План-конспект
уроку з фізичної культури
5 клас НУШ
Тема: 1. Баскетбол 3х3. Кидки м’яча однією рукою від плеча, двома руками від грудей з місця та в русі
2. Регбі-5: Спеціальні вправи.Тримання м’яча. Перекладання м’яча з рук в руки.
3. Петанк. Ігрова стійка петанкиста. Захват кулі.
Мета:
• підвищити інтерес учнів до уроків фізичної культури.
• сприяти гармонійному розвитку,зміцненню здоров’я учнів засобами рухливих ігор.
• виховувати в учнів, завзятість, дисциплінованість, командний дух.
Завдання:
1.удосконалити техніку виконання подвійного кроку, кидка м’яча в корзину .
2.удосконалити передачі м’яча двома руками зверху.
3.виконати вправи для розвитку координації рухів.
Тип уроку: урок повторення та закріплення набутих знань та вмінь.
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: баскетбольні м’ячі, волейбольні м ячі,волейбольна сітка , мі мішень, дротики, свисток, секундомір.
№ п\п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичнівказівки |
|
І. Підготовчачастина уроку ( 12 -15 хв.) |
||||
1. |
Шикування, рапорт. Визначення ЧСС |
1 хв. 10 с. |
Звернутиувагу напоставу, та охайністьспорт.форми. Всівимірюють ЧСС за 15 с. Увага - учням, в кого ЧСС перевищує 20 уд/15сек. |
|
2 |
Повідомлення завдань уроку.
Бліц-опитування (перевірити теоретичні знання учнів з теми волейбол). |
30 с
1 хв. |
У формі бесіди
Розміри ігрового майданчика? Скільки гравців 1 команди перебуває на майданчику? Скільки є партій ? До скількох очків ведеться гра у партії? |
|
3 |
Різновиди ходьби та бігу: а) ходьба: - звичайним кроком; - на зовнішній та внутрішній сторонах стопи; - на носках та п'ятах; - у напівприсяді
б) біг: - зі зміною швидкостій напрямку; - спиною вперед; - приставними кроками правим та лівим боком.
Ходьба з глибокими вдихами та видихами |
3хв. |
Дистанція два кроки
Слідкувати за самопочуттям учнів.
Відновлення дихання |
|
4 |
Загальнорозвиваючі вправи на місці в парах (в дзеркальному відображенні) 1.В.п- . руки перед грудьми «в замок» 1-руки вперед; 2-в.п.; 3-ходьба на носках руки вгору; 4-в.п.
2. В.п. – права рука вгору. На кожен рахунок – зміна положення рук
3. В.п. - руки перед грудьми 1-2 – відведення зігнутих рук назад; • відведення прями ру назад
4.В.п. – кисті до плечей. 1-4 – чотири колові обертання вперед; 5-8 – те саме назад
1-4 – колові рухи руками вперед з підскоком; 5-8- те саме назад
6. В.п.- руки перед грудьми «в замок». Ходьба випадами з поворотом тулуба у бік ноги, що попереду
7. В.п. -. Руки вниз, на кожен крок нахил тулуба вниз
8.В.п. - руки вниз. 1-4 – руки через сторони вгору – вдих; 5-8 – руки через сторони вниз - видих
|
7 хв
7-8р. |
Спина пряма, тягнутись за руками вгору
Темп середній, амплітуда максимальна.
Руки прямі, рухи пружні.
Дистанція 2 кроки, погляд вперед .
Глибокий випад
Ноги прямі, нахил максимальний.
Руки прямі, спина пряма. Під рахунок
|
|
5 |
Шикування в шеренгу. Розподіл на «перший» - «третій» |
30 с. |
Слідкувати за правильною послідовністю розподілу. |
|
6 |
Розподілені по номерах групи учнів шикуються на лицьовій лінії волейбольного майданчика своїми командами в шеренги. |
15 - 20 с |
|
|
ІІ. Основна частина уроку ( 27 -30 хв.) |
||||
1 |
Пересування в стійці баскетболіста: • правим приставним кроком; • лівим приставним кроком • спиною вперед. |
2 хв |
За звуковим сигналом учителя |
|
72 |
Баскетбол Спеціальна фізична підготовка: • повторити стійки баскетболіста та техніку пересування в захисті • ловіння та передача м’яча двома руками від грудей • ловіння та передача м’яча однією рукою від плеча
|
7 хв 30 с 8 кид. по 4 кожною рукою |
Робота в парах. Невеликими коловими рухами рук уперед-вниз і на себе (робиться замах) при одночасному згинанні ніг у колінах, вага тіла рівномірно розподіляється на обидві ноги. Потім, повністю розгинаючи ноги, одночасно випрямляються руки вперед і передача закінчується захлесним рухом кистей. Вага тіла у цей момент переноситься на ногу, що стоїть попереду |
|
3. |
Петанк
|
7 хв. |
прицілитися; стати у вихідне положення; замахнутися; зробити кидок;
|
|
4.
|
Рнгб-5
1) Тримання м’яча. Перекладання м’яча з рук в руки.
|
5 хв
8 – 10 р . кожен учень
|
|
|
5 |
Рухлива гра «Малюк-бол» |
7 – 9 хв |
Слідкувати за за чесністю гри.
|
|
|
ІІІ. Заключначастина уроку ( 3 хв.) |
|||
1 |
Довільне шикування
|
30с. |
Темп повільний |
|
2. |
Вправи на розслаблення та відновлення дихання
|
30 с |
Глибокий вдих-повільний видих. |
|
3 |
Підсумок уроку.
Визначення ЧСС |
1 хв.
15 с. |
Показники ЧСС прямують до вихідного рівня. |
|
4 |
Домашнє завдання.
|
1 хв. |
Завдання додому: Віджимання в упорі лежачи хл. 10-15 р дів. 5 - 7 р |
|
5 |
Організований вихід із залу.
|
15 с. |
В колону по одному |
|