19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Урокз Фізичної культури 8 клас на тему"Легка Атлетика"

Про матеріал

Завдання: 1. Техніка бігу на 60 м з низького старту.

2.Закріплення техніки стрибка у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги».

3.Удосконалювати техніку метання малого м'яча на дальність.

4.Розвиток фізичних якостей.

Перегляд файлу

План – конспект

уроку  з фізичної культури для 8 класу

на тему «Легка атлетика»

 

Завдання:   1. Техніка бігу на 60 м з низького  старту.

  1. Закріплення техніки стрибка у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги».
  2. Удосконалювати техніку метання малого м'яча на дальність.
  3. Розвиток фізичних якостей.

 

Інвентар : Свисток, секундомір, рулетка, прапорці, колодки стартові, мячи для метання (150г),

                     гімнастичні обручи, кубики, скакалки, гантелі.

Місце проведення:  Спортивний майданчик Слобідського НВК.

 

Дата проведення:

Вчитель фізкультури  Попов Валерій Олексійович

 

п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно - методичні вказівки

П І Д Г О Т О В Ч А  Ч А С Т И Н А  ( 10 -12хв.)

 

 

 

 

   І

 

1. Шикування. Рапорт. Привітання.     

    Пояснення завдань уроку.

 

2. Правила безпеки.

3.  Замір ЧСС за 15 с

 

 

4. Стройові вправи:

   Команди: «Шикуйсь!», «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!». Повороти на місці праворуч , ліворуч, кругом.

5. Вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості.   

     Різновиди ходьби:

- звичайним кроком;

- на носках;

- на пятах;

- на зовнішній стороні стопи;

- на внутрішній сторони стопи;

- у напівприсіді;

 

6. Спортивна ходьба з переходом на біг.

 

 

 

7. Різновиди біг:

 - звичайний до 100 м.;

 

 

 - з високим підніманням стегна;

 - із закиданням гомілки назад – назовні;

 

 - стрибковим кроком;

 - «олієній» біг;

- приставним кроками правим та лівим

  боком;

- прискоренням після торкання рукою                            

  землі;

 

 8. Відновлення дихання.

 

9. Загальнорозвивальні вправи у русі;

а) в. п. – руки вниз.

    1 – руки в сторони;

    2 – руки вгору;

    3 – руки в сторони;

    4 – в.п.

б) в.п. – праву руку вгору, ліву – вниз.

  1 – 2 – пружні рухи руками назад;

  3 – 4 – те саме зі зміною положення рук;

в) в.п. – зігнуті руки перед грудьми.

  1 – 2 – пружні рухи зігнутими перед 

              руками в сторони – назад;

   3 -4 – пружні рухи прямими руками в

              сторони – назад;

г) в.п. руки в сторони.

   1 - 4 – колові оберти рук вперед;

   5 – 8 – колові оберти рук назад;

д) в.п. – зігнуті руки перед грудьми, кисті

               в замок.

    1 -  випад правою ногою вперед із

          поворотом тулуба вправо;

    2 – випад лівою ногою вперед із

          поворотом тулуба вліво;

    3 – 4 - те саме.

е) в.п. – зігнуті руки вгору.

    1 – крок лівою ногою мах руками назад;

    2 – крок правою ногою мах руками 

          назад;

    3 – 4 – на місці відвести руки вперед до

         землі коліна не згинати.

 

10. Повільна ходьба. Ходьба стройовим  

       кроком на місці.

 

11. Замір ЧСС за 15 с.

 

 

 

1хв.

 

 

30 с

30с

 

 

1хв.

 

 

 

1,5-2хв.

 

 

по

10-15с

 

 

 

10-15м

 

20-30с

 

 

 

2-3хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20-30с

 

2-3хв.

 

6 – 8 разів

 

 

6 – 8 разів

 

 

6 – 8 разів

 

 

4 х 4

 

 

6 – 8 разів

 

 

 

 

 

6 – 8 разів

 

 

 

 

 

10-20м

30с

 

30с

 

Фронтальний метод. Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів.

 

 

Звернути увагу на учнів із підвищеною частотою серцевих скорочень.

Звернути увагу на чітке та правильне виконання команд.

 

В русі. Дистанція 2 – 3 кроки. Стежити за поставою.

 

Темп повільний.

Руки в гору.

Руки за голову.

Руки на пояс. Спину тримати рівно.

Руки на пояс.

 

Руки за спину.

 

Поступово прискорювати темп ходьби. Стежити за правильною постановкою стопи та активним рухом рук.

Бігові вправи виконуються вздовж  баскетбольного майданчика, по ширині проходять звичайним кроком. Темп середній.

Стежити за роботою рук і ніг.

Руки позаду. Дістати пятками долоні.

 

Звернути увагу на правильну роботу рук та ніг.

 

Діти з ослабленим станом здоровя виконують звичайний біг.

Темп виконання повільний. Рухи руками вгору – вдих, униз – видих. Дихання глибоке.

У русі в колону по одному. Дистанція два - три кроки.

Звернути увагу на правильну роботу рук.

 

 

Темп середній. Кисті стиснути в кулак. Стежити за амплітудою рухів.

 

Спіну тримати рівно.

 

 

 

Кисті стиснути в кулак.

На кожний оберт руками один крок перекатами з пятки на носок.

Звернути увагу на відповідність випаду і поворотів тулуба. Спіну примати рівно.

 

 

 

 

Вправа на координацію рухів.

 

 

 

 

 

 

Спіну тримати рівно.

Інтервал на витягнути руки.

 

Звернути увагу на учнів із підвищеною частотою серцевих скорочень.

                                             О С Н О В Н А  Ч А С Т И  Н А  ( 28 - 32хв.)

 

   ІІ

 

1. Техніка бігу на 60 м з низького старту.

1.1. Вибігання з низького  старту за  

        сигналом вчителя.(стартовий розбіг)

1.2. Біг з низького  старту.

   (стартовий розбіг    та біг по дистанції.)

1.3. Техніка бігу на 60м з низького  старту. 

       (швидкість 80- 85% від максимальної).

 

1.4. Біг на 60 м. ( на результат).

       Хл. - 10,6/ 10,0/ 9,4.

      Дівч. – 11,4/10,8/10,2.

 

  2. Техніка стрибка у довжину з розбігу  

         способом  «зігнувши ноги»:

  2.1. Стрибки «в кроці» з короткого розбігу       

         (3–5 бігових кроків) з підтягуванням     

         ніг, зігнутих у  колінах до грудей;

2.2. Стрибки  з розбігу,

        підбираючи  довжину розбігу;

2.3. Техніка стрибків у довжину з розбігу    

       способом «зігнувши ноги».

 

3. Техніка метання  м'яча на дальність.

3.1. Спеціальні вправи для метання м’яча.

3.2. Імітація метання м’яча на місці.

3.3. Техніка метання м’яча на дальність з  

        місця.

3.4. Імітація метання м’яча на дальність 3-5

        кроків (перехресний крок).

 

 

3.5. Техніка метання м’яча на дальність з  

        розбігу 3- 5 кроків.

 

 

  1. Розвиток фізичних якостей.

 

І    - Підтягування у висі на перекладині.  

ІІ   - Стрибки на скакалці.

ІІІ - Підтягування у висі лежачи.

ІV - Біг 4х10м.

V   - Згинання та розгинання рук в упорі

        лежачи.

V I - Присідання.

VII- Піднімання навантажень.

VIII - Стрибки у довжину з місця.

ІХ  - Вправи з гімнастичним обручем. 

 

 

 

 

   2 х

10-15м

1х30м

 

 

1 раз

 

1 раз

 

 

 

 

 

2 - 3  разів

 

2 спроби

 

2 спроби

 

 

 

3 вправи

2 спроби

3 спроби

 

2 – 3 разів

 

 

2 – 3 разів

 

 

9 станцій

по 30 сек.

 

 

 

 

 

 

 

 

Звернути увагу на рухи руками на перших кроках, вони мають сприяти правильному напрямку при виході зі старту та збереженню рівноваги. При стартовому розбігу бігун перебуває в зігнутому положенні.

Учень віднесений до с.м/г подає старт.

 

 

Нагадувати правила приземлення під час стрибків, на обидві ноги в групуванні. При приземленні виконати групування з активним винесенням ніг і рук уперед.

Звернути увагу на правильне виконання відштовхування.

Довжина розбігу має скласти 18 -22 кроків.

 

Нагадувати правила безпеки під час метання.

Кидок виконувати з положення

«натягнутого лука» перенесенням ваги тіла з правої ноги на ліву.

Звернути увагу на правильне виконання перехресний кроку.

Кидок мяча виконати за команди вчителя під рахування.

Вправи виконувати спочатку в ходьбі, потім з невеликою швидкістю.

     

      Колове тренування.

І,ІІІ,V, VІ, VІІ, VІІІ – темп середній.

ІІ, ІV,ІХ – максимум зусиль.

                               З  А  К  Л  Ю  Ч  Н  А   Ч  А  С  Т  И  Н  А  ( 3  -  5 хв. )

 

ІІІ

 

 1. Шикування.

 

 2. Вправи на відновлення:

            - легкий біг;

            - ходьба.

  3. Замір ЧСС за 15 с.

 

 

  4. Підбиття підсумків уроку та 

       оцінювання учнів.

  5. Домашнє завдання.

 

 

20 – 30с

 

 1 - 2хв

 

 

  30 с

 

 

20 – 30с

20 – 30с

 

 В одну шеренгу, на швидкість

 

Дихання глибоке. Під час ходьби рухи руками вгору, вниз розслаблено.

Звернути увагу на учнів із підвищеною частотою серцевих скорочень.

Відзначити кращих учнів

Виконувати старт й стартовий розбіг. Виконувати імітацію метання м’яча.

 

docx
Додано
25 березня 2018
Переглядів
2904
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку