План-конспект уроку з лікувальної фізкультури для дітей з інтелектуальними порушеннями

Про матеріал
План-конспект уроку з лікувальної фізкультури для дітей з інтелектуальними порушеннями Фізкультура 2 клас; Тема: Ігри для розвитку координаційних здібностей; Тип уроку: Формування вмінь і навичок; Вчитель: Шевчук Олександр Володимирович, вчитель фізкультури Комунальний заклад „ Навчально-виховне об’єднання природничо-економіко-правовий ліцей — спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 8 — позашкільний центр Кіровоградської міської ради Кіровоградської області ” Програма: Програма з корекційно-розвиткової роботи «Лікувальна фізкультура» для 1-4 класів закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушенням, Автор Бабенко І.В., Київ 2018. Мета уроку: формувати потребу в особистому фізичному вдосконаленні на основі розвитку стійкої зацікавленості у фізичній культурі; засвоїти і вдосконалити рухові навички лазіння і пере лазіння; сприяти розвитку рівноваги, координації в просторі та укріпленню м’язового корсету через загальнорозвивальні вправи; виховувати увагу, наполегливість, дисциплінованість
Перегляд файлу

План-конспект уроку з лікувальної фізкультури для дітей з інтелектуальними порушеннями

 

Фізкультура 2 клас;

Тема: Ігри для розвитку координаційних здібностей;

Тип уроку: Формування вмінь і навичок;

Вчитель: Шевчук Олександр Володимирович, вчитель фізкультури Комунальний заклад „ Навчально-виховне об’єднання

природничо-економіко-правовий ліцей —

спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 8 — позашкільний центр

Кіровоградської міської ради Кіровоградської області ”

Програма: Програма з корекційно-розвиткової роботи «Лікувальна фізкультура» для 1-4 класів закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушенням, Автор Бабенко І.В., Київ 2018.

Мета уроку: формувати потребу в особистому фізичному вдосконаленні на основі розвитку стійкої зацікавленості у фізичній культурі; засвоїти і вдосконалити рухові навички лазіння і пере лазіння; сприяти розвитку рівноваги, координації в просторі та укріпленню м’язового корсету через загальнорозвивальні вправи; виховувати увагу, наполегливість, дисциплінованість

 

 

Зміст уроку

Дозування

Організаційно - методичні вказівки

І. ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА.

Передай почуття

Зміст. Вчитель показує, що його руки стали «живими» та можуть боятись, гніватись, радіти тощо. Він виражає рухами рук основні емоції (відомі дітям), а діти повторюють за їх ним (радість – руки «стрибають», злість – штовхають, щипають одна одну, страх –

тремтять, любов – ніжно гладять одна одну тощо). Потім гра ускладнюється: вчитель показує мімікою емоційний стан (показує, що сміється, плаче, сердиться тощо), а діти називають його; вчитель називає – діти імітують мімічно, а потім показують рухами рук.

5 хвилин

 

 

Інтенсивність: низька.

Корекційна спрямованість: розвиток спритності, уваги, здатності до самовираження, рефлексії емоційних станів; мовленнєвий розвиток.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА.

Красива ходьба

Зміст. Учень має пройти з мішечком з піском (іншим предметом) на голові, не притримуючи його руками, до лінії фінішу.

Варіанти гри. 1. Гравець повинен дійти до фінішу та повернутись назад з предметом на голові.

2. На фініші гравець повинен присісти з предметом на голові, встати, а потім повернутись назад.

Збери іграшки

Зміст. Вчитель) розкладає на килимку (гімнастичному маті) невеликі іграшки. За сигналом (свисток) вони пальцями ніг підбирають іграшку, передають її у свою руку і переносять (бігом) її на заздалегідь визначене місце за краєм гімнастичного мата.

Варіант гри. Після передачі предмету, підібраного пальцями ніг і переданого в свою руку, гравець має перенести його за межі гімнастичного мата стрибками.

Гуси

Зміст. Гравці присідають навпочіпки. За сигналом учителя гравці починають бігти «гусячим кроком» до кінця зали і назад.

М’яч у стінку

Зміст. Гравець стоїть за 5-8 м від стінки, тримає у руках м’яч. За сигналом учителя кидає м’яч у стінку так, щоб він, відскочивши, вдарився в землю (підлогу), ловить м’яч, що відскочив від землі (підлоги), кидає його в стіну знову.             

15 хвилин

 

 

Інтенсивність: низька. Корекційна спрямованість: розвиток уваги, спритності, сили, координаційних здібностей; формування м‘язового корсету та корекція постави.

 

 

Інтенсивність: низька.

Корекційна спрямованість: розвиток уваги, гнучкості, дрібної моторики;  координаційних здібностей; вдосконалення навички бігу; виховання наполегливості.

 

 

Інтенсивність: середня. Корекційна спрямованість: розвиток уваги, спритності, витривалості, сили.

Інтенсивність: середня. Корекційна спрямованість: розвиток швидкості, спритності, швидкості реакції, уваги; координаційних здібностей; вдосконалення навички кидання та ловіння м’яча.

 

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА.

Зав‘яжи вузлики

Зміст. На перекладину розвішують групи мотузків: по п‘ять коротких мотузків (стрічок, хустинок тощо). Кожен гравець повинен якнайшвидше зав‘язати вузли на всіх мотузках. Потім розв’язати.

 

5 хвилин

Інтенсивність: низька.

Корекційна спрямованість: розвиток уваги, спритності, дрібної моторики рук, рефлексії емоційних станів.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Caulfield Holden
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 січня 2022
Переглядів
1021
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку