Розробка інтегрованого уроку з легкої атлетики 7 клас

Про матеріал
Завдання уроку: Навчальна: удосконалення отриманих дітьми умінь й навичок необхідних для оволодіння технікою бігу, стрибків та метання. Розвивальна: розвиток в учнів загальної витривалості, координаційних здібностей, точності; оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок і умінь. Виховна: виховувати морально-вольові якості:організованість, взаємодопомогу, дисциплінованість, почуття відповідаль¬ності й колективізму під час роботи в групах. Формування потреби у здоровому способі життя.
Перегляд файлу

 Запорізька гімназія №73 Запорізької міської ради

 

Тема уроку: Дитяча легка атлетика.

Дата уроку:27.09.23

Клас учнів: 10.

Завдання уроку:  

Навчальна: удосконалення отриманих дітьми умінь й навичок  необхідних для оволодіння технікою бігу, стрибків та метання.

Розвивальна: розвиток в учнів загальної витривалості, координаційних здібностей, точності;   оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок і умінь.

Виховна:  виховувати морально-вольові якості:організованість, взаємодопомогу, дисциплінованість, почуття відповідаль­ності й колективізму під час  роботи в групах. Формування потреби у здоровому способі життя.

 

Інвентар і обладнання:довгі скакалки, фішки, дробина, квадрат для стрибків, обручі, маленькі  м’ячі, планка.

 

Вчитель: Ткачов О.О.

 

Структурні елементи уроку

Назва завдання учням

Час реалізації

Учні ОМГ, СМГ і ПГ: група "А"

Учні СМГ: група "Б"

Методичні особливості

Регулювання навантаження

Методичні особливості

Регулювання навантаження

 

3

ВСТУПНА ЧАСТИНА

ОРГМОМЕНТ

1

Учні сідають на гімнастичну лаву, вздовж. Питання про самопочуття. Форма. Вимірювання ЧСС за 15 сек. (20-23 уд.).

 Мотивація. 

 

Дихальні вправи

1

Дихальні вправи:  Очищаюче дихання: зробити глибокий вдих. Затримати дихання (2-3 сек.). Сильними поштовхами видихати повітря через губи, складені трубочкою, та надуваючи щоки.

Голосове дихання: зробити глибокий вдих. Затримати дихання (2-3 сек.). Широко розкривши рота, видихнути повітря зі звуком «Ха!». Опісля зробити очищаюче дихання.

Дихання, що оживлює нерви Зробити глибокий вдих. Затримати дихання (2-3 сек.) Напружити руки, повільно їх підіймати угору, стискуючи у кулак пальці. Повільно видихаючи повітря,опускати руки донизу, поступово розслабляючи їх. Потім зробити очищаюче дихання.

Кожну вправу робити 8 разів.

 

Вправи на увагу ігрового змісту

1

Діти по сигналу ведучого починають хаотично рухатися по  залу і виконують різноманітні легкаатлетичні вправи в русі.

-          Ведучий подимає у гору красну карточку - діти зупиняются;

-          Ведучий подимає у гору жовту карточку – діти їдуть шагом;

-          Ведучий подимає у гору зелену карточку – діти хаотично рухаются.

 

 

 

 

8

ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА

 

РОЗМИНКА З ФАНТАЗІЄЮ

 

«Фантазери»

 

 

8

«Фантазери». Учні поєднуються по 4 у групі за станом здоров’я та станом фізичного розвитку. Кожна група учнів обирає місце на майданчику та шикується навколо обруча. Лідер задає в.п., а учні виконують вправу, яку вони «пригадали» з цього в.п. Завдання учнів у групі − синхронне виконання вправи.

Кожна вправа - по 4-8 разів. ЧСС - 25-26 уд/15 сек.

 

24

ОСНОВНА ЧАСТИНА

РУХОВИЙ МАРАФОН

«Долаємо перешкоди»

15

 

 

 

« Змагальна формула»  

 Учень по сигналу бежить по дистанциї долаючи перешкоди до фінішу, при цьму подолає перешкоди не торкаючись їх

 Завдання: способи подолання перешкод - не торкатися їх. Пройти дистанцію як можно швидше і не заробити штрафни бали.

 

 

 

 

 

 

 

 

1 коло бігу по залу не розриваючись між станціями.

Межі ЧСС за 15 сек. = 32-35.

1 коло спортивної ходьби між станціями.

Межі ЧСС за 15 сек. = 30-32.

                      СИЛОВИЙ ІНТЕНСИВНИЙ ТРЕНІНГ

5

untitled.pngУчні у своїх групах кладуть скакалку на підлогу у формі кола та виконують вправи з в.п. «планки». Додаток 1.

 

4

Стрибки зі скакалкою у трійках. Двоє обертають, а третій  вбігає під довгу скакалку, робить (не менше 3 стрибків) і вибігає, не зачіпаючи скакалки  замінюючи одного зі своїх партнерів (не припиняючи обертання скакалки), даючи  можливість виконати стрибки,  і замінити  третього учасника, який після стрибків знову повинен взятися за скакалку.

 

 

6

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

 

Ігровий позитив

2

Учні об’єднуються по 3. Двоє зображають дах – взявшись за руки й піднявши їх вгору. Між ними під дахом розташовується «хазяїн». Ведучий, збільшуючи темп, називає слова «дах», при цьому ті, хто зображує «дах», шукає собі нового «хазяїна». «Хазяїн» - ті, хто зображує «дах», стоять на місці, а «Хазяїн» шукає собі новий «дах». «Ураган» - усі міняються ролями («даху» і «хазяїна»).

Межі ЧСС - 24.

ЗАМИНКА

Дихальні вправи

2

       «Лелека».

       Стоячи прямо, розведіть руки в сторни, а одну ногу, зігнувши в коліні, винесіть вперед. Зафіксуйте

       положення на декілька секунд. Тримайте рівновагу. Навидиху опустите ногу і руки, тихо вимовляючи "ш-ш-ш-ш".

       «Бойовий клич»

      В.п.  о.с.  вдих, на видиху неголосно, а потім голосно покричать "як «індеєць», прикриваючи і відкриваючи долонькою рот.

Межі ЧСС - 24.

«Тягнись»

1

Учні шикуються у коло. В.п. - стоячи на лівій. Права нога - за спину. Лівою рукою хват за праву гомілку, тягнути вгору. Правою рукою - тягнутися вгору. Стояти нерухомо. Повторити різнойменно

Межі ЧСС - 24.

ОРГМОМЕНТ

1

Підрахунок ЧСС. Стан самопочуття учнів. Оцінювання учнів.

Межі ЧСС - 23.

 

40

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1


                    Учні ПМГ

Учні СМГ


  1.  
  2. http://i.u-mama.ru/files/upload/000000001(1762).jpg
  3. http://www.ourbodybook.com/wp-content/uploads/2015/10/wh-planks-intro-02.jpg

 

  1. Подъемы  бедер (двойные)http://i.u-mama.ru/files/upload/000000001(1764).jpg

 

 

http://eothon.vn/wp-content/uploads/2014/12/chong_day_va_gap_bung.jpg

 

http://www.zdoroviedetey.ru/sites/default/files/resize/remote/a931e7fbc92cfeb2605be992ea81068d-2922x1000.jpg

 

 

 http://magiconfit.ru/wp-content/uploads/2013/11/20130724142524-4.jpg

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Розробки уроків
Інкл
Додано
13 жовтня 2023
Переглядів
114
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку