План-конспект уроку з фізичної культури для учнів 4 класу

Про матеріал
План-конспект уроку з фізичної культури для учнів 4 класу Тема уроку : Рухливі ігри та естафети. Завдання: Закріпити правила естафетного бігу. Розвивати кмітливість, швидкість та координацію рухів. Виховувати стійкий інтерес до занять фізичною культурою. Розвивати інтерес до здорового способу життя. Інвентар: свисток, фішки, 2 гімнастичні палиці,10 обручів,10 кубиків,10 надутих повітряних кульок, гімнастичні мати, папірці з літерами, гімнастична лава. Місце проведення: Спортивний зал.
Перегляд файлу

 

План-конспект уроку з фізичної культури  для учнів 4 класу

Тема уроку :   Рухливі ігри та естафети.

Завдання:

  1. Закріпити правила естафетного бігу.
  2. Розвивати кмітливість, швидкість та координацію рухів;
  3. Виховувати стійкий інтерес до занять фізичною культурою;

4.    Розвивати інтерес до здорового способу життя.

Інвентар: свисток, фішки, 2 гімнастичні палиці,10 обручів,10 кубиків,10  надутих повітряних кульок, гімнастичні мати, папірці з літерами, гімнастична лава.

Місце проведення: Спортивний зал.

№ п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційнометодичні вказівки

Підготовча частина уроку (12 хв.)

1

Шикування в одну шеренгу, привітання, повідомлення завдань уроку, правила техніки безпеки на уроки, повороти на місці

2 хв.

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та самопочуття.

2

 

 

 

 

 

 

3

1. Різновиди ходьби:

  •         звичайна ходьба;
  •         ходьба на носках;
  •         на п’ятах;
  •         ходьба напівприсідом;
  •         присіді;

 

2. Біг у повільному темпі та його різновиди:

  •         з високим підніманням стегна;
  •         з захлестом гомілки;

     --    приставним кроком правим і лівим боком;

-- з вистрибуванням на кожну ногу.

Ходьба в повільному темпі,відновлення дихання.

Перешикування в 2 колони.

3. ЗРВ на місці :

Вправа 1.

В.п.-о.с.

1-4 колові оберти головою вправо ;

5-8 колові оберти головою вліво;

Вправа 2.

1-2 – руки вгору, мах лівою назад;

3-4 теж з правої

Вправа 3.

В.п. - ноги нарізно,руки,зігнуті у ліктях біля грудей.

1 – поворот вліво, руки в сторони;

2- в.п.

3-4 теж вправо

Вправа 4.

В.п.- Ноги нарізно,руки до плечей.

1-4 Кругові оберти  зігнутими руками вперед;

5-8 кругові оберти зігнутими руками назад назад;

Вправа 5.

Малюємо коло тулубом.

Вправа 6

В.п. – стійка ноги нарізно

1- нахил до правої ноги ;

2- нахил посередині;

3- нахил до лівої ноги ;

4- в.п.

Вправа 7.

В.п. - ноги нарізно, в нахилі вперед, руки в сторони.

Млин

Вправа 8.

В.п. - О.с.

1 – випад правою ногою вперед

2 – в.п.

3-4 те саме лівою ногою.

Вправа 9

Присідання.

 

Вправа 10

Стрибки ноги нарізно - ноги разом.

 

Вправа  11

Вправи на відновлення дихання.

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

3хв.

 

 

 

 

 

 

5хв.

 

 

6-8р.

 

 

6-8р.

 

 

6-8р.

 

 

 

 

 

6-8р.

 

 

10р.

 

 

 

6-8 р.

 

 

 

10р.

 

 

 

6-8р.

 

 

 

10 р.

 

 

20 р.

Звернути увагу на правильне виконання.

Руки на пояс.

Руки за голову.

Руки в сторони.

Руки на коліна.

 

Руки зігнуті в ліктях, вперед.

Руки ззаду на сідницях зовнішньою стороною кисті.

Руки на поясі.

 

 

 

 

Повні колові оберти.

 

 Виконувати вірно, з прямими руками, ноги на ширині плечей

 

Виконувати чітко під рахунок.

 

 

 

 

 

 

Коліна рівні.

 

Коліна рівні.

Руками намагатися торкнутися підлоги.

 

 

 

Чіткі повороти вправо,вліво.

 

 

Руки на поясі,

глибокі випади.

 

Руки вперед..П'ятки від підлоги не відривати.

 

Виконувати чітко і активно. Руки на поясі.

 

Виконувати повільно. Вдих через ніс, видих через рот.

Основна частина уроку (25хв.)

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розподіл на 2 команди і пояснення завдання.

Команди повинні вибрати капітанів.

 

Естафета «Назва команди».

Учасники естафети повинні добігти до обручів ,зістрибнути двома ногами в обруч і перекласти кубик з правої сторони обруча на ліву, потім підбігти до карток з літерами взяти одну,  повернутися до команди  і передати естафету іншому.

 

 

 

Естафета «Повітряна кулька».

Кожен учасник команди повинен оббігти фішки, зірвати повітряну кульку  і за допомогою гімнастичної полки довести кульку до фінішу.

 

 

 

 

 

Естафета «Шкідливе-- корисне».

Кожен учасник повинен зробити перекид вперед, перестрибнути  через лаву, підбігти до обруча  і вибрати відповідну картку,потім перестрибнути через лаву і передати естафету іншому.

 

Вікторина

1) Знайди зайве слово, поясни чому?

-- Плавання, хокей, легка атлетика, волейбол

-- Волейбол,баскетбол, бокс,футбол

-- Бокс, карате, біатлон, боротьба.

-- Крос, стрибки у довжину, метання м'ячика, велогонка.

2)Відгадати загадки.

-Ця спортивна боротьба - Рух на лижах і стрільба… Гонка-справжній марафон! Цей вид спорту… (біатлон)

-В якому виді спорту спортсмен може підняти слона? (шахи)

-Танці на ковзанах на льоду. (фігурне катання)

-У цьому спорті гравці всі спритні і високі. Люблять у м'яч вони грати І в кільце його кидати. М'ячик дзвінко б'є об підлогу, Значить, це ... (бастетбол)

-М'яч по травичці спритно скаче від воріт і до воріт. Б'ють ногами - він не плаче. (футбол)

-Дві команди, як в футболі, та на крижаному полі, і дорослих, і дітей позбирав на лід… (хокей)

 

Щоб здоров'я добре мати

Слід про нього змалку… (дбати)

Кожний ранок обливатись

І зарядкою… (займатись)

У дворі щодня гуляти,

Повноцінно їсти й… (спати)

Добре мити всі продукти,

Досхочу вживати… (фрукти)

Будете це все робити –

Перестанете… (хворіти)

 

3хв.

 

 

 

5хв.

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

7 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Правила безпеки.

 

 

Приймають участь по 7 учнів з команди. Учасники естафети ,разом з капітаном повинні з зібраних літер скласти назву команди.

 

Приймають участь по 6 дітей. З кожної кульки треба дістати записку і визначити шкідливо це чи корисно для нашого організму.

 

Приймає участь по 5 учасників. Перша команда збирає корисні продукти ,друга шкідливі.

 

 

Відповіді чіткі з поясненнями.



 

Чітко формквати відповідь. Не відповідати на запитання іншої команди.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учасники обох команд повинні закінчити речення.

 

 

 

 

 

 

Заключна частина уроку (3 хв.)

1.

Підведення підсумків уроку,визначення  і нагородження переможців.

 

 

Підрахувати бали за естафети то вікторини.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 жовтня
Переглядів
354
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку