План-конспект уроку
з фізичної культури
Тема уроку: Баскетбол. 3 клас.
Завдання уроку:
1. Вдосконалення техніки передачі м 'яча двома руками від грудей.
2. Закріплення техніки ведення м'яча на місті.
3. Розвиток спритності і швидкості під час естафети.
Місце проведення: спортивна зала
Дата проведення: 20.10.2020
Інвентар: баскетбольні м’ячі, свисток.
№ п/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І. 1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
ІІ.
1.
2.
3.
5.
ІІІ.
|
Підготовча частина Шикування в одну шеренгу.
Привітання, повідомлення завдань заняття.: Доброго дня! Сьогодні на уроці ми продовжуємо вивчати тему «Баскетбол», ми згадаємо техніку передачі м 'яча двома руками від грудей, а також ведення м'яча на місті
Ходьба
Ходьба:
в повному присіді.
Повільний біг
Перешикування в дві шеренги, для виконання комплексу.
Комплекс ЗРВ без предметів 1) В.п.- ноги нарізно, руки на пояс. Повороти голови: 1-2 – ліворуч; 3-4 – праворуч; 2) В.п.-ноги нарізно, руки на пояс, колові оберти голови: 1-2 – від правого плеча до лівого; 3 -4 - від лівого плеча до правого; 3) В.п – Ноги нарізно,руки до плечей, оберти плечима: 1-4 – вперед; 5-8 – назад; 4) В.п- ноги на ширині плечей, руки перед груддю,ривки руками з поворотом тулуба. 1-2 ривки перед груддю; 3-4 – поворот праворуч(ліворуч); 5) В.п.- ноги на ширині плечей, руки на пояс: нахил тулуба: 1-вперед; 2-назад; 3-вправо; 4-вліво; 6) В.п.- стійка ноги нарізно, руки на пояс,виконуємо повороти тулба вправо-вліво: 1-поворот вправо; 2-в.п.; 3-поворот вліво; 4-в.п. ; 7) В.п.-широка стійка,нахил тулуба вперед з торканням: 1 –правої ноги; 2 -середини; 3 –лівої ноги; 4 –в.п. хлопок; 8) В.п.-широка стійка, руки в сторони, тулуб нахилений вперед 1-2 торкаємось лівої ноги правою рукою; 3-4 торкаємось правої ноги лівою рукою; 9) В.п - ноги разом, руки на пояс,стрибки на зменшення:стрибки на правій нозі, на лівій, на двох,починаючи з 5. 10) В.п. – основна стійка, руки донизу 1-2 підйом на носки руки через сторони вгору; 3-4 в.п.; 11) Ходьба на місці.
Перешикування в 2 колони Основна частина 1.Ознайомити з технікою безпеки під час занять баскеболом. Теоретична підготовка учнів. 1)Забороняється учням бити м'яч ногами. 2)Не бити по м'ячу кулаком або долонею; 3)Дивитися не тільки на м'яч, а бачити ігрове поле, партнерів, суперників; 4)Уникати зіткнень; 5) Вміти вчасно знизити швидкість або зупинитися; Повторення стійки баскетболіста(з м’ячем в руках) Ноги на ширині плечей, вага тіла розподіляється рівномірно на обидві ноги, руки підведені від підлоги на 30-40 см., коліна напівзігнуті, тулуб злегка нахилений вперед так, щоб вісь плеча, коліна і стопи знаходилося на одній лінії, руки зігнуті в ліктях.
Завдання 1 1.Передача м’яча двома руками від грудей. Передача двома руками від грудей. Шеренги стоять обличчям один до одного на відстані 3-4 м. Вчитель демонструє тримання м’яча, потім демонструє, як повинні бути руки, кисті, пальці в момент ловля м’яча Забороняється:
Імітація ловлі та передачі м’яча. Учні, виконують ловлю і передачу м’яча за командою вчителя 6-8 разів, виконують вправу самостійно. Завдання 2 2. Техніка ведення м’яча на місці 1. Ведення м’яча на місці: а) правою рукою; б) лівою рукою. 2. Те ж саме, але зміна рук відбувається по сигналу. Учні стоять на місці, тулуб нахилений вперед. Ноги зігнуті в ко- лінних суглобах. Передпліччя паралельні підлозі, пальці розставлені як можна ширше. Рух передпліччям вгору приблизно на 10–15 см. Руки та кисті з трохи розслабленими пальцями опустити вниз на 30–40 см, утри- муючи руку в такому положенні.
Завдання 3 3.Гра «Передав-присядь!» Мета: 1. Удосконалювати техніку передач м'яча двома руками від грудей. 2. Сприяти розвитку спритності, швидкості. Кожна команда вибирає капітана, який стає навпроти своєї команди на відстані 3-5 метрів. У капітанів у руках по м’ячу. Хід гри. За сигналом вчителя капітани одночасно передають м'яч, двома руками від грудей, першому гравцеві своєї команди. Гравець, отримавши м'яч, повертає його капітану і швидко присідає. Капітан передає м’яч наступному в колоні, і так до останнього гравця. Отримавши м'яч від останнього гравця, капітан піднімає його над головою, а вся команда швидко встає . Виграє команда, яка першою закінчить виконувати передачі і встане. Підведення підсумку гри. Заключна частина 1. Перешикування в шеренгу по командам. 2. Підведення підсумків уроку. 3. Організований вихід з залу.
|
13-15 '
30 "
100 м
2хв. 10-12м
10-12м
10-12м
10-12м
200 м
6-8 р.
6-8 р.
6-8 р.
6-8 р.
6-8 р.
6-8 р.
6-8 р.
6-8 р.
6-8 р.
6-8 р.
26-27 '
5 '
5 '
8'
12'
2'
5'
3 - 4 ' 30 "
2 '
30 "
|
«В одну шеренгу шикуйсь!». Завдання повідомляються чітко і зрозуміло.
«Ліво-руч в обхід по майданчику «Кроком Руш!»
Дистанція 1,5м. Слідкувати за осанкою. Руки догори. Лікті розвести в сторони, спина рівна. Спину тримати рівно. Спину тримати рівно. Руки на поясі. Дотримуватися дистанції та правильної постави, руки в сторони. «Бігом Руш!» дистанція – 2 бігових кроки. «Кроком Руш!». Виконання в повільному темпі. «На перший-другий –Розрахуйсь!» «За розрахунком кроком Руш!» «Ліворуч на витягнуті руки приставним кроком – Розімкнись!».
Темп виконання повільний,ноги в колінах не згинаємо,спина рівна. Темп виконання повільний,ноги в колінах не згинаємо,спина рівна.
Темп виконання швидкий,ноги в колінах не згинаємо,спина рівна.
Темп виконання швидкий,ноги в колінах не згинаємо,спина рівна
В середньому темпі.Ноги в колінах не згинаємо.Нагинаємось якомога нижче
В середньому темпі.Ноги в колінах не згинаємо.Нагинаємось якомога нижче
В середньому темпі.Ноги в колінах не згинаємо.Нагинаємось якомога нижче
В середньому темпі.Ноги в колінах не згинаємо.Нагинаємось якомога нижче
В середньому темпі.Ноги в колінах не згинаємо.Нагинаємось якомога нижче Темп виконання повільний,ноги в колінах не згинаємо,дихаємо повільно, відновлюємо дихання. «Кру-Гом!» На свої місця, «Кроком-Руш!», «Ліво-Руч!», Ліворуч в колону по два «кроком-Руш!» Доступно, коротко довести до учнів інформацію.
Команда: «Перші номери, взяти м’ячі! Другі номери, прийняти стійку для ловлі м’яча!» Команда : «Передача!»
Виграє команда, яка першою закінчить виконувати передачі і встане.
«В одну шеренгу Ставай!»
Заохочення. Зауваження. -Як у вас самопочуття? Сьогодні на уроці ми виконали усі поставлені завдання. «Ліворуч!». «Із залу Кроком - Руш!»
|
|
1