План-конспект відкритого уроку з фізичної культури в 4-в класі
Тема уроку: Гімнастика
Завдання уроку: 1 Ознайомити учнів з комплексом колового тренування по системі«Tabata».
2 Повторити елементи бельгійського танцю з музичним супроводом. Розвиток фізичних якостей.Рухливі ігри
3 Спряти розвитку спритності ,швидкості, колективізму.
Інвентар:м’ячи баскетбольні, картки із завданнями, музичний супровод.
№з/п |
Зміст уроку
|
Дозування |
ОМВ |
1 |
Підготовча частина |
10*
|
|
|
Шикування в одну шеренгу, привітання, повідомлення завдань уроку, правила техніки безпеки на урокахгімнастки вимірювання ЧСС, повороти на місці. 1. Різновиди ходьби:
2. Біг у повільному темпі та його різновиди:
Ходьба з виконанням вправ на відновлення дихання Бельгійський танок
Перешикування з шеренги по1 в шеренгу по 2 1-4 кроки вперед 5-8 поворот спиною вперед 1-4 кроки вперед 5-8 поворот кроки спиною вперед Стрибки 1 до себе 2 від себе 3-4 зміна положення 1-2 стрибки до себе 5-8 зміна пар. Ходьба з виконанням вправ на відновлення дихання. Перешикування зколони по 1 в колону по 8 Фізкультхвилинка В.П.-О.С. 1-4 руки в сторону згинання та розгинання рук 5-8 руки в гору 1-2 поворот тулуба на право-ліво руки до себе 1-4 стрибки на місці руки в замок перед собою 5-8 руки вперед в сторони 1-8 стрибки на двох руки в гору Повторення компелексу вправ. Вимірювання ЧСС |
2*
2*
1*
3*
3* |
Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та самопочуття
Звернути увагу на правильне виконання. Руки на пояс. Руки за голову. Руки в сторони. Руки на коліна. Руки на пояс.
Руки зігнуті в ліктях, вперед. Руки ззаду на сідницях зовнішньою стороною кисті.
Слідкувати за чіткістю виконання змін пар.
Вдих через ніс, видих через рот.
Долонями торкатися плечей
Імітація плавання
|
2 |
Основна частина |
25* |
|
|
Перешикування в групи Ознайомити учнів з комплексом колового тренування по системі «Tabata». 1 Випади
2 присідання зі стрибком
3 згинання та розгинання рук в упорі лежачи
4 упор присівши упор лежачи упор присівши стрибок «берпі»
5упор лежачи «планка»
6 стрибки ноги разом руки в сторони «стрибки Джека»
7 біг з високим підніманням стегна
8 піднімання тулуба в сід.
Вимірювання ЧСС
Шикування учасників в дві колони
Естафета
Учасники естафети повинні стати в пари сісти на підлогу в упор присівши руки назад і зімкнути ноги з іншим учасником. За сигналом вчителя перша пара встає повертається до команди перестрибує через ноги усіх сидячих пар повертається пробігає відстань сідає в пару. Наступна пара може продовжувати естафету коли перша пара виконала усі завдання і сіла. Перемагає та команда, яка закінчить гру першою.
Естафета Передай м’яч над головою
Учасники естафети шикуються один за іншим в колону. Перші тримають в руках по м’ячу.За сигналом вчителя перший гравець кожної команди передає м’яч тому, хто ззаду, над головою. Останній в команді отримавши м’яч біжить до початку колони, встає першим і передає м’яч наступному за ним теж над головою. І так до тих пір, поки перший не повернеться на своє місце.Перемагає та команда, яка закінчить гру першою.
Естафета Передай м’яч під ногами
Учасники естафети шикуються один за іншим в колону. Перші тримають в руках по м’ячу .За сигналом вчителя перший гравець кожної команди передає м’яч тому, хто ззаду, під ногами. Останній в команді отримавши м’яч біжить до початку колони, встає першим і передає м’яч наступному за ним теж під ногами. І так до тих пір, поки перший не повернеться на своє місце .Перемагає та команда, яка закінчить гру першою.
|
4*
5-7*
9*
9*
|
Під час вправ стежити за правильним ритмом виконання.
Коліна злегка зігнуті,рукипіднімать вгору
Увага на велике ЧСС!!! Слідкувати за правильним виконанням .
Виконувати правильно та чесно.
Виконувати правильно та чесно.
|
3 |
Заключна частина |
5* |
|
|
Перешикування в одну колону. Ходьба, вправи на відновлення та заспокоєння дихання. Вимірювання ЧСС. Підсумок уроку. |
1*
1*
1* |
Звернути увагу на самопочуття учнів.
Увага на велике ЧСС!!! |