш". «Бойовий клич» В.п. о.с. вдих, на видиху неголосно, а потім голосно покричать "як «індеєць», прикриваючи і відкриваючи долонькою рот. |
Межі ЧСС - 24. |
||||||||||
«Тягнись» |
1 |
Учні шикуються у коло. В.п. - стоячи на лівій. Права нога - за спину. Лівою рукою хват за праву гомілку, тягнути вгору. Правою рукою - тягнутися вгору. Стояти нерухомо. Повторити різнойменно |
Межі ЧСС - 24. |
||||||||||
1 |
Підрахунок ЧСС. Стан самопочуття учнів. Оцінювання учнів. |
Межі ЧСС - 23. |
|||||||||||
|
40 |
|
|||||||||||
Додаток 1
Учні ПМГ
Учні СМГ