План-конспект уроку з фізичної культури Тема уроку: Баскетбол. 3 клас.

Про матеріал
План-конспект уроку з фізичної культури Тема уроку: Баскетбол. 3 клас. Завдання уроку: 1. Вдосконалення техніки передачі м 'яча двома руками від грудей. 2. Закріплення техніки ведення м'яча на місті. 3. Розвиток спритності і швидкості під час естафети. Місце проведення: спортивна зала Інвентар: баскетбольні м’ячі, свисток.
Перегляд файлу

План-конспект уроку

з фізичної культури

Тема уроку: Баскетбол.  3 клас.

Завдання уроку:

1. Вдосконалення техніки передачі м 'яча двома руками від грудей.

2. Закріплення  техніки ведення м'яча на місті.

3. Розвиток спритності і швидкості під час естафети.

Місце проведення: спортивна зала

Дата проведення: 20.10.2020

Інвентар: баскетбольні м’ячі, свисток.

№ п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І.

1.

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

ІІ.

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ.

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготовча частина

Шикування в одну шеренгу.

 

Привітання, повідомлення завдань заняття.:

Доброго дня! Сьогодні на уроці ми продовжуємо вивчати тему «Баскетбол», ми згадаємо техніку передачі м 'яча двома руками від грудей, а також  ведення м'яча на місті

 

 

Ходьба

 

   Ходьба:

  1. Ходьба на носках, руки догори;

 

 

  1. На п’ятках, руки за голову;

 

  1. На зовнішній стороні ступні, руки на пояс;

 

 

  1. Перекати  з п’ятки на носок;

в повному присіді.

 

 

Повільний біг

 

 

 

Перешикування в дві шеренги,  для виконання комплексу.

 

 

 

 

 

 

 

 

Комплекс ЗРВ без предметів

1)  В.п.- ноги нарізно, руки на пояс. Повороти голови:

1-2 – ліворуч;

3-4 – праворуч;

2)   В.п.-ноги нарізно, руки на пояс, колові оберти голови:

 1-2 – від правого плеча до лівого;

3 -4 - від лівого плеча до правого;

3)  В.п – Ноги нарізно,руки до плечей, оберти плечима:

1-4 – вперед;

5-8 – назад;

  4)   В.п- ноги на ширині плечей, руки перед груддю,ривки руками з поворотом тулуба. 

1-2 ривки перед груддю;

 3-4 – поворот праворуч(ліворуч);

    5)   В.п.- ноги на ширині плечей, руки на пояс: нахил тулуба:

1-вперед;

2-назад;

3-вправо;

4-вліво;

     6)  В.п.- стійка ноги нарізно, руки на пояс,виконуємо повороти тулба вправо-вліво:

1-поворот вправо;

2-в.п.;

3-поворот вліво;

4-в.п. ;

7)  В.п.-широка стійка,нахил тулуба вперед з торканням:

 1 –правої ноги;

 2 -середини;

3 –лівої ноги; 

4 –в.п. хлопок;

  8)  В.п.-широка стійка, руки в сторони, тулуб нахилений вперед

1-2 торкаємось лівої ноги правою рукою;

3-4  торкаємось правої ноги лівою рукою;

9) В.п  - ноги разом, руки на пояс,стрибки на зменшення:стрибки на правій нозі, на лівій, на двох,починаючи з 5.

10) В.п. – основна стійка, руки донизу

1-2 підйом на носки руки через сторони вгору;

3-4 в.п.;

 11) Ходьба на місці.

 

 

Перешикування в 2 колони

Основна частина

1.Ознайомити з технікою безпеки під час занять баскеболом.

Теоретична підготовка учнів.

1)Забороняється учням бити м'яч ногами.

2)Не бити по м'ячу кулаком або долонею;

3)Дивитися не тільки на м'яч, а бачити ігрове поле, партнерів, суперників;

4)Уникати зіткнень;

5) Вміти вчасно знизити швидкість або зупинитися;

Повторення стійки баскетболіста(з м’ячем в руках)

Ноги на ширині плечей, вага тіла розподіляється рівномірно на обидві ноги, руки підведені від підлоги на 30-40 см., коліна напівзігнуті, тулуб злегка нахилений вперед так, щоб вісь плеча, коліна і стопи знаходилося на одній лінії, руки зігнуті в ліктях.

 

 

 

Завдання 1

1.Передача м’яча двома руками від грудей.

Передача двома руками від грудей.

Шеренги стоять обличчям  один до одного на відстані 3-4 м.

Вчитель демонструє тримання м’яча, потім демонструє, як повинні бути  руки, кисті, пальці в момент ловля м’яча

Забороняється:

  1. Ловити м’яч «за боки»
  2. Ставити долоні паралельно друг другу
  3. Пальці виставляти вперед.

 

Імітація ловлі та передачі м’яча.

Учні, виконують ловлю і передачу м’яча за командою вчителя 6-8 разів, виконують вправу самостійно.

Завдання 2

2. Техніка  ведення м’яча на місці

1. Ведення м’яча на місці:

а) правою рукою;

б) лівою рукою.

2. Те ж саме, але зміна рук відбувається по сигналу.

Учні стоять на місці, тулуб нахилений вперед. Ноги зігнуті в ко-

лінних суглобах. Передпліччя паралельні підлозі, пальці розставлені як можна ширше. Рух передпліччям вгору приблизно на 10–15 см. Руки та кисті з трохи розслабленими пальцями опустити вниз на 30–40 см, утри-

муючи руку в такому положенні.

 

Завдання 3

3.Гра «Передав-присядь!»

Мета: 

1. Удосконалювати техніку передач м'яча двома руками від грудей.

2. Сприяти розвитку спритності, швидкості.

Кожна команда вибирає капітана, який стає навпроти своєї команди на відстані 3-5 метрів. У капітанів у руках по м’ячу.

Хід гри. За сигналом вчителя капітани одночасно передають м'яч, двома руками від грудей, першому гравцеві своєї команди. Гравець, отримавши м'яч, повертає його капітану і швидко присідає. Капітан передає м’яч наступному в колоні, і так до останнього гравця. Отримавши м'яч від останнього гравця, капітан піднімає його над головою, а вся команда швидко встає .

Виграє команда, яка першою закінчить виконувати передачі і встане.

Підведення підсумку гри.

Заключна частина

1. Перешикування в шеренгу по

командам.

2. Підведення підсумків уроку.

3. Організований вихід з залу.

 

13-15 '

 

 

30 "

 

 

 

 

 

 

 

100 м

 

2хв.

10-12м

 

10-12м

 

10-12м

 

 

10-12м

 

 

 

 

200 м

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    6-8 р.

 

 

 

6-8 р.

 

 

6-8 р.

 

 

 

6-8 р.

 

 

 

 

6-8 р.

 

 

 

 

 

 

 

6-8 р.

 

 

 

 

 

 

6-8 р.

 

 

 

 

6-8 р.

 

 

 

 

 

6-8 р.

 

 

6-8 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

26-27 '

 

5 '

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 '

 

 

 

 

 

 

8'


 

 

 

 


 


 



 

 

 

 

 

12'


2'

 

2'

 

 

 

 

 

 

 

5'

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 - 4 '

30 "

 

2 '

 

          30 "

 

 

 

«В одну шеренгу  шикуйсь!».

Завдання повідомляються чітко і зрозуміло.

 

 

 

 

 

«Ліво-руч в обхід по майданчику  «Кроком Руш!»

 

Дистанція 1,5м.

Слідкувати за осанкою. Руки догори.

Лікті розвести в сторони, спина рівна.

Спину тримати рівно.

Спину тримати рівно.

Руки на поясі.

Дотримуватися дистанції та правильної постави, руки в сторони.

«Бігом Руш!» дистанція – 2 бігових кроки. «Кроком Руш!». Виконання в  повільному темпі.

«На перший-другий –Розрахуйсь!»

«За розрахунком кроком Руш!»

«Ліворуч на витягнуті руки приставним кроком – Розімкнись!».

 

 

 

Темп виконання повільний,ноги в колінах не згинаємо,спина рівна.

Темп виконання повільний,ноги в колінах не згинаємо,спина рівна.

 

Темп виконання швидкий,ноги в колінах не згинаємо,спина рівна.

 

Темп виконання швидкий,ноги в колінах не згинаємо,спина рівна

 

В середньому темпі.Ноги в колінах не згинаємо.Нагинаємось якомога нижче

 

 

 

 

В середньому темпі.Ноги в колінах не згинаємо.Нагинаємось якомога нижче

 

 

 

В середньому темпі.Ноги в колінах не згинаємо.Нагинаємось якомога нижче

 

В середньому темпі.Ноги в колінах не згинаємо.Нагинаємось якомога нижче

 

В середньому темпі.Ноги в колінах не згинаємо.Нагинаємось якомога нижче

Темп виконання повільний,ноги в колінах не згинаємо,дихаємо повільно, відновлюємо дихання.

«Кру-Гом!» На свої місця, «Кроком-Руш!», «Ліво-Руч!»,

Ліворуч в колону по два «кроком-Руш!»

Доступно, коротко довести до учнів інформацію.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

B080.gif

https://academia.in.ua/sites/default/files/document/sport18.JPG

Команда: «Перші номери, взяти м’ячі! Другі номери, прийняти стійку для ловлі м’яча!»

Команда : «Передача!»

 

 

https://ds02.infourok.ru/uploads/ex/12a6/00019945-80008420/hello_html_m7c7ba0a9.jpg

 

 

 

Виграє команда, яка першою закінчить виконувати передачі і встане.

 

 

 

 

 

 

«В одну шеренгу Ставай!»

 

Заохочення. Зауваження.

-Як у вас самопочуття?

Сьогодні на уроці ми виконали усі поставлені завдання.

«Ліворуч!». «Із залу Кроком -  Руш!»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
14 грудня 2020
Переглядів
5740
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку