План-конспект уроку з лікувальної фізкультури для дітей із інтелектуальними порушеннями. Тема: "Розвиток координаційних здібностей".

Про матеріал
План-конспект уроку з лікувальної фізкультури для дітей із інтелектуальними порушеннями. Тема: "Розвиток координаційних здібностей". 8 клас. Урок пропрацьований, але варто зауважити, що дитина важка, заняття проходять на дому, виходить навіть з цих вправ не усе. Все детально, доступно розписано. Індивідуальна форма проведення корекційного заняття, урок розрахований на 25 хвилин.
Перегляд файлу

 

План-конспект уроку з лікувальної фізкультури для дітей із інтелектуальними порушеннями

Тема: Розвиток координаційних здібностей.

Завдання:

  1. Розвиток цілеспрямованості рухів рук, здатності до взаємодії обома руками.
  2. Розвиток просторової уяви.
  3. Розвиток кінетичних та кінестетичних відчуттів різної модальності та вміння їх диференціювати.
  4. Тренування вестибулярного апарату.
  5. Розвиток координації рухів.
  6. Розвиток узгодженості рухових дій, здатності до одночасних рухів.
  7. Розвиток здатності зберігати рівновагу в статичних положеннях і в русі.
  8. Закріплення навички правильної постави.
  9. Розвиток просторово-часової орієнтації, точності відтворення просторових, часових і силових параметрів рухів.
  10. Розвиток пізнавальних інтересів.
  11. Розвиток зорового сприйняття та тактильно-вібраційної чутливості.
  12. Розвиток здатності до здійснення аналізу виконання своїх рухів і рухів інших учнів.
  13. Розвиток уявлень про навколишнє середовище та власне тіло.
  14. Корекція негативних емоцій.
  15. Розвиток координації рухів.
  16. Розвиток узгодженості рухових дій, здатності до одночасних рухів.
  17. Розвиток здатності зберігати рівновагу в статичних положеннях і в русі.
  18. Розвиток просторово-часової орієнтації, точності відтворення просторових, часових і силових параметрів рухів.
  19. Тренування вестибулярного апарату.
  20. Закріплення навички правильної постави.
  21. Корекція порушень опорно-рухового апарату.
  22. Розвиток навички узгодження фаз дихання з руховими актами.
  23. Розвиток узгодженості мікро- та макромоторики.
  24. Розвиток емоційної сфери.
  25. Розвиток діалогічного мовлення.
  26. Виховання здатності до співпраці в групі (в парі), навичок культури спілкування.
  27. Розвиток стійкості довільної уваги.
  28. Розвиток пізнавальних інтересів.
  29. Розвиток просторового орієнтування.
  30. Розвиток предметності та вибірковості сприйняття.
  31. Розвиток тактильного відчуття.
  32. Розвиток предметних дій по наслідуванню при спонуканні та організації їх з боку вчителя.
  33. Розвиток координації рухів.
  34. Розвиток цілеспрямованості рухів рук, здатності до взаємодії обома руками.
  35. Розвиток здатності до одночасних рухів.
  36. Розвиток просторово-часової орієнтації, точності відтворення просторових, часових і силових параметрів рухів.
  37. Виховання навичок спілкування та роботи в групі (колективі).
  38. Розвиток мисленнєвих операцій на основі послідовного виконання рухових дій.
  39. Розвиток координації рухових дій:
  40. Розвиток узгодженості мікро- та макромоторики.
  41. Розвиток просторово-часової орієнтації, точності відтворення просторових, часових і силових параметрів рухів.
  42. Розвиток кінестетичного контролю при засвоєнні рухових навичок.
  43. Розвиток дрібної моторики рук.
  44. Збагачення та конкретизація запасу жестових знаків і піктограм.
  45. Формування позитивного психоемоційного стану.
  46. Виховання наполегливості, здатності до вольового зусилля, дисциплінованості.
  47. Розвиток цілеспрямованої уваги.
  48. Розвиток елементарних уявлень про навколишнє середовище та власне тіло.
  49. Розвиток мисленнєвих операцій (аналіз, синтез, класифікація, порівняння тощо).
  50. Розвиток здатності до сприймання та довільної імітації образу знайомого предмета (тварини), його аналізу та співставлення.
  51. Розвиток образної пам’яті.
  52. Розвиток координації рухів:
  53. Розвиток просторово-часової орієнтації, точності відтворення просторових, часових і силових параметрів рухів.
  54. Розвиток узгодженості рухових дій.
  55. Розвиток здатності зберігати рівновагу в статичних положеннях і в русі.
  56. Закріплення навички правильної постави.
  57. Корекція порушень опорно-рухового апарату.
  58. Розвиток правильного локомоторного стереотипу та вдосконалення навички ходьби (бігу).
  59. Естетичний розвиток.
  60. Корекція психоемоційного стану.
  61. Розвиток адекватних емоційних реакцій.
  62. Розвиток вміння співвідносити слово з реальним предметом, дією, істотою.

 

Дата проведення:

Місце проведення: на дому.

Зміст уроку

Дозування

Організаційно -методичні вказівки

І. ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА.

Очисне дихання.

В.п. о.с.; руки вздовж тулуба (але можна виконувати у будь-якому в.п.). Долоні притиснуті одна до одної. Зап'ястя рук натискають злегка на живіт, так що долоні виявляються перпендикулярні тілу.

1. Повільний повний вдих.

2. Без паузи почати видих: губи щільно притиснути до зубів, залишаючи вузьку щілину (або стиснути губи, ніби для свистка, не надуваючи щік); через цю вузьку щілину випустити повітря кількома короткими поштовхами.

Діафрагмальне дихання у спокої.

В.п. напівлежачи (або лежачи, або стоячи).

Розслабитись. На 4 рахунки зробити видих (енергійний), на 4 вдих. Дихати тільки животом, повільно, без найменшого напруження. Голосові щілини ледве стиснути, утворюючи рівний звук «х-х-х».

5 хв.

Виникає відчуття, що рот не відкритий і тому потрібне напруження грудних м’язів і діафрагми, щоб вичавити повітря з легень.

 

 

Завдання — максимальне розслаблення.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА.

Кидання м’яча  вгору та його ловіння.

Зміна положення та виконання елементів загальнорозвиваючих та спортивно-прикладних вправ з предметами (різнокольоровими гімнастичними стрічками, гімнастичними булавами, прапорцями, м’ячами тощо) та без них під музично-ритмічний супровід (з використанням п’єс з яскраво вираженим ритмічним малюнком і темпом).

Чергування перетягування каната з наступним розслабленням.

Імітація рухів змії.

15 хв.

Вправи виконувати у повільному темпі

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА.

Згинання та розгинання кисті з стиснутим кулаком; розтискання кулака, пальці розвести.

Стискання кистями рук еспандера.  По черзі розгинати всі пальці, починаючи з мізинця, потім так само згинати.

Ігровий самомасаж кистей рук.

Торкання нігтьовою фалангою великого пальця почергово всіх інших (з надавлюванням).

5 хв.

Вправи виконувати у повільному темпі, концентруючи увагу на правильності виконання.

 

doc
Пов’язані теми
Фізична культура, Розробки уроків
Інкл
Додано
7 листопада 2019
Переглядів
1750
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку