Завдання уроку:
1. Повторити техніку верхньої і нижньої передачі м'яча
2. Закріпити техніку нижньої прямої подачі
3. Сприяти розвитку спритності, розвитку м'язів рук і плечового поясу
4. Сприяти вихованню морально-вольових якостей: рішучості,
товариськості, працелюбності.
ПЛАН-КОНСПЕКТ
УРОКУ
з фізичної культури для учнів 8 класу
Вчитель: Гужеля О.М.
Тема: Волейбол
Завдання уроку:
1. Повторити техніку верхньої і нижньої передачі м’яча
2. Закріпити техніку нижньої прямої подачі
3. Сприяти розвитку спритності, розвитку м’язів рук і плечового поясу
4. Сприяти вихованню морально-вольових якостей: рішучості,
товариськості, працелюбності.
Місце проведення: спортивний зал
Тривалість уроку: 45 хв.
Інвентар: волейбольна сітка, волейбольні м’ячі – 10шт
|
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
|
І. Підготовча частина 10-11 хв. |
|||
|
1 |
Шикування, рапорт, привітання. Повідомлення мети і завдань уроку. Правила безпеки під час виконання ігрових та л/а вправ |
1 хв |
Перевірити наявність спортивної форми та загального зовнішнього вигляду учнів |
|
2 |
Вимірювання ЧСС за 10 сек |
20 сек |
Виділити учнів з підвищеної ЧСС (120уд/хв. і більше) і дати їм для виконання дихальні вправи |
|
3 |
Стройові вправи: повороти «ліворуч», «праворуч», кругом |
30 сек |
Звернути увагу на чітке виконання поворотів |
|
4 |
Різновидності ходьби: |
|
|
|
|
А) ходьба на носках
|
6-8 разів |
В колоні |
|
|
Б) ходьба на п’ятках
|
6-8 разів |
Спина пряма |
|
|
В) Ходьба»Буратіно» з п’ятки на носок |
15 сек |
Руки розслаблені |
|
5 |
Різновидності бігу: |
|
|
|
|
А) біг з коловими рухами правої, лівої руки вперед, назад. |
30 сек |
Повільний темп |
|
|
Б) біг звичайний, біг спиною за сигналом |
30 сек |
Через 5-7 кроків |
|
|
В) біг приставним кроком:2 правим боком |
30 сек |
Ноги полузігнуті |
|
|
Г) біг схресним кроком правим і лівим боком |
30 сек |
Руки в сторону |
|
|
Д) Біг, по сигналу прийняти положення упор присід, з продовженням далі руху. |
30 сек |
|
|
|
6 |
Ходьба, відновлення дихання. |
15 сек |
|
|
|
7 |
Загально-розвиваючі вправи у русі: |
|
|
|
|
|
А) Ходьба, руки перед грудьми в замок 1-4 колові рухи в лучезап’ясному суглобі |
10 разів |
З максимальною амплітудою |
|
|
|
Б) Ходьба, руки перед грудьми в замок 1-4 нахили кистей праворуч, ліворуч |
15 сек |
|
|
|
|
В) ходьба, руки в замок перед грудьми 1-4 «хвиля» передпліччям |
15 сек |
Позиція «руки в замок» |
|
|
|
Г) Ходьба, руки навхрест вперед, в замок 1- руки вперед 2- руки вгору 3- руки вперед 4- руки вниз |
30 сек |
|
|
|
|
Д) Ходьба випадами з поворотами тулуба праворуч, ліворуч, руки в замок перед грудьми |
30 сек |
Дистанція в колоні 2 кроки |
|
|
8 |
Довільне перешикування з колони по одному в колону по 2 |
15 сек |
|
|
|
9 |
Виконання блокування, рухаючись приставним кроком вздовж сітки |
3 хв. |
В парах через один крок виконання блокування з оплесками в долоні одна одній |
|
|
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА 28 -30.хв. |
||||
|
1 |
Виштовхування м’яча партнеру в пложенні верхньої передачі м’яча, рухаючись приставними кроками |
2 рази |
|
|
|
2 |
Кидки м’яча двома ркками знизу, рухаючись приставними кроками |
3 рази |
|
|
|
3 |
Перешикування |
20-30 сек |
Розімкнутися на всю довжину залу |
|
|
4 |
Кидки м’яча із-за голови партнеру 1-й кидок м’яча;2-й стрибок з поворотом на 360 градусів |
10 разів |
З положення: права нога попереду тулуб ледь відхилений назад |
|
|
5 |
Кидки м’яча знизу вперед |
5-6 разів |
Руки прямі |
|
|
6 |
М’яч знаходиться під сіткою на підлозі. 1-ша шеренга підбігає до м’яча доторкується до нього і повертається спиною вперед на В.П а 2-га шеренга повторює теж саме. |
3-4 рази |
2-га шеренга починає рухатися після доторкання м’яча першою шеренгою |
|
|
7 |
Верхня передача м’яча після підкидання над собою |
2-3 хв. |
Звертати увагу на синхронність випрямлених рук, тулуба,ніг. |
|
|
8 |
Верхня передача над собою, верхня передача партнеру. |
2-3 хв. |
Партнер ловить м’яч і після накидання виконує передачу м’яча. |
|
|
9 |
Рухлива гра: «Найспритніші носочки» |
2-3 р. |
Наступання на носки один одному, рухаючись від одної бокової лінії до іншої: ігровий метод |
|
|
10 |
Верхня передача партнеру |
2-3 хв. |
Без зупинок 2-3м стоять один від одного. |
|
|
11 |
Рухлива гра «М’яч в центр». Виграє команда, яка має найменше помилок.. |
3-4 хв. |
Ігровий метод. 4 команди. Учні становляться в коло. Центровий накидає м’ яч учням, які верхньою передачею повертають в центр кола м’яч і рухаються приставними кроками правим, або лівим боком |
|
|
12 |
Нижня передача після накидання |
3-4 хв. |
|
|
|
13 |
Нижня передача після накидання партнером праворуч, ліворуч, в сторони. |
2-3хв. |
М’яч накидають на 0,5м з боку від партнера. |
|
|
14 |
Верхня і нижня передача м’яча |
2-3 хв. |
Висота сітки не висока. 3-4 м. на відстані один від одного |
|
|
15 |
Шикування в шеренгу через сітку |
30 сек. |
|
|
|
16 |
Імітація виконання нижньої подачі м’яча |
3-4 р |
Увага на русі прямй руки |
|
|
17 |
Підкидання м’яча перед собою |
3-5 р. |
|
|
|
18 |
Нижня пряма подача через сітку |
4-5 р. |
Удари наносити основою долоні |
|
|
19 |
Прийом м’яча верхньою, або нижньою передачею над собою після подачі партнера |
4-5 р. |
Досягти стабільності |
|
|
20 |
Шикування в одну шеренгу. Розподіл учнів по командам для гри у піонербол з елементами волейболу |
1 хв. |
|
|
|
21 |
Гра учнів у волейбол |
7-10 хв. |
|
|
|
22 |
Гра учнів у піонербол з елементами волейболу |
7-10 хв. |
|
|
|
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА 4-5 ХВ. |
||||
|
1 |
Ходьба з виконанням вправ для відновлення дихання: 1-2 – руки через сторони вгору – вдих 3-4 – руки вниз – видох |
30 сек. |
В колону по одному, темп середній. |
|
|
2 |
Шикування в одну шеренгу |
30 сек. |
|
|
|
3 |
Вимірювання ЧСС |
30 сек. |
Визначити ступінь відновлення |
|
|
4 |
Гра на увагу |
2 хв. |
|
|
|
5 |
Підведення підсумків уроку |
30 сек. |
|
|
|
6 |
Домашнє завдання |
30 сек. |
Імітація нижньої прямої подачі |
|
|
7 |
Організований вихід із залу. |
30 сек. |
|
|
-
Данко Наталія Вікторівна
31.03.2018 в 20:54
)))
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Пихтіна Лілія
31.03.2018 в 16:25
Зацікавив ваш матеріал
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Лучинський Михайло
31.03.2018 в 15:15
)))
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Ревенко Елена
30.03.2018 в 20:33
Дуже добре
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Радченко Зоя
30.03.2018 в 18:47
+++
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Пономаренко Ольга
30.03.2018 в 17:49
+++
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Сташук Валентина
30.03.2018 в 15:12
)))
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Жаннусик Жанна
30.03.2018 в 14:03
+
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Гладких Галина
30.03.2018 в 12:16
)))
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Zhadan Nastya
30.03.2018 в 12:02
+
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Shumelchuk Katerina
30.03.2018 в 09:14
++
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Гриценко Костя
30.03.2018 в 08:58
)))
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Казак Валеріан
29.03.2018 в 22:20
+++
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Khonor Lady
29.03.2018 в 21:37
+++
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Осокіна Кіра
29.03.2018 в 19:11
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Shumelchuk Alla
29.03.2018 в 13:24
+++
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Тупало Ольга
29.03.2018 в 11:50
)))+
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Васильєва Ірина Григорівна
29.03.2018 в 10:20
чудово
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Плугарь Максим
28.03.2018 в 23:20
+
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Яким Давид Петрович
28.03.2018 в 22:15
+++
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Князьков Олександр Сергійович
28.03.2018 в 21:15
+++
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Казак Ольга Іванівна
28.03.2018 в 11:27
+++
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Мунтяну Виолетта
24.03.2018 в 23:20
+
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Недильска Валерия
24.03.2018 в 16:38
+
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Lazareva Julia
23.03.2018 в 16:29
+
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Прудченко Иван
23.03.2018 в 12:44
*
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Кузьменко Наталья
22.03.2018 в 22:28
+
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
franchuk misha
22.03.2018 в 18:59
+
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Шумельчук Ирина
22.03.2018 в 15:05
++++
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Паша Титаренко
22.03.2018 в 12:09
)
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
гав гав
22.03.2018 в 11:01
Дякую
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Осокина Валерия
22.03.2018 в 08:55
Чудово!
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Kazak Dashulya
21.03.2018 в 22:19
))
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Шелудько Ніна Степанівна
21.03.2018 в 20:52
Добре!
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Фурсова Ірина
21.03.2018 в 19:36
+
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Чекалова Оксана Едуардівна
21.03.2018 в 14:58
Чудово)
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Морозов Владислав
21.03.2018 в 09:57
+
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Дранова Александра
21.03.2018 в 09:55
+
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Вінницька Олена
20.03.2018 в 22:38
+++++++++
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Качуровский Костя
20.03.2018 в 21:14
))))))))
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Сагайдак Яна
20.03.2018 в 21:09
Добре
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Яким Наталя Володимирівна
20.03.2018 в 20:21
+++
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Сєдова Юлія
20.03.2018 в 15:11
Дякую)))
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Konina Katerina
20.03.2018 в 14:00
Класно
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Глоба Олексій Андрійович
20.03.2018 в 12:48
)))
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
лапченко игорь
20.03.2018 в 12:47
)))
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Василь Лєсак
20.03.2018 в 12:05
Ок
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Шведова Катерина
20.03.2018 в 10:56
дуже добре
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Бакум Людмила Миколаївна
20.03.2018 в 10:05
дуже добре
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Тітова Анастасія Олександрівна
20.03.2018 в 08:57
Дуже добре
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Бас Олена Леонідівна
19.03.2018 в 23:00
Оригінально
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Качуровский Олег
19.03.2018 в 20:06
+++
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Качуровська Ірина Іванівна
19.03.2018 в 18:57
Добре
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Глоба Марина Анатоліївна
19.03.2018 в 17:14
))
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Показати ще 51 відгук