План-конспект уроку з фізичної культури в 4-в класі.Гімнастика

Про матеріал
Ознайомити учнів з комплексом колового тренування по системі«Tabata». Повторити елементи бельгійського танцю з музичним супроводом. Розвиток фізичних якостей .Рухливі ігри
Перегляд файлу

План-конспект відкритого уроку з фізичної культури в 4-в класі

 

Тема уроку:  Гімнастика

Завдання уроку: 1 Ознайомити учнів з комплексом колового тренування по системі«Tabata».

2 Повторити елементи бельгійського танцю з музичним супроводом. Розвиток фізичних якостей.Рухливі ігри

3 Спряти розвитку спритності ,швидкості, колективізму.

Інвентар:м’ячи баскетбольні, картки із завданнями, музичний супровод.

 

№з/п

Зміст уроку

 

Дозування

ОМВ

1

Підготовча частина

10*

 

 

 

Шикування в одну шеренгу, привітання, повідомлення завдань уроку, правила техніки безпеки на урокахгімнастки вимірювання ЧСС, повороти на місці.

1. Різновиди ходьби:

  • звичайна ходьба;
  • ходьба на носках;
  • на п’ятах;
  • ходьба напівприсідом;
  • присіді;
  • на зовнішній та внутрішній сторонах стопи, виконуючи вправи для кисті рук;

2. Біг у повільному темпі та його різновиди:

  • з високим підніманням стегна;
  • з захлестом гомілки;
  • приставним кроком правим і лівим боком;
  • біг по купинам
  • багато скоки;

Ходьба з виконанням вправ на відновлення дихання

Бельгійський танок

Перешикування з шеренги по1 в шеренгу по 2

1-4 кроки вперед

5-8 поворот спиною вперед

1-4  кроки вперед

5-8 поворот  кроки спиною вперед

Стрибки

1 до себе

2 від себе

3-4 зміна положення

1-2 стрибки до себе

5-8 зміна пар.

Ходьба з виконанням вправ на відновлення дихання.

Перешикування  зколони по 1 в колону по 8

Фізкультхвилинка

В.П.-О.С.

1-4 руки в сторону  згинання та розгинання рук

5-8 руки в гору

1-2 поворот тулуба на право-ліво руки до себе

1-4 стрибки на місці руки в замок перед собою

5-8 руки вперед в сторони

1-8 стрибки на двох руки в гору

Повторення компелексу  вправ.

Вимірювання ЧСС

 

 

 

 

2*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1*

 

 

3*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3*

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та самопочуття

 

 

 

 

Звернути увагу на правильне виконання.

Руки на пояс.

Руки за голову.

Руки в сторони.

Руки на коліна.

Руки на пояс.

 

 

Руки зігнуті в ліктях, вперед.

Руки ззаду на сідницях зовнішньою стороною кисті.

 

 

Слідкувати  за чіткістю виконання змін

 пар.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вдих через ніс, видих через рот.

 

 

 

 

 

 

 

Долонями торкатися плечей

 

 

 

 

Імітація плавання

 

 

 

2

Основна частина

25*

 

 

Перешикування в групи

Ознайомити учнів з комплексом колового тренування по системі  «Tabata».

1 Випади 

 

2 присідання зі стрибком

 

3 згинання та розгинання рук в упорі лежачи

 

4 упор присівши упор лежачи упор присівши стрибок «берпі»

 

5упор лежачи «планка»

 

6 стрибки ноги разом руки в сторони «стрибки Джека»

 

7 біг з високим підніманням стегна

 

8 піднімання тулуба в сід.

 

Вимірювання ЧСС

 

Шикування учасників в дві колони

 

Естафета

 

Учасники естафети повинні  стати в пари сісти на підлогу  в упор присівши руки назад і зімкнути ноги з іншим учасником. За сигналом вчителя перша пара встає повертається до команди  перестрибує через ноги усіх  сидячих пар повертається пробігає відстань сідає  в пару. Наступна пара може продовжувати естафету коли перша пара виконала усі завдання і сіла. Перемагає та команда, яка закінчить гру першою.

 

 

 

 

 

 

Естафета Передай м’яч над головою

 

Учасники естафети шикуються один за іншим в колону. Перші тримають в руках по м’ячу.За сигналом вчителя перший гравець кожної команди передає м’яч тому, хто ззаду, над головою. Останній в команді отримавши м’яч біжить до початку колони, встає першим і передає м’яч наступному за ним теж над головою. І так до тих пір, поки перший не повернеться на своє місце.Перемагає та команда, яка закінчить гру першою.

 

 

 

 

Естафета Передай м’яч під ногами

 

Учасники естафети шикуються один за іншим в колону. Перші тримають в руках по м’ячу .За сигналом вчителя перший гравець кожної команди передає м’яч тому, хто ззаду, під ногами. Останній в команді отримавши м’яч біжить до початку колони, встає першим і передає м’яч наступному за ним теж під ногами. І так до тих пір, поки перший не повернеться на своє місце .Перемагає та команда, яка закінчить гру першою.

 

 

 

 

4*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-7*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Під час вправ стежити за правильним ритмом виконання.

 

Коліна злегка зігнуті,рукипіднімать вгору

 

Увага на велике ЧСС!!!

Слідкувати за правильним виконанням .

 

 

 

 

 

 

Виконувати  правильно та чесно.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконувати  правильно та чесно.

 

 

3

Заключна частина

5*

 

 

Перешикування в одну колону.

Ходьба, вправи на відновлення та заспокоєння дихання.

Вимірювання ЧСС.

Підсумок уроку.

1*

 

1*

 

1*

Звернути увагу на самопочуття учнів.

 

Увага на велике ЧСС!!!

 

 

docx
Додано
8 квітня 2020
Переглядів
512
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку