Урок фізичної культури в 3 класі

Про матеріал
План конспект уроку з фізичної культури в 3 класі. Тема уроку " Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики". Мета уроку " Сприяти розвитку спритності, координації, гнучкості". На уроці діти працюють на степ- платформах. Виконують різні кроки під музичний супровід. На степах виконується пальчикова гімнастика, теж під музичний супровід ( відбивають пальчиками музику). Обов'язково вимірюється ЧСС, контролюється на протязі усього уроку.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

              

 

                План – конспект

                відкритого уроку

              з фізичної культури

             для учнів 3 – б класу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

            Вчитель Мачульська Надія Володимирівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Вправи для формування культури рухів із елементами гімнастики.

Мета: Сприяти розвитку координації, гнучкості, витривалості.

Виховна мета: виховувати бажання займатися фізичними вправами.

Завдання уроку: закріпити комплекс степ-аеробіки, удосконалити перекид вперед,  виконати  вправи для формування правильної постави.

Обладнання уроку : спеп-платформи, гімнастичні мати,  гімнастичні килимки.

Місце проведення уроку: спортзал.

 

 

№п/п

         Зміст навчального матеріалу

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

І.Підготовча частина

Заходять до спортивної зали під музичний супровід. Шикуються в одну шеренгу.

Добрий день!

 До уроку всі готові? Всі готові!

 Ви сьогодні всі здорові? Всі здорові! Гостям щиро посміхніться.

 І швиденько підтягніться.

Вчитель нагадує інструктаж з БЖД і поведінку на уроці. Повідомляє тему уроку і завдання уроку.

Вимірюють ЧСС.

Стройові вправи: повороти на місці  ліворуч, праворуч, кругом.

В обхід по залу кроком. Повільний біг.

Перешикування з однієї колонки по чотири.

Вимірювання ЧСС.

Загальнорозвиваючі вправи під музичний супровід.

Діти говорять слова:

Я люблю Україну,

Україну я люблю.

У маленькому сердечку

Любов до неї збережу.

ІІ. Основна частина.

Комплекс степ-аеробіки.

Позначення при описі: П - права нога,

Л - ліва нога.

1. Базовий крок - основний. Підходи - спереду, зверху, з кінця, з боку, з кута.

Виконання: П - вгору, Л - вгору, П - вниз, Л - вниз. Цикл основного кроку (з однієї ноги) - 4 рахунки, змінного кроку (вважається вхід на платформу обома ногами) - 8 рахунків.

2. Приставний крок вгорі - внизу. Підходи - спереду, зверху, з кінця, збоку, з кута.

Виконання: П - наверх, Л - приставити на верху, Л - вниз, П - приставити внизу. Цикл - 4 рахунки.

3. Приставний крок нагорі. Підходи - спереду, зверху, з кінця, збоку, з кута.

Виконання: П - вгору, Л - приставити, Л - вниз, П - вниз; далі з іншої ноги. Цикл - 8 рахунків.

4. Приставний крок внизу. Підходи - спереду, зверху, з кінця, з боку, з кута.

Виконання: П - вгору, Л - вгору, П - вниз, Л - приставити, далі з іншої ноги. Цикл - 8 рахунків.

5. Ві - крок - основний і змінний. Підхід - спереду.

Виконання: П - вгору нарізно, Л - вгору нарізно, П - вниз разом, Л - вниз разом. Цикл - 4-8 рахунків.

6. Крок з підйомом коліна - основний і змінний. Підходи - спереду, зверху, з кінця, збоку, з кута.

Виконання: П - вгору, Л - підняти коліно, Л - вниз, П - вниз. Цикл - 8 рахунків.

7. Різновиди підйому ноги (в бік, навхрест, захльост гомілки).

Виконання змінного і основного кроку з усіх видів підходів.

8.Шаг з поворотом - змінний. Підхід - збоку.

Виконання: П - вгору, Л - вгору по діагоналі, П - вниз з поворотом лівим боком, Л - вниз, приставити до правої. Цикл - 8 рахунків.

9. Через платформу - змінний крок. Підхід - збоку.

Виконання: П - вгору, Л - вгору, П - вниз, з іншого боку платформи, Л - вниз, приставити до правої ноги.

10. Випади. Виконуються на підлозі, на підлогу назад зверху платформи.

11. Крок нарізно наверх - основний і змінний.

12. Крок нарізно вниз - основний і змінний. Підхід - зверху.

Виконання: П - вниз нарізно, Л - вниз нарізно, П - вгору на платформу, Л - вгору на платформу. Цикл - 4-8 рахунків. Підхід - по боках.

Виконання: П - нарізно вгору, Л - нарізно вгору, П - вниз нарізно, Л - вниз нарізно. Цикл - 4-8 рахунків.

13. Переліт - основний і змінний. Підхід - з кінця боком.

Виконання: П - вгору стрибком зміна ніг, Л - стрибком вгору, П - вниз, Л - вниз. Цикл - 4-8 рахунків.

14. Потрійний підйом коліна - основний і змінний. Підходи - спереду, зверху, з кінця, збоку, з кута.

Виконання: П - вгору, Л - вгору коліно, Л - вниз, Л - вгору коліно, Л - вниз, Л - вгору коліно, Л - вниз, П - вниз. Цикл - 8-16 рахунків.

Вимірювання ЧСС.

Перехід до наступного завдання: перекид вперед. Показати на проекторі правильне виконання.

Перехід до степ-платформ.

Музична пауза. Пальчикова гімнастика. Перевертають степи і читають підпис:

На степ-платформах танцювали,

Своє сердечко укріпляли,

 Красивий крок, красивий рух –

Спеп-аеробіка  зміцнює рух.

Змінюють степи на гімнастичні килимки.

Вимірювання ЧСС.

Вправи для формування правильної постави на гімнастичних килимках.

Вимірювання ЧСС.

Рухлива гра «Отримай приз»

 

ІІІ. Заключна частина

Шикування в одну шеренгу

Підведення підсумків уроку.

Організований вихід з залу.

 

 

 

 

1хв

 

 

 

 

 

 

2хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5хв

 

 

 

 

 

 

10хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7хв

 

 

 

4хв

 

 

 

 

 

 

 

 

4хв

 

 

5хв

 

2хв

 

 

Фронтальний метод

 

Слідкувати за поло-

женням рук,тулуба,

рівняння по лінії.

 

 

 

 

 

Стежити за чітким

виконанням команд.

 

 

 

 

Стежити за чітким

виконанням команд.

 

 

 

 

 

Стежити за чітким

виконанням команд.

Звернути увагу на дихання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Звернути увагу на правильну поставу ніг.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Звернути увагу на правильне дихання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Правильне виконання перекиду вперед. Наголосити за техніку безпеки під час виконання перекиду вперед.

Вибивають такти руками на степ-платформах.

 

 

 

 

 

 

 

Стежити за правильним виконанням.

 

 

 

Підвести підсумки уроків.

 

    

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Медведева Диана
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
5 січня 2021
Переглядів
12758
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку