План-конспект уроку з лікувальної фізкультури для дітей з інтелектуальними порушеннями
Фізкультура 2 клас;
Тема: Ігри для розвитку координаційних здібностей;
Тип уроку: Формування вмінь і навичок;
Вчитель: Шевчук Олександр Володимирович, вчитель фізкультури Комунальний заклад „ Навчально-виховне об’єднання
природничо-економіко-правовий ліцей —
спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 8 — позашкільний центр
Кіровоградської міської ради Кіровоградської області ”
Мета уроку: формувати потребу в особистому фізичному вдосконаленні на основі розвитку стійкої зацікавленості у фізичній культурі; засвоїти і вдосконалити рухові навички лазіння і пере лазіння; сприяти розвитку рівноваги, координації в просторі та укріпленню м’язового корсету через загальнорозвивальні вправи; виховувати увагу, наполегливість, дисциплінованість
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно - методичні вказівки |
І. ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА. Передай почуття Зміст. Вчитель показує, що його руки стали «живими» та можуть боятись, гніватись, радіти тощо. Він виражає рухами рук основні емоції (відомі дітям), а діти повторюють за їх ним (радість – руки «стрибають», злість – штовхають, щипають одна одну, страх – тремтять, любов – ніжно гладять одна одну тощо). Потім гра ускладнюється: вчитель показує мімікою емоційний стан (показує, що сміється, плаче, сердиться тощо), а діти називають його; вчитель називає – діти імітують мімічно, а потім показують рухами рук. |
5 хвилин
|
Інтенсивність: низька. Корекційна спрямованість: розвиток спритності, уваги, здатності до самовираження, рефлексії емоційних станів; мовленнєвий розвиток. |
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА. Красива ходьба Зміст. Учень має пройти з мішечком з піском (іншим предметом) на голові, не притримуючи його руками, до лінії фінішу. Варіанти гри. 1. Гравець повинен дійти до фінішу та повернутись назад з предметом на голові. 2. На фініші гравець повинен присісти з предметом на голові, встати, а потім повернутись назад. Збери іграшки Зміст. Вчитель) розкладає на килимку (гімнастичному маті) невеликі іграшки. За сигналом (свисток) вони пальцями ніг підбирають іграшку, передають її у свою руку і переносять (бігом) її на заздалегідь визначене місце за краєм гімнастичного мата. Варіант гри. Після передачі предмету, підібраного пальцями ніг і переданого в свою руку, гравець має перенести його за межі гімнастичного мата стрибками. Гуси Зміст. Гравці присідають навпочіпки. За сигналом учителя гравці починають бігти «гусячим кроком» до кінця зали і назад. М’яч у стінку Зміст. Гравець стоїть за 5-8 м від стінки, тримає у руках м’яч. За сигналом учителя кидає м’яч у стінку так, щоб він, відскочивши, вдарився в землю (підлогу), ловить м’яч, що відскочив від землі (підлоги), кидає його в стіну знову. |
15 хвилин
|
Інтенсивність: низька. Корекційна спрямованість: розвиток уваги, спритності, сили, координаційних здібностей; формування м‘язового корсету та корекція постави.
Інтенсивність: низька. Корекційна спрямованість: розвиток уваги, гнучкості, дрібної моторики; координаційних здібностей; вдосконалення навички бігу; виховання наполегливості.
Інтенсивність: середня. Корекційна спрямованість: розвиток уваги, спритності, витривалості, сили. Інтенсивність: середня. Корекційна спрямованість: розвиток швидкості, спритності, швидкості реакції, уваги; координаційних здібностей; вдосконалення навички кидання та ловіння м’яча.
|
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА. Зав‘яжи вузлики Зміст. На перекладину розвішують групи мотузків: по п‘ять коротких мотузків (стрічок, хустинок тощо). Кожен гравець повинен якнайшвидше зав‘язати вузли на всіх мотузках. Потім розв’язати.
|
5 хвилин |
Інтенсивність: низька. Корекційна спрямованість: розвиток уваги, спритності, дрібної моторики рук, рефлексії емоційних станів. |